*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 59932 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 04:49:32 μμ »
Εγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας  2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α  ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ  έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης

+++++++++ πολύ καλή! :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:20:32 μμ »
Εγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας  2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α  ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ  έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης

+++++++++ πολύ καλή! :)

η αντιθεση κατα τη γνωμη μου επρεπε να βασιστει στο οτι ο Ομηρος γενικοτερα στα επη του δινει μια καταφαση στη ζωη, ενω ο Πλατωνας αρνειται τον αισθητο κοσμο και αναζητα την ευδαιμονια το αγαθο καπου εξω απο τα γηινα, στη νοηση και οτι αυτο οφειλεται στο διαφορετικ οκοινωνικοπολιτικο γιγνεσθαι της καθε εποχης..

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:29:10 μμ »
Λέει όμως ο Πλάτωνας ότι ο φιλόσοφος είναι υποχρεωμένος να γυρνά στα γήινα

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:33:45 μμ »
Λέει όμως ο Πλάτωνας ότι ο φιλόσοφος είναι υποχρεωμένος να γυρνά στα γήινα
[/
δε λεεινα γυρνα στα γηινα για να παραμεινει εκει. θα ειναι μια επωδυνη διαδικασια για τον πεφωτισμενο να κατελθει παλι στο σπηλαιο στοχος του ομως θα ειναι να οδηγησει και τους αλλους δεσμωτες στο χωρο της νοησης επομενως να τους απαλλαξει απο τα δεσμα που τους καθηλωνουν στο αισθητο στην αμαθεια στο σκοταδι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:40:40 μμ »
ποιά ήταν η επεξήγηση γιατί δεν κατάλαβα. το έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι;;; γιατί να είναι επεξήγηση αυτο;;;
Επίσης να ρωτήσω κάτι. Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;

Ρήμα=έχω, Υποκείμενο=εγώ, Αντικείμενο=την εντύπωση. Η επεξήγηση "ότι οι περισσότεροι νέοι είναι δίγλωσσοι" διασαφηνίζει κάποιον όρο της κ. πρότασης, ουσιαστικό κυρίως, εδώ το "εντύπωση".

Τουλάχιστον αυτό έβαλα εγώ. Δεν είμαι κι ο Τριανταφυλλίδης... 

Αυτό το "με την έννοια ότι..." που είχε τι το βάλατε;; το αναφέρατε καθόλου;;

Η δευτερεύουσα ξεκινάει από το "ότι" και την έβαλα κι αυτή επεξήγηση στο "έννοια".

Να δώσω και γω όμως μία εναλλακτική σύνταξη;

Θα μπορούσαμε το "έχω την εντύπωση" να το εκλάβουμε ως ρήμα, καθώς αποτελεί μία αυτοτελή σημασία "νομίζω, πιστεύω".
Δηλαδή αν ρωτούσαμε για να βρούμε τους όρους, δε θα λέγαμε "τί έχω;", απάντηση "την εντύπωση", αλλά "τί έχω εντύπωση;" (τί πιστεύω; ), απάντηση "ότι....".

Νομίζω πως ο Μπαμπινιώτης-Κλαίρης στη γραμματική τους κανουν λόγο για τα φραστικά ρήματα (κάπως έτσι πρέπει να λέγονται). Προσωπικά θα επεσήμανα και τις δύο συντάξεις. Απλά η δεύτερη είναι πιο λειτουργική-επικοινωνιακή ίσως...

Σωστό κι αυτό.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:02:16 μμ »
παιδιά θα σας πω τί εκανα κι εγώ στα αρχαία (διδακτική) για να γελάσετε (γιατί εγώ κλαίω :'() . Επειδή δεν ήμουν σίγουρη για την προέλευση του στίχου, και η Νέκυια μου φάνηκε πολύ εύκολη επιλογή.....το μυαλό μου άρχισε να "δουλεύει" επικίνδυνα.....Λέω: για να ρωτάνε το στίχο μήπως είναι στα εντος ύλης και το είπε κανένας Οδυσσές όταν βρισκόνταν στην Καλυψω?   Έτσι -εγώ η έξυπνη- αποφάσισα να τα γράψω και τα δύο!!!!!!!!!!!!!!!! και φυσικά τώρα χτυπάω το κεφάλι μου........Παρηγορήστε με βρε παιδιά...λέτε να μου μηδενίσουν όλο το θέμα;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:39:23 μμ »
Εγώ στο πρώτο ερώτημα Αρχαία έκανα πλήρες Σχέδιο και ως ιδές ανέφερα :1 Την αξία της ομηρικής φιλοξενίας και της φιλίας  2 Το αντιπολεμικό κλίμα μέσα στη δίνη του πολέμου 3 Τη γενναιοδωρία του Γλαύκωνα που έδωσε τα χρυσά άρματά του και την αμεροληψία του Ομήρου που αναφέρεται με αγάπη στο πρόσωπο του εχθρού 4Τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους αρχαίους καθώς τηρούν τις αξίες των παππούδων τους 5 Τη μονομαχία ως ένα είδος μάχης εκείνη την εποχή και 6 Στοιχεία υλικού πολιτισμού όπως τα όπλα το δόρυ τη ζώνη την κούπα .Το 2 ερώτημα δεν ξέρω αν είναι σωστο .Είπαστο α  ότι το χωρίου του Ομήρου είναι στη Νέκυα της Οδύσσειας ότι γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας ταπεινός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη και ότι έχουμε άρνηση ηρωικού ιδεώδους όπου ο ένδοξος θάνατος είναι οτιμημένος θάνατος στο πεδίο της μάχης και στο β έκανα μια εισαγωγή για τους δεσμώτες που ήταν αλυσσοδεμένοι και έβλεπαν μόνο σκιές και ΄βρίσκοντανσε νοητική συσκότιση .Ανέφερα μετά ότι αν κάποιος δεσμώτης που είχε καταφέρει να βγει από τη σπηλιά και να αποχτήσει αυτοσυνειδησία δε θα δεχόταν τιμές στον κάτω κόσμο και ότι εδώ  έγκειται και ο παραλληλισμός με τον Αχιλλέα ότι όπως ο Αχιλλέας δε δεχόταν τις τιμές στον Άδη έτσι και ό πρώην δεσμώτης δε δεχόταν αξιώματα στον κόσμο της σπηλιάς που αντιπροσωβπεύει τον αισθητό κόσμο της νοητικής συσκότισης

+++++++++ πολύ καλή! :)

η αντιθεση κατα τη γνωμη μου επρεπε να βασιστει στο οτι ο Ομηρος γενικοτερα στα επη του δινει μια καταφαση στη ζωη, ενω ο Πλατωνας αρνειται τον αισθητο κοσμο και αναζητα την ευδαιμονια το αγαθο καπου εξω απο τα γηινα, στη νοηση και οτι αυτο οφειλεται στο διαφορετικ οκοινωνικοπολιτικο γιγνεσθαι της καθε εποχης..

Ναι, έχεις δίκιο, ο Ομηρος, κυρίως στην Οδύσσεια, δίνει μία τέτοια θέαση για τη ζωή, την ειρήνη, την απλή καθημερινή ζωή, τους απλούς ανθρώπους και γενικότερα τη διαγραφή οτιδήποτε ηρωικού ή ηρωικοφανούς. Ακόμα δηλαδή και οι μνηστήρες, με τον τρόπο που παρουσιάζονται, παρότι γόνοι ευγενικών οικογενειών, είναι κατώτεροι των κατωτέρων, σε ηθικό επίπεδο.

Εγώ κυρίως βασίστηκα στο ζεύγος "φυσικός θάνατος" και "πνευματικός θάνατος". Ότι αυτός δηλ. ήταν ο σκοπός του Πλάτωνα, να πατήσει πάνω σ' αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:41:56 μμ »
κι εγώ..ελπιζω να  ισχύει ό τι κ στις πανελλαδικες...κάθε τεκμηριωμένη απάντηση γίνεται δεκτή!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:44:10 μμ »
αληθεια ποιοι βαθμολογουν;
και αυτοι που διορθωνουν την ειδικη διδακτικη με ποια κριτηρια βαζουν 74 πχ αντι για 76;

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:49:01 μμ »
αληθεια ποιοι βαθμολογουν;
και αυτοι που διορθωνουν την ειδικη διδακτικη με ποια κριτηρια βαζουν 74 πχ αντι για 76;

δεν ξέρω ποιοι βαθμολογουν τώρα..αλλά με τόσες χιλιάδες γραπτά φιλολόγων σίγουρα δεν τα διορθώνουν όλα πανεπιστημιακοι!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:53:35 μμ »
Εγώ έδωσα έμφαση στην αντίθεση ανάμεσα στην αντίληψη για τον πραγματικό κόσμο: ότι ο Όμηρος θεωρεί ώς πραγματικό τον κόσμο ανάμεσα στους ανθρώπους...τον κοινωνικό, πολιτικό χώρο(ανθρωποκεντρικότητα Οδύσσειας)...ενώ οι φιλόσοφοι  υποτιμούν την κοινωνική- πολιτική ζωή, τη ζωή ανάμεσα στους ανθρώπους γιατί αυτοί εύκολα παρασύρονται από τις αισθήσεις που τους απομακρύνουν από την αλήθεια....  
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:55:35 μμ »
Στην διδακτική της ιστορίας τι ακριβώς γράψατε στα δεύτερα υποερωτήματα των θεμάτων??Εγω δεν προλάβαινα και έγραψα πολύ επιγραμματικά!Μάλιστα σε αυτό με την ΕΟΚ έγραψα ό,τι απάντησα και για το 2ουποερώτημα του  2ου θέματος!

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:56:54 μμ »
του 1ου θέματος, συγνώμη.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:00:11 μμ »
Στην διδακτική της ιστορίας τι ακριβώς γράψατε στα δεύτερα υποερωτήματα των θεμάτων??Εγω δεν προλάβαινα και έγραψα πολύ επιγραμματικά!Μάλιστα σε αυτό με την ΕΟΚ έγραψα ό,τι απάντησα και για το 2ουποερώτημα του  2ου θέματος!
εγώ πρότεινα τρία θέματα, έγραψα ποιοι είναι οι στόχοι μεσα από αυτές τις εργασίες (γνωστικοί, ανάπτυξη ερευνητικού πνεύματος, συνεργατικές δεξιότητες) μετά έγραψα τις φάσεις της εργασίας δηλαδή πληροφορίες από το διδάσκοντα και κατευθύνσεις, επιμερισμός καθηκόντων, αναζήτηση υλικού καταγραφή του υλικού και παρουσίαση του ίσως σε ηλεκτρονική μορφή, διαθεματικές προεκτάσεις που έχει η εργασία και τα κριτήρια αξιολογήσης, Δεν προλάβαινα με τίποτα να τα αναπτύξω όπως ήθελα τα δεύτερα υποερωτήματα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160914
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 768
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 764
Σύνολο: 774

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.