*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ 04.04  (Αναγνώστηκε 63152 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #84 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 12:49:24 pm »
όσοι δεν έχουν διοριστεί ακόμη ορκίζονται στο ¨καλό των μαθητών", μόλις διοριστούν ......

οποία υποκρισία

Για να μην υποθεσω οτι ΕΞ'ΙΔΙΩΝ κρινεις τ'αλλοτρια, θ'απαντησω μονο να προσεχεις τους χαρακτηρισμους σου σε συναδελφους που δε γνωριζεις. Στους συναδελφους που γνωριζεις, εχεις το ελευθερο να πας και να τους πεις οτι ειναι υποκριτες στα ισια.

Πιστευεις σοβαρα οτι ο ευσυνειδητος εκπαιδευτικος θα παθει μεταλλαξη οταν μονιμοποιηθει? *roll eyes* Αυτο που εγω βλεπω παντου ειναι οτι οι ευσυνειδητοι παραμενουν ευσυνειδητοι κι οι παρτακηδες παραμενουν παρτακηδες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:38:05 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #85 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 02:06:52 pm »


Αν η καθε ειδικοτητα συνειδητοποιησει τις αναγκες του ΚΛΑΔΟΥ, τοτε θα εχουμε πολυ καλυτερα αποτελεσματα σε μαζικο επιπεδο. Οπως οι περισσοτεροι

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #86 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 02:21:24 pm »
ακόμα και στα θρησκευτικά ή στη γυμναστική dimstella; ΚΑι μέχρι που πρέπει να σταματάμε; Με ποιανού τη λογική; Μήπως θα πρέπει και να λέμε με ειλικρίνεια τις αδυναμίες μας ακόμα και στους μαθητές, και να προσπαθούμε να βρούμε κάποιον ειδικό για να τα βοηθήσει όταν το ζητάνε παρα να παριστάνουμε τον Superman ή την Superwoman

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #87 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 02:39:24 pm »
ακόμα και στα θρησκευτικά ή στη γυμναστική dimstella; ΚΑι μέχρι που πρέπει να σταματάμε; Με ποιανού τη λογική; Μήπως θα πρέπει και να λέμε με ειλικρίνεια τις αδυναμίες μας ακόμα και στους μαθητές, και να προσπαθούμε να βρούμε κάποιον ειδικό για να τα βοηθήσει όταν το ζητάνε παρα να παριστάνουμε τον Superman ή την Superwoman

δεν εννοώ θρησκευτικά κλπ, η "υποχρέωση" (αν θέλεις να το βλέπεις έτσι) εξαντλείται στα μαθήματα 2ης ανάθεσης.

Δεν θα σε χαρακτηρίσει κανείς superman αν κάνεις Φυσική στα παιδάκια της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:38:05 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #88 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 02:44:27 pm »
και να συμπληρώσω:

Ενας από τους πιο έμπειρους καθηγητές σε Λύκειο της περιοχής μου, που κάνει Φυσική, είναι ....Γεωλόγος. Εχετε να πείτε κάτι;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #89 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 02:48:28 pm »
Αν είναι επιχείρημα ότι δεν παρουσιάζονταν πρόβλημα πριν, είναι επιχείρημα ότι παρουσιαζεται τώρα. Νομίζω ότι ο διαχωρισμός θα γίνει πιο εύκολος στο μέλλον, όταν θα φτιάξουμε διαφορετικές κατανομές μαθημάτων , σε διαφορετικές τάξεις/εργαστήρια. Προς το παρόν ας κάνει ο καθένας όσα μπορεί. Νομίζω ότι είναι αξιότιμη κάθε προσπάθεια να κάνει κάποιος όπως νομίζει ότι είναι σωστά τη δουλειά του, ακόμα και αν δεν μου αρέσει ή δεν με συμφέρει.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #90 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:01:34 pm »
Ο διαχωρισμός του κλάδου μας είναι ένα "φρούτο" που μας προέκυψε τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ολες τις προηγούμενες δεκαετίες οι παλιότεροι συνάδελφοι μας δεν θυμαμαι (και σαν μαθητής) να είχαν πρόβλημα.

Φυσικα και ειχαν προβλημα! Γι'αυτο και φροντιζαν να μην παιρνουν μαθηματα

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #91 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:03:22 pm »
Το βασικό μου επιχείρημα είναι οτι αυτό μου βολεύει τον καθένα μας, το βαφτίζουμε "συμφέρον των μαθητών". Και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ΄εξω. Είμαι Φυσικός, και έχω διαβάσει πολύ σκληρά για να μπορώ να είμαι σε θέση να προετοιμάζω υπεύθυνα μαθητές να γράφουν σε πανελλήνιες εξετάσεις στα μαθήματα της Φυσικής και της Χημείας (όχι όμως και

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #92 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:10:46 pm »
Αυτό για τα συστεγαζόμενα σχολεία που λέει ο Utenar το συνάντησα σε όλα τα σχολεία που πήγα μέχρι τώρα. Το διπλανό γυμνάσιο είχε πάντα ώρες βιολογίας που τις έκαναν φυσικοί-θεολόγοι-γυμναστές. Φυσικά για να συμπληρώσουν ωράσιο οι άνθρωποι. Αλλά τι θα πείραζε να μην συμπλήρωναν και να τις έκανα εγώ που τις είχα ανάγκη; Τόσοι και τόσοι είχαν μειωμένο ωράριο, γιατί όχι και αυτοί. Τες πα, αμφιβάλω και αν έχει κάποιο γυμνάσιο

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #93 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:14:39 pm »
dimstela μας δουλεύεις?
Χάθηκαν οι βιολόγοι που εξειδικεύτηκαν σε πανεπιστημιακό επίπεδο στη βιολογία για να τη διδάξουν?
Πρέπει να την κάνεις εσύ?
Δεν τη διδαχτήκαμε,ούτε στο λύκειο,ούτε στο πανεπιστήμιο. Το ότι θα στρώσεις κώλο εμένα δε μου λέει τίποτα.
Κι εγώ μπορώ να στρώσω κώλο να μάθω αρχαία,τι θα πει αυτό? Ότι είμαι και σε θέση να τα διδάξω?
Άμα σε ενδιαφέρει η βιολογία να πάρεις τις βασικές αρχές βιολογίας κυτταρικής βιολογίας των Albert Bray κτλ από τις ιατρικές εκδόσεις Πασχαλίδη.
Εξάλλου,χημεία διδαχτήκαμε,ορισμένοι και στη σχολή,βιολογία όμως όχι,δεν έχουμε κάποιο πρότυπο για να ακολουθήσουμε στον τρόπο διδασκαλίας.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #94 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:18:11 pm »
Όπα και τα albert TEM!! ;D :D :D
Εγώ νόμιζα ότι ήσουν φυσικός. Το κατέχεις βλέπω το θέμα ;)

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #95 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:25:12 pm »
Και Albert έχω και Connor Ferguson έχω και Μαργαρίτη Γαλανόπουλο έχω. ;)
Και για αυτό υποστηρίζω ακράδαντα ότι ο κάθε ένας πρέπει να διδάξει αυτό στο οποίο σπούδασε,έκανε εργαστήρια, βγήκε στους δρόμους και τσέκαρε το νούμερο των ταξι (για να δει σε έναν πληθυσμό πόσες φορές θα πέσει πάνω στο ίδιο άτομο)ί,πήρε σβάρνα τα μνήματα (για να βγάλει μέσους όρους ζωής αιτίες θανάτου κτλ).

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #96 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:47:44 pm »

Ωραια, τωρα εγινες κατανοητος.

Θεωρω πολυ ενδιαφερον τ'οτι πιστευεις ακραδαντα οτι μπορεις να προετοιμασεις υπευθυνα μαθητες στη Χημεια σ'επιπεδο πανελλαδικων κι οτι θα μπορουσες να το κανεις και στη

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #97 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 03:50:37 pm »
Μεταξύ μας τώρα,χημεία κάνεις από το ζόρι να μαζέψεις ώρες στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα και όχι γιατί έτσι γουστάρεις.
Εντελώς μεταξύ μας όμως.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.