*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 2206313 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marianthid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 287
  • η ρίζα μου είν' ο λόγος...
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1932 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 01:31:13 am »
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του
Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:02:56 »

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1933 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 07:41:06 am »
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1934 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 08:06:33 am »
w1red ως φιλόλογος σου βάζω άριστα 10...(ή μήπως 20 ;))

Πολύ συγκροτημένη σκέψη που νομίζω εκφράζει τους περισσότερους από εμάς....

Ειδικά το 4. για τις πολλαπλές επιτυχίες ήταν πολύ εύστοχο...Απαράδεκτη/ος  όποιος/α .... το έγραψε και ειρωνεύτηκε

έτσι τον κόπο τόσων συναδέλφων...Κλασική περίπτωση ύβρεως!!

Και πάλι μπράβο σου για την επιχειρηματολογία που ανέπτυξες!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 18, 2009, 08:19:33 am από stave »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1935 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 09:10:59 am »
καταρχην καλημερα σε ολους. Ειχα ενημερωση εκ των εσω για τις αλλαγες εδω και 3-4 εβδομαδες αλλα δεν περιμενα να βγουν απο τοσο νωρις, ομως απο την ωρα που συζητησαν με το

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:02:56 »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1936 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 09:13:14 am »
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1937 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 09:42:58 am »
    επειδή συνήθως όσοι βλέπουν απο απόσταση είναι κ πιο αντικειμενικοι ( υπόθεση κάνω δε γνωρίζω τον w1red:) καλό είναι να δουμε την ψυχραιμη προσέγγιση του που δείχνει ότι- όπως συνήθως -η αλήθεια βρίσκεται στη μέση..η ικανότητα να επιχειρηματολογούμε με βάση το τί συμβαίνει γενικά κ όχι να βλέπουμε τα πράγματα απο το  προσωπικό μας μόνο πρίσμα κ απο τη θέση που έχουμε , είναι αξια να προσεχθεί.

w1red:)
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1938 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 09:46:27 am »
καταρχην καλημερα σε ολους. Ειχα ενημερωση εκ των εσω για τις αλλαγες εδω και 3-4 εβδομαδες αλλα δεν περιμενα να βγουν απο τοσο νωρις, ομως απο την ωρα που συζητησαν με το

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1939 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 09:57:44 am »
το 24μηνο δεν θα πληγει διοτι εχει ασεπ,ισως σε καποια τετοια μορφη με προυπηρεσια και ασεπ αλλα χωρις βαση το 24 αλλα πχ οι 50 με ασεπ και οι 50 απο το πινακα προυπ. και ασεπ θα διοριζονται η θα αναπληρωνουν..

Αποσυνδεδεμένος astron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1940 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:03:52 am »
Για το 30μηνο γνωρίζεις κάτι;

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1941 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:05:14 am »
Η ΟΛΜΕ στη χθεσινή συνεδρίαση αποφάσισε πανελλαδική στάση εργασίας (11-2, 2-5)  και δαιδήλωση στις 30/11 έξω από το Υπουργείο. Καλεί τις ΕΛΜΕ - ιδιαίτερα της επαρχίας - να κηρύξουν και 3ωρη πρωινή στάση και να βάλουν πούλμαν για συμμετοχή.
Σήμερα θα γίνει κοινή συνάντηση ΔΟΕ ΟΛΜΕ γιατί η Διαμαντοπούλου τους κάλεσε σε ραντεβού, αύριο στις 6.30μ.μ.


ΥΓ: Δεν προλαβαίνω να παρακολουθώ το σύνολο της κουβέντας, αλλά νομίζω ότι όλα αλλάζουν με βάση τις αντιδράσεις που καταγράφονται

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1942 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:06:35 am »
Οποιαδηποτε επιτυχια στον ασεπ, πιστευω οτι θα πρεπει να ειναι αρκετη, για ενταξη στους νεους πινακες.

Το θεμα ειναι τι θα κανει με τα μορια, αν θα διαιρουντε ή οχι. Εκει ειναι το θεμα.
Λογικα θα μετραει οποιαδηποτε επιτυχια σε ασεπ και τα πραγματικα μορια προυπηρεσιας. Τι σημασια εχουν τα μορια ασεπ, αφου δε θα υπαρχουν πινακες αναπληρωτων? Στον επομενο ασεπ θα προκηρυξει 200 θεσεις για παραδειγμα, θα διορισει τους 200 πρωτους (αφου προσθεσει στο πως εγραψαν τα μορια προυπηρεσιας) και απο τον ιδιο  πινακα θα παρει τους αναπληρωτες και ωρομισθιους που θα χρειαστει, χωρις ομως η προσληψη να εχει γι'αυτους οποιαδηποτε αξια περα απο την προσωρινη ευρεση εργασιας. Και μετα θα περιμενει κανεις 2 χρονια για τον επομενο ασεπ για να ειναι σε αυτους τους " 200 " (ισως λεω και πολλους). Η μεταβατικη περιοδος δε γνωριζω ποια θα ειναι, ισως αυτοι που συμπληρωνουν αμεσα 24μηνο και το μεταβατικο διαστημα που θα υπαρχουν μορια που θα προστιθενται για τη διαμορφωση του πινακα επιτυχιας του ασεπ. (προσωπικες εκτιμησεις)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:23:38 am από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1943 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:06:57 am »
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΙΤΕ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ.
ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ.
ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1944 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:09:23 am »
το 24μηνο δεν θα πληγει διοτι εχει ασεπ,ισως σε καποια τετοια μορφη με προυπηρεσια και ασεπ αλλα χωρις βαση το 24 αλλα πχ οι 50 με ασεπ και οι 50 απο το πινακα προυπ. και ασεπ θα διοριζονται η θα αναπληρωνουν..
Δηλαδη φετος θα διοριστουν και ατομα που δεν εχουν επιτυχια ΑΣΕΠ, η θα προτασσονται αυτων οι εχοντες επιτυχια αραγε....Υπαρχουν ας πουμε πολλοι γυμναστες που διοριζονται με 30μηνο φετος και δεν ξερουν τι θα πει ΑΣΕΠ, οπως και καποιοι με το 40 τοις εκατο   που δεν εχουν ασεπ.Δεν ξερω αν εχει κανεις πληροφορηση για το θεμα...

Αποσυνδεδεμένος glaukh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1945 στις: Νοεμβρίου 18, 2009, 10:10:49 am »
καταρχην καλημερα σε ολους. Ειχα ενημερωση εκ των εσω για τις αλλαγες εδω και 3-4 εβδομαδες αλλα δεν περιμενα να βγουν απο τοσο νωρις, ομως απο την ωρα που συζητησαν με το

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182571
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 663

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.