Σύνολο ψηφοφόρων: 153
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας 2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης
Παράθεση από: MANNI στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:47:13 pmΕγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας 2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης+++++++++ πολύ καλή!
Λέει όμως ο Πλάτωνας ότι ο φιλόσοφος είναι υποχρεωμένος να γυρνά στα γήινα[/δε λεεινα γυρνα στα γηινα για να παραμεινει εκει. θα ειναι μια επωδυνη διαδικασια για τον πεφωτισμενο να κατελθει παλι στο σπηλαιο στοχος του ομως θα ειναι να οδηγησει και τους αλλους δεσμωτες στο χωρο της νοησης επομενως να τους απαλλαξει απο τα δεσμα που τους καθηλωνουν στο αισθητο στην αμαθεια στο σκοταδι
Παράθεση από: morgan στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 02:53:37 pmΠαράθεση από: Iaki στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 02:22:06 pmποιά ήταν η επεξήγηση γιατί δεν κατάλαβα. το έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι;;; γιατί να είναι επεξήγηση αυτο;;;Επίσης να ρωτήσω κάτι. Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;Ρήμα=έχω, Υποκείμενο=εγώ, Αντικείμενο=την εντύπωση. Η επεξήγηση "ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι" διασαφηνίζει κάποιον όρο της κ. πρότασης, ουσιαστικό κυρίως, εδώ το "εντύπωση". Τουλάχιστον αυτό έβαλα εγώ. Δεν είμαι κι ο Τριανταφυλλίδης... Παράθεση από: Iaki στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 02:22:06 pm Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;Η δευτερεύουσα ξεκινάει από το "ότι" και την έβαλα κι αυτή επεξήγηση στο "έννοια".Να δώσω και γω όμως μία εναλλακτική σύνταξη; Θα μπορούσαμε το "έχω την εντύπωση" να το εκλάβουμε ως ρήμα, καθώς αποτελεί μία αυτοτελή σημασία "νομίζω, πιστεύω".Δηλαδή αν ρωτούσαμε για να βρούμε τους όρους, δε θα λέγαμε "τί έχω;", απάντηση "την εντύπωση", αλλά "τί έχω εντύπωση;" (τί πιστεύω; ), απάντηση "ότι....". Νομίζω πως ο Μπαμπινιώτης-Κλαίρης στη γραμματική τους κανουν λόγο για τα φραστικά ρήματα (κάπως έτσι πρέπει να λέγονται). Προσωπικά θα επεσήμανα και τις δύο συντάξεις. Απλά η δεύτερη είναι πιο λειτουργική-επικοινωνιακή ίσως...
Παράθεση από: Iaki στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 02:22:06 pmποιά ήταν η επεξήγηση γιατί δεν κατάλαβα. το έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι;;; γιατί να είναι επεξήγηση αυτο;;;Επίσης να ρωτήσω κάτι. Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;Ρήμα=έχω, Υποκείμενο=εγώ, Αντικείμενο=την εντύπωση. Η επεξήγηση "ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι" διασαφηνίζει κάποιον όρο της κ. πρότασης, ουσιαστικό κυρίως, εδώ το "εντύπωση". Τουλάχιστον αυτό έβαλα εγώ. Δεν είμαι κι ο Τριανταφυλλίδης... Παράθεση από: Iaki στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 02:22:06 pm Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;Η δευτερεύουσα ξεκινάει από το "ότι" και την έβαλα κι αυτή επεξήγηση στο "έννοια".
ποιά ήταν η επεξήγηση γιατί δεν κατάλαβα. το έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι;;; γιατί να είναι επεξήγηση αυτο;;;Επίσης να ρωτήσω κάτι. Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;
Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;
Παράθεση από: nebula στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:49:32 pmΠαράθεση από: MANNI στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:47:13 pmΕγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας 2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης+++++++++ πολύ καλή! η αντιθεση κατα τη γνωμη μου επρεπε να βασιστει στο οτι ο Ομηρος γενικοτερα στα επη του δινει μια καταφαση στη ζωη, ενω ο Πλατωνας αρνειται τον αισθητο κοσμο και αναζητα την ευδαιμονια το αγαθο καπου εξω απο τα γηινα, στη νοηση και οτι αυτο οφειλεται στο διαφορετικ οκοινωνικοπολιτικο γιγνεσθαι της καθε εποχης..
αληθεια ποιοι βαθμολογουν;και αυτοι που διορθωνουν την ειδικη διδακτικη με ποια κριτηρια βαζουν 74 πχ αντι για 76;
Στην διδακτική της ιστορίας τι ακριβώς γράψατε στα δεύτερα υποερωτήματα των θεμάτων??Εγω δεν προλάβαινα και έγραψα πολύ επιγραμματικά!Μάλιστα σε αυτό με την ΕΟΚ έγραψα ό,τι απάντησα και για το 2ουποερώτημα του 2ου θέματος!