*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966144 φορές)

0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4018 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 10:38:04 πμ »
Αγαπητή Αναστασία συμφωνώ μαζί σου.

Οχι άλλεσ κακίες.............................

Να βρεθεί μια κοινή λύση φυσίκα. Αλλά οχι απο έμας , γιατι ο καθένας πιστεύει  ως τη σωστή λύση τη δική του. ( ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΦΥΣΙΚΑ , ΑΣΕΠ Ή ΟΧΙ)

συγγνωμη ποιος θα βρει κοινη λυση για μας εκτος απο μας τους ιδιους;;;; ολοι θα βαλουμε νερο στο κρασι μας ...Παιδια ερχονται χειροτερα καταλαβετε το....

Το ότι έρχονται, έρχονται όντως. Πάγωμα προσλήψεων στο δημόσιο, και μείωσή τους σε παδεία και υγεία. Αν προσθέσεις και την πρόταση του Καρατζαφέρη (που δεν πιστεύω να την υιοθετήσουν) για περικοπή του 13ου μισθού.. επειδή - λέει - αυτά τα δώρα χριστουγέννων κλπ δεν υπάρχουν σε καμία χώρα! Ε ναι ρε φασιστάκο! Και σε καμία άλλη χώρα της ευροζώνης δεν υπάρχουν τόσο χαμηλοί μισθοί! Ας κόψουν τα δώρα και ας διπλασιάσουν τους μισθούς! Έτσι καλύτερα!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:23:59 »

Αποσυνδεδεμένος 30m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4019 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 10:38:25 πμ »
Αναστασία δεν κατάλαβες οτι εμείσ απλά  παίζουμε το παιχνίδι τους? Η Διαμάντω θα κάνει  αυτό που θέλει τελικά. Λες να διαβάζει το forum του PDE.....................

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4020 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 10:39:50 πμ »
1.   Σημειωσα σε χθεσινο post oτι οι εκπαιδευτικοι της Β/θμιας ειναι υπεραριθμοι στη συντριπτικη πλειονοτητα των ΠΥΣΔΕ και ως εκ τουτου, αν το Υπεπθ προεβαινε σε ορθολογιστικη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου, δε θα υπηρχε αναγκη διορισμων στη Β/θμια για 2-3 χρονια.

Πιστευω οτι αυτη ειναι μια blanket statement που βλαπτει τον κλαδο συνολικα. Εχεις ελεγξει μονη σου τα νουμερα ή απλά αναπαραγεις κατι που ακουσες? Καλυτερα να μην αναπαραγουμε μια γενικοτητα (εχει ξανακουστει και ΔΕΝ πιστευω στην ορθοτητα της) που βαζει ολες τις ειδικοτητες σ'ενα τσουβαλι! Μπορει να υπαρχουν υπεραριθμοι γυμναστες ή φιλολογοι Αγγλικης, αλλά σιγουρα υπαρχουν και ειδικοτητες που ΔΕΝ ειναι υπεραριθμες κι εχουν ελαχιστους αποσπασμενους.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι Βιολογοι: περυσι διοριστηκαν 27 με ΑΣΕΠ, 18 με προϋπηρεσια και πηραν 90 αναπληρωτες κι εκατονταδες ωρομισθιους (χαρακτηριστικα, ειχαν τελειωσει ακομη κι οι πινακες ωρομισθιων μηδενικης προϋπηρεσιας σε καποιους νομους)!!! Δε θα τους επαιρναν ολους αυτους στα σχολεια, αν δεν τους χρειαζονταν.
Επισης, προπερσι υπηρχαν πανω απο 600 Φυσιογνωστες οι οποιοι βγαινουν στη συνταξη: το Φυσιογνωστικο Τμημα αντικαταστηθηκε απο το Τμημα Βιολογιας πριν απο 35 χρονια. Ακομη κι αν δε χρειαζεται να καλυφθουν ολες οι θεσεις τους απο Βιολογους, σιγουρα χρειαζεται να καλυφθει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο!

Γι'αυτο, να μην αναπαραγουμε τετοιες blanket statements, γενικοτητες, οι οποιες βλαπτουν τους εκπαιδευτικους συνολικα. Να μιλαμε με ακριβεια και συγκεκριμενους αριθμους. Αν οι γυμναστες κι οι καθηγητες Αγγλικης ειναι υπεραριθμοι, αυτο δε σημαινει οτι ειμαστε ολοι! Αν το Υπουργειο θελει να διαχειριστει ορθολογικα το ανθρωπινο δυναμικο, τοτε ας το συνδυασει με το συνθημα "πρωτα ο μαθητης" κι ας προστατεψει τους μαθητες που δεν εχουν καθηγητες των σωστων ειδικοτητων ουτε καν στα μαθηματα Κατευθυνσης! Να γινουν υποχρεωτικα τα εργαστηρια και να μειωθει ο αριθμος των μαθητων ανα τμημα στον αντιστοιχο της πρωτοβαθμιας!

Παράθεση
Με τη διεξαγωγη του επομενου ΑΣΕΠ χαρασσεται μια οδυνηρη κοκκινη γραμμη στους πινακες και αποφασιζεται ότι οι εκπαιδευτικοι με χ μορια και πανω πχ 15 (υποθετικο οριο) θα διοριστουν μεσω προϋπηρεσιας (ισως και με προαπαιτουμενη την επιτυχια στο ΑΣΕΠ).

Ξανα, πιστευω οτι ειναι απαραδεκτο να χαραχτει μια γραμμη χωρις να ληφθουν υποψιν οι αναγκες της καθε ειδικοτητας! Οταν εγινε η ρυθμιση του 24μηνου-30μηνου, εκαναν το ιδιο λαθος: περιεκοψαν σ'ολες τις ειδικοτητες τις θεσεις 60-40 για ν'αντισταθμισουν τους επιπλεον διορισμους απο 24μηνο-30μηνο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ κι ετσι οι Βιολογοι (που μεχρι τοτε διοριζονταν ακομη και μ'ενα χρονο προϋπηρεσιας, συνεπως δεν ειχαν ουτε κατα διανοια 24μηνο και 30μηνο) δεν μπορουσαν να διοριστουν μεσω των νεων πινακων κι οι συνολικοι τους διορισμοι μειωθηκαν δραστικα μ'αποτελεσμα ν'αυξηθουν κατακορυφα οι αναπληρωτες κι οι ωρομισθιοι (οπως ειπα και πριν, σε πολλους νομους εξαντληθηκαν μεχρι κι οι πινακες μηδενικης προϋπηρεσιας!).
Αν παλι χαραχτει αυθαιρετα η γραμμη, παλι θα θιχτουν οι αδιοριστοι των ολιγαριθμων ειδικοτητων! (το καλοκαιρι, μονο καμια 70ρια βιολογοι θα εχουν φτασει πανω απο 11 μορια προϋπηρεσιας κι αυτος ο αριθμος ειναι μετα βιας ο μισος των μονιμων+αναπληρωτων! Πώς λοιπον να χαραχτει γραμμη 15μηνου ή μεγαλυτερης προϋπηρεσιας? Το δικαιοτερο για εμας θα ηταν 9μηνο/8μηνο ή ακομα παρακατω...)

Παράθεση
Το Υπεπθ παυει να φερει την αποκλειστικη ευθυνη της ρυθμισης του ογκου των διορισμων και μπορει πια να την μετακυλιει σε περιφερειακο ή τοπικο επιπεδο, αντικρουοντας ευσχημως το καθολικο αιτημα για αυξηση των διορισμων, μεσω της επικλησης της χαμηλης ζητησης ανα σχολικη μοναδα (το γνωστο προβλημα του εκπαιδευτικου πλεονασματος, επειδη τοπικοποιειται και θεμελιωνεται με πραγματολογικους ορους, αφοπλιζει το αιτημα περι διορισμων).

Αν πραγματι δε χρειαζονται, τοτε να μη διοριζονται. Αλλά ποιος θα κρινει το αν χρειαζονται ή οχι? Αν εχεις "μπαρμπα" διαβαινε! Αυτο που θα συμβει ειναι σε καποιες σχολικες μοναδες να δημιουργηθει πλεονασμα (φαινομενο που παρατηρειτο μεχρι τωρα στον Αη-Στρατη κι άλλα δυσπροσιτα, για τα μορια, μονο που τωρα θα παρατηρειται σε σχολικες μοναδες κοντα σε μεγαλα αστικα κεντρα!) και αλλες να λειτουργουν με ωρομισθιους.

Παράθεση
5.   Μια τελευταια και πιο προωθημενη σκεψη είναι η συνδεση της εφαρμογης της αξιολογησης με τις μισθολογικες αποδοχες του εκπαιδευτικου. Δεν εχει γινει καμια σχετικη μνεια από την πλευρα του Υπεπθ αλλα η εν λογω αποψη μου μεταφερθηκε από κεντρικη συνδικαλιστικη πηγη. Βεβαια δεν πιστευω σε κατι τετοιο…

Το ειχε αναφερει ο rublev πριν απο λιγο καιρο κι οπως και τοτε, η αποψη μου παραμενει οτι ειναι απαραδεκτο να δινεται bonus παραγωγικοτητας στους εκπαιδευτικους. Ο εκπαιδευτικος δεν ειναι υπαλληλος επιχειρησης!!! Η διδασκαλια ειναι λειτουργημα κι ο καθηγητης οφειλει να εξασφαλιζει την υψηλη ποιοτητα της καθ'ολη τη διαρκεια του σχολικου ετους (γι'αυτο εξαλλου υπαρχουν κι οι σχολικες διακοπες: οχι μονο για χαρη των μαθητων, αλλά και των εκπαιδευτικων, για ν'αποφυγουν το burn out απο το συνεχες "δοσιμο"). O σταθερος μισθος πρεπει να μας εξασφαλιζει μια αξιοπρεπη διαβιωση και τελος. Ουτε bonus, ουτε "μαυρα" ιδιαιτερα. Με ανοιχτα ματια διαλεξαμε αυτο το επαγγελμα και σιγουρα δεν ηταν για τις υψηλες αποδοχες του!

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4021 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 10:44:01 πμ »
Αν προσθέσεις και την πρόταση του Καρατζαφέρη (που δεν πιστεύω να την υιοθετήσουν) για περικοπή του 13ου μισθού.. επειδή - λέει - αυτά τα δώρα χριστουγέννων κλπ δεν υπάρχουν σε καμία χώρα! Ε ναι ρε φασιστάκο! Και σε καμία άλλη χώρα της ευροζώνης δεν υπάρχουν τόσο χαμηλοί μισθοί! Ας κόψουν τα δώρα και ας διπλασιάσουν τους μισθούς! Έτσι καλύτερα!

Σωστο, ας διπλασιασουν τους μισθους να μη χρειαζομαστε τα "δωρα"!

Ο Καρατζαφερης (ιδιοκτητης 17 διαμερισματων, αν θυμαμαι καλα το ποθεν εσχες του) δε γνωριζει ομως οτι υπαρχουν και αλλες χωρες που εχουν οχι 13 αλλά 16 μισθους!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:23:59 »

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4022 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 10:58:06 πμ »
θέλω να ρωτήσω κάτι που ίσως σας φανεί χαζό αλλά είναι η απορία μου.
Επειδή τα του Ασεπ δε τα γνωρίζω καλά.
Ως τώρα (αν εξαιρέσουμε την ΠΔΣ) ωρομίσθιος δεν έμπαινε κάποιος εφόσον είχε επιτυχία στο Ασεπ; έμπαινε με κάποιον άλλο τρόπο;
Ρε παιδιά πείτε μου, πως γινόσουν ωρομίσθιος ως τώρα;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4023 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 11:00:28 πμ »
θέλω να ρωτήσω κάτι που ίσως σας φανεί χαζό αλλά είναι η απορία μου.
Επειδή τα του Ασεπ δε τα γνωρίζω καλά.
Ως τώρα (αν εξαιρέσουμε την ΠΔΣ) ωρομίσθιος δεν έμπαινε κάποιος εφόσον είχε επιτυχία στο Ασεπ; έμπαινε με κάποιον άλλο τρόπο;
Ρε παιδιά πείτε μου, πως γινόσουν ωρομίσθιος ως τώρα;

Με 2 τρόπους συνήθως.. με αρχικά μόρια είτε λόγω ΑΣΕΠ, είτε λόγω ΠΔΣ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4024 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 11:14:54 πμ »
Οι δεκαεξάρηδες προτείνουν αλλαγές στην Παιδεία


ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ
 

Η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου είχε χθες το πρωί συνάντηση με μια ασυνήθιστη «παρέα». Τριάντα μαθητές και μαθήτριες του 4ου Ενιαίου Λυκείου Γαλατσίου μπήκαν στο αμφιθέατρο του υπουργείου Παιδείας στο Μαρούσι, κάθησαν στις θέσεις που τους πρότειναν οι υπάλληλοι του υπουργείου και άρχισαν την «ανάκριση»: μαθητική ζωή, βιβλία, σχέσεις με τους καθηγητές, θέματα βίας και αδιεξόδων που δημιουργούνται μέσα στο σχολικό περιβάλλον. Η πρώτη συζήτηση της... οικοδέσποινας κυρίας Διαμαντοπούλου με μαθητές και μαθήτριες σχολείου της χώρας μεταδόθηκε ζωντανά από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ενώ δυνατότητα παρέμβασης στη συζήτηση είχαν οι νέοι και οι νέες από 60 σχολεία της χώρας.

«Σχεδόν τα περισσότερα παιδιά που ξέρω λένε κάθε ημέρα ότι βαριούνται να πάνε στο σχολείο τους» είπε χαρακτηριστικά στην υπουργό Παιδείας 16χρονη μαθήτρια. «Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε κάπου όπου υπάρχει γνώση και να λέμε ότι βαριόμαστε. Δεν φταίμε όμως εμείς γι΄ αυτό». «Μας μαθαίνουν ότι πρέπει να μας ενδιαφέρει να παίρνουμε καλούς βαθμούς, ενώ εμείς θέλουμε να αποκτήσουμε αγάπη για τη γνώση» συμπλήρωσε μαθητής της. Η συζήτηση σε λίγα λεπτά «άναψε» και άλλη μαθήτρια απευθύνθηκε στην υπουργό λέγοντας: «Το σχολείο μάς μαθαίνει μόνο να παπαγαλίζουμε. Δεν μπορεί κάποιος που αποφασίζει να γίνει βιολόγος να μην έχει μπει ποτέ σε εργαστήριο. Τα βιβλία που έχουμε έχουν πολλές λεπτομέρειες και λίγη ουσία. Θέλουμε να ζήσουμε και την εφηβεία μας». Πολλοί μαθητές έθεσαν και το θέμα των ψυχολόγων στα σχολεία. Η υπουργός Παιδείας είπε ότι δεν μπορεί να καλύψει το υπουργείο το κόστος για την πρόσληψη ψυχολόγου σε όλα τα σχολεία της χώρας, αλλά θα ενισχυθούν όλα τα κέντρα συμβουλευτικής για νέους που λειτουργούν σήμερα. Μαθήτριες του σχολείου ζήτησαν αυτονομία στη διακόσμηση του σχολείου τους. «Δηλαδή,αν σας έλεγαν αύριο να βάψετε μόνοι σας τις αίθουσες διδασκαλίας σας ή να καθαρίσετε και να διακοσμήσετε χώρους,θα το θέλατε;» ρώτησε η κυρία Διαμαντοπούλου. Και πήρε την απάντηση όταν είδε πολλά χέρια μαθητών και μαθητριών να σηκώνονται στον αέρα.



δεν μπορουν να προσλαβουν εναν ψυχολογο σε καθε σχολειο; καλα δεν ντρεπονται οταν τα λενε αυτα ; δεν ντρεπονται; ελεος ρε...

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4025 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 11:19:23 πμ »
   Το γεγονός ότι, μετά την διάλυση της Επετηρίδας, αγνοήθηκε παντελώς η παλαιότητα του πτυχίου, έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν  μέχρι σήμερα, ανάμεσα  σε εμάς τους αδιόριστους, εκπαιδευτικοί με ημερομηνία πτυχίου ακόμη και από το 1987!

το οτι υπάρχουν εκπαιδευτικοί με πτυχία 87 που δεν έχουν διοριστεί ακόμη, δεν είναι μεμπτό


αυτό βεβαίως καθόλου δεν έχει να κάνει με την αξία μας  ως εκπαιδευτικών αν σκεφτεί κανείς ότι καλούμαστε να εξεταστούμε σε έναν διαγωνισμό υπό άνισους όρους, ανταγωνιζόμενοι τα παιδιά των είκοσι πέντε χρόνων -τα οποία  οι ίδιοι βοηθήσαμε να περάσουν στο πανεπιστήμιο-  σε μια ηλικία  που δεν επιτρέπει την απαραίτητη, γι’ αυτήν την εξέταση,  συγκέντρωση και υπομονή, υπό το άγχος μάλιστα  και την έλλειψη χρόνου που δημιουργούν οι επιτακτικές βιοποριστικές μέριμνες και οι οικογενειακές υποχρεώσεις.

δεν είναι άνισοι οι όροι, στην ειδική διδακτική υπερέχουν, κατά τεκμήριο, οι "παλιοί", καθώς έχουν πλούσια εμπειρία στην διδασκαλία



Εάν, δε, σκεφτεί κανείς ότι παρά τις αντίξοες  συνθήκες, πολλοί από εμάς είμαστε ήδη επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ (τα αδιαφανή κριτήρια πρόσληψης όμως, στην ΠΔΣ και αλλού, δεν μας επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τα μόρια που κερδίσαμε από τον διαγωνισμό, τα οποία στο μεταξύ έχουμε χάσει), εύκολα γίνεται κατανοητό ότι η αξίωση του υπουργείου να περάσουμε εκ νέου τη βάσανο αυτής της δοκιμασίας, ισοδυναμεί με φυσική, ψυχική και βεβαίως επαγγελματική εξόντωση.

Από αυτή τη "βάσανο" δεν βλέπω το λόγο γιατί να την υποστούν όλοι, εκτός από τους "παλιούς". Αρκεί να την υποστούν όλοι με τις ίδιες προυποθέσεις


Όσον αφορά τον Διαγωνισμό  καθαυτόν, νομίζουμε ότι αποτελεί κοινό τόπο, για όσους γνωρίζουν τα της Εκπαίδευσης, ότι δεν είναι σε καμμία περίπτωση ασφαλές κριτήριο αξιολόγησης. Υπήρξε, περισσότερο, μια επινόηση της τότε κυβέρνησης ώστε να λυθεί το ζήτημα του «συνωστισμού» στην παλαιά Επετηρίδα  και να γίνει , με όποιο τρόπο,  μια επιλογή, η οποία  θα  μπορούσε  να αποκλείει τους Πολλούς.

μπορεί να μην είναι ασφαλές κριτήριο αξιολόγησης, αλλά είναι ένα κριτήριο επιλογής προσωπικού. Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι υπάρχουν σαφή περιθώρια βελτίωσης στο κριτήριο αυτό.

Ακριβώς γι’ αυτό, πρόκειται για έναν διαγωνισμό γεμάτο παγίδες, όπου κρινόμαστε, στη γνώση ανούσιων λεπτομερειών εγκυκλοπαιδικού χαρακτήρα , γνώση όμως, που δεν μας καθιστά, υποχρεωτικά,  καλούς εκπαιδευτικούς.

Ο διαγωνισμός δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής  των καλύτερων εκπαιδευτικών, ούτε καν των πιο κατάλληλων. Αποτελεί απλά ένα "φιλτράρισμα" (δέχομαι οτι είναι αμφιβόλου ποιότητας και επιδέχεται βελτίωσης)

Αμφισβητούμε ευθέως λοιπόν, τον τρόπο με τον οποίο η κ. Διαμαντοπούλου παρουσιάζει τον  διαγωνισμό  του ΑΣΕΠ ως το αδιαμφισβήτητο κριτήριο επιλογής  του «άξιου» εκπαιδευτικού. Εξάλλου, εάν η φοίτηση των τεσσάρων χρόνων και οι συνεχείς εξετάσεις, οι οποίες απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, καθώς και άλλοι τίτλοι σπουδών, όπως τα μεταπτυχιακά (για τα όποια η ίδια η υπουργός υποστήριξε, ότι δεν κατοχυρώνουν την απόδοση του εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη), δεν  εξασφαλίζουν την απαραίτητη επάρκεια , δεν καταλαβαίνουμε κατά ποιον τρόπο εξασφαλίζεται αυτή η επάρκεια μέσα στις οκτώ ώρες του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

να μας προτείνουν την εναλλακτική τους, αλλά αν η εναλλακτική είναι η επετηρίδα, τότε λυπάμαι, αλλά δεν θα τους υποστηρίξω

εδω καλα τα λεει dimstella ...μην απορριπτεις ολο το κειμενο.... δεν προκειται να υπαρξει απολυτη ταυτιση γιατι ο καθενας οπως εχει τονιστει πολλες φορες κοιτα το δικο του συμφερον...αν κρατησουμε απο καθε ομαδα κατι τοτε βρουμε κατι κοινο πια και μπορεσουμε να συζητησουμε ΚΑΙ μεταξυ μας... :-\
απορρίπτω την "κακομοιριά" που διαπνέει το κείμενο, όπως και άλλα πολλά παρόμοια κείμενα που έχω δει πρόσφατα

ΥΓ1  Για να προσδιορίσω το "ποιόν" μου, αναφέρω ότι είμαι ο dimstella 70 , με πτυχίο 94
ΥΓ 2 Για να μην γίνει παρανόηση από τους υπόλοιπους, το κέιμενο στο οποίο κάνω κριτική, εχει αναδημοσιευθεί (και όχι δημοσιευθεί) από την Anastasia76

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4026 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 11:28:40 πμ »
[quoteΓια να μην γίνει παρανόηση από τους υπόλοιπους, το κέιμενο στο οποίο κάνω κριτική, εχει αναδημοσιευθεί (και όχι δημοσιευθεί) από την Anastasia76][/quote]

το τονισα και εγω στην αρχη οτι ειναι απο αλλους ...δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης....εγω τουλαχιστον ειμαι καλοπροαιρετη...
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος evi_poly

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4027 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:02:13 μμ »
Σύνθημα της κυριας διαμαντοπούλου είναι το πρώτα ο μαθητής σωστά? αν είναι έτσι....τότε γιατί δε μικραίνουν τα τμήματα των σχολείων ώστε να υπάρχει καλύτερη λειτουργεία της σχολικής τάξης? γιατί υπάρχουν τμήματα 33 παιδιών? πόσο σωστό μάθημα μπορεί να γίνει εκεί μέσα σε ένα 45λεπτο? μάλλον γιατί οι καθηγητές που θα χρειαστούν για κάτι τέτοιο είναι πολύ περισσότεροι....   ε τότε δεν πάμε πρώτα ο μαθητής αλλά πρώτα το μέχρι ποσα χρήματα μπορούμε να επενδύσουμε στην παιδεία ώστε να μείνει κάτι και στην τσέπη μας...
I've learned that everyone wants to reach the top of the mountain, but all the happiness and growth occurs while you are climbing it..

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4028 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:17:12 μμ »
   ε τότε δεν πάμε πρώτα ο μαθητής αλλά πρώτα το μέχρι ποσα χρήματα μπορούμε να επενδύσουμε στην παιδεία ώστε να μείνει κάτι και στην τσέπη μας...

μεσα εισαι... ;)

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4029 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:21:57 μμ »
http://www.alfavita.gr/typos/t3_12_9_744.php                                     Τα παιδία παίζει :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4030 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:23:39 μμ »
Σήμερα το πρωί στη ΝΕΤ ("πρώτη γραμμή") ήταν καλεσμένοι η Χριστοφιλοπούλου και ο Μπράτης και συζήτησαν κυρίως για το νηπιαγωγείο, υποχρεωτικό και ολοήμερο, ειπώθηκε ότι θα είναι υποχρεωτικό το νηπιαγωγείο για τα νήπια του επόμενου σχολικού έτους και υπάρχει η πρόθεση να γίνουν όλα τα νηπιαγωγεία ολοήμερα και κατ' ουσίαν. Πολύ ωραία όλα αυτά, αλλά γιατί δε βλέπω ποτέ κάποιον από το υπουργείο παιδείας να συζητά με εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ (παρά μόνο με τη ΔΟΕ); Στη δευτεροβάθμια θεωρεί το υπουργείο ότι δε χρειάζεται να συζητήσει, είναι λυμένα όλα τα προβλήματα; Εκεί δε χρειάζεται ολοήμερο γυμνάσιο; Έγινε συζήτηση χθες μεταξύ Διαμαντ. και μαθητών, με τους εκπαιδευτικούς θα συζητήσει ποτέ; Ή με τη "διαβούλευση" - εμπαιγμό θεωρεί ότι ήδη το έχει κάνει; Ρητορικά τα ερωτήματά μου...
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4031 στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 12:29:01 μμ »
Ρητορικά τα ερωτήματά μου...

οιχ δεν ειναι ρητορικα..υπαρχει απαντηση..ολοημερα στην δευτεροβαθμια δεν προκειται να γινουν μεσα στην τετραετια..ισως προς το τελος της πιλοτικα..τους λογους(πολιτικους ,οικονομικους,ισυμφεροντα φροντιστηριων και ιδαιτερων κτλ) ας τους αναζητησει ο καθενας μας...γιαυτο και η ΟΛΜΕ δεν το προβαλλει στις διεκδικησεις της.ξερει εκ των προτερων την απαντηση...


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 623

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.