*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117895 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #490 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 11:36:04 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:42:18 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:29:22 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #491 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 12:29:23 μμ »
IoannisA η δικιά μου άποψη είναι η εξής:
Αυτό που θα έκανα εγώ είναι κατ αρχήν να βρω έναν "πυρήνα" τουλάχιστον 2-3 οικογενειών που μπορούν να συνταχθούν μαζί μου καθ όλη την διαδικασία. Γονείς δλδ που θεωρούν ότι και τα δικά τους παιδιά πλήττονται και είναι διαθετιμένοι να "βγουν μπροστά" επώνυμα.
Στην συνέχεια θα αρχίζαμε με μία ανεπίσημη προφορική αναφορά των θεμάτων στον διευθυντή εκπαίδευσης της Αθμιας. Δεν έχω καταλάβει εάν αυτός είναι ο σύζυγος της διευθύντριας, αλλά και να είναι, δεν αλλάζει κάτι, είναι ένα βήμα το οποίο πρέπει να γίνει. Τα αιτήματά σας θα πρέπει να είναι να γίνουν ΑΠΤΕΣ κινήσεις. Περιμένετε 1-2 εβδομάδες το πολύ και ύστερα ζητάτε από την διευθύντρια να σας ενημερώσει για τις κινήσεις που έγιναν. Κινήσεις όπως "συνάντηση με τους γονείς" και "συζήτηση με τα παιδιά" είναι θεμιτές αλλά θα πρέπει να είστε ξεκάθαροι ότι δεν σας ικανοποιούν σε καμία περίτπωση. Επίσης το "δώστε χρόνο" θα το αρνείστε σταθερά γιατί "χρόνος υπήρχε από την Α μέχρι την Δ" και "τώρα που είναι η αρχή της χρονιάς είναι ο σωστός χρόνος να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα".
Μετά τα "προφορικά" θα περάσετε στην έγγραφη ΟΧΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ αλλά αναφορά. Η καταγγελία κατηγορεί. Η αναφορά αναφέρει προβλήματα και ζητάει επίλυση. Μία αίτηση προς την Αθμια όπου αναφέρετε τα προβλήματα, και αιτούσαστε την επέμβαση του συντονιστή ΑΛΛΑ και την πρόσληψη ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού για το σχολείο (ναι, δεν είναι πιθανό αλλά δεν είναι και απίθανο να γίνει, μπορεί να γίνει και αλλαγή τοποθέτησης από άλλο σχολείο στο δικό σας). Ο σύμβουλος μπορεί και να έρθει απλά να πετάξει στα μούτρα της δασκάλας μερικές "σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους" ή μπορεί και να ασχοληθεί όντως παραπάνω μιλώντας με τους γονείς και πιέζοντας καταστάσεις. Ανάλογα τον άνθρωπο που είναι στην περιοχή σας. Είναι όμως και αυτός ένα τυπικό βήμα από το οποίο πρέπει να περάσετε. Η δασκάλα, μπορεί ενδεχομένως να νιώσει μειονεκτικά εάν ο σύμβουλος αποφασίσει να την βγάλει άχρηστη, αλλά αυτό δεν αντανακλάται κατά την γνώμη μου έξω από αυτή (οι συναντήσεις με τον σύμβουλο θα είναι μόνο μεταξύ της δασκάλας και αυτού και άντε και της διευθύντριας, όχι μπροστά σε όλο τον σύλλογο) και εν τέλει όσο "είσαι ανεπαρκής" μπορεί να της πει αυτός, άλλο τόσο "άσε μας αγάπη μου" μπορεί να του πει αυτή γιατί δεν μπορεί να της κάνει και τίποτα. Θα κάτσει απλά να ακούσει το λογύδριό του και τέρμα. Εάν έχει και κάτι συγκεριμένο να προτείνει θα το κάνει και ξανά τέρμα. Το θεωρώ απίθανο ο σύμβουλος να φτάσει στο σημείο να λέει απροκάλυπτα την δασκάλα "ανεπαρκή" σε "επίσημες" συζητήσεις ή έγγραφα γιατί κάτι τέτοιο θα άνοιγε τους ασκούς του αιόλου για χαρακτηρισμό και άλλων συναδέλφων.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τα "επίσημα" γραπτά, στις προφορικές συνομιλίες ζητάτε επίμονα να γίνουν συγκεκριμένες κινήσεις. Πχ αλλαγή τμήματος για μερικά από τα παιδιά για να "σπάσει" η παρέα, πίεση στους γονείς να δεχτούν αξιολόγηση από ΚΕΔΑΣΥ (αν και αυτό το τελευταίο θα πάρει καιρό και προσοχή μην πέσετε στην παγίδα "ας περιμένουμε την αξιολόγηση", το θέμα είναι να παραδεχτούν οι γονείς την ύπαρξη του προβλήματος) ή ακόμα και αλλαγή σχολείου για κάποιους από την παρέα. Και όταν ο κόμπος φτάσει στο χτένι αρχίζετε να ενημερώνετε ότι την επόμενη φορά που τα παιδιά σας σας αναφέρουν σεξιστικό σχόλιο που ακούστηκε στην τάξη, θα κάνετε μύνηση για παρενόχληση. Ότι εάν γίνει οποιαδήποτε σπρωξιά/σωματικός τραυματισμός προς τα παιδιά σας, μύνηση για σωματική βλάβη (οι μυνήσεις γίνονται ενάντια στους κηδεμόνες των άλλων παιδιών , όχι ενάντια στο σχολείο, αλλά βέβαια θα αναζητηθούν ευθύνες ποινικές στην δασκάλα και στο σχολείο σε τέτοια περίπτωση). Μπορείτε ακόμα ακόμα να φτάσετε και μέχρι την κατάθεση εξώδικου (light διαδικασία που αναστέλεται εύκολα) εάν το θεωρείτε απαραίτητο. Μέχρι τότε όμως νομίζω ότι θα έχουν γίνει ενέργειες.

Καθ όλη την διαδικασία θα πρέπει να είστε σε επικοινωνία με την δασκάλα. Την ενημερώνετε για τις κινήσεις σας, αλλά δυστυχώς δεν γίνεται να περιιμένετε την έγκρισή της για να προχωράτε. Και ναι, είναι πιθανό ότι θα την φέρετε σε δύσκολη θέση, ΟΜΩΣ υπάρχει και ελπίδα ότι ίσως εν τέλει την βοηθήσετε να διαχειριστεί το πρόβλημα.

Αυτο που θέλω να πω, είναι ότι τα αφοριστικά "τίποτα δεν γίνεται" ή "κάνε αυτό και όλα θα λυθούν", όπως καταλαβαίνεις δεν ισχύουν. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και εξαρτάται πολύ από τους ανθρώπους που εμπλέκονται και την κατάσταση στην τοπική σας Αθμια. Εγώ ως εκπαιδευτικός, έχω την αίσθηση ότι μερικές φορές οι εκπαιδευτικοί θα θέλανε όντως να βγουν γονείς μπροστά και να αρχίσουν να κάνουν θέμα γιατί εάν πχ η δασκάλα χώσει ένα εξώδικο στους γονείς των παιδιών για τα σεξιστικά βρισίδια που ακούει, θα της πουν ότι είναι "αντιπαιδαγωγική"  >:( . Άλλες φορές βέβαια, οι "φωνακλάδες" γονείς όντως μόνο προβλήματα δημιουργούν στους εκπαιδευτικούς. Έχω την αίσθηση όμως ότι αυτό συμβαίνει μόνο όταν οι φωνακλάδες φωνάζουν για μ@λκίες και θεωρούν τους εκπαιδευτικούς άχρηστους όχι όταν φωνάζουν για το δίκιο τους και θέλουν να υποστηρίξουν τον εκπαιδευτικό της τάξης.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #492 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 12:42:29 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:42:31 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #493 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 12:57:23 μμ »
Υποθέτω πως η άγνοια που έχετε σε αυτό το θέμα είναι επειδή όλοι, όπως κι εγώ είμαστε στην Δευτεροβάθμια. Ο Συντονιστής καλείται στα πιο ήσυχα σχολεία από την Διευθύντρια για χίλια δυο. Είναι θεσμικό όργανο που η αναφορά των γονέων πρώτα επηρεάζει τον ίδιο. Η δασκάλα μπορεί να ζητήσει από την Διευθύντρια να τον καλέσει κ θα το κάνει αμέσως η άχρηστη Διευθύντρια που έπρεπε να το κάνει μόνη της αλλά δεκάρα δεν δίνει.  Δεν θέλει να κάνουν αναφορά οι γονείς ο Συντονιστής, είναι αναφορά που θα γίνει σε σχολείο που είναι στην ευθύνη του και τον επηρεάζει. Θα κάνει κινήσεις για να μην γίνει αναφορά στο σχολείο, πόσο πιο απλά να το πω σε αγκυλωμένους ανθρώπους που δεν θέλουν να ταράξουν τα νερά και εκτός από προσβλητικοί νομίζουν πως είναι και συναδελφικοί.

Στο δικό μου σχολείο, άνθρωπος έχει βρει τον μπελά του επειδή τον πήρε τηλ στο προσωπικό του τηλέφωνο σύμβουλος για να τον συγχαρεί για μια πρωτοβουλία. Ο διευθυντής τον κατηγόρησε για παράκαμψη ιεραρχίας, ενώ δεν ξεκίνησε ο ίδιος την επικοινωνία.

Και φυσικά όποιος αναφέρει έστω, να ρωτήσουμε το τμήμα εκπαιδευτικών θεμάτων ή να μιλήσουμε με σύμβουλο, τρώει άκυρο από τον διευθυντή (όχι τον ίδιο που είπα παραπάνω). Δεν συζητώ καν να επικοινωνήσει μόνος του. Σε τι αγγελικά σχολεία ζείτε εσείς που όλα λύνονται με πολιτισμένες συζητήσεις; Και με πόση ευκολια προτείνετε την αμαύρωση τόσων επαγγελματιών θυμάτων κακομαθημένων παιδιών, χωρίς να τους γνωρίζετε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:29:22 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #494 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:08:58 μμ »
Έσπερος, ο διευθυντής σας είναι κάφρος. Πώς δεν κατσάδιασε και τον σύμβουλο;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #495 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:25:47 μμ »

.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:42:45 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #496 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:32:47 μμ »
Δεν ξέρουμε ακριβώς τι έχει συμβεί. Στο δικό μου σχολείο οι καθηγητές παίρνουν απευθείας τον σύμβουλο, ειδικά αν είναι συντονιστές, πολύ άνετα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #497 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:36:23 μμ »
Γιατί δεν αλλάζουν τμήμα κάποια από τα παιδιά που προκαλούν πρόβλημα; Μήπως δεν το θέλει ο διευθυντής του σχολείου;
Ή τουλάχιστον να ζητήσει να αλλάξει τμήμα το παιδί που θίγεται.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #498 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:41:56 μμ »
Παραβίασε την ιεραρχία όντως ο σύμβουλος, τον διευθυντή έπρεπε να καλέσει πρώτο αν ήταν σωστός. Το ότι όμως ο συνάδελφος έκανε βούκινο πως τον πήρε ο σύμβουλος προσωπικά το κρίνουμε ωραίο; Δεν άντεξε να χαρεί μόνος του κ να ζητήσει να καλέσει και τον διευθυντή του κ να μην τα λένε οι δυο τους σαν φιλαράκια;
Δεν απορώ τελικά που μας έχουν για την τελευταία τρύπα της φλογέρας με όλα αυτά. Ο διευθυντής ξέρετε δεν είναι ο Θεός. Έχουμε δικαιώματα και αν κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του παρά τις παρακλήσεις και τις προειδοποιήσεις μας κινούμαστε νόμιμα και έτσι προστατεύουμε τον κλάδο μας. Όχι υπερασπιζόμενοι την θεσούλα μας με υποκλίσεις και λέγοντας  να μην αγγίξουμε κανέναν ανεύθυνο γιατί θα έρθει η σειρά μας. Εκτός κ αν έχουμε υπόψη πως δώσαμε δικαιώματα για να έρθει η σειρά μας.

Oχι ο συνάδελφος δεν το έκανε βούκινο για να παινευτεί. Με χαρά ενημέρωσε τον διευθυντή (με τον οποίο δεν είχαν καλές σχέσεις) ότι έγινε αυτό που ήταν καλό για το σχολείο, γιστι αφορούσε δράση του σχολείου που ο σύμβουλος ήθελε να υποστηρίξει (είχε μια πρώτη επίσημη ενημέρωση και ήθελε πληροφορίες). Ενημέρωσε λοιπόν ο άνθρωπος το σχολείο, ότι ο σύμβουλος ήθελε υλικό σχετικό με τη δράση, για να σταλεί επίσημα. Και βρήκε τον μπελά του γι αυτό. Προφανώς ο σύμβουλος έπρεπε να ακολουθήσει τις επίσημες οδούς, αφού το ελληνικό δημόσιο είναι κομπλεξικό και μισανθρωπικο. Απ αυτό όμως, το μάθημα το πήραμε όλοι. Δεν επικοινωνούμε ποτέ με κανέναν παρακάμπτοντας τον διευθυντή, αν ο διευθυντής είναι προβληματικός.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #499 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:43:17 μμ »
Γιατί δεν αλλάζουν τμήμα κάποια από τα παιδιά που προκαλούν πρόβλημα; Μήπως δεν το θέλει ο διευθυντής του σχολείου;
Ή τουλάχιστον να ζητήσει να αλλάξει τμήμα το παιδί που θίγεται.

Αν αλλάζαμε τμήμα στον καθένα που το ζητάει, θα γινόταν μπάχαλο. Και το να στέλνεις τους ταραξίες σε άλλο τμήμα, σε τι βοηθάει ακριβώς; Να μεταφέρουμε το πρόβλημα αλλού;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #500 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:45:39 μμ »
Ναι, ok. Περιμένετε τώρα να βρείτε λύσεις από διευθυντές συντονιστές σύμβουλους. Ό,τι να 'ναι. Υπηρετώ σ ί γ ο υ ρ α σ' άλλη χώρα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #501 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:46:14 μμ »
@ppil και οι λοιποί, ποτέ δεν έχετε πετύχει τμήμα με παιδιά που δημιουργούν πρόβλημα; Σοβαρα τώρα, βρήκατε έτσι εύκολα ότι φταίει μια νεοδιόριστη που καλά καλά δεν έχει τελειώσει το παν/μιο, και κρίνετε αφ υψηλού; Είστε τόσο σίγουροι ότι ποτέ δεν θα βρεθείτε στην ίδια θέση; Εκεί θα σας αρέσει να μάθετε ότι το ονομά σας εμπλέκεται σε παράπονα γονέων άσχετων με τον χώρο;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #502 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:48:04 μμ »
Ναι, ok. Περιμένετε τώρα να βρείτε λύσεις από διευθυντές συντονιστές σύμβουλους. Ό,τι να 'ναι. Υπηρετώ σ ί γ ο υ ρ α σ' άλλη χώρα.

Φαίνεται η δική μας ΔΔΕ (στην ιδθα δεν είμαστε;) είναι η μόνη προβληματική και διεφθαρμένη. σε όλες τις άλλες τα πάντα πάνε ρολόι, αλλά έρχονται ρε παιδί μου κάτι άσχετες κοπελίτσες που δεν μπορούν να επιβληθούν, και χαλάνε την πιάτσα και πέφτουμε από τα σύννεφα, επειδή γύρω μας μεγαλώνουν κωλοπαιδα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #503 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:51:06 μμ »
Αν αλλάζαμε τμήμα στον καθένα που το ζητάει, θα γινόταν μπάχαλο. Και το να στέλνεις τους ταραξίες σε άλλο τμήμα, σε τι βοηθάει ακριβώς; Να μεταφέρουμε το πρόβλημα αλλού;
Φυσικά και γίνονται αλλαγές τμημάτων. Αν οι γονείς θέλουν να αλλάξουν σχολείο, είναι προτιμότερο να ζητήσουν πρώτα αλλαγή τμήματος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 338

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.