0 μέλη και 31 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
να σε ρωτησω κατι? ξερεις κανεναν οικονομολογο που να τελειωνει οικονομικο κ να πηγαινει κατευθειαν στο δημοσιο (τραπεζα ή εφορια). μηπως κανενα νομικο που γινεται κατευθειαν δικαστης? οι περισσοτερες θεσεις στο δημοσιο (ευτυχως τωρα θα γινουν ολες) δεν καλυπτονται μεσω ασεπ?τι ειμαστε λοιπον εμεις οι εκπαιδευτικοι να ζηταμε καταργηση του? θεωρεις δλδ οτι οποιος βγαινει απο τις φιλολογικες σχολες εχει κ τις απαιτουμενες γνωσεις για να διδαξει? οταν μπαινει καποιος σε μια σχολη με 12 δε νομιζω οτι θα εχει κ το καλυτερο γνωστικο υποβαθρο. κ επισης δεν ξερω κ λιγες περιπτωσεις που περνουσαν τα μαθηματα ειτε με αντιγραφη ειτε ανηκαν σε καποια παραταξη κ τα ειχαν κανει πλακακια με τους καθηγητες. κ θα συμφωνησω οτι μεσω ασεπ δεν αναδεικνυεται παντα ο καλυτερος αλλα τουλαχιστον εχεις μια ευκαιρια να μαθεις πραγματα που θα σου χρειαστουν στη δουλεια σου.ειμαι υπερ του ασεπ 100%. η ενσταση μου ειναι οτι πρεπει να αλλαξουν οι συνθηκες του διαγωνισμου. πχ μικροτερη υλη, θεματα πιο "βατα" κ πιο χρησιμα στη δουλεια μας, εγκαιρη ανακοινωση της ημερομηνιας, βιβλιογραφια στην ιστορια. οσον αφορα στο νεο νομοσχεδιο θεωρω οτι η μεταβατικη περιοδος που θα υπαρξει θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη. ειναι πραγματικα αμαρτια καποιος να ξερει οτι διοριζεται σε 2 χρονια ειτε με το 30μηνο ειτε με το 24μηνο κ να του το αναιρουν. μια συμβουλη: τα αιτηματα μας να μην ειναι του στυλ "καταργηση του ασεπ" γιατι δε θα κερδισουμε τιποτα. πρεπει να ειναι υλοποιησιμα οπως πχ αυτο που ανεφερα για το να μεγαλωσει η διαρκεια της μεταβατικης περιοδουαναφερομαι στο/στη nicopol χωρις να εχω καμια διαθεση αντιπαραθεσης απλα εκφραζω την αποψη μου
Η πρόταση του υπουργείου ήταν αυτή όχι η δική μας. Ζητήσαμε μεταβατικό για το 24μηνο και ΑΣΕΠ 2 με 3 χρόνια.Αυτά που είναι με μαύρα γράμματα είναι αυτά που ζητήσαμε εμείς.Αν και για μένα το 24μηνο θα έπρεπε να μείνει ως έχει.
Παράθεση από: rublev στις Νοέμβριος 29, 2009, 03:32:43 μμΔεν είναι καλύτερα να πούμε ότι θα διοριστούν οι πρώτοι 1000 του διαγωνισμού (μαζί με τις προσαυξήσεις),καθαρά και ξάστερα;Το ξέρω ότι αυτοί που έχουν μαζέψει πολλούς μήνες θα με βρίσουν,αλλά επίσης είμαι βέβαιος ότι αυτοί οι συνάδελφοι που έχουν 2,3 και περισσότερες επιτυχίες στον διαγωνισμό και οφείλουν εκεί την αναπλήρωση και την ωρομισθία τους,τον έχουν απομυθοποιήσει και δεν τους φαντάζει τόσο ανέφικτη άλλη μια επιτυχία. Δεν θεωρώ ότι έχουν τίποτα να φοβηθούν.Αυτοί άλλωστε είναι εκείνοι που μπορούν να ξεκουνήσουν λίγο και τους παλαιότερους από το βόλεμά τους όταν εισέλθουν στο σχολείο.rublev, εδώ με βρίσκεις απόλυτα αντίθετη και βρίσκω την άποψή σου εντελώς απαράδεκτη! Είμαι 3 φορές επιτυχούσα ΑΣΕΠ και 3η χρονιά αναπληρώτρια εξαιτίας του διαγωνισμού.Αν και ήμουν βέβαιη ότι θα προσλαμβανόμουν και φέτος αναπληρώτρια λογω των μορίων μου, εντούτοις έδωσα ΑΣΕΠ φέτος, το 2009, και κέρδισα άλλα 8+ μόρια για τον πίνακα των αναπληρωτών.Λοιπόν, μετά από όλα αυτά, δεν δέχομαι να ξαναδώσω ΑΣΕΠ, για να αποδείξω για άλλη μία φορά ότι είμαι άξια να διοριστώ ή για να έχω να λέω στον κάθε συνάδελφό μου, βύσμα ή όχι, ότι δεν είχα να φοβηθώ τίποτε και ξανασυμμετείχα στον διαγωνισμό.Μια ζωή με το σταυρό στο χέρι και να με λένε μ@λ^κ* και κορόιδο! Ας αγωνιστούν και οι άλλοι, οι έξυπνοι, για τον διορισμό τους, για να δούμε κι εμείς οι επιτυχόντες - αποτυχόντες ΑΣΕΠ πόσα απίδια πιάνει ο σάκος ._
Δεν είναι καλύτερα να πούμε ότι θα διοριστούν οι πρώτοι 1000 του διαγωνισμού (μαζί με τις προσαυξήσεις),καθαρά και ξάστερα;Το ξέρω ότι αυτοί που έχουν μαζέψει πολλούς μήνες θα με βρίσουν,αλλά επίσης είμαι βέβαιος ότι αυτοί οι συνάδελφοι που έχουν 2,3 και περισσότερες επιτυχίες στον διαγωνισμό και οφείλουν εκεί την αναπλήρωση και την ωρομισθία τους,τον έχουν απομυθοποιήσει και δεν τους φαντάζει τόσο ανέφικτη άλλη μια επιτυχία. Δεν θεωρώ ότι έχουν τίποτα να φοβηθούν.Αυτοί άλλωστε είναι εκείνοι που μπορούν να ξεκουνήσουν λίγο και τους παλαιότερους από το βόλεμά τους όταν εισέλθουν στο σχολείο.
Παράθεση από: maryvas στις Νοέμβριος 30, 2009, 11:25:03 πμνα σε ρωτησω κατι? ξερεις κανεναν οικονομολογο που να τελειωνει οικονομικο κ να πηγαινει κατευθειαν στο δημοσιο (τραπεζα ή εφορια). μηπως κανενα νομικο που γινεται κατευθειαν δικαστης? οι περισσοτερες θεσεις στο δημοσιο (ευτυχως τωρα θα γινουν ολες) δεν καλυπτονται μεσω ασεπ?τι ειμαστε λοιπον εμεις οι εκπαιδευτικοι να ζηταμε καταργηση του? θεωρεις δλδ οτι οποιος βγαινει απο τις φιλολογικες σχολες εχει κ τις απαιτουμενες γνωσεις για να διδαξει? οταν μπαινει καποιος σε μια σχολη με 12 δε νομιζω οτι θα εχει κ το καλυτερο γνωστικο υποβαθρο. κ επισης δεν ξερω κ λιγες περιπτωσεις που περνουσαν τα μαθηματα ειτε με αντιγραφη ειτε ανηκαν σε καποια παραταξη κ τα ειχαν κανει πλακακια με τους καθηγητες. κ θα συμφωνησω οτι μεσω ασεπ δεν αναδεικνυεται παντα ο καλυτερος αλλα τουλαχιστον εχεις μια ευκαιρια να μαθεις πραγματα που θα σου χρειαστουν στη δουλεια σου.ειμαι υπερ του ασεπ 100%. η ενσταση μου ειναι οτι πρεπει να αλλαξουν οι συνθηκες του διαγωνισμου. πχ μικροτερη υλη, θεματα πιο "βατα" κ πιο χρησιμα στη δουλεια μας, εγκαιρη ανακοινωση της ημερομηνιας, βιβλιογραφια στην ιστορια. οσον αφορα στο νεο νομοσχεδιο θεωρω οτι η μεταβατικη περιοδος που θα υπαρξει θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη. ειναι πραγματικα αμαρτια καποιος να ξερει οτι διοριζεται σε 2 χρονια ειτε με το 30μηνο ειτε με το 24μηνο κ να του το αναιρουν. μια συμβουλη: τα αιτηματα μας να μην ειναι του στυλ "καταργηση του ασεπ" γιατι δε θα κερδισουμε τιποτα. πρεπει να ειναι υλοποιησιμα οπως πχ αυτο που ανεφερα για το να μεγαλωσει η διαρκεια της μεταβατικης περιοδουαναφερομαι στο/στη nicopol χωρις να εχω καμια διαθεση αντιπαραθεσης απλα εκφραζω την αποψη μουμα έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι !όλεσ οι προκηρύξεις του δημοσίου ελέγχονται από το ΑΣΕΠ ... να μην καταργηθεί βέβαια.. να υπάρξουν όμως ρυθμίσεις.. δε γίνεται απόφοιτοι σχολών όπου εισήχθησαν με το 12 να απαιτόυν να διδάσκουν χωρίς καμία αξιολόγηση. όχι οτι φταίνε αυτοι , όλο το σύστημα φταίει αλλά τεσπα....
Παιδιά δεν είχε μεγάλη συμμετοχή στη πορεία .Νομίζω ότι οι αποφάσεις είναι ειλημμένες και εμείς φιλολογούμε ,έχω την αίσθηση ότι δεν γίνεται να κάνουμε τίποτα ...
Μήνυμά μου στη διαβούλευση:Κα Υπουργέ,Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού:------------------------------------------------ Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να διαβάσουν όλο το κείμενο!Ο λόγος είναι πως είμαστε πλέον πολλοί… πάρα πολλοί… Κάπως πρέπει να ξεκαθαριστούν οι άξιοι (και αν είναι όλοι άξιοι οι πιο άξιοι)… Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Αυτό δεν είναι λύση.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ από τους οποίους εκτός των άλλων ζητείται να ζήσουν με εξευτελιστική αμοιβή και να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διδάξουν στον ιδιωτικό τομέα…Απλώς αναγκάζονται να παρανομήσουν.Επίσης είμαι υπέρ της άποψης ότι 1) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. Αλλά χωρίς παράθυρα (ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ Η ΕΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ) και χωρίς να «χαντακώνονται» όσοι δίνουν πρώτη φορά ΑΣΕΠ και δεν έχουν προλάβει να μαζέψουν προϋπηρεσία. (ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ 60-40 ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 40% ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ Η ΟΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)Όσον αφορά τους ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ας υπάρξει μια λογική προσαύξηση από την μεγαλύτερη επιτυχία τους (πχ δια δέκα για να έχει ελπίδες και κάποιος που δεν έχει ξαναδώσει) 2)ΑΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ NA ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΕπίσης επισημαίνω πως Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ… Πχ εγώ έχω σπουδάσει φυσική και αυτό θα έπρεπε να διδάσκω… σ αυτό θα έπρεπε να εξετάζομαι… Όμως στο διαγωνισμό μου ζητάνε να εξεταστώ επιπλέον σε Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία, τα οποία δεν έχω διδαχτεί στο πανεπιστήμιο και δε θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά άξιο να τα διδάξω… Σίγουρα κάποιος που τα έχει σπουδάσει θα ξέρει κάτι παραπάνω. Προσωπικά ανήκω στους τυχερούς επειδή πέρασα στο πανεπιστήμιο με τις δέσμες… Έτσι έχω διδαχτεί τουλάχιστον τα στοιχειώδη στη Χημεία… τι γίνεται όμως με αυτούς που μπαίνουν (και έχουν ήδη αρχίσει να βγαίνουν) στο Φυσικό από την τεχνολογική κατεύθυνση χωρίς να έχουν ασχοληθεί με τη Χημεία? Όσο για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν το συζητώ καθόλου… καμία σχέση. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04…ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ (ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ) ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. Όχι όμως με το αζημίωτο… Από τον επόμενο ΑΣΕΠ και μετά όσοι δεν έχουν επιτυχία (προηγούμενη ή καινούρια) ας μείνουν απ’ έξω. Όσον αφορά την ΠΔΣ:---------------------------- Συγχαρητήρια για την πρώτη σας κίνηση να κλείσετε το παραθυράκι της ΠΔΣ. Η αλήθεια είναι πως οι προσλήψεις είναι πλέον διαφανείς και όχι αξιοκρατικές αλλά ελπίζω πως αυτό ήταν μια πρώτη κίνηση και όχι το τελικό σύστημα προσλήψεων στην ΠΔΣ. Ο λόγος είναι πως η πρόσληψη με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου έχει άρωμα επετηρίδας και η επετηρίδα έχει καταργηθεί (και έπρεπε να καταργηθεί) για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς φέτος δεν αφήσατε περιθώρια νέων αιτήσεων και έτσι τα σχολεία δεν γέμισαν με επίδοξους δημόσιους υπαλλήλους που δεν διατηρούν καμία επαφή εδώ και χρόνια με την εκπαίδευση. Καλό θα ήταν όμως να προσέξετε γιατί αν εξακολουθήσει να ισχύει το φετινό σύστημα… του χρόνου θα κάνουν αιτήσεις όλοι οι παραπάνω…. Προτείνω λοιπόν (μετά από ψηφοφορία: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15891.0 )οι προσλήψεις στην ΠΔΣ να γίνονται από του χρόνου και έπειτα είτε 100% από τον ΑΣΕΠ είτε από πίνακες με κριτήρια του πίνακα των ωρομίσθιων αλλά με προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η ευκαιρία στους επιτυχόντες αλλά μη διοριστέους να μπουν μέσα σε σχολική τάξη. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να κλείσουν και όλα τα υπόλοιπα παράθυρα απόκτησης προϋπηρεσίας ώστε να υπάρχει μια στοιχειώδης αξιοκρατία. Τέλος με την ΠΔΣ, μια ακόμα καλή λύση θα ήταν (σε συνδυασμό με την κατάργηση της ωρομισθίας) να δίνεται στους περισσότερους πλέον αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν το ωράριό τους. Όποιος τρόπος κι αν εφαρμοστεί είναι προς το συμφέρον του μαθητή… ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΔΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ (Η ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (κι ας μην είναι επιτυχόντες) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.Με τιμή,Λελεδάκης ΚωνσταντίνοςΩρομίσθιος Φυσικός
Παράθεση από: psych@ra στις Νοέμβριος 30, 2009, 08:03:27 πμΠαράθεση από: jak13 στις Νοέμβριος 30, 2009, 02:00:00 πμΠαράθεση από: gogapina στις Νοέμβριος 30, 2009, 01:00:33 πμαφού είμαστε τόσο προνομιούχοι γιατί δεν έγινε κι αυτή εκπαιδευτικός;;;;Μάλλον δεν θα μπορούσε η γυναίκα. Γι`αυτό ίσως βγάζει και τα απωθημένα της.Εγώ λέω να την κάνουμε ωρομίσθια για μια βδομάδαΔε βρισκω λαθος σ'αυτα που λεει για τους αποσπασμενους που καθονται, τα παρανομα ιδιαιτερα και τις ελαχιστες ωρες διδασκαλιας των μονιμων, εκτος απο το γεγονος οτι αφορουν μια μεριδα εκπαιδευτικων κι οχι την πλειοψηφια. Ειναι κριμα η πλειοψηφια να κρινεται απο μια μεριδα. Υπαρχουν αποσπασμενοι που δεν καθονται καθολου και μονιμοι που δεν κανουν ιδιαιτερα αλλά υπερωριες.
Παράθεση από: jak13 στις Νοέμβριος 30, 2009, 02:00:00 πμΠαράθεση από: gogapina στις Νοέμβριος 30, 2009, 01:00:33 πμαφού είμαστε τόσο προνομιούχοι γιατί δεν έγινε κι αυτή εκπαιδευτικός;;;;Μάλλον δεν θα μπορούσε η γυναίκα. Γι`αυτό ίσως βγάζει και τα απωθημένα της.Εγώ λέω να την κάνουμε ωρομίσθια για μια βδομάδα
Παράθεση από: gogapina στις Νοέμβριος 30, 2009, 01:00:33 πμαφού είμαστε τόσο προνομιούχοι γιατί δεν έγινε κι αυτή εκπαιδευτικός;;;;Μάλλον δεν θα μπορούσε η γυναίκα. Γι`αυτό ίσως βγάζει και τα απωθημένα της.
αφού είμαστε τόσο προνομιούχοι γιατί δεν έγινε κι αυτή εκπαιδευτικός;;;;