Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - AntreaEirini

Σελίδες: 1
1
Έχω ένα προβληματισμό σχετικά με έναν μαθητή του σχολείου μου και θα ήθελα βοήθεια.

Στα παιδιά που εξετάζονται προφορικά ανήκει και ένα παιδί που απ' ότι έχω διαπιστώσει δεν έχει πρόβλημα. Στο σχολείο είμαι ενάμιση μήνα μόνο οπότε ρώτησα και την άλλη συνάδελφο που έχει το τμήμα απ' την αρχή της χρονιάς για να σιγουρευτώ. Μου είπε το ίδιο πράγμα, μάλιστα μου είπε ότι εξέφρασε τη γνώμη της στους γονείς κι αυτοί αντέδρασαν πολύ έντονα, δεν άκουσαν τα επιχειρήματά της και επέμειναν πολύ ότι πρέπει να εξετάζεται προφορικά.

Για να είμαι πιο συγκεκριμένη, δεν κάνει καθόλου ορθογραφικά, ο γραπτός λόγος του έχει συνοχή, στο διαγώνισμα μάλιστα που έβαλα στο τμήμα βρήκε ένα συνώνυμο που δεν το είχε σκεφτεί κανένα άλλο παιδί (ούτε εγώ).

Όταν ρώτησα το διευθυντή μου είπε ότι ουσιαστικά οι γονείς του επέμειναν να αναγνωριστεί ως δυσλεκτικός, και έφεραν χαρτί από νοσοκομείο. Δεν έχει περάσει από ΚΔΑΥ.
Είναι νόμιμο αυτό;
Ποια είναι ακριβώς η διαδικασία για να κριθεί κάποιος δυσλεκτικός;

Ευχαριστώ.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2010, 10:17:01 pm »
Θαυμάστε...
(Ευτυχώς λυπήθηκα τον υπολογιστή και δεν του έριξα καμιά ξανάστροφη...)

Εκπαιδευτικά αυτονόητα
ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ | Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010


Υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος χειροκροτήματος που ταιριάζει στα επιτεύγματα του υπουργείου Παιδείας.

Είναι το χειροκρότημα «κονσέρβας», που γνωρίζουμε από τις αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές. Ενα αόρατο κοινό επευφημεί. Αυτό το χειροκρότημα, λοιπόν, το ενθουσιώδες και ρυθμικό, αρμόζει για τον αγιασμό. Ανοιξαν τα σχολεία και τα σχολεία έχουν δασκάλους. Δέκα θαυμαστικά στη σειρά. Δεν χειροκροτούμε το επίτευγμα αλλά την πρωτοτυπία. Είχαμε συνηθίσει και θεωρούσαμε αυτονόητο ότι μερικές χιλιάδες μαθητές θα μάθουν την ελληνική άνευ διδασκάλου. Ηταν μέρος της εκπαιδευτικής παράδοσης να λείπουν ειδικότητες καθηγητών λόγω ανοργανωσιάς.

Η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου πιστώθηκε δύο επιτυχίες με το πρώτο κουδούνι. Περιόρισε στο ελάχιστο τα κενά διδασκόντων και μοίρασε τα βιβλία στην ώρα τους. Αν αυτό θεωρείται επιτυχία του ενός ατόμου, σημαίνει ότι κάπου αποτυγχάνει ένα ολόκληρο σύστημα. Κανονικά ένας υπουργός Παιδείας δεν θα έπρεπε να ασχολείται με τις τοποθετήσεις του προσωπικού ούτε με τη διανομή των εγχειριδίων. Υπάρχουν αρμόδιες διευθύνσεις για να ασχολούνται με όλα αυτά, υπάρχουν υπάλληλοι επιφορτισμένοι με συγκεκριμένα καθήκοντα. Δεν θα λέγαμε ποτέ ότι αυτά είναι ποταπά θέματα, διότι είναι σημαντικό να εξασφαλίζεται το βασικό της δωρεάν εκπαίδευσης- δηλαδή η εκπαίδευση.

Απλώς θα περίμενε κανείς ότι αυτά τα ζητήματα θα είχαν λυθεί στα 180 χρόνια του ελληνικού κράτους. Μήπως δεν ήταν το σχολείο το πρώτο μέλημα του Καποδίστρια;

Αυτό λοιπόν που αντιμετωπίζεται ως θαύμα και χειροκροτείται είναι το ελάχιστο που μπορεί να προσφέρει το κράτος. Πόσο παράξενη είναι αυτή η κοινωνία που δεν διεκδίκησε τόσον καιρό το ελάχιστο για τα παιδιά της, πόσο παραιτημένοι είναι αυτοί οι γονείς που αποδέχτηκαν την απαξίωση των εγκύκλιων σπουδών; Το συμμάζεμα φαίνεται υπερβολικά απλό. Η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου εξασφάλισε ότι σε κάθε τάξη θα υπάρχει δάσκαλος, ότι δεν θα λείπει καμία ειδικότητα από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ολα αυτά με λίγες παραγράφους στο νομοσχέδιο για το νέο σχολείο που ψηφίστηκε την άνοιξη. Η υπουργός έκανε τη δουλειά της, δηλαδή έβαλε το πλαίσιο. Θα έχει πετύχει στη δουλειά της αν του χρόνου το σύστημα λειτουργήσει χωρίς η ίδια να ανακατευτεί καθόλου.

Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί οι προκάτοχοι της κυρίας Διαμαντοπούλου δεν έκαναν το ίδιο, γιατί επέτρεπαν την επονείδιστη ανοργανωσιά. Είναι απλό. Δεν ήθελαν να σπάσουν τα αβγά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οχι μόνο δεν ξεβόλεψαν τους βολεμένους, αλλά συνέβαλαν όλοι στη διατήρηση του χάους. Οχι μόνο δεν απαγόρευαν, αλλά ενθάρρυναν τις μετακινήσεις από την τάξη σε διοικητικές υπηρεσίες. Οχι μόνο δεν συμπλήρωναν τα κενά, αλλά έκαναν το χατίρι του κάθε βουλευτή που πήγαινε με μια λίστα ονομάτων για ευνοϊκές μετατάξεις. Στην ουσία το πολιτικό σύστημα εξέθρεψε την εκπαιδευτική ανωμαλία.

Οι πολιτευτές συνέβαλαν στο εκπαιδευτικό χάος συνεπικουρούμενοι από συνδικαλιστές που έβρισκαν λογικούς τους παράλογους διορισμούς και τις ακόμη πιο παράλογες αποσπάσεις. Γιατί δεν πήραν ποτέ θέση εναντίον εκείνων που ζητούσαν τοποθέτηση σε ακριτική περιοχή και μόλις καπάρωναν τα μόρια έβρισκαν τον τρόπο να πάνε κάπου κοντά στο σπίτι τους; Για τους συνδικαλιστές πάντοτε έφταιγε το υπουργείο, όχι οι ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί που με ψεύδη και ρουσφέτια γλίτωναν το μάθημα σε βάρος των παιδιών. Γύρω από το σχολείο αναπτύχθηκε επί μακρόν μια νοσηρή νοοτροπία- και αναπτύχθηκε εν πολλοίς επειδή το επέτρεπε ο νόμος.

Αφού λοιπόν τα σχολεία λειτουργούν κανονικά και οι εκπαιδευτικοί βρήκαν τον δρόμο για το σχολείο, η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου μπορεί να προχωρήσει σε ζητήματα που αφορούν το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Για το «νέο σχολείο» υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Δεν μπορεί για μια ζωή να κουβεντιάζουμε τα αυτονόητα.

3
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Δίδακτρα ΕΑΠ
« στις: Ιουλίου 20, 2010, 12:06:44 am »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5543

Διοικητικό Εφετείο Πατρών: Αντισυνταγματικά τα δίδακτρα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)

17/07/2010 - 22:08

Σύμφωνα με την εφημερίδα VETO (Κυριακή 18/7) εισήγηση του Διοικητικού Εφετείου Πατρών (Εφέτης Χρίστος Κροντηράς) χαρακτηρίζει αντισυνταγματική την καταβολή διδάκτρων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Να θυμίσουμε λοτι το ΕΑΠ είναι το μόνο δημόσιο Πανεπιστήμιο που έχει δίδακτρα στις προπτυχιακές σπουδές τα οποία ανέρχονται περίπου σε 10.000 ευρώ για τις 12 θεματικές ενότητες που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου.

Το Ιστορικό

Να θυμίσουμε ότι την πρώτη νίκη του στο δικαστικό αγώνα, που έχουν ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια, για την κατάργηση των παράνομων και αντισυνταγματικών διδάκτρων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) είχε πετύχει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φοιτητών Ευρωπαϊκού Πολιτισμού (ΠΑ.ΣΥ.ΦΟΙ.Ε.ΠΟ.) και ο πρώην φοιτητής του ιδρύματος Τάσος Λιάλιος που στράφηκε δικαστικά εναντίον του Α.Ε.Ι.

Πρόσφατα το Διοικητικό Εφετείο της Πάτρας απέρριψε το αίτημα της πλευράς της διορισμένης διοίκησης του Ε.Α.Π. και του Υπουργείου Παιδείας και Διά

4
Γνωρίζει κανείς σας πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ποια μεταπτυχιακά θεωρούνται συναφή με το γνωστικό αντικείμενο και τα Παιδαγωγικά/Διδακτική και επομένως αναγνωρίζονται από ΑΣΕΠ;
Έχω φίλο ο οποίος τελειώνει μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο του Πειραιά (κάτι σχετικά με τη μεθοδολογία της ιστορίας) σε τμήμα μη φιλολογικό, και δεν ξέρει αν θα του το αναγνωρίσουν στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.
Έχω αρχίσει κι εγώ να το σκέφτομαι, αλλά έχω ακούσει για αρκετές περιπτώσεις που δεν αναγνωρίζουν μεταπτυχιακά γιατί τα θεωρούν άσχετα με το γνωστικό αντικείμενο. Πώς μπορούμε να ξέρουμε τι αναγνωρίζεται και τι όχι; Μπορώ να απευθυνθώ στον ΑΣΕΠ;

5
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 
20/6/2009

Ο Μακάρθι του Θερμαϊκού

ios@enet.gr / www.iospress.gr ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ: ΤΑΣΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΜΗΣ, ΑΝΤΑ ΨΑΡΡΑ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΡΡΑΣ

Πριν από δυο περίπου χρόνια, στο απόγειο της εκστρατείας του «πατριωτικού χώρου» ενάντια στο «εθνικά ύποπτο» βιβλίο ιστορίας της Στ' Δημοτικού, ένας από τους πρωτεργάτες της όλης καμπάνιας (ο σχολικός σύμβουλος Α. Παυλίδης) ανέλαβε να μας εξηγήσει -ως επιφανής καλεσμένος της «Ζούγκλας» του Τριανταφυλλόπουλου- το ουσιαστικό διακύβευμα της υπόθεσης:

 «Ενα αξίωμα της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης είναι ότι το περιεχόμενο πρέπει [sic] να εκφράζει την κυρίαρχη ιδεολογία. Το ερώτημα είναι: αυτό το περιεχόμενο εκφράζει την κυρίαρχη ιδεολογία; Εκφράζει την ιδεολογία μιας ελίτ στα πανεπιστήμια. Λέω, λοιπόν, να ένα πολύ θετικό στοιχείο αυτής της συζήτησης που γίνεται. Γιατί θα βγει στην κοινωνία αυτή η συζήτηση, και θα εκφραστεί η κοινωνία, και θα δούμε τους μέσους όρους που εκφράζει και... Νομίζω ότι θα είναι η αρχή του τέλους της ελίτ των πανεπιστημίων» (ALTER 15.3.2007).

 Η τύχη του επίμαχου εγχειριδίου είναι βέβαια γνωστή. Φαίνεται όμως ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να υλοποιηθεί και το δεύτερο σκέλος της προφητείας: η παρέμβαση «της κοινωνίας» για τη δρομολόγηση της «αρχής του τέλους της ελίτ των πανεπιστημίων» (ακριβέστερα: των πανεπιστημιακών εκείνων που δεν φροντίζουν να προσαρμοστούν στις επιταγές της «κυρίαρχης ιδεολογίας»). Με φορέα αυτής της εθνοσωτήριας παρέμβασης έναν τηλεπωλητή βιβλίων και βουλευτή του ΛΑΟΣ, που εκδίδει «πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων» απαραίτητα -καθώς φαίνεται- για την επιστημονική εξέλιξη στα ελληνικά ΑΕΙ.

Η ιστορία μας ξεκινά τον Αύγουστο του 2008, με την προκήρυξη μιας θέσης επίκουρου ή αναπληρωτή καθηγητή στονεοϊδρυθέν Τμήμα Σλαβικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο γνωστικό αντικείμενο «Σλαβική - Παλαιοσλαβική Γλώσσα και Φιλολογία».

Για τη θέση ενδιαφέρθηκαν τρεις υποψήφιοι: η Αλεξάνδρα Ιωαννίδου, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα

6
Η Κοινότητα του PDE / ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ : σταματήστε να βρίζεστε
« στις: Δεκεμβρίου 09, 2008, 01:38:16 pm »
Πολλοί από εμάς θέλουμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας για τα τελευταία γεγονότα, και κάθε φορά που ανοίγει κάποια συζήτηση, το θέμα κλειδώνει γιατί κάποιος καταλήγει να βρίζει κάποιον άλλον! Είμαστε εκπαιδευτικοί, είναι δυνατόν να μη μπορούμε να συζητήσουμε χωρίς μπινελίκια; Έχουμε προφανώς διαφορετικές απόψεις, είναι ανάγκη να τις επιβάλουμε βρίζοντας τον άλλον; Και όχι τίποτα άλλο, έτσι στερείτε και σ' αυτούς που θέλουν να μιλήσουν με άλλους τη δυνατότητα να ανταλλάξουν τις απόψεις τους!

7
Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τους ωρομίσθιους κεντ. Μακεδονίας και Θράκης;  Υπάρχει κάποιος τρόπος να ενημερωθώ; Απ' ό,τι βλέπω οι πίνακες δεν ανανεώνονται.. Μάλιστα στον τελευταίο πήγα και μια θέση κάτω!!

8
Καλημέρα,
μήπως υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με κάποιο site, στο οποίο θα μπορούσα να βρω προτεινόμενα θέματα, ασκήσεις, διαγωνίσματα κ.λ. για την ιστορία γενικής;

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ειδοποίηση από ΑΣΕΠ;
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2007, 03:12:41 pm »
Καλησπέρα σας!
Αναρωτιόμουν αν κανείς από εσάς είχε νέα από τον ΑΣΕΠ αναφορικά με το πότε μπορούμε να δούμε τα γραπτά μας. Εγώ τηλεφώνησα πριν λίγες μέρες και μου είπαν για Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι ότι τον Οκτώβρη πιθανόν να έχω 50 ώρες την εβδομάδα φροντιστήριο! Υποτίθεται ότι θα αφήσω τη δουλειά μου για να κατέβω από Θεσσαλονίκη την ακριβή ημερομηνία που θα μου υποδείξουν ή θα έχω τη δυνατότητα να διαπραγματευτώ το χρόνο; Αν κάποιος από εσάς γνωρίζει κάτι περισσότερο θα εκτιμούσα τη βοήθεια!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32811
  • Τελευταία: venouli25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179702
  • Σύνολο θεμάτων: 19441
  • Σε σύνδεση σήμερα: 609
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.