0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 13, 2010, 04:17:05 μμΠαράθεση από: karxarias29 στις Μάρτιος 13, 2010, 03:54:36 μμΠαράθεση από: aeee στις Μάρτιος 12, 2010, 10:50:24 μμΠαράθεση από: rorygr στις Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμΠρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;; θλιβερό!Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....Δεν έχεις κι άδικο! Χμμμ, τρέχω να βρω... την ασπίδα του Αχιλλέα!
Παράθεση από: karxarias29 στις Μάρτιος 13, 2010, 03:54:36 μμΠαράθεση από: aeee στις Μάρτιος 12, 2010, 10:50:24 μμΠαράθεση από: rorygr στις Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμΠρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;; θλιβερό!Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....
Παράθεση από: aeee στις Μάρτιος 12, 2010, 10:50:24 μμΠαράθεση από: rorygr στις Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμΠρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;; θλιβερό!Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!
Παράθεση από: rorygr στις Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμΠρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;; θλιβερό!
Πρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ευτυχώς που υπάρχουν και οι ΕΔΕ για να λάμπει η αλήθεια
Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.
Παράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 13, 2010, 04:17:05 μμΠαράθεση από: karxarias29 στις Μάρτιος 13, 2010, 03:54:36 μμΠαράθεση από: aeee στις Μάρτιος 12, 2010, 10:50:24 μμΠαράθεση από: rorygr στις Μάρτιος 12, 2010, 10:48:23 μμΠρωτοφανή κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος καυγάς για ασήμαντη αφορμή μεταξύ δύο συμμαθητών στο προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!Το απίστευτο περιστατικό συνέβη όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!Ακολούθησε πανικός και οι πιο ψύχραιμοι κατάφεραν να αφοπλίσουν τον ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;; θλιβερό!Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....Θα έπρεπε αλλά με τι κονδύλια;
Παράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 13, 2010, 04:12:38 μμΕσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....
Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"
Παράθεση από: emmaki στις Μάρτιος 13, 2010, 07:59:09 μμΠαράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 13, 2010, 04:12:38 μμΕσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....Δηλαδή με την ίδια λογική, όταν εμφανίστηκε ο Στρουκτουραλισμός, η κάθε χώρα ξεχωριστά θα έπρεπε να ασχολείται από σαράντα χρόνια ΜΟΝΟ μ' αυτό το τρόπο έρευνας. Πολύ ωραία.Ανοησία θεωρώ οποιαδήποτε μορφή έρευνας είναι προκατειλημμένη. Και ο φεμινισμός εξ ορισμού δέχεται ως δεδομένο αυτό που υποτίθεται οτι αναζητά (δηλαδή το αν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων αρνητική προς τις γυναίκες), οπότε είναι αντιεπιστιμονικός τρόπος σκέψης εξ αρχής.ΠαράθεσηΌπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"Το ξέρεις πάρα πολύ καλά οτι αυτό δε γίνεται γιατί κανείς δε κάνει έρευνα μόνος του σε διδακτορικό επίπεδο, δηλαδή κανείς δε μπορεί να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς επίβλεψη. Με δεδομένο το πανεπιστημιακό κατεστημένο, μια τέτοια έρευνα είναι απλά καταδικασμένη να μη γίνει.
Παράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 14, 2010, 02:52:25 μμΠαράθεση από: emmaki στις Μάρτιος 13, 2010, 07:59:09 μμΠαράθεση από: GiannisV στις Μάρτιος 13, 2010, 04:12:38 μμΕσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....Δηλαδή με την ίδια λογική, όταν εμφανίστηκε ο Στρουκτουραλισμός, η κάθε χώρα ξεχωριστά θα έπρεπε να ασχολείται από σαράντα χρόνια ΜΟΝΟ μ' αυτό το τρόπο έρευνας. Πολύ ωραία.Ανοησία θεωρώ οποιαδήποτε μορφή έρευνας είναι προκατειλημμένη. Και ο φεμινισμός εξ ορισμού δέχεται ως δεδομένο αυτό που υποτίθεται οτι αναζητά (δηλαδή το αν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων αρνητική προς τις γυναίκες), οπότε είναι αντιεπιστιμονικός τρόπος σκέψης εξ αρχής.ΠαράθεσηΌπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"Το ξέρεις πάρα πολύ καλά οτι αυτό δε γίνεται γιατί κανείς δε κάνει έρευνα μόνος του σε διδακτορικό επίπεδο, δηλαδή κανείς δε μπορεί να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς επίβλεψη. Με δεδομένο το πανεπιστημιακό κατεστημένο, μια τέτοια έρευνα είναι απλά καταδικασμένη να μη γίνει.Ο φεμινισμός δεν ασχολέιται ΜΟΝΟ με τις γυναίκες, αλλά με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα μπορεί να βιώνει διακρίσεις. Το να εξετάζεις τα πράγματα από την πλευρά του φεμινισμού, δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις και υποκειμενικά. Άλλωστε γι' αυτό κάνεις την έρευνα σου και βλέπεις αν επιβεβαιώνεται η υπόθεση σου, ότι η Α ομάδα βιώνει διακρισεις. Επίσης, ο φεμινσιμός είναι γενικά τρόπος να βλέπεις τα πράγματα, γι' αυτό υπάρχουν πολλές "υπο-κατηγορίες"...Τέλοσπάντων, δεν θα καθίσω να σου αναλύω τι είναι ο φεμινισμός ως θεωρία, ούτε θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.... Απλά δεν μπορείς να ακυρώνεις ολόκληρο κίνημα και να το θεωρείς ανοησίες (μάλλον μπορείς στα πλαίσια της ελευθερίας της έκφρασης).Όσο για την έρευνα που σου προτείνω, αν νομίζεις ότι αξίζει να γίνει (όπως και κάθε έρευνα άλλωστε0 βρίσκεις τρόπο και την κάνεις (π.χ. στο εξωτερικό)... Και εγώ δεν μπορούσα να βρω καθηγητή που να με δέχεται εξαιτίας του κατεστημένου και κάνω το διδακτορικό μου έξω και μάλιστα είμαι πιο μπροστά από γνωστούς μου που ξεκίνησαν στην Ελλάδα πριν από μένα...Πάντως, το όλο θέμα από αλλού ξεκίνησε. Από το τι συμβαίνει στις μέρες μας στα σχολεία, τόσο από την πλευρά των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών (όχι όλων, και θέλω να πιστεύω ότι και στις 2 περιπτώσεις είναι μικρή μειοψηφία). Μιλώνστα, λοιπόν, γι' αυτή τη μικρή μειοψηφία, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει άτομο σε δημοτικό σχολείο, που κρίθηκε άξιος για να γίνει διευθυντής (με το απόλυτα "αξιοκρατικό"¨σύστημα της συνένετυξης) που να θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα οφείλονατι σε αλλοδαπούς μαθητές, ότι όλοι οι αλλοδαποί δεν έχουν ιδέα τι θα πει οικογένεια, και ότι η σωματική τιμωρία είναι το μέσο αντιμετώπισης των πρβλημάτων!!! Θεωρώ, δε ακόμα πιο τραγικό το γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει απομονωθεί από τους συναδέλφους του, αλλά υπάρχουν πολλοί στο ίδιο σχολείο που συμφωνούν μαζί του!!!!!!Η λύση σίγουρα δεν είναι να βάλουμε τα παιδιά κάτω (τα αλλοδαπά παιδιά πάντα, όχι τους Έλληνες) και να τα κάνουμε μαύρα στο ξύλο!!!!
Ο φεμινισμός δεν ασχολέιται ΜΟΝΟ με τις γυναίκες, αλλά με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα μπορεί να βιώνει διακρίσεις. Το να εξετάζεις τα πράγματα από την πλευρά του φεμινισμού, δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις και υποκειμενικά. Άλλωστε γι' αυτό κάνεις την έρευνα σου και βλέπεις αν επιβεβαιώνεται η υπόθεση σου, ότι η Α ομάδα βιώνει διακρισεις.
Όσο για την έρευνα που σου προτείνω, αν νομίζεις ότι αξίζει να γίνει (όπως και κάθε έρευνα άλλωστε0 βρίσκεις τρόπο και την κάνεις (π.χ. στο εξωτερικό)... Και εγώ δεν μπορούσα να βρω καθηγητή που να με δέχεται εξαιτίας του κατεστημένου και κάνω το διδακτορικό μου έξω και μάλιστα είμαι πιο μπροστά από γνωστούς μου που ξεκίνησαν στην Ελλάδα πριν από μένα...
Μιλώνστα, λοιπόν, γι' αυτή τη μικρή μειοψηφία, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει άτομο σε δημοτικό σχολείο, που κρίθηκε άξιος για να γίνει διευθυντής (με το απόλυτα "αξιοκρατικό"¨σύστημα της συνένετυξης) που να θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα οφείλονατι σε αλλοδαπούς μαθητές, ότι όλοι οι αλλοδαποί δεν έχουν ιδέα τι θα πει οικογένεια, και ότι η σωματική τιμωρία είναι το μέσο αντιμετώπισης των πρβλημάτων!!!
GiannisV και emmaki, η συζήτησή σας δεν έχει σχέση με το θέμα. Εάν δεν έχετε κάτι παραπάνω να προσθέσετε πάνω στην παραβατικότητα στα σχολεία, σταματήστε τη.