Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rrrrrr

Σελίδες: 123 ... 28
1
Οι πίνακες βγήκαν. Δεν δημοσιεύτηκαν όμως. Υπάρχει διαφορά.

Ό,τι νά 'ναι.
Σωστά, άλλο γνώση, άλλο μπαρούφα. Υπάρχει διαφορά.
Κλασική επιβεβαίωση της γνωστής φράσης περί έξυπνου, πονηρού και...
Θα γεράσεις περιμένοντας ανακοίνωση ενστάσεων.

2
Είναι λιγοστές οι ενστάσεις γι'αυτό και δεν ανακοινώθηκαν. Περιμένουν να δουν πως θα πάει και η 2 ΓΕ και μετά θα τις ανακοινωσουν. Οριστικοί πίνακες νωρίτερα απ' ότι φαίνεται.

Και αν ακόμη είναι λιγοστές, όπως λες, δεν είναι δικαιολογία. Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες.

Ο αριθμος των ενστασεων ποτε δεν παιζει ρολο στην ανακοινωση τους σε ολες τις προκηρυξεις ασεπ.
Ακομα και 2 ενστασεις να γινουν παντα βγαζει ανακοινωση.

Το ΑΣΕΠ δεν ανακοινώνει ποτέ επίσημα πλήθος ενστάσεων. Παρασκηνιακή ενημέρωση υπάρχει (αν υπάρξει!).
Πλήθος ηλ. αιτήσεων-προτιμήσεων ανακοινώνει.
Μόνο για παρεμπίπτον ζήτημα έχει αναφερθεί σε πλήθος ενστάσεων. Βλ. σχετική ανακοίνωση (11.6.2019) περί 3Κ/2018.

3
Δεν φαίνεται να ξέρει κάποιος κάτι....Αρκετοί θεωρούν ότι από τη δεσμεύτηκαν όλα τα παράβολα, είναι όλα έτοιμα.

Με βάση αυτά που γράφεις rrrrrr (πιο εύκολο να βάλω το παράβολο παρά να σε αναφέρω με το σωστό πλήθος των "r") το ότι δεσμεύτηκαν τα παράβολα δεν σημαίνει ότι επεξεργάστηκαν την αίτηση, αλλά ότι έγινε απλώς ένα ξεκαθάρισμα των αιτήσεων που δεν απορρίπτονται λόγω παραβόλου. Δηλαδή δεν έχει γίνει η επεξεργασία των αιτήσεων;

Δεν έκανα τη σύνδεση που κάνεις. Το ΑΣΕΠ ενημερώθηκε εξ αρχής για τα παράβολα. Ξέχωρο στάδιο απ' τις δεσμεύσεις παραβόλων. Κατάρτιση πινάκων χωρίς πρότερη ενημέρωση περί παραβόλων, δεν μπορεί να υπάρξει. Θαρρώ το πιάνουν όλοι! Αποτελεί το 1ο καίριο στάδιο, προτού ασχοληθεί ουσιωδώς με πεδία αίτησης, μοριοδοτήσεις, δικαιολογητικά, κ.λπ.
Η ενημέρωση ΑΣΕΠ περί παραβόλων συντελέστηκε εξ αρχής, για να μπορεί κατόπιν να επεξεργαστεί ουσιωδώς τις σωστές αιτήσεις και να καταρτίσει πίνακες (κατάταξης-απορριπτέων).
Να καταρτίζει πίνακες κατάταξης στη βάση των ηλ. αιτήσεων και ακολούθως των δικαιολογητικών και οι μισοί να μην έχουν πληρώσει παράβολο, καθίσταται άκυρο, όπως θεωρώ μπορούν να κατανοήσουν οι σώφρονες.
Τέλη Ιουλίου δεσμεύονται απλώς τα παράβολα που πρέπει, (a.k.a. λογιστικές πράξεις).

4
Εγώ έδωσα μια εξήγηση λίγα μηνύματα πριν.
Δηλαδή με τη δέσμευση περνάνε και τα στοιχεία - μόρια του καθενός στο excelακι; Ή υπάρχει κάποια πιο σύνθετη διαδικασία για τη δημιουργία του αρχείου;

Το ΑΣΕΠ ενημερώθηκε εξ αρχής από ΓΓΠΣΔΔ, για φύση & κατάσταση παραβόλων (εμπρόθεσμα-εκπρόθεσμα, πληρωμένα-ακυρωμένα-απλήρωτα-φανταστικά!). Αποτελεί το πρώτο (των πρώτων) στάδιο με το οποίο ασχολείται κατ' ουσίαν.
Άκυρο να ασχοληθεί επί μήνες στα τυφλά -& τσάμπα ουσιαστικά- με αιτήσεις & δικαιολογητικά υποψηφίων που κατέχουν εκπρόθεσμο, απλήρωτο, φανταστικό ή ακυρωμένο παράβολο. Τούς πετά εξ αρχής στους απορριφθέντες, δεν ελέγχει καν την ουσία των αιτήσεων (ορθώς!) και παρακάτω: Στους κατέχοντες παράβολα εμπρόθεσμα, πληρωμένα, ορθώς αναγραφόμενα.
Οι τωρινές δεσμεύσεις (και η βασική εκμάθηση ελληνικού αλφαβήτου, που βλέπω συντελέστηκε...), αφορούν λογιστική διεκπεραίωση.

5
Να μην διαφωνήσεις.
Το κενό νόμου και η στρέβλωση που υπήρχε στο ζήτημα, δεν υπάρχει πλέον. Οι αιτήσεις θεραπείας (ΑΣΕΠ) έχουν συγκεκριμένη προθεσμία.
Για την 3ΕΑ ορίζεται ως ανωτέρω.

ΥΓ: Βέβαια, η πλειονότητα, που ως συνήθως δεν έχει ιδέα για ποιό πράγμα μιλάει μες στην ασχετοσύνη της, παραμένει με τις εμμονές της και βλέπει... δράκους, ως ανωτέρω.
ΥΓ2: Η αίτηση θεραπείας δεν αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση ένδικου μέσου. Αν θέλει ο υποψήφιος, μεταπηδά κατευθείαν εκεί.

6
Σημείωση: Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, αιτήσεις θεραπείας για την 3ΕΑ μπορούν να γίνονται δεκτές μέχρι 20.9.2020.

7
Πόσοι από τους εκπαιδευτικούς των σχολών ΟΑΕΔ έχουν δώσει στους διαγωνισμούς τους γραπτούς του ΑΣΕΠ; Με ποιον τρόπο έπιαναν τη θέση; Γιατί όλοι θυμόμαστε: με τα κολλητηλίκια με τους διευθυντές τους. Να αναγνωριστεί λοιπόν και αυτή η "καθαρή" προυπηρεσία; Αρκετά με τις αδικίες! Κακώς είχε αναγνωριστεί και βρέθηκαν μπροστά στους πίνακες εν μία νυκτί. Αλλά όλοι έχουν δικαίωμα να διεκδικούν. Και για το άδικο ακόμη!

Εδώ ένα άλλος απίθανος παραπάνω έγραψε, γιατί να μονιμοποιούνται με φωτογραφικές προκηρύξεις μόνο οι συμβασιούχοι σε Βοήθεια στο σπίτι, νοσοκομεία, ΚΕΠ;; Θέλουμε κι εμείς, μπαμπά-κράτος!, μονιμοποίηση με φωτογραφικές προκηρύξεις!

Τί κι αν το ΑΣΕΠ έχει δηλώσει με κάθε επισημότητα πως αυτές οι παραπάνω διαδικασίες που ακολουθούνται είναι σφόδρα αντισυνταγματικές;;;... Γραμμένο το Σύνταγμα όταν πρόκειται για μονιμοποίηση. Διψάμε κι εμείς για τις γνωστές πρακτικές νομοθέτησης των Ελλήνων πολιτικών.

Σήψη...

8
Καλημέρα σε όλους! Ξέρει κανείς αν υπάρχει και σε αυτή την προκήρυξη η διάταξη που μετέτρεψε την προηγούμενη σε φιάσκο; Αν είναι με ένα λάθος χαρτί να μας πετάξουν πάλι έξω ,να μην μπούμε καν στον κόπο να μαζεύουμε πάλι τόση χαρτούρα.

Συνάδελφοι δεν εννοούμε αυτά που σαφώς είναι πάντα σε κάθε προκήρυξη, αλλά αν αποκλείεται κάποιος όπως με την προηγούμενη προκήρυξη γιατί έβαλε π.χ στην επιμόρφωση σεμινάριο που δεν το θεώρησαν συναφές.Παλιοτερα απλά δεν στο προσμετρουσαν ,δεν σε πέταγαν εκτός! Αυτό φαντάζομαι θέλουν να μάθουν όλοι ,το να μην υπογράψεις την αίτηση , ή να μην είναι γνήσια όσα κατέθεσες ,αυτά εννοούνται απ' όλους μας θέλω να πιστεύω.

Πάντως μόλις με ειδοποιησε συνάδελφος που επικοινώνησε στα τηλέφωνα που δίνουν και του είπαν ότι δεν τίθεται θέμα αποκλεισμού αν καταθέσει κάποιος χαρτί που το θεωρεί συναφες με το αντικείμενο.

Στο παρακάτω τονισμένο -φιάσκο- αναφέρεσαι. Αφαιρέθηκε απ' την τωρινή.
(Τα αναρτημένα χωρία παραπάνω, άσχετα με το ερώτημα).

Παράθεση
Στην περίπτωση που ανακύπτει ανακριβής και λανθασμένη καταχώρηση των δηλωθέντων στοιχείων των υποψηφίων ή η εκτυπωμένη αίτηση δε φέρει την υπογραφή του υποψηφίου ή δε συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ή δεν πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της σχετικής πρόσκλησης ή δεν τεκμηριώνεται ιδιότητα που δηλώθηκε και μοριοδοτήθηκε, η αίτηση απορρίπτεται και ο υποψήφιος διαγράφεται από τους πίνακες επιτυχόντων.

9
Η τροπολογία-έκτρωμα του Μέρα25 αφορά εκπαιδευτικούς ΠΕ11, που ανήκουν στο 24μηνο και μέσω αυτού ακριβώς, επιδιώκουν διορισμό, (από το παράθυρο).
Oρθότατα, με βάση τη γνωστή απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ, το Υπουργείο δεν τούς διορίζει, καθώς οι διατάξεις στις οποίες βασίζεται ο επιδιωκόμενος διορισμός τους έχουν κριθεί αμετάκλητα αντισυνταγματικές. Απόφαση η οποία υπέρκειται της όποιας δικαιωτικής του Γ' Τμ. ΣτΕ για ειδικότερο πλαίσιο ισχύος του 24μηνου.
Θράσος να το παλεύουν ακόμα με νύχια και δόντια.
Πάμε παρακάτω.

10
Κατανοήστε ορισμένοι τί ορίζουν οι διατάξεις. Πραγματικά. Η συζήτηση εδώ μέσα γέρνει σταθερά σε τραγέλαφο!
1) Για να υπάρξει μετάπτωση από ένα παλαιό σύστημα διορισμών-προσλήψεων προς ένα νέο, εφαρμόζεται ΠΑΝΤΟΤΕ ένα άλλο μεταβατικό σύστημα. Αυτό επιτάσσει η έννομη τάξη. Σε τέτοιο μεταβατικό σύστημα βρίσκεται σήμερα η εκπαίδευση. Μετά και το προηγούμενο των 8 ετών.
2) Συνεπώς, σήμερα σε ισχύ βρίσκονται οι μεταβατικές διατάξεις του νόμου. Και θα βρίσκονται σε ισχύ μέχρι: α) να λήξουν αυτοδικαίως ή β) να τροποποιηθούν (ΑΝ τροποποιηθούν!).
3) ΔΕΝ μπορεί, λοιπόν, να ενεργοποιηθεί-ισχύσει και να εφαρμοστεί η παρ. 6 του άρ. 63, που ποστάρετε και ξαναποστάρετε ορισμένοι, λες κι ανακαλύψατε την Αμερική. Είναι πάγια ρύθμιση, ΟΧΙ μεταβατική για να μπορεί να ισχύσει τώρα.
4) Η οποία δεν ορίζει καν αυτά τα άνευ σχολιασμού που γράφονται. Ο κορωνοϊός είναι ΑΣΧΕΤΟΣ με τον νόμο και τους πίνακες που αναμένονται. Όταν η διάταξη αναφέρει «εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος», ορίζει απλώς πως ΑΝ υπάρξει οποιαδήποτε (εξαιρετική) περίπτωση κατά την οποία ΔΕΝ θα υπάρχουν άλλοι πίνακες για την κάλυψη των σχολείων (λόγοι δημοσίου συμφέροντος), τότε και μόνο θα μπορεί να γίνει χρήση των προσωρινών. Τίποτε άλλο.
5) Και όλα αυτά, ΟΧΙ για όσο ισχύουν οι μεταβατικές. Που αν εξαντληθεί η ισχύ τους, η εν λόγω διάταξη θα μπορεί να εφαρμοστεί από τη 2η Προκήρυξη του νόμου και μετά. Όχι κατά την 1η, τώρα δλδ.
6) Και με το σκεπτικό σας να πάμε, σήμερα, υπάρχουν πίνακες απ' τους οποίους το Υπουργείο μπορεί να καλύψει τα κενά 2020-2021. Οι κλειδωμένοι 2018-2019. Κυρωμένοι από ΑΣΕΠ. Συνεπώς, η παραπάνω διάταξη δεν μπορεί να ισχύσει στην παρούσα φάση! Το κατανοείτε;; Απλούστατο! Εκτός αν η εν αναμονή απόφαση του ΣτΕ τούς κρίνει αντισυνταγματικούς. Το βλέπουμε, όταν και αν!
7) Η μόνη περίπτωση, κατά την οποία, το Υπουργείο θα μπορεί, τον Σεπτ. 2020, να προσλάβει από προσωρινούς (αν έχουν εκδοθεί!), είναι -όπως έχω ξαναγράψει!- αν λήξει πρόωρα τη μεταβατική με τροποποίηση. Κανείς δεν εγγυάται ότι θα το πράξει!...
8 ) Όχι, ξέχασα!...: Εκτός απ' τους μελλοντολόγους του pde!

11
Αν και δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης. Διακρίνω μία εντονότατη τάση υπεράσπισης του ΑΣΕΠ από μέρους σου, για τους χειρισμούς του στο συγκεκριμένο ζήτημα, ως εάν να επρόκειτο για απέλπιδα λόγια εντεταλμένου συνηγόρου.

Ο χειρισμός του ΑΣΕΠ για τη συγκεκριμένη προκήρυξη (1K/2017) είναι αξιοκατάκριτος και υπάρχει νομικό έρεισμα έκτοτε με τις αποφάσεις του ΔΕΑ.

Δεν παρέθεσα εδάφια από τις αποφάσεις του ΔΕΑ, όπως εσύ, ούτε είπα ότι η συνάφεια υπήρχε στην προκήρυξη, αλλά ότι δεν αναγραφόταν πουθενά σε αυτήν.
 
Ως εκ τούτου, η ερμηνεία μου, σε σχέση με τη σύνδεση συνάφειας μεταπτυχιακών και βασικών τίτλων, είναι αποτέλεσμα απλής λογικής. Κάτι που επιβεβαιώνεις στην 3η παράγραφο της απάντησης σου, ό,τι η συνάφεια «έπρεπε να είναι προκαθορισμένη εκ των προτέρων». Άρα, λοιπόν, σε ότι δεν προκαθορίζεται, ισχύει η απλή λογική, αλλιώς, όπως εύστοχα αναφέρεις, «καταλύεται η αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης».

Η ίδια αρχή θα καταλυθεί και τώρα, αν ισχύσουν αναδρομικά για τις προκηρύξεις που ήδη τρέχουν, προτεινόμενες ρυθμίσεις, όπως της μοριοδότησης προϋπηρεσίας ανά κλάδο ή της κατάργησης της αρχικής τριετίας ισχύος των πινάκων.

Τέλος, ότι στους οριστικούς πίνακες της 1Κ/2017 προστέθηκαν ή παρέμειναν υποψήφιοι με πλήρη μοριοδότηση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων, εκτός εύρους συνάφειας (κοινωνικών/οικονομικών επιστημών), δεν έκανες απόπειρα να το αντικρούσεις, γιατί απλά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ.

1) Έγραψα αναλυτικά το τί συνέβη για το ζήτημα και το πού, συγκεκριμένα, αναφέρεται η κρίση ΔΕΑ. Χωρίς καν να παραθέσω εδάφιά της. Η πλειονότητα, θαρρώ, έχει κρίση και κρίνει.
2) Τα επιχειρήματα περί... «απλής λογικής» και άλλα παιδικά, για την υποχρεωτικότητα συνάφειας των βασικών πτυχίων με τα αντίστοιχα μεταπτυχιακά που προέρχονται από τα ίδια Τμήματα βασικών πτυχίων, απλώς δεν αντέχουν σχολιασμού ή άλλης νομικής ερμηνείας. Πού πας έτσι;... Δεν φταίει κανείς, αν διάβασες 2-3 δημοσιευμένα άρθρα για το θέμα και διαμόρφωσες άποψη για την απόφαση ΔΕΑ, μέσω της «απλής λογικής» (σου). Δεν είσαι ο μόνος τού ό,τι ψιλοκαταλάβω γενικά. Να... κι ο παραπάνω τα ίδια...
3) Μην παραποιείς ό,τι γράφω. Κατανόησε. Το «έπρεπε να είναι προκαθορισμένη εκ των προτέρων» αναφέρεται ευθέως στην «οριστική απόφαση του Β/θμιου οργάνου του ΑΣΕΠ περί συνάφειας». Η εν λόγω απόφαση, λοιπόν, ορίζει, όπως έγραψα ξεκάθαρα παραπάνω, πως το εύρος συνάφειας έπρεπε να επεκταθεί σε συγκεκριμένες επιστημονικές περιοχές. Δύο εξ αυτών είναι και αυτές που έγραψα.
4) Η εν λόγω απόφαση, πάντως, δεν ορίζει πως υποχρεωτικά έπρεπε να υπάρξει «σύνδεση συνάφειας μεταπτυχιακών και βασικών τίτλων», όπως αυθαίρετα λες εσύ. Που επαίρεσαι πως το επιβεβαιώνω και ο ίδιος κιόλας... Χωρίς λόγια το τελευταίο. Κάτι που αποτελεί καθαρά δικό σου παράλογο άλμα, σε έναν δικό σου τρόπο σκέψης και απλής λογικής. Αυτά και τέλος.

12
Η αναφορά του ότι πέραν του σχολικού έτους 2018-2019 δεν είναι επιτρεπτή η εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων σου λέει κάτι η είμαστε βολεμένοι διότι εγώ αυτό αντιλαμβάνομαι

Ζήτησα να παραθέσεις αριθμό απόφασης ΣτΕ που τεκμηριώνει όσα ισχυρίζεσαι, τό 'παιξες Σημίτης.
1) Το ΣτΕ δεν έχει κρίνει με δημοσιευμένη απόφασή του πως το τωρινό-νέο μεταβατικό πλαίσιο και οι πίνακες που χρησιμοποιούνται για το σχολ. έτος 2019-2020 είναι αντισυνταγματικοί.
2) Με τις 2 αποφάσεις του 2017 -που λογικά θυμάσαι- το ΣτΕ νομολόγησε πως η τότε εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του τότε ν. 3848/10 ήταν συνταγματικά ανεκτή ΚΑΙ για το έτος 2016-2017.
3) Η σκέψη στις αποφάσεις περί της μη επιτρεπτής εφαρμογής τους πέραν του σχολ. έτους 2018-2019, υπήρχε μόνο και μόνο για να στηρίξει νομικά, για εκείνο το έτος και μόνο, την εφαρμογή του τότε μεταβατικού. Τίποτε παραπάνω. Δεν αποτελούσε... μελλοντική κρίση, (τύπου Λίτσα Πατέρα) για τους πίνακες του έτους 2019-2020, όπως λες. Προβολή στο μέλλον ένα πράμα! Και αυτό διότι οι χρησιμοποιούμενοι πίνακες 2019-2020, δεν αποτελούσαν αντικείμενο της τότε δίκης. Έτσι παν τα δικονομικά, τί να κάνουμε.
4) Οι πίνακες κάθε έτους κρίνονται αυτοτελώς από το ΣτΕ.
5) Συνεπώς, οι αποφάσεις 2017 δεν δεσμεύουν ες αεί την κρίση του ΣτΕ και για τα επόμενα έτη, από το 2017-2018 και εξής. Δεν δημιουργούν δεδικασμένο με λίγα λόγια.
6) Για το 2019-2020, δεν υπάρχει τέτοια απόφαση. Η απόφαση που αναμένεται είναι από προσφυγή των μηδενικής, που ορίστηκε προς εκδίκαση τέλη Νοέμβρη, αλλά δεν νομίζω να έχει δημοσιευθεί μέχρι σήμερα... Αν την γνωρίζεις, ενημέρωσε το φόρουμ.
7) Εν έτει 2019-2020, το ΣτΕ θα συνυπολογίσει στην απόφασή του: α) Την κατάργηση της μεταβατικής του ν. 3848/10, β) Την ενεργοποίηση και εν εξελίξει εφαρμογή νέου συστήματος διορισμών-προσλήψεων, γ) Την εφαρμογή νέων μεταβατικών διατάξεων.
8 ) Μπορείς υποθέτω να κατανοήσεις πως τα α-γ δεν υπήρχαν ούτε ως σκέψη, όταν εκδόθηκαν οι αποφάσεις του 2017.

13
Για την 1 και τη 2, αμέσως μετά την έκδοση των οριστικών, έπαψαν να ισχύουν οι παλιοί και ζητήθηκε από όσους είναι στους νέους να δηλώσουν περιοχές. Για το υπόλοιπο της χρονιάς, προσλήψεις γίνονται μόνο από τους νέους - θεωρητικά βέβαια, λόγω κορονοϊού.

Όσα γράφεις, αυτά ακριβώς αναφέρω παραπάνω. Χρήση προσωρινών δεν συνέβη σε όσες εκ των εν λόγω Προκηρύξεων τρέξαν' -και ολοκληρώθηκαν- πιο γρήγορα, (1ΕΑ-2ΕΑ-5ΕΑ). Ανέμεναν οριστικούς.

14
Δεν υπήρχε η δυνατότητα, δεν υπήρχε το νομικό πλαίσιο. Η -υπογραφείσα λίγους μήνες πριν- ισχύουσα Δ.Α. της Υπουργού ορίζει:
Παράθεση
Η ισχύς των πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών/ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης, καθώς και των πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), σχολικού έτους 2018-2019, παρατείνεται έως και την, κατά περίπτωση, έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων του άρθρου 61 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).

Δεσμεύει γενική & ειδική το ίδιο. Δεν εδύνατο, έτσι μια μέρα, η ΕΑΕ να αποκοβόταν, για να προσλάβει εν μέσω χρονιάς από νέους προσωρινούς. Μπακάλικο η διαδικασία δεν παίζει. Δεν συνέβη ούτε στις 1ΕΑ-2ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ. Άλλο νά 'χεις προσωρινούς στην αρχή της. Πέραν όλων, αν δεν τροποποιηθεί το μεταβατικό, στο εν λόγω σημείο, μέχρι την έκδοση οριστικών, πάσης Προκήρυξης, ισχύουν οι κλειδωμένοι.

Σελίδες: 123 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30907
  • Τελευταία: mariamorgan
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1095691
  • Σύνολο θεμάτων: 18350
  • Σε σύνδεση σήμερα: 405
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 385

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.