*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 2205891 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8946 στις: Απριλίου 05, 2010, 01:13:22 am »
ευκαιρίες εργασίας ναι είναι υποχρέωση του κράτους να δημιουργεί.και να προστατεύει την εργασία και ότιι σχετίζεται με το δικαίωμα στην εργασία,την αξιοπρέπεια στην εργασία.
βεβαίως και οι πολιτικοί είναι οι υπεύθυνοι για το σημερινό κατάντημα της χώρας.αν υπήρχε νομοθεσία χωρίς παράθυρα,χωρίς να αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι γιατί κάποιοι πιέζουν,σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν καλύτερα.
μην πας μακριά.η υπουργός ανακοινώνει μείωση των αποσπάσεων κατά 70% και μετά το έκανε 50%.τι να πεις και τι να υποθέσεις.αντί να κοπούν κατά 100% οι αποσπάσεις του υπουργείου παιδείας πάλι κάποιοι θα βολεύονται.
αντί οι διορισμοί να γίνονται 100% από ΑΣΕΠ (με επιπλέον μόρια για τους έχοντες προϋπηρεσία)όπως προέβλεπε το αρχικό σχέδιο πριν 10 χρόνια, φτάσαμε στο σημερινό παράλογο επειδή οι πολιτικοί μας δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στις κάθε είδους πιέσεις.
σήμερα είμαι στην εκπαίδευση.δεν ξέρω αν θα είμαι και αύριο.κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ.δεν μου φταίνε τα 30άρια τμήματα.περισσότερο μου φταίει η αδιαφορία της ΟΛΜΕ και μετά η αδιαφορία κάποιων κρατικών υπαλλήλων πάνω από μένα

Επειδη αντιληφθηκαν το μπουρδελο με τα 24μηνα 30μηνα κοκ για αυτο θελουν να καθιερωσουν ενα ενιαιο συστημα.Εχουν δικιο να φωναζουν οι συναδελφοι οι οποιοι σχεδιασαν την ζωη τους με βαση το ισχυον συστημα.Αλλα και αυτοι αδικησαν καποιους αλλους με την σειρα τους.Και δυστυχως εγενετο γορδιος δεσμος και καποιος να πρεπει τραβηξει το σπαθι.Καποιοι θα τους παρει η μπαλα και αλλοι ελαχιστοι θα καταρθωσουν να
διοριστουν. Προσωπικα πιστευω οτι για την πλειοψηφια θα ισχυσει το νεο συστημα οποιο και αν ειναι αυτο.Οτι θα δινει κατι σε ολους ειναι σιγουρο.Σε καθε περιπτωση θα ειναι αδικο για τους νεους που θα θελουν να διεκδικήσουν μια θεση
Απο εκει περα. Δεν γνωριζω που θα δινει βαρυτητα οπως και κανεις αλλος. Για αυτο ας περιμενουμε ο καιρος εφτασε λενε. Εγω πιστευω πως οχι διοτι δεν ειναι σιγουροι με την οικονομια. Φανταστειτε να πουνε διοριζονται τοσοι και αν σε δυο μηνες δεν βρουνε δανεικα να τα αναιρεσουν.Εγω πιστευω οτι δεν ειναι σιγουροι για το πως θα παει το πραγμα για αυτο δεν αποκλειουν και το ΔΝΤ (μας επισκεπτεται την Τεταρτη).Το πιο λογικο για μενα ειναι η ανακοινωση να γινει τον Ιουνιο οπου θα δειξει που παει το πραγμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:56:11 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8947 στις: Απριλίου 05, 2010, 02:42:55 am »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

1) Τις σπουδές τις κάνεις ως επένδυση στον εαυτό σου. Ένα μεγάλο, όμως, κομμάτι της ζωής του ανθρώπου είναι η επαγγελματική του πορεία. Αν οι σπουδές δε συνεισφέρουν σ' αυτό τότε για τι είδους επένδυση μιλάμε? Ο στόχος ενδεχομένως μπορεί να είναι απλά η πνευματική πλήρωση και ψυχική καλλιέργεια όταν έχει κάποιος επιλύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα. Όταν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι οι σπουδές υπηρετούν το στόχο της προσωπικής και μόνο εξέλιξης.  Όμως εγώ από παιδί έμαθα πως η γνώση είναι δύναμη και όπλο για να μπορέσω να σταθώ αξιοπρεπώς στην κοινωνία. Πράγμα που σημαίνει πως οι σπουδές συμβάλλουν και στο να βγάζω το ψωμί μου κάνοντας αυτό που αγαπώ. Με το πτυχίο φιλολογίας σε ποιόν άλλον τομέα θα μπορούσα να απασχοληθώ εργαζόμενη πάνω στο αντικείμενο που διδάχθηκα??
2) Το πτυχίο αντικατροπτίζει το δικαίωμα για διεκδίκηση μιας θέσεις εργασίας. Για να αποτελεί αυτό πραγματικό δικαίωμα πρέπει να υπάρχουν θέσεις εργασίας, διαφορετικά το δικαίωμα είναι εικονικό και κατ' επίφαση δικαίωμα.
Κάποιος που σπουδάει οικονομικά έχει έπειτα πολλές διεξόδους επαγγελματικής αποκατάστασης στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν που σπουδάζει οικονομικά όταν τον ρωτούν τι σπουδάζει να απαντάει "σπουδάζω υπάλληλος εφορίας" ?? Όταν όμως ένας φοιτητής καθηγητικής σχολής τον ρωτούν απαντά "σπουδάζω καθηγητής" το βάρος πέφτει στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού κι όχι στο επιστημονικό πεδίο ή την ειδικότητα.
3) Επιτέλους ας σταματήσουν οι συγκρίσεις άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Το κράτος είναι ανίκανο να επανδρώσει το σημερινό ελληνικό σχολείο με το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται!!! Αυτή είναι η αλήθεια! Ας πούμε πως το κράτος αποφάσιζε να διαθέσει στην παιδεία τα χρήματα που κλέβει ή διαθέτει αλλού και διόριζε έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Θα πήγαιναν άραγε χαμένοι όλοι αυτοί?? Δε θα έβρισκε τρόπο να τους απασχολήσει το υπουργείο?? Δε θα μπορούσε να κάνει ολιγάριθμα τμήματα? Να παρέχει ευπρεπή εκπαίδευση? Να διδάσκει ο καθένας ό,τι του αναλογεί κι ότι έχει διδαχθεί επαρκώς?? Θα πήγαιναν χαμένοι λέτε οι εκπαιδευτικοί, θα ήταν άχρηστοι μέσα στα σχολεία...?? Τη στιγμή που σήμερα πέρα από το πλήρες μας ωράριο όλοι μας κάνουμε ταυτόχρονα τους γραφιάδες τους λογιστές τους κλητήρες...
4) Τέλος: η ζωή του καθενός μας δεν είναι πρόβα. Η Ζωή είναι άπαξ και δεν έχει δικαίωμα κανένας μα κανένας να ρημάζει τη ζωή κανενός άδικα και αναίτια.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 05, 2010, 10:27:18 am από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8948 στις: Απριλίου 05, 2010, 06:23:01 am »
Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας: Ο πραγματικός στόχος είναι να μπει ένας ακόμη φραγμός

Στο κείμενο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής» που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στις 4 Μαρτίου 2010 στο Υπουργικό Συμβούλιο γίνεται αναφορά  «στην καθιέρωση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης». Σύμφωνα με το κείμενο «η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέχεται : α) κατά τη διάρκεια των σπουδών και εντάσσεται στο Πρόγραμμα των Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής»,  β) μετά την αποφοίτηση και με βάση όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεννόηση με τα ανώτατα ιδρύματα».

Παράλληλα επισημαίνεται ότι η  εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπεται «μετά από επιτυχείς εξετάσεις στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών που θα διαθέτουν  Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης»

Με έγγραφό του (Α.Π. 814/26/1/2010) το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων τα παρακάτω σε σχέση με το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης:  «…Το Υπουργείο Παιδείας , Δια
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος paschalist

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8949 στις: Απριλίου 05, 2010, 10:17:41 am »
Καλημέρα σας και χρόνια σας πολλά!

Θα έχουμε νέα αύριο το μεσημέρι;
Ελπίζω να είναι καλά. Ας είμαστε αισιόδοξοι.

Και πάλι χρόνια πολλά σε όλους.
Nil homini certum est

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:56:11 »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8950 στις: Απριλίου 05, 2010, 10:26:49 am »
Άκουσες ότι θα ανακοινωθει κατι αυριο το μεσημερι;;;
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8951 στις: Απριλίου 05, 2010, 11:18:30 am »
Παντως θεμα νεου διαγωνισμου δεν υφισταται αφου :

Σύμφωνα με το τριετές Πρόγραμμα Σταθερότητας:
"Οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, µε έναρξη το β΄ εξάµηνο του έτους 2010 και ο διορισµός όλων όσων περιλαµβάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται µέχρι την 31.12.2012."

Αρα καλο 2012 στην καλυτερη περιπτωση. Το καλο ξερετε ποιο ειναι οτι υπαρχει χρονος για την αποκτηση προυπηρεσιας αλλα και μεταπτυχιακου.
αλλα και οτι αλλο μπορει να δινει μορια στο νεο ΝΣ.


Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8952 στις: Απριλίου 05, 2010, 11:49:40 am »
Παντως θεμα νεου διαγωνισμου δεν υφισταται αφου :

Σύμφωνα με το τριετές Πρόγραμμα Σταθερότητας:
"Οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, µε έναρξη το β΄ εξάµηνο του έτους 2010 και ο διορισµός όλων όσων περιλαµβάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται µέχρι την 31.12.2012."

Αρα καλο 2012 στην καλυτερη περιπτωση. Το καλο ξερετε ποιο ειναι οτι υπαρχει χρονος για την αποκτηση προυπηρεσιας αλλα και μεταπτυχιακου.
αλλα και οτι αλλο μπορει να δινει μορια στο νεο ΝΣ.


Και θα μπορέσει από το 2011 να παίρνει  αναπληρωτές ή ωρομίσθιους χωρίς να έχουν επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Υπάρχουν σήμερα αρκετοί ωρομίσθιοι και αναπληρωτές  χωρίς να έχουν καμία επιτυχία σε ΑΣΕΠ , οι οποίοι , αν δεν διοριστούν φέτος, και με δεδομένο ότι θα μπει ως όρος για όλες τις προσλήψεις  η επιτυχία σε ΑΣΕΠ,  δεν θα ξαναδουλέψουν  (μέχρι  να γίνει ΑΣΕΠ και πετύχουν).
Εκτός αν μέχρι να ξαναγίνει ΑΣΕΠ, θα προσλαμβάνονται μόνο όσοι συνδυάζουν ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία, αλλά δεν πρέπει να έχουν και οι άλλοι την ευκαιρία να προσληφθούν μιας και θα αλλάξουν οι όροι του παιχνιδιού;
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 05, 2010, 11:53:29 am από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8953 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:03:56 pm »
Παντως θεμα νεου διαγωνισμου δεν υφισταται αφου :

Σύμφωνα με το τριετές Πρόγραμμα Σταθερότητας:
"Οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, µε έναρξη το β΄ εξάµηνο του έτους 2010 και ο διορισµός όλων όσων περιλαµβάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται µέχρι την 31.12.2012."

Αρα καλο 2012 στην καλυτερη περιπτωση. Το καλο ξερετε ποιο ειναι οτι υπαρχει χρονος για την αποκτηση προυπηρεσιας αλλα και μεταπτυχιακου.
αλλα και οτι αλλο μπορει να δινει μορια στο νεο ΝΣ.


Και θα μπορέσει από το 2011 να παίρνει  αναπληρωτές ή ωρομίσθιους χωρίς να έχουν επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Υπάρχουν σήμερα αρκετοί ωρομίσθιοι και αναπληρωτές  χωρίς να έχουν καμία επιτυχία σε ΑΣΕΠ , οι οποίοι , αν δεν διοριστούν φέτος, και με δεδομένο ότι θα μπει ως όρος για όλες τις προσλήψεις  η επιτυχία σε ΑΣΕΠ,  δεν θα ξαναδουλέψουν  (μέχρι  να γίνει ΑΣΕΠ και πετύχουν).
Εκτός αν μέχρι να ξαναγίνει ΑΣΕΠ, θα προσλαμβάνονται μόνο όσοι συνδυάζουν ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία, αλλά δεν πρέπει να έχουν και οι άλλοι την ευκαιρία να προσληφθούν μιας και θα αλλάξουν οι όροι του παιχνιδιού;

Ακριβως εδω ειναι το προβλημα οπως το λες. Αλλα οπως ειπα και να γινει ΑΣΕΠ δεν υπαρχει εγγυηση οτι θα πετυχουν βρε παιδια.Αρα το κοβω μαλλον για ΑΣΕΠ και προυπηρεσια μεχρι το 2012.Αλλα φιλε ειναι ζητημα και ποσους αναπληρωτες θα παρει. Κατα εμε ελαχιστους.Θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα το ρυθμισουν.

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8954 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:14:05 pm »

 

 
 
΄΄ Από το

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8955 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:14:39 pm »
Παντως θεμα νεου διαγωνισμου δεν υφισταται αφου :

Σύμφωνα με το τριετές Πρόγραμμα Σταθερότητας:
"Οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π. διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, µε έναρξη το β΄ εξάµηνο του έτους 2010 και ο διορισµός όλων όσων περιλαµβάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται µέχρι την 31.12.2012."

Αρα καλο 2012 στην καλυτερη περιπτωση. Το καλο ξερετε ποιο ειναι οτι υπαρχει χρονος για την αποκτηση προυπηρεσιας αλλα και μεταπτυχιακου.
αλλα και οτι αλλο μπορει να δινει μορια στο νεο ΝΣ.


Και θα μπορέσει από το 2011 να παίρνει  αναπληρωτές ή ωρομίσθιους χωρίς να έχουν επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Υπάρχουν σήμερα αρκετοί ωρομίσθιοι και αναπληρωτές  χωρίς να έχουν καμία επιτυχία σε ΑΣΕΠ , οι οποίοι , αν δεν διοριστούν φέτος, και με δεδομένο ότι θα μπει ως όρος για όλες τις προσλήψεις  η επιτυχία σε ΑΣΕΠ,  δεν θα ξαναδουλέψουν  (μέχρι  να γίνει ΑΣΕΠ και πετύχουν).
Εκτός αν μέχρι να ξαναγίνει ΑΣΕΠ, θα προσλαμβάνονται μόνο όσοι συνδυάζουν ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία, αλλά δεν πρέπει να έχουν και οι άλλοι την ευκαιρία να προσληφθούν μιας και θα αλλάξουν οι όροι του παιχνιδιού;

Ετσι όπως το περιγράφεις εννοείς να δοθεί ευκαιρία και στους αλεξιπτωτιστές του ΟΑΕΔ, ΠΔΣ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ κ.τ.λ. ΟΧΙ καμιά ευκαιρία σε αυτούς, απαραίτητη προυπόθεση η επιτυχία στον ΑΣΕΠ για όλους. Οι σκλάβοι ξυπνήσαν......

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8956 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:22:28 pm »
Για τον φιλο που αναφερεται στον Μπαμπινιωτη ενα εχω να πω .Υπαρχουν 20 ! φιλολογικα τμηματα. Γιατι δεν κλεινει μερικα τα μισα ας πουμε . Τι να συζηταμε.Υπαρχουν 22.000 αδιοριστοι φιλολογοι και οι θεσεις στα πανεπιστημια δεν μειωνονται.Την στιγμη που ο αριθμος προσληψεων θα μειωνεται ο αριθμος των αποφοιτων αυξανεται γεωμετρικα. Στον επομενο ΑΣΕΠ ολες οι ειδικοτητες πλεον θα δουμε ποσοι ειμαστε σε πραγματικα νουμερα αφου η συμμετοχη ειναι υποχρεωτικη.
(Οσο για τους φιλολογους προσωπικα θα συνιστουσα αλλαγη σχολης η αλλαγη επαγγελματος θα το καταλαβετε στον επομενο ΑΣΕΠ γιατι)

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8957 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:25:30 pm »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

1) Τις σπουδές τις κάνεις ως επένδυση στον εαυτό σου. Ένα μεγάλο, όμως, κομμάτι της ζωής του ανθρώπου είναι η επαγγελματική του πορεία. Αν οι σπουδές δε συνεισφέρουν σ' αυτό τότε για τι είδους επένδυση μιλάμε? Ο στόχος ενδεχομένως μπορεί να είναι απλά η πνευματική πλήρωση και ψυχική καλλιέργεια όταν έχει κάποιος επιλύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα. Όταν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι οι σπουδές υπηρετούν το στόχο της προσωπικής και μόνο εξέλιξης.  Όμως εγώ από παιδί έμαθα πως η γνώση είναι δύναμη και όπλο για να μπορέσω να σταθώ αξιοπρεπώς στην κοινωνία. Πράγμα που σημαίνει πως οι σπουδές συμβάλλουν και στο να βγάζω το ψωμί μου κάνοντας αυτό που αγαπώ. Με το πτυχίο φιλολογίας σε ποιόν άλλον τομέα θα μπορούσα να απασχοληθώ εργαζόμενη πάνω στο αντικείμενο που διδάχθηκα??
2) Το πτυχίο αντικατροπτίζει το δικαίωμα για διεκδίκηση μιας θέσεις εργασίας. Για να αποτελεί αυτό πραγματικό δικαίωμα πρέπει να υπάρχουν θέσεις εργασίας, διαφορετικά το δικαίωμα είναι εικονικό και κατ' επίφαση δικαίωμα.
Κάποιος που σπουδάει οικονομικά έχει έπειτα πολλές διεξόδους επαγγελματικής αποκατάστασης στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν που σπουδάζει οικονομικά όταν τον ρωτούν τι σπουδάζει να απαντάει "σπουδάζω υπάλληλος εφορίας" ?? Όταν όμως ένας φοιτητής καθηγητικής σχολής τον ρωτούν απαντά "σπουδάζω καθηγητής" το βάρος πέφτει στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού κι όχι στο επιστημονικό πεδίο ή την ειδικότητα.
3) Επιτέλους ας σταματήσουν οι συγκρίσεις άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Το κράτος είναι ανίκανο να επανδρώσει το σημερινό ελληνικό σχολείο με το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται!!! Αυτή είναι η αλήθεια! Ας πούμε πως το κράτος αποφάσιζε να διαθέσει στην παιδεία τα χρήματα που κλέβει ή διαθέτει αλλού και διόριζε έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Θα πήγαιναν άραγε χαμένοι όλοι αυτοί?? Δε θα έβρισκε τρόπο να τους απασχολήσει το υπουργείο?? Δε θα μπορούσε να κάνει ολιγάριθμα τμήματα? Να παρέχει ευπρεπή εκπαίδευση? Να διδάσκει ο καθένας ό,τι του αναλογεί κι ότι έχει διδαχθεί επαρκώς?? Θα πήγαιναν χαμένοι λέτε οι εκπαιδευτικοί, θα ήταν άχρηστοι μέσα στα σχολεία...?? Τη στιγμή που σήμερα πέρα από το πλήρες μας ωράριο όλοι μας κάνουμε ταυτόχρονα τους γραφιάδες τους λογιστές τους κλητήρες...
4) Τέλος: η ζωή του καθενός μας δεν είναι πρόβα. Η Ζωή είναι άπαξ και δεν έχει δικαίωμα κανένας μα κανένας να ρημάζει τη ζωή κανενός άδικα και αναίτια.

Οι μόνες Σχολές και Τμήματα που αφορούν στην απασχόληση των πτυχιούχων αποκλειστικά στην εκπαίδευση είναι τα Παιδαγωγικά Τμήματα (Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης). Ακόμη και αυτοί οι πτυχιούχοι, βέβαια, μπορούν να ασχοληθούν με την έρευνα στις επιστήμες της αγωγής και να μην προσβλέπουν σε μία θέση στο δημόσιο σχολείο. Όλες οι άλλες "καθηγητικές" Σχολές και Τμήματα βαφτίστηκαν έτσι, διότι κάποτε η μόνη αποκατάσταση των πτυχιούχων τους ήταν η εκπαίδευση και μάλιστα απορροφούνταν άμεσα κατά 100%. Σήμερα δεν ισχύει αυτό, ωστόσο η σχετική νοοτροπία δεν έχει εξαλειφθεί. Εγώ όταν σπούδαζα φυσικός, την εκπαίδευση την είχα αποκλείσει σαν ενδεχόμενο επαγγελματικής αποκατάστασης, διότι θεωρούσα ότι ο σύγχρονος φυσικός μπορεί να κάνει πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, είτε στον ιδιωτικό τομέα ως ιδιωτικός υπάλληλος, είτε στο πανεπιστήμιο ως ερευνητής, είτε στο εξωτερικό σε διάφορες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όσον αφορά για την υποχρέωση του κράτους να παρέχει θέσεις εργασίας, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι θέσεις θα πρέπει να είναι στη δημόσια εκπαίδευση. Το κράτος θέτει το πλαίσιο και τους γενικούς όρους και του ιδιωτικού τομέα. Π.χ., ο φιλόλογος έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 200 θέσεις στη δημόσια εκπαίδευση, 1000 θέσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση (ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια), 50 θέσεις ερευνητών σε πανεπιστήμια και άλλα ιδρύματα κ.ά. Ο φυσικός και ο μαθηματικός έχουν ακόμα μεγαλύτερο φάσμα απασχόλησης. Άρα λοιπόν η άποψη ότι εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε καθηγητές είναι 100% εσφαλμένη. Εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε επιστήμονες, και έχουμε πολυάριθμες δυνατότητες απασχόλησης σε μεγάλο φάσμα όχι μόνο του δημόσιου, αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Άλλοι θα πετύχουν να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση, άλλοι θα δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα, άλλοι θα ανοίξουν φροντιστήριο, άλλοι θα δουλέψουν σε μία εταιρία, άλλοι στη βιομηχανία, πάντα ασκώντας την ουσία της επιστήμης που σπούδασαν.

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8958 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:33:05 pm »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

1) Τις σπουδές τις κάνεις ως επένδυση στον εαυτό σου. Ένα μεγάλο, όμως, κομμάτι της ζωής του ανθρώπου είναι η επαγγελματική του πορεία. Αν οι σπουδές δε συνεισφέρουν σ' αυτό τότε για τι είδους επένδυση μιλάμε? Ο στόχος ενδεχομένως μπορεί να είναι απλά η πνευματική πλήρωση και ψυχική καλλιέργεια όταν έχει κάποιος επιλύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα. Όταν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι οι σπουδές υπηρετούν το στόχο της προσωπικής και μόνο εξέλιξης.  Όμως εγώ από παιδί έμαθα πως η γνώση είναι δύναμη και όπλο για να μπορέσω να σταθώ αξιοπρεπώς στην κοινωνία. Πράγμα που σημαίνει πως οι σπουδές συμβάλλουν και στο να βγάζω το ψωμί μου κάνοντας αυτό που αγαπώ. Με το πτυχίο φιλολογίας σε ποιόν άλλον τομέα θα μπορούσα να απασχοληθώ εργαζόμενη πάνω στο αντικείμενο που διδάχθηκα??
2) Το πτυχίο αντικατροπτίζει το δικαίωμα για διεκδίκηση μιας θέσεις εργασίας. Για να αποτελεί αυτό πραγματικό δικαίωμα πρέπει να υπάρχουν θέσεις εργασίας, διαφορετικά το δικαίωμα είναι εικονικό και κατ' επίφαση δικαίωμα.
Κάποιος που σπουδάει οικονομικά έχει έπειτα πολλές διεξόδους επαγγελματικής αποκατάστασης στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν που σπουδάζει οικονομικά όταν τον ρωτούν τι σπουδάζει να απαντάει "σπουδάζω υπάλληλος εφορίας" ?? Όταν όμως ένας φοιτητής καθηγητικής σχολής τον ρωτούν απαντά "σπουδάζω καθηγητής" το βάρος πέφτει στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού κι όχι στο επιστημονικό πεδίο ή την ειδικότητα.
3) Επιτέλους ας σταματήσουν οι συγκρίσεις άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Το κράτος είναι ανίκανο να επανδρώσει το σημερινό ελληνικό σχολείο με το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται!!! Αυτή είναι η αλήθεια! Ας πούμε πως το κράτος αποφάσιζε να διαθέσει στην παιδεία τα χρήματα που κλέβει ή διαθέτει αλλού και διόριζε έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Θα πήγαιναν άραγε χαμένοι όλοι αυτοί?? Δε θα έβρισκε τρόπο να τους απασχολήσει το υπουργείο?? Δε θα μπορούσε να κάνει ολιγάριθμα τμήματα? Να παρέχει ευπρεπή εκπαίδευση? Να διδάσκει ο καθένας ό,τι του αναλογεί κι ότι έχει διδαχθεί επαρκώς?? Θα πήγαιναν χαμένοι λέτε οι εκπαιδευτικοί, θα ήταν άχρηστοι μέσα στα σχολεία...?? Τη στιγμή που σήμερα πέρα από το πλήρες μας ωράριο όλοι μας κάνουμε ταυτόχρονα τους γραφιάδες τους λογιστές τους κλητήρες...
4) Τέλος: η ζωή του καθενός μας δεν είναι πρόβα. Η Ζωή είναι άπαξ και δεν έχει δικαίωμα κανένας μα κανένας να ρημάζει τη ζωή κανενός άδικα και αναίτια.

Οι μόνες Σχολές και Τμήματα που αφορούν στην απασχόληση των πτυχιούχων αποκλειστικά στην εκπαίδευση είναι τα Παιδαγωγικά Τμήματα (Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης). Ακόμη και αυτοί οι πτυχιούχοι, βέβαια, μπορούν να ασχοληθούν με την έρευνα στις επιστήμες της αγωγής και να μην προσβλέπουν σε μία θέση στο δημόσιο σχολείο. Όλες οι άλλες "καθηγητικές" Σχολές και Τμήματα βαφτίστηκαν έτσι, διότι κάποτε η μόνη αποκατάσταση των πτυχιούχων τους ήταν η εκπαίδευση και μάλιστα απορροφούνταν άμεσα κατά 100%. Σήμερα δεν ισχύει αυτό, ωστόσο η σχετική νοοτροπία δεν έχει εξαλειφθεί. Εγώ όταν σπούδαζα φυσικός, την εκπαίδευση την είχα αποκλείσει σαν ενδεχόμενο επαγγελματικής αποκατάστασης, διότι θεωρούσα ότι ο σύγχρονος φυσικός μπορεί να κάνει πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, είτε στον ιδιωτικό τομέα ως ιδιωτικός υπάλληλος, είτε στο πανεπιστήμιο ως ερευνητής, είτε στο εξωτερικό σε διάφορες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όσον αφορά για την υποχρέωση του κράτους να παρέχει θέσεις εργασίας, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι θέσεις θα πρέπει να είναι στη δημόσια εκπαίδευση. Το κράτος θέτει το πλαίσιο και τους γενικούς όρους και του ιδιωτικού τομέα. Π.χ., ο φιλόλογος έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 200 θέσεις στη δημόσια εκπαίδευση, 1000 θέσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση (ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια), 50 θέσεις ερευνητών σε πανεπιστήμια και άλλα ιδρύματα κ.ά. Ο φυσικός και ο μαθηματικός έχουν ακόμα μεγαλύτερο φάσμα απασχόλησης. Άρα λοιπόν η άποψη ότι εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε καθηγητές είναι 100% εσφαλμένη. Εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε επιστήμονες, και έχουμε πολυάριθμες δυνατότητες απασχόλησης σε μεγάλο φάσμα όχι μόνο του δημόσιου, αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Άλλοι θα πετύχουν να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση, άλλοι θα δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα, άλλοι θα ανοίξουν φροντιστήριο, άλλοι θα δουλέψουν σε μία εταιρία, άλλοι στη βιομηχανία, πάντα ασκώντας την ουσία της επιστήμης που σπούδασαν.

Φιλε εισαι μαλλον εκτος ελληνικης πραγματικοτητας. Ο διευθυντης του φροντιστηριου που εργαζομαι εχει στην διαθεση του 200 βιογραφικα φιλολογων (Θεσσαλονικη) και ο ιδιος απασχολει 2 !.Τι να λεμε τωρα ; Σκεψου ποιο ειναι το κλιμα για αυτους τους 2 ωστε να διεκδικησουν κατι.
Η κατασταση για καποιες ειδικοτητες ειναι σε απροχωρητο σημειο.

Αποσυνδεδεμένος chr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8959 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:37:14 pm »
Είδατε σιγά - σιγά θα πειστούμε ότι εμείς φταίμε που δεν διοριζόμαστε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.