*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955184 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #476 στις: Μάιος 15, 2010, 09:47:26 μμ »
Είναι αιτιολόγηση!
Το"επομένως" είναι διαρθρωτική λέξη που προειδοποιεί για κατακλείδα γιατί ως γνωστόν εκεί υπάρχεει συμπέρασμα. Από πότε το μαθαίνουμε αυτό στα παιδιά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:03:59 »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #477 στις: Μάιος 15, 2010, 09:52:02 μμ »
Και εγώ αιτιολόγηση είπα.Αλλά πως μπορεί να ισχύει (γενικά αυτό,όχι σε σχέση με το θέμα)να υπάρχει μέσα στην παράγραφο αιτιολόγηση και αίτιο-αποτέλεσμα;το αίτιο-αποτέλεσμα δεν συμπεριλαμβάνει αιτία;άρα, δεν χρειάζεται να πούμε και αιτιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #478 στις: Μάιος 15, 2010, 10:18:34 μμ »
Κάποιος να με διαφωτίσει στην παραπάνω ερώτησή μου;;

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #479 στις: Μάιος 15, 2010, 10:41:13 μμ »
Αυτό εξηγησα. Δε χρειάζεται να πούμε καθόλου αίτιο - αποτέλεσμα.
Είναι απλώς αιτιολόγηση.
Το "επομένως" εισάγει το συμπέρασμα της κατακλείδας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:03:59 »

Αποσυνδεδεμένος alna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #480 στις: Μάιος 15, 2010, 11:01:50 μμ »
Συνάδελφοι, επίσης με το θέμα Β2 α)   της έκθεσης που έγραφαν σήμερα οι μαθητές των Εσπερινών τι έχετε να πείτε; Η τρίτη παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση;
http://www.ypepth.gr/docs/them_glo_gen_d_esp_no_1006.pdf

Αποσυνδεδεμένος mikal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #481 στις: Μάιος 15, 2010, 11:05:26 μμ »
Κι εγώ αιτιολόγηση νομίζω
Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεός γελάει!

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #482 στις: Μάιος 15, 2010, 11:14:07 μμ »
Λοιπόν, η επίσημη απάντηση της Επιτροπής Θεμάτων είναι : Αιτιολόγηση .Αν υπάρχει αυτή η απάντηση μόνη ,βαθμολογείται με 4 μον. Αν συνδυάζεται με κάποια άλλη ,τότε βαθμολογείται με 3 μον. Αν η απάντηση δεν περιλαμβάνει την Αιτιολόγηση ,αλλά μόνο κάποια άλλη μέθοδο ,τότε η απάντηση βαθμολογείται με 1 μονάδα.
Αυτά μας είπαν σήμερα στην ενημέρωση των βαθμολογητων στη Θεσσαλονικη. Μας μοίρασαν και σχετικό φυλλάδιο με ενδεικτικές απαντήσεις.

Αποσυνδεδεμένος mikal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #483 στις: Μάιος 15, 2010, 11:19:36 μμ »
Sun, μπορούν και οι αναπληρωτές να είναι βαθμολογητές; Νόμιζα μόνο οι μόνιμοι.
Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεός γελάει!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #484 στις: Μάιος 15, 2010, 11:19:48 μμ »
Λοιπόν, η επίσημη απάντηση της Επιτροπής Θεμάτων είναι : Αιτιολόγηση .Αν υπάρχει αυτή η απάντηση μόνη ,βαθμολογείται με 4 μον. Αν συνδυάζεται με κάποια άλλη ,τότε βαθμολογείται με 3 μον. Αν η απάντηση δεν περιλαμβάνει την Αιτιολόγηση ,αλλά μόνο κάποια άλλη μέθοδο ,τότε η απάντηση βαθμολογείται με 1 μονάδα.
Αυτά μας είπαν σήμερα στην ενημέρωση των βαθμολογητων στη Θεσσαλονικη. Μας μοίρασαν και σχετικό φυλλάδιο με ενδεικτικές απαντήσεις.


δηλαδή αν καποιος απαντησει καποια ασχετη μεθοδο παιρνει 1 μοναδα; με 0 ποτε θα βαθμολογηθει δηλαδη η ασκηση αυτη ;

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #485 στις: Μάιος 15, 2010, 11:23:40 μμ »
ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες!!! να ρωτήσω κάτι άλλο... αν κάποιος μαθητής μπερδεύτηκε και αντί για τη σημασία της αυτομόρφωσης αναφέρθηκε στα αίτια που επιβάλλουν την αυτομόρφωση, πώς θα αντιμετωπιστεί από τους βαθμολογητές;  

Βέβαια, ξέρω πως ό,τι και να λέμε τώρα δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να ξέρουμε τι ακριβώς εχει γραφεί και πώς...

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #486 στις: Μάιος 15, 2010, 11:24:07 μμ »
Με 0 βαθμολογειται αν απαντήσει μια μέθοδο εκτός από Ορισμο και Αιτια-αποτελεαματα,που επίσης προτάθηκαν ως απαντήσεις.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #487 στις: Μάιος 15, 2010, 11:34:51 μμ »
Η εκπαίδευση δεν νοείται πια ως η απλή, κανονιστική μετάδοση γνώσεων από τις μεγαλύτερες γενιές στις νεότερες, όπως την όριζε ο E. Durkheim κατά τον 19ο αιώνα. Και τούτο επειδή, τόσο το περιεχόμενο της εκάστοτε εκπαιδευτικής πράξης όσο και ο χρόνος που αφιερώνεται σε αυτήν, αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές, τα δύο φύλα και τις διαφορετικές κουλτούρες των ανθρώπων, γεγονός που παρατηρείται σε όλες τις σύγχρονες πρακτικές της καθημερινής ζωής. Η εκπαιδευτική πράξη καθίσταται επομένως μια διαδικασία που δεν περιορίζεται στο χώρο (το σχολείο) και το χρόνο (περίοδος της νεότητας), αλλά επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και πέραν των σχολικών τειχών.


-Η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που την είχε ορίσει ο ...
-...επειδή....
-Η εκπαιδευτική πράξη γίνεται...

Ορισμός υπάρχει στη Θ.Π. της παραγράφου, όχι στην τυπική μορφή του (να υπάρχει δηλ. οριστέα έννοια, γένος, ειδοποιός διαφορά), όμως είναι εμφανής η πρόθεση της συγγραφέως να προσδιορίσει την έννοια της εκπαίδευσης. Ενισχυτικά, κάπου εδώ κολλάει και το "όριζε" του Durkheim .
Επιπλέον υπάρχει και αιτιολόγηση στα σχόλια.
Τέλος, στην κατακλείδα  έχουμε  την επιβεβαίωση της θέσης που είχε διατυπώσει η συγγραφέας στη Θ.Π.  Αυτή τη φορά με τυπικό ορισμό (οριστέα έννοια:εκπαιδευτική πράξη, γένος:διαδικασία και ειδοποιός διαφορά:που δεν..., αλλά...)
Άρα , για μένα, πρόκειται για ανάπτυξη με συνδυασμό μεθόδων: ορισμός, αιτιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος alek81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #488 στις: Μάιος 15, 2010, 11:41:51 μμ »
Η εκπαίδευση δεν νοείται πια ως η απλή, κανονιστική μετάδοση γνώσεων από τις μεγαλύτερες γενιές στις νεότερες, όπως την όριζε ο E. Durkheim κατά τον 19ο αιώνα. Και τούτο επειδή, τόσο το περιεχόμενο της εκάστοτε εκπαιδευτικής πράξης όσο και ο χρόνος που αφιερώνεται σε αυτήν, αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές, τα δύο φύλα και τις διαφορετικές κουλτούρες των ανθρώπων, γεγονός που παρατηρείται σε όλες τις σύγχρονες πρακτικές της καθημερινής ζωής. Η εκπαιδευτική πράξη καθίσταται επομένως μια διαδικασία που δεν περιορίζεται στο χώρο (το σχολείο) και το χρόνο (περίοδος της νεότητας), αλλά επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και πέραν των σχολικών τειχών.


-Η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που την είχε ορίσει ο ...
-...επειδή....
-Η εκπαιδευτική πράξη γίνεται...

Ορισμός υπάρχει στη Θ.Π. της παραγράφου, όχι στην τυπική μορφή του (να υπάρχει δηλ. οριστέα έννοια, γένος, ειδοποιός διαφορά), όμως είναι εμφανής η πρόθεση της συγγραφέως να προσδιορίσει την έννοια της εκπαίδευσης. Ενισχυτικά, κάπου εδώ κολλάει και το "όριζε" του Durkheim .
Επιπλέον υπάρχει και αιτιολόγηση στα σχόλια.
Τέλος, στην κατακλείδα  έχουμε  την επιβεβαίωση της θέσης που είχε διατυπώσει η συγγραφέας στη Θ.Π.  Αυτή τη φορά με τυπικό ορισμό (οριστέα έννοια:εκπαιδευτική πράξη, γένος:διαδικασία και ειδοποιός διαφορά:που δεν..., αλλά...)
Άρα , για μένα, πρόκειται για ανάπτυξη με συνδυασμό μεθόδων: ορισμός, αιτιολόγηση
Η εκπαιδευτική πράξη καθίσταται επομένως μια διαδικασία που δεν περιορίζεται στο χώρο (το σχολείο) και το χρόνο (περίοδος της νεότητας), αλλά επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και πέραν των σχολικών τειχών.
Είναι αυτό ορισμός της εκπαιδευτικής πράξης ή κάποια μόνο χαρακτηριστικά της που δίνονται(χρόνος, χώρος); Ένας ορισμός πρέπει να περιέχει βασικά χαρακτηριστικά της οριστέας έννοιας. Π.χ. εδώ θα έπρεπε να αναφέρεται σε μετάδοση γνώσεων, αξιών...

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #489 στις: Μάιος 15, 2010, 11:42:30 μμ »
Αυτή η απάντηση βαθμολογειται με 4.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 247
Σύνολο: 249

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.