*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966816 φορές)

0 μέλη και 27 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1498 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:19:45 πμ »
Διαμαντοπούλου και λέσχη Μπιλντερμπεργκ

http://www.youtube.com/watch?v=bYBnIXqT0WU
Κοιτάξτε και ποιος άλλος ήταν το 1994

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:36 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1499 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:32:55 πμ »
Τα δικαιολογητικά και οι προσαυξήσεις τους στον διαγωνισμο 2008 μετρούσαν μόνο για τη σειρά για τον απευθείας μόνιμο διορισμό και όχι για την μοριοδότηση στον πίνακα αναπληρωτών

Μα γι'αυτο ακριβως μιλαω, για τη μοριοδοτηση/προσαυξηση στο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ (μεταπτυχιακο, προϋπηρεσια, κλπ). Πώς εσυ σκεφτηκες τον πινακα αναπληρωτων, αφου αυτος καταργειται?

Η Δ. σκοπευει να καταργησει τον Ενιαιο Πινακα και να τροποποιησει τις προσαυξησεις στο γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ, για μενα ειναι πλεον ξεκαθαρο απο τη συνεντευξη της και τις πραξεις της. Το ιδιο μολις εγινε και με τον ΑΣΕΠ με σειρα προτεραιοτητας σε αλλους φορεις: τροποποιησαν τη μοριοδοτηση.

Το μονο που μπορουμε να διεκδικησουμε πλεον ειναι μια πιο μακροχρονη μεταβατικη περιοδο για οσους βρισκονται αυτη τη στιγμη στον Ενιαιο Πινακα, ετσι ωστε ν'απορροφηθουν τουλαχιστον οσοι βρισκονται ψηλα λογω ΑΣΕΠ και/ή προϋπηρεσιας, αντι για τη βραχυχρονη μεταβατικη περιοδο του ενος ετους που σχεδιαζουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 11:35:14 πμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1500 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:40:38 πμ »
Τα δικαιολογητικά και οι προσαυξήσεις τους στον διαγωνισμο 2008 μετρούσαν μόνο για τη σειρά για τον απευθείας μόνιμο διορισμό και όχι για την μοριοδότηση στον πίνακα αναπληρωτών

Μα γι'αυτο ακριβως μιλαω, για τη μοριοδοτηση/προσαυξηση στο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ (μεταπτυχιακο, προϋπηρεσια, κλπ). Πώς εσυ σκεφτηκες τον πινακα αναπληρωτων, αφου αυτος καταργειται?

Η Δ. σκοπευει να καταργησει τον Ενιαιο Πινακα και να τροποποιησει τις προσαυξησεις στο γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ, για μενα ειναι πλεον ξεκαθαρο απο τη συνεντευξη της και τις πραξεις της. Το ιδιο μολις εγινε και με τον ΑΣΕΠ με σειρα προτεραιοτητας σε αλλους φορεις: τροποποιησαν τη μοριοδοτηση.

Το μονο που μπορουμε να διεκδικησουμε πλεον ειναι μια πιο μακροχρονη μεταβατικη περιοδο για οσους βρισκονται αυτη τη στιγμη στον Ενιαιο Πινακα, ετσι ωστε ν'απορροφηθουν τουλαχιστον οσοι βρισκονται ψηλα λογω ΑΣΕΠ και/ή προϋπηρεσιας, αντι για τη βραχυχρονη μεταβατικη περιοδο του ενος ετους που σχεδιαζουν.

Δεν πρόκειται να καταργήσουν τον πίνακα αναπληρωτών. Γνώμη μου πάντα. Η μεταβατική περίοδος πιστεύω αναφέρεται σε όσους μη επιτυχόντες ασεπ, έχουν αποκτήσει προϋπηρεσία  π.χ.τρίτεκνοι, και τους δίνει χρόνο μετάβασης για να περάσουν μια φορά τις εξετάσεις του ασεπ προκειμένου να μεταβούν στους μελλοντικούς πίνακες διορισμών.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 11:44:48 πμ από CynnemAprod »

Αποσυνδεδεμένος prodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1501 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:46:07 πμ »
Ειμαι απο τους πλεον παλιους μαθηματικους που υπαρχουν αυτη τη στιγμη αδιοριστοι.Δεν εδωσα ΑΣΕΠ γιατι το θεωρησα υποτιμητικο να κρινομαι εκει που εγω καθιστω τους μαθητες μου ικανους εδω και χρονια.Οσο για τα παιδαγωγικα ολες οι θεωριες διαφερουν  οταν εισαι μεσα στη ταξη.Ας μου απαντησει καποιος το θεωρει βεβαιο οτι καθε φορα θα ειναι επιτυχων;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:36 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1502 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:53:47 πμ »
Α με συγχωρείτε, το παίρνω πίσω!!! Λέει για κατάργηση ωρομισθίας στο ολοήμερο δημοτικό, όχι και στην Β/θμια. Ε βέβαια, έτσι το καταλαβαίνω! Τι; Καθηγητές και δάσκαλοι γίναμε το ίδιο; Μη λέμε κι αηδίες! Εντάξει παιδιά, όλα καλά! Χαλαρώστε οι ωρομίσθιοι Β/θμιας! (τι αηδίες!!!!)

Υ.Γ. ειρωνικά μιλώντας βέβαια

Και στο συνέδριο της ΟΛΜΕ το είπε. Ήμουν εκεί και φωνάζαμε...

Αύριο έχει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ ΔΣ. Θα πάμε και μέλη της Ένωσης, ωρομίσθιοι, αναπληρωτές, αδιόριστοι, να πιέσουμε με την παρουσία μας και το λόγο μας να κηρύξουν απεργία και πανελλαική συγκέντρωση στις 30/11 έξω από το Υπουγείο. Την Παρασκεύη εκεί ήμουν πάλι. Κάποιοι θέλουν, κάποιοι το σκέφτονται, κάποιοι κάνουν την πάπια...Γιατί δεν αρχίζουμε όλοι τα τηλ στα γραφεία των προέδρων για να τους πιέσουμε. Ας τα δοκιμάσουμε όλα

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1503 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:59:15 πμ »
Mπράβο για τις κινητοποιήσεις για την κατάργηση της ωρομισθίας  :)

Αυτό είναι το πιο σημαντικό ,προς το παρόν, μέτρο που πρέπει να γίνει άμεσα!

Η αναβάθμιση της ΠΔΣ θα γίνει με διορισμό αναπληρωτών από την αρχή της σχολικής χρονιάς χωρίς καθυστερήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 12:01:07 μμ από CynnemAprod »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5717
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1504 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:04:02 μμ »
Ο βασικός λόγος που το δημόσιο τις τελευταίες δεκαετίες γέμισε από κάθε λογής συμβασιούχους ήταν όχι τόσο γιατί υπήρχε πραγματική ανάγκη (δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλές περιπτώσεις αναγκάστηκαν να μοιράσουν ένα αντικείμενο σε πολλά πρόσωπα ή στην εκπαίδευση να μειώσουν τις ώρες διδασκαλίας στους μονίμους και να αυξήσουν τις αποσπάσεις τους), αλλά γιατί έτσι εξυπηρετούνταν το φιλολαϊκό προφίλ της εκάστοτε κυβέρνησης και φαινόταν ότι μειωνόταν η ανεργία, ανεξάρτητα αν οι συνθήκες δουλειάς, οι οικονομικές απολαβές και η εργασιακή ασφάλεια δεν ικανοποιούσαν.

Όλα αυτά κυλούσαν κουτσά-στραβά μέχρι που το ταμείο έμεινε πραγματικά μείον, οπότε τώρα καλούνται να πληρώσουν πρώτοι τη νύφη οι αδύνατοι κρίκοι. Υπάρχει μόνο μια μεγάλη διαφορά μεταξύ των συμβασιούχων του υπόλοιπου δημόσιου τομέα και των συμβασιούχων εκπαιδευτικών: Η μεγάλη πλειοψηφία των συμβασιούχων του δημοσίου διορίστηκαν κάτω από αδιαφανείς διαδικασίες και γι' αυτό η απόλυση ή για την ακρίβεια, η μη ανανέωση της σύμβασής τους φάνησε σε κάποιους ως πράξη σκληρή αλλά δίκαιη. Αντιθέτως στην εκπαίδευση η μεγάλη πλειοψηφία των συμβασιούχων (αναπληρωτών-ωρομισθίων) έχει περάσει ουκ ολίγες φορές από τη βάσανο του πολυδιαφημισμένου ΑΣΕΠ. Άρα, δεν νομίζω ότι θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν στη συνείδησή κανενός τη μη μονιμοποίησή τους. Γι' αυτό φαντάζομαι ότι μιλούν για μεταβατικό στάδιο χωρίς όμως και να προσδιορίζουν ακριβώς τι θα γίνει. Μάλλον προς το παρόν μετράνε αντιδράσεις και περιμένουν ιδέες...

Θα πρέπει όμως να σκεφθείτε καλά τι είναι αυτό που προτείνετε και ποιες θα είναι οι συνέπειές του.
Π.χ Η λειτουργία της ΠΔΣ μόνο με αναπληρωτές νομίζω ότι είναι μια καλή ιδέα. Δεν μπορώ να σκεφθώ κάτι αρνητικό.
Η κατάργηση της ωρομισθίας πάλι είναι, από τη μια, καλή για ευνόητους λόγους, από την άλλη όμως θα οδηγήσει στην αύξηση των ωρών διδασκαλίας αναπληρωτών και μονίμων και κυρίως στη μείωση των διορισμών (αφού οι ώρες θα καλύπτονται από τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ωρομίσθιοι).
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 12:11:06 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1505 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:11:27 μμ »
Aς ανακοινώσουν λοιπόν γιατί το καθυστερούν ???

Πάλι τα ίδια άρχισαν όπως με την εγκύκλιο της πδσ ???


Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1506 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:12:11 μμ »
μεθαύριο ανακοινώνονται οι αλλαγές και δεν έχει διαρεύσει τίποτα??


τι είναι μυστικό του κράτους???????

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1507 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:29:00 μμ »
Εσύ, όμως, δε θα γίνεις Υπουργός Παιδείας...η Αννούλα, ο Γερασιμάκης και τόσοι άλλοι έγιναν

Νομίζεις δε μπορώ; Έχω πιάσει το feeiling...να...δες....
Υπουργός παιδείας:Λοιπόν παιδιά σήμερα το πρωί που ξύπνησα είπα να καταργήσω το πτυχίο ως προϋπόθεση συμμετοχής στον ΑΣΕΠ. Βαριέμαι με τόσα πτυχία.
Δημοσιογράφος: Μα κυρία Υπουργέ δεν γίνεται να καταργήσετε το πτυχίο.
Υπουργός: Σκάσε μη καταργήσω και τους δημοσιογράφους. Εγώ ξέρω τι θα γίνει.
Σύλλογος καθηγητών (αδιόριστων): θα διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.
Υπουργός: Θα σας στείλω στη Γυάρο.



Πολύ καλό.....εγώ θα σε ψήφιζα.....μόνο σε ένα σημείο υστερείς....μιλάς με σαφήνεια.....σε καταλαβαίνω κι αυτό με αποσυντονίζει.....προσπάθησε να λες πολλά λόγια - γενικά και αόριστα, π.χ. Λοιπόν, αξιότιμοι εκπαιδευτικοί που στέκεστε σήμερα απέναντί μου (παιδιά), σήμερα το πρωί κάθησα με τα αρμόδια και ικανά στελέχη της εκπαίδευσης που με πλαισιώνουν (σήμερα το πρωί που ξύπνησα), και μετά από πολλή και ώριμη σκέψη αποφάσισα (είπα) να καταργήσω το χαρτί που είναι αιτία της αδιοριστίας σας (το πτυχίο) ως προϋπόθεση συμμετοχής σας στον πιο αξιοκρατικό διαγωνισμό που σενέλαβε ποτέ ανθρώπου νους(ΑΣΕΠ). Βάζω ένα τέλος στην αδιοριστία(Βαριέμαι με τόσα πτυχία).
    Ελπίζω να βοήθησα.....
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1508 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:53:14 μμ »
Ειμαι απο τους πλεον παλιους μαθηματικους που υπαρχουν αυτη τη στιγμη αδιοριστοι.Δεν εδωσα ΑΣΕΠ γιατι το θεωρησα υποτιμητικο να κρινομαι εκει που εγω καθιστω τους μαθητες μου ικανους εδω και χρονια.Οσο για τα παιδαγωγικα ολες οι θεωριες διαφερουν  οταν εισαι μεσα στη ταξη.Ας μου απαντησει καποιος το θεωρει βεβαιο οτι καθε φορα θα ειναι επιτυχων;
για τον ιδιο λογο δεν εδωσα και δεν θα δωσω ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Τοσα χρονια που διδασκω, δεκαδες μαθητες μου εχουν περασει ΑΕΙ, θεωρωντας με ικανη καθηγητρια. Σαν και μενα υπαρχουν χιλιαδες εκπαιδευτικοι, που επιβιωσαν χρονια ολοκληρα με ιδιαιτερα (αποδειξη της αθλιοτητας του εκπαιδευτικου συστηματος και της αδυναμιας των σχολειων να προετοιμασουν τους μαθητες). Ολοι οι γραφοντες σ' αυτο το forum εμπιστευτηκαν την προετοιμασια τους σε καθηγητες που δεν εδωσαν σε κανεναν ΑΣΕΠ. Ολοι αυτοι οι καθηγητες, τις ιδιες σχολες ειχαν βγαλει. Τι εγινε δηλαδη, και τωρα χρειαζεται παραπερα πιστοποιηση της ικανοτητας τους; και με ποιον τροπο γινεται αυτη η πιστοποιηση; αν μαθω απεξω κι ανακατωτα τις θεωριες του Piage στα παιδαγωγικα, και για τις κροκαλες στη γεωλογια ή για το DNA στη βιολογια, θα γινω καλυτερη στη διδασκαλια της φυσικης; αν δεν τα μαθω και ειμαι στους αποτυχοντες του ΑΣΕΠ, γινομαι αυτοματα χειροτερη καθηγητρια; Ας ερθουν να με κρινουν στην ταξη, κι αν με βρουν ανεπαρκη κι ανικανη ας με διωξουν. Σε τελικη αναλυση, ο ΑΣΕΠ εξευτελιζει το πτυχιο, αλλα φαινεται οτι δεν αρκει ουτε αυτος , αφου για 2 χρονια δεν εχεις την εμπιστοσυνη του υπουργειου οτι εισαι ικανος. Και αν 2 χρονια μετα, κριθουν καποιοι σαν ανξιοι και ανικανοι καθηγητες, τι θα μας πουν οι ιθυνοντες για τον ΑΣΕΠ; Τελικα , κατα τη γνωμη τους- αφου δεν θεωρουν τον ΑΣΕΠ ασφαλες κριτηριο- γιατι μας λενε οτι πρεπει να δινουμε; Εγω προσωπικα, πιστευω οτι χ..σμενο εχουν τον ΑΣΕΠ, απλως τον χρησιμοποιουν: α) για να εισπραττουν παραβολα, β) για να σκορπανε ελπιδες σε ολους ανεξοδα (δεν εχουν αυτοι την ευθυνη για την αποτυχια σου), γ) για να λενε οτι χτυπανε το ρουσφετι, οτι εκσυγχρονιζουν το συστημα, και οτι εφαρμοζουν διαφανεις διαδικασιες. Εχει αποδειχτει ομως οτι παντα φτιαχνουν απο διπλα κι απο ενα νομο που αφηνει τεντα τα παραθυρα για βολεμα καποιων ωστε να εξασφαλιζουν εκλογικη πελατεια. Αυτες ειναι οι προσωπικες μου αποψεις.
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1509 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:54:06 μμ »
βρε παιδια συγνωμη γιατι πρεπει μια επιτυχια η αποτυχια στον ασεπ να μας κρινει σαν εκπαιδευτικους;;;δηλαδη αν εγω δεν εχω χρονο να διαβασω 12ωρο η να παω φροντιστηριο λογω παιδιου δουλειας και συζυγου αλλα προσπαθω μονη μου τις ωρες που μπορω ,σημαινει οτι ειμαι κακη εκπαιδευτικος;; αν ηταν ετσι λογικα δεν θα εβρισκα ουτε θα ειχα τοσα χρονια ιδιαιτερα σωστα;;; για σοβαρευτειτε λιγο...μη βιαζεστε να κρινετε τους αποτυχοντες δεν ειναι ολοι πιτσιρικια 20 κατι που ακομα τους ταϊζουν οι γονεις τους...ενας διαγωνισμος ειναι και τιποτα αλλο δεν αποδεικνυει τιποτα απλα με λιγη τυχη μπηκες...μη τα ισοπεδωνουμε ολα πια...

Με την ίδια λογική, γιατί πρέπει μια επιτυχία ή αποτυχία σε πανελλήνιες εξετάσεις να κρίνει έναν μαθητή; Όλα σχετικά είναι και απλά πρέπει να μπαίνει κάποια γραμμή.΄
Αντί να κατακρίνουμε τον ΑΣΕΠ, καλύτερα να προτείνουμε τρόπους βελτίωσής του. Π.χ. στο συγκεκριμένο που ανέφερες, μια λύση θα ήταν να γίνεται σε ετήσια βάση ο διαγωνισμός, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1510 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:57:44 μμ »
βρε παιδια συγνωμη γιατι πρεπει μια επιτυχια η αποτυχια στον ασεπ να μας κρινει σαν εκπαιδευτικους;;;δηλαδη αν εγω δεν εχω χρονο να διαβασω 12ωρο η να παω φροντιστηριο λογω παιδιου δουλειας και συζυγου αλλα προσπαθω μονη μου τις ωρες που μπορω ,σημαινει οτι ειμαι κακη εκπαιδευτικος;; αν ηταν ετσι λογικα δεν θα εβρισκα ουτε θα ειχα τοσα χρονια ιδιαιτερα σωστα;;; για σοβαρευτειτε λιγο...μη βιαζεστε να κρινετε τους αποτυχοντες δεν ειναι ολοι πιτσιρικια 20 κατι που ακομα τους ταϊζουν οι γονεις τους...ενας διαγωνισμος ειναι και τιποτα αλλο δεν αποδεικνυει τιποτα απλα με λιγη τυχη μπηκες...μη τα ισοπεδωνουμε ολα πια...

Με την ίδια λογική, γιατί πρέπει μια επιτυχία ή αποτυχία σε πανελλήνιες εξετάσεις να κρίνει έναν μαθητή; Όλα σχετικά είναι και απλά πρέπει να μπαίνει κάποια γραμμή.΄
Αντί να κατακρίνουμε τον ΑΣΕΠ, καλύτερα να προτείνουμε τρόπους βελτίωσής του. Π.χ. στο συγκεκριμένο που ανέφερες, μια λύση θα ήταν να γίνεται σε ετήσια βάση ο διαγωνισμός, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες.

++++++++++++++
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1511 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:58:57 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΥΛΑΡΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΕΣΑ (ΑΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ  Η ΟΧΙ) ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΞΩ

βρε συ μιλτο ξεκολλα ασε σε λιγο θα μαλλιοτραβηχτουν κιολας στην λασπη ποιος ποντασει στην ξανθια;;;; ;D ;D ;D;

αφου δεν μπορουμε μεταξυ μας να συμφωνησουμε για το δικο μας κοινο καλο μη περιμενετε απο κανεναν αλλο να το κανει...ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ...
H θέση δίνει δύναμη και όχι το πλήθος. Εάν η ΟΛΜΕ δεν θελήσει να βοηθήσει με απεργίες τότε χ....στα χαράλαμπε
εγω ξερω οτι καποιες επαναστασεις καπου στη Ρωσια...ξεκινησαν απο αγροτες καποτε...λες να ειχαν συνδικαλιστες;;;; ;) ;)

Οι επαναστάσεις ποτέ δεν ξεκινούν από τον λαό, αλλά από κάποια ελίτ. Έτσι έγινε και στη Ρωσία.. μια ελίτ έδιωξε μια άλλη ελίτ, χρησιμοποιώντας την ισχύ των αγροτών που είπες ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.