*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1082197 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #910 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 12:21:43 pm »
Μπορεί κάποιος να κόποιος να μου προτείνει κάποιος βιβλίο με ασκήσεις συνωνύμων - αντωνύμων;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:30:42 »

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #911 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 07:27:44 pm »
Δε γνωρίζω κάποιο βιβλίο με λεξιλογικές ασκήσεις μόνο, ωστόσο και το σχολικό με τις γλωσσικές ασκήσεις έχει αρκετές.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 06, 2011, 08:37:50 pm από Faidra_ »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #912 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 07:38:55 pm »
τί εννοείς συνάδελφε παραπάνω <<διαίρεση με σύγκριση αντίθεση>>;

Στον τρόπο ανάπτυξης α'ιτιο -αποτέλεσμα το αίτιο συνήθως είναι η θεματική πρόταση και ακολουθεί το αποτέλεσμα πράγμα που συμβάινει και στο παράδειγμα με το ποδόσφαιρο

Εννοώ , συνάδελφε,  ότι η παράγραφος αναπτύσσεται με συνδυασμό των  2 αυτών μέθοδων!! 
Λόγω ταχύτητας έβαλα ενα ΄με'-ατυχής επιλογή- , αλλά  νομίζω είναι κατανοητό τι εννοώ!!

Τώρα για το 3ο παράδειγμα, προσωπικά θεωρώ ότι είναι αιτιολόγηση. Το ποδοσφαιρο καταφερε να πάρει διαστάσεις  φαινομένου επειδή αναπτύχθηκε τον ίδιο αιώνα η τεχνολογία , επειδή τελειοποιήθηκαν τα παπούτσια κ.λπ.
Νομίζω οτι το ποδοσφαιρο μπορεσε και αναπτύχθηκε γι' αυτούς του λόγους. Δεν προέκυψαν όλα αυτά ως αποτελεσμα της αναπτυξης του ποδοσφαιρου. Τουλάχιστον έτσι το κατανοώ εγώ!

Όντως, δεν προέκυψαν όλα αυτά ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης του ποδοσφαίρου, διότι λειτούργησαν ως οι αιτίες που οδήγησαν στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου. Δεν μπορούμε στη θεματική να έχουμε ένα αποτέλεσμα και στα σχόλια αιτίες;;;  :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #913 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 07:46:29 pm »

[/quote]

Όντως, δεν προέκυψαν όλα αυτά ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης του ποδοσφαίρου, διότι λειτούργησαν ως οι αιτίες που οδήγησαν στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου. Δεν μπορούμε στη θεματική να έχουμε ένα αποτέλεσμα και στα σχόλια αιτίες;;;  :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:30:42 »

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #914 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 08:35:36 pm »
Μπορείτε με βοηθήσετε με μία άσκηση; :-[

Το απόσπασμα είναι ''
''Η Ευρώπη, παρ' ότι συμμετέχει στο 20% του πληθυσμού του πλανήτη που νέμεται το 80% του παγκοσμίου εισοδήματος, έχει μεταξύ των 340 περίπου εκατομμυρίων κατοίκων της πάνω από 53 εκατομμύρια φτωχούς και 20 εκατ. ανέργους. Αυτή η πλημμυρίδα της ανισότητας που συνεχώς επεκτείνεται σε μια «κοινωνία της αφθονίας» είναι η γενεσιουργός αιτία του κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας των «ξεχασμένων» της κοινωνίας.''

Άσκηση: "Αυτή η πλημμυρίδα...των ξεχασμένων της κοινωνίας''. Να αναγνωρίσετε και να αξιολογήσετε το συγκεκριμένο επιχείρημα. Δεχτείτε ότι τα τεκμήρια στις αμέσως προηγούμενες προστάσεις  του κειμένου βασίζονται σε επεξεργασμένα στοιχεία και ότι η συλλογιστική πορεία που οργανώθηκε το επιχείρημα είναι επαγωγική. ''


Εγώ θα έλεγα ότι δεν είναι έγκυρος, είναι αληθής, δεν είναι ορθος.
Είναι επαγωγικός συλλογισμός με αίτιο αποτέλεσμα. Ατελής επαγωγή γιατί η αιτία είναι αναγκαία και όχι επαρκής, ή θα έλεγα ότι υπάρχει υπεραπλούστευση της σχέσης αιτίου-αποτελέσματος.
Είμαι σε καλό δρόμο ή τα έχω μπερδέψει τελείως;;;;;;;;;;;;;; :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Μήπως επεισή προσδιορίζει ότι βασίζεται σε επεξεργασμένα στοιχεία πρέπει να θεωρηθεί έγκυρος;;;;;;;;;;;Έχω μπερδευτεί! Μπορείτε να με βοηθήσετε;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #915 στις: Φεβρουαρίου 07, 2011, 12:23:14 am »
Μήπως επεισή προσδιορίζει ότι βασίζεται σε επεξεργασμένα στοιχεία πρέπει να θεωρηθεί έγκυρος

ορθό επιχείρημα, τέλεια επαγωγή

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #916 στις: Φεβρουαρίου 07, 2011, 01:29:45 am »
Μήπως επεισή προσδιορίζει ότι βασίζεται σε επεξεργασμένα στοιχεία πρέπει να θεωρηθεί έγκυρος

ορθό επιχείρημα, τέλεια επαγωγή

Τώρα το ξανακοίταζα και το σκεφτόμουν....Άρα είναι έγκυρος, αληθής, ορθός και τέλεια επαγωγή...

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #917 στις: Φεβρουαρίου 11, 2011, 11:36:38 am »
Καλημέρα!!
Σας παρακαλώ, μήπως υπάρχουν κάποιες λέξεις-φράσεις που μας δείχνουν πότε έχουμε αίτιο-αποτέλεσμα και πότε αιτιολόγηση, ώστε να μην μπερδεύονται αυτά τα δύο; Διότι βλέπω ότι οι γνώμες διίστανται.

Για παράδειγμα:
Συχνά, βέβαια, ακόμη και ο οξύτερος νους προδίδεται από την ψυχική υστέρηση και αδυναμία. Γι’ αυτό είναι αδήριτη ανάγκη η πνευματική ευεξία να συνοδεύεται και από ανάλογη ψυχική ευρωστία. Χωρίς εφόδια όπως η επιμονή και η αποφασιστικότητα, οι δυσκολίες που διαρκώς θα ορθώνονται μπροστά στον αγωνιστή για την ελευθερία του θα φαντάζουν ανυπέρβλητες. Θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό που έχει να αντιπαλέψει τη μανιασμένη θάλασσα, τα κύματα της οποίας συνεχή και θεόρατα τον χτυπούν και τον καταρρακώνουν ψυχικά, μέχρι πολύ σύντομα να τον εξοντώσουν. Γι’ αυτό χρειάζεται το άτομο να επιδεικνύει αγωνιστικό φρόνημα, ώστε να κατορθώνει να ανθίσταται στις παντοειδείς δυσχέρειες προκειμένου να μπορεί να προασπίζεται τις προσωπικές του ιδέες και επιλογές, οι οποίες συνιστούν και τον πυρήνα της ατομικής του ιδιοσυστασίας, την ουσία τελικά της προσωπικής του ελευθερίας.
Πρόκειται για αιτιολόγηση ή αίτιο-αποτέλεσμα;;;; :'(
Χίλια ευχαριστώ!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #918 στις: Φεβρουαρίου 12, 2011, 06:19:33 pm »
Μου φαίνεται για αιτιολόγηση, αν η δομή είναι η εξής: Θ.Π. Συχνά, βέβαια...ευρωστία. Λεπτομέρειες-σχόλια:Χωρίς εφόδια...εξοντώσουν.Πρόταση-κατακλείδα: Γι'αυτό...ελευθερίας. Αιτιολογείται γιατί δηλ. η πνευματική ευεξία πρέπει να συνοδεύεται και από ψυχική ευρωστία (άσχετο, του Παπανούτσου το απόσπασμα;) Επίσης, μήπως έχουμε και αναλογία(θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό...εξοντώσουν); Όσο για διαρθρωτικές λέξεις- φράσεις σίγουρα για την αιτιολόγηση σύνδεσμοι τύπου γιατί, επειδή είναι ενδείξεις, αλλά περισσότερο ρόλο πιστεύω ότι παίζει το νόημα.

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #919 στις: Φεβρουαρίου 14, 2011, 01:56:38 pm »
Μου φαίνεται για αιτιολόγηση, αν η δομή είναι η εξής: Θ.Π. Συχνά, βέβαια...ευρωστία. Λεπτομέρειες-σχόλια:Χωρίς εφόδια...εξοντώσουν.Πρόταση-κατακλείδα: Γι'αυτό...ελευθερίας. Αιτιολογείται γιατί δηλ. η πνευματική ευεξία πρέπει να συνοδεύεται και από ψυχική ευρωστία (άσχετο, του Παπανούτσου το απόσπασμα;) Επίσης, μήπως έχουμε και αναλογία(θα τον εξομοιώνουν με ένα ναυαγό...εξοντώσουν); Όσο για διαρθρωτικές λέξεις- φράσεις σίγουρα για την αιτιολόγηση σύνδεσμοι τύπου γιατί, επειδή είναι ενδείξεις, αλλά περισσότερο ρόλο πιστεύω ότι παίζει το νόημα.

Συμφωνώ.Και εγώ πιστεύω ότι είναι αιτιολόγηση και αναλογία.


Ποια μέθοδο πειθούς χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην παρακάτω παράγραφο;Είναι επίκληση στη λογική επειδή εκφράζει αλήθειες ή στο συναίσθημα επειδή έχουμε την παρομοίωση των μεταναστών με σύγχρονους αποδιοπομπαίους τράγους;

''Μέσα σ'ένα τέτοιο "τοπίο φτώχειας και εξαθλίωσης'' όπω περιγράφηκε παραπάνω,  οι μεταναστες αποτελούν τους σύγχρονους και ιδανικούς αποδιοπομπαίους τράγους,κατηγορούμενοι ως υπεύθυνοι για τη διάχυτη ανασφάλεια,την ανεργία, την εγκληματικότητα και όλα τα κακά της πόλης.''
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 14, 2011, 02:21:19 pm από Faidra_ »

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #920 στις: Φεβρουαρίου 15, 2011, 08:13:32 am »
''Μέσα σ'ένα τέτοιο "τοπίο φτώχειας και εξαθλίωσης'' :εδώ μου φαίνεται ότι έχουμε κάτι σαν περιγραφή, η οποία προσπαθεί να διεγείρει συναισθηματικά το δέκτη, ασύνδετο σχήμα: ανασφάλεια, ανεργία, εγκληματικότητα, συσσώρευση επιθέτων: τους σύγχρονους και ιδανικούς και τέλος, η παρομοίωση των μεταναστών με αποδιοπομπαίους τράγους είναι μεταφορά (;). Τέλος πάντων, όλα τα παραπάνω είναι μέσα πειθούς της επίκλησης στο συναίσθημα.

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #921 στις: Φεβρουαρίου 15, 2011, 12:09:53 pm »
''Μέσα σ'ένα τέτοιο "τοπίο φτώχειας και εξαθλίωσης'' :εδώ μου φαίνεται ότι έχουμε κάτι σαν περιγραφή, η οποία προσπαθεί να διεγείρει συναισθηματικά το δέκτη, ασύνδετο σχήμα: ανασφάλεια, ανεργία, εγκληματικότητα, συσσώρευση επιθέτων: τους σύγχρονους και ιδανικούς και τέλος, η παρομοίωση των μεταναστών με αποδιοπομπαίους τράγους είναι μεταφορά (;). Τέλος πάντων, όλα τα παραπάνω είναι μέσα πειθούς της επίκλησης στο συναίσθημα.
Ευχαριστώ πολύ! ;)

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #922 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 08:41:17 am »
Να σαι καλά! Αν και στο σχήμα λόγου με τους αποδιοπομπαίος τράγους ήθελα να βάλω ένα ερωτηματικό για το κατα πόσο είναι μεταφορά, αντ' αυτού μου βγήκε η φατσούλα που κλείνει πονηρά το μάτι ;D Δεν πειράζει νομίζω ότι είναι όντως μεταφορά.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #923 στις: Φεβρουαρίου 16, 2011, 11:15:05 am »
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας συνδέεται σε μεγάλο βάθος με το διαχωρισμό των εργασιών σε ιεραρχικά δομημένες ειδικότητες. Το γεγονός αυτό δεν είναι μια φυσική συνέπεια της τεχνολογίας αλλά μια κοινωνική διαδικασία, που συνδέεται με τα κοινωνικά συστήματα εξουσίας και τους τρόπους παραγωγής. Η κατάταξη των εργασιών σε «ειδικότητες» και «επαγγέλματα» που απολαμβάνουν διαφορετικό κοινωνικό κύρος και αποδοχές και γίνονται με διαφορετικές συνθήκες και όρους εργασίας, στην πράξη εξυπηρετεί την κατάταξη των ανθρώπων σε κοινωνικές ομάδες με διαφορετική θέση στην κοινωνική ιεραρχία. Η προνομιακή σχέση των ανδρών με την τεχνολογία δεν είναι μια φυσική σχέση (που στηρίζεται σε κάποιες βιολογικές ιδιαίτερες ικανότητες) αλλά μια σχέση κοινωνική, που αναπτύχθηκε έτσι ώστε να παγιώσει έναν καταμερισμό εργασίας που θέτει την εργασία γυναικών στη διάθεση και τον άμεσο έλεγχο των ανδρών.


Τι θα λέγατε για  τον τρόπο/ους ανάπτυξης της συγκεκριμένης παραγράφου;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185938
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 578

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.