*

Αποστολέας Θέμα: εχει ξεφυγει η κατάσταση  (Αναγνώστηκε 108141 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #308 στις: Μάρτιος 13, 2010, 05:26:26 μμ »
ευτυχώς που υπάρχουν και οι ΕΔΕ για να λάμπει η αλήθεια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:23 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #309 στις: Μάρτιος 13, 2010, 05:33:59 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....

Δεν έχεις κι άδικο! Χμμμ, τρέχω να βρω... την ασπίδα του Αχιλλέα! :D
Είπες ασπίδα και θυμήθηκα το Dune... προφητικό και το βιβλίο και η ταινία τελικά...

Καθηγητές Λυκείου ετοιμάζονται για την εφημερία τους...

http://www.youtube.com/watch?v=jtCedI-q9vU

Μαθητές Λυκείου εν ώρα διαλείμματος...

http://www.youtube.com/watch?v=PGd1lZBr9no

ευτυχώς που υπάρχουν και οι ΕΔΕ για να λάμπει η αλήθεια

Τώρα σώθηκαν οι καθηγητές...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2010, 05:41:01 μμ από GiannisV »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #310 στις: Μάρτιος 13, 2010, 06:11:24 μμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....

Θα έπρεπε αλλά με τι κονδύλια;  ;)
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #311 στις: Μάρτιος 13, 2010, 07:59:09 μμ »

Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.
εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.
Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.

Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.
Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.
Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.
Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:22:23 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #312 στις: Μάρτιος 14, 2010, 12:04:44 πμ »
Πρωτοφανή  κατάληξη είχε ένας συνηθισμένος  καυγάς για ασήμαντη αφορμή  μεταξύ δύο συμμαθητών στο  προαύλιο κεντρικού σχολείου της Λάρισας, όταν ξαφνικά ο ένας από τους πρωταγωνιστές μαχαίρωσε τον άλλο!

Το  απίστευτο περιστατικό συνέβη  όταν δύο 17χρονοι μαθητές της Β’ Λυκείου λογομάχησαν για άγνωστη αιτία στην αυλή του δημόσιου σχολείου. Ο καυγάς φούντωσε και ξαφνικά ο ένας από τους δύο 17χρονους άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε έναν σουγιά, τον οποίο κάρφωσε στον λαιμό του συμμαθητή του!

Ακολούθησε  πανικός και οι πιο ψύχραιμοι  κατάφεραν να αφοπλίσουν τον  ανήλικο δράστη, ο οποίος παραδόθηκε  στην Αστυνομία που κλήθηκε στο σχολείο… Ο τραυματισμένος μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Λάρισα, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε μόνο επιφανειακά τραύματα, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και είναι καλά στην υγεία του.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

 :o :o :o :o
σε ποια Λάρισα;;;; στην Ελλαδα;;;;
 :'( :'( :'( θλιβερό!

Πω πω! Για σκέψου και το άλλο...ποιος φουκαράς συνάδελφος να είχε εφημερία!

Σε λίγο στις εφημερίες θα χρεωνόμαστε και αλεξίσφαιρα....

Θα έπρεπε αλλά με τι κονδύλια;  ;)


Γι' αυτό σου λέω... η ασπίδα έρχεται πιο φθηνά ;) Λοιπόν, το αποφάσισα, θα ξεσηκώσω τεχνικές από το... Kill Bill ;D
Πέρα από την πλάκα, η εφημερία είναι μια πονεμένη ιστορία και καλό θα ήταν να παρακαλάμε να μη μας τύχει κάτι. Γιατί, αν τύχει... βράσ' τα!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #313 στις: Μάρτιος 14, 2010, 02:52:25 μμ »

Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.
εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.
Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.

Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.
Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.
Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.
Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....

Δηλαδή με την ίδια λογική, όταν εμφανίστηκε ο Στρουκτουραλισμός, η κάθε χώρα ξεχωριστά θα έπρεπε να ασχολείται από σαράντα χρόνια ΜΟΝΟ μ' αυτό το τρόπο έρευνας. Πολύ ωραία.
Ανοησία θεωρώ οποιαδήποτε μορφή έρευνας είναι προκατειλημμένη. Και ο φεμινισμός εξ ορισμού δέχεται ως δεδομένο αυτό που υποτίθεται οτι αναζητά (δηλαδή το αν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων αρνητική προς τις γυναίκες), οπότε είναι αντιεπιστιμονικός τρόπος σκέψης εξ αρχής.

Παράθεση
Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"

Το ξέρεις πάρα πολύ καλά οτι αυτό δε γίνεται γιατί κανείς δε κάνει έρευνα μόνος του σε διδακτορικό επίπεδο, δηλαδή κανείς δε μπορεί να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς επίβλεψη. Με δεδομένο το πανεπιστημιακό κατεστημένο, μια τέτοια έρευνα είναι απλά καταδικασμένη να μη γίνει.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #314 στις: Μάρτιος 14, 2010, 04:25:10 μμ »

Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.
εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.
Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.

Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.
Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.
Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.
Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....

Δηλαδή με την ίδια λογική, όταν εμφανίστηκε ο Στρουκτουραλισμός, η κάθε χώρα ξεχωριστά θα έπρεπε να ασχολείται από σαράντα χρόνια ΜΟΝΟ μ' αυτό το τρόπο έρευνας. Πολύ ωραία.
Ανοησία θεωρώ οποιαδήποτε μορφή έρευνας είναι προκατειλημμένη. Και ο φεμινισμός εξ ορισμού δέχεται ως δεδομένο αυτό που υποτίθεται οτι αναζητά (δηλαδή το αν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων αρνητική προς τις γυναίκες), οπότε είναι αντιεπιστιμονικός τρόπος σκέψης εξ αρχής.

Παράθεση
Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"

Το ξέρεις πάρα πολύ καλά οτι αυτό δε γίνεται γιατί κανείς δε κάνει έρευνα μόνος του σε διδακτορικό επίπεδο, δηλαδή κανείς δε μπορεί να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς επίβλεψη. Με δεδομένο το πανεπιστημιακό κατεστημένο, μια τέτοια έρευνα είναι απλά καταδικασμένη να μη γίνει.


Ο φεμινισμός δεν ασχολέιται ΜΟΝΟ με τις γυναίκες, αλλά με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα μπορεί να βιώνει διακρίσεις. Το να εξετάζεις τα πράγματα από την πλευρά του φεμινισμού, δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις και υποκειμενικά. Άλλωστε γι' αυτό κάνεις την έρευνα σου και βλέπεις αν επιβεβαιώνεται η υπόθεση σου, ότι η Α ομάδα βιώνει διακρισεις. Επίσης, ο φεμινσιμός είναι γενικά τρόπος να βλέπεις τα πράγματα, γι' αυτό υπάρχουν πολλές "υπο-κατηγορίες"...
Τέλοσπάντων, δεν θα καθίσω να σου αναλύω τι είναι ο φεμινισμός ως θεωρία, ούτε θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.... Απλά δεν μπορείς να ακυρώνεις ολόκληρο κίνημα και να το θεωρείς ανοησίες (μάλλον μπορείς στα πλαίσια της ελευθερίας της έκφρασης).
Όσο για την έρευνα που σου προτείνω, αν νομίζεις ότι αξίζει να γίνει (όπως και κάθε έρευνα άλλωστε0 βρίσκεις τρόπο και την κάνεις (π.χ. στο εξωτερικό)... Και εγώ δεν μπορούσα να βρω καθηγητή που να με δέχεται εξαιτίας του κατεστημένου και κάνω το διδακτορικό μου έξω και μάλιστα είμαι πιο μπροστά από γνωστούς μου που ξεκίνησαν στην Ελλάδα πριν από μένα...

Πάντως, το όλο θέμα από αλλού ξεκίνησε. Από το τι συμβαίνει στις μέρες μας στα σχολεία, τόσο από την πλευρά των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών (όχι όλων, και θέλω να πιστεύω ότι και στις 2 περιπτώσεις είναι μικρή μειοψηφία). Μιλώνστα, λοιπόν, γι' αυτή τη μικρή μειοψηφία, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει άτομο σε δημοτικό σχολείο, που κρίθηκε άξιος για να γίνει διευθυντής (με το απόλυτα "αξιοκρατικό"¨σύστημα της συνένετυξης) που να θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα οφείλονατι σε αλλοδαπούς μαθητές, ότι όλοι οι αλλοδαποί δεν έχουν ιδέα τι θα πει οικογένεια, και ότι η σωματική τιμωρία είναι το μέσο αντιμετώπισης των πρβλημάτων!!! Θεωρώ, δε ακόμα πιο τραγικό το γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει απομονωθεί από τους συναδέλφους του, αλλά υπάρχουν πολλοί στο ίδιο σχολείο που συμφωνούν μαζί του!!!!!!
Η λύση σίγουρα δεν είναι να βάλουμε τα παιδιά κάτω (τα αλλοδαπά παιδιά πάντα, όχι τους Έλληνες) και να τα κάνουμε μαύρα στο ξύλο!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #315 στις: Μάρτιος 14, 2010, 05:12:03 μμ »

Εσύ είσαι που κάνεις την έρευνα στο τομέα της παιδαγωγικής (αν κατάλαβα καλά), και οχι εγώ. Εγώ έχω επιλέξει εδώ και καιρό, και ασχοληθεί με άλλο τομέα. Αφού ασχολούνται στο εξωτερικό με το θέμα της ισότητας των δυο φύλων από το 1970 όπως λες, τότε όσα ήταν να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί μέσα σε 40 χρόνια. Εμείς τώρα γιατί είναι ανάγκη να ασχοληθούμε με το θέμα? Δηλαδή αν σε άλλες χώρες ανακαλύψουν το τροχό πρέπει κι εμείς να τον ανακαλύψουμε εκ νέου? Άλλωστε η ακαδημαϊκή έρευνα έχει σημασία (τουλάχιστον στο επίπεδο διδακτορικών) όταν πρόκειται για ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ έρευνα, δηλαδή όταν συνεισφέρει κάτι καινούργιο στη γνώση. 40 χρόνια πλέον, νομίζω πως ό,τι είχε να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί.
εσύ μπορεί να μην είπες, αλλά η γενική τάση, αν έχω καταλάβει καλά, είναι προς εκείνη τη κατεύθυνση, δηλαδή στο να βγάλει "με το ζόρι" οτι υπάρχει "ξενοφοβία" και να κρύψει κάτω απ' το χαλί το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η συμπεριφορά πολλών μαθητών, και η αντίδραση του υπουργείου που ουσιαστικά υποδαυλίζει το θράσος και την αυθάδεια. Πρόσφατα έμαθα οτι ήρθε εγκύκλιος από το υπουργείο οτι απαγορεύεται η μονοήμερη αποβολή αν βρεθεί μαθητής να καπνίζει.
Ας κάνει κάποιος case study για το μαθητή- (παρ' όλιγο) φονιά, που επετέθη με μαχαίρι σε συμμαθητή του, στόχευσε για το λαιμό του, και μετά είχε τη ψυχραιμία και το σχεδιασμό να ισχυριστεί οτι είχε χρησιμοποιήσει τα κλειδιά του... και όλα αυτά σε ηλικία 16 ετών. Φαίνεται οτι θα έχει μέλλον το "παλλικάρι".... είναι και επίκαιρο, ή μάλλον φλέγον θέμα, και αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από τις ανοησίες του φεμινισμού.

Α) Η έρευνα μου δεν είναι στον τομέα της παιδαγωγικής. Είναι κοινωνιολογική.
Β) Η έρευνα είναι λίγο διαφορετικό πράγμα από ό,τι έχεις αντιληφθεί. Αν βρεθεί κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι δεν ξαναμελετάμε αυτό το φαινόμενο και αλλού. Μάλιστα επιβάλλεται να το ξαναδούμε για να δούμε αν επαναλαμβάνεται ή όχι. Π.χ. Ας πούμε ότι έχει γίνει μια έρευνα στην Αγγλία που έχει καταλήξει ότι οσο πιο πολλές ώρες κάθεται στο σχολέιο ένας εκπαιδευτικός τόσο καλύτερος γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πόρισμα της έρευνας είναι παγκόσμιο. Αντίθετα, για μένα επιβάλεται, να ξαναγίνει η έρευνα αλλού, ας πούμε στην Ελλάδα, όπου υπάρχουν άλλες συνθήκες (π.χ. υπολογιστές, βιβλιοθήκες, εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκαπιδευτικών κλπ)...
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε όλες τις επιστήμες. Βλέπεις ότι γίνονται άπειρες μελέτες για το ίδιο θέμα που η κάθε μία το βλέπει και από μία διαφορετική άποψη ή αλλάζει μία μεταβλητή.
Γ) Δεν ασχολούμαι με την "ξενοφοβία", ούτε με την "πειθαρχία" στα σχολέια. Το είπα και το ξαναλέω, αυτό που παρέθεσα ειπώθηκε από έναν διευθυντή ενώ έκανα την έρευνα μου. Δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η έρευν μου, απλά ότι μέσα σε πολλά που ειπώθηκαν, μου είπε ΚΑΙ αυτό.
Δ) Αν βρίσκεις το φεμινσιμό ανοησιές...Δικαίωμα σου, αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις έρευνητικά πεδία, απλά και μόνο επιεδή εσύ διαφωνείς με τη χρησιμότητα τους, Με την ίδια λογική κάποιοι θεωρούν ανοησίες την εξέλιξη, άρα; Την απορρίπτουμε; Άλλοι θεωρούν ανοησίες τις έρευνες για νέες διδακτικές μεθόδους. Άρα τις απορρίπτουμε και λέμε ότι κακώς γίνονται; Εγώ δεν νομίζω ότι κάτι πρέπει να απορίψουμε, απλά ο καθένας κάνει την επιλογή του και κάνει την έρευνα που τον ενδιαφέρει. Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"....

Δηλαδή με την ίδια λογική, όταν εμφανίστηκε ο Στρουκτουραλισμός, η κάθε χώρα ξεχωριστά θα έπρεπε να ασχολείται από σαράντα χρόνια ΜΟΝΟ μ' αυτό το τρόπο έρευνας. Πολύ ωραία.
Ανοησία θεωρώ οποιαδήποτε μορφή έρευνας είναι προκατειλημμένη. Και ο φεμινισμός εξ ορισμού δέχεται ως δεδομένο αυτό που υποτίθεται οτι αναζητά (δηλαδή το αν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δυο φύλων αρνητική προς τις γυναίκες), οπότε είναι αντιεπιστιμονικός τρόπος σκέψης εξ αρχής.

Παράθεση
Όπως σου είπα, ανετότατα μπορείς εσύ να κάνει μία έρευνα πάνω σε αυτό το επίκαιρο και φλέγον ζήτημα και κανένας δεν σου ζήτησε να ασχοληθείς με "τις ανοησίες του φεμινισμού"

Το ξέρεις πάρα πολύ καλά οτι αυτό δε γίνεται γιατί κανείς δε κάνει έρευνα μόνος του σε διδακτορικό επίπεδο, δηλαδή κανείς δε μπορεί να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς επίβλεψη. Με δεδομένο το πανεπιστημιακό κατεστημένο, μια τέτοια έρευνα είναι απλά καταδικασμένη να μη γίνει.


Ο φεμινισμός δεν ασχολέιται ΜΟΝΟ με τις γυναίκες, αλλά με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα μπορεί να βιώνει διακρίσεις. Το να εξετάζεις τα πράγματα από την πλευρά του φεμινισμού, δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις και υποκειμενικά. Άλλωστε γι' αυτό κάνεις την έρευνα σου και βλέπεις αν επιβεβαιώνεται η υπόθεση σου, ότι η Α ομάδα βιώνει διακρισεις. Επίσης, ο φεμινσιμός είναι γενικά τρόπος να βλέπεις τα πράγματα, γι' αυτό υπάρχουν πολλές "υπο-κατηγορίες"...
Τέλοσπάντων, δεν θα καθίσω να σου αναλύω τι είναι ο φεμινισμός ως θεωρία, ούτε θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.... Απλά δεν μπορείς να ακυρώνεις ολόκληρο κίνημα και να το θεωρείς ανοησίες (μάλλον μπορείς στα πλαίσια της ελευθερίας της έκφρασης).
Όσο για την έρευνα που σου προτείνω, αν νομίζεις ότι αξίζει να γίνει (όπως και κάθε έρευνα άλλωστε0 βρίσκεις τρόπο και την κάνεις (π.χ. στο εξωτερικό)... Και εγώ δεν μπορούσα να βρω καθηγητή που να με δέχεται εξαιτίας του κατεστημένου και κάνω το διδακτορικό μου έξω και μάλιστα είμαι πιο μπροστά από γνωστούς μου που ξεκίνησαν στην Ελλάδα πριν από μένα...

Πάντως, το όλο θέμα από αλλού ξεκίνησε. Από το τι συμβαίνει στις μέρες μας στα σχολεία, τόσο από την πλευρά των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών (όχι όλων, και θέλω να πιστεύω ότι και στις 2 περιπτώσεις είναι μικρή μειοψηφία). Μιλώνστα, λοιπόν, γι' αυτή τη μικρή μειοψηφία, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει άτομο σε δημοτικό σχολείο, που κρίθηκε άξιος για να γίνει διευθυντής (με το απόλυτα "αξιοκρατικό"¨σύστημα της συνένετυξης) που να θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα οφείλονατι σε αλλοδαπούς μαθητές, ότι όλοι οι αλλοδαποί δεν έχουν ιδέα τι θα πει οικογένεια, και ότι η σωματική τιμωρία είναι το μέσο αντιμετώπισης των πρβλημάτων!!! Θεωρώ, δε ακόμα πιο τραγικό το γεγονός ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει απομονωθεί από τους συναδέλφους του, αλλά υπάρχουν πολλοί στο ίδιο σχολείο που συμφωνούν μαζί του!!!!!!
Η λύση σίγουρα δεν είναι να βάλουμε τα παιδιά κάτω (τα αλλοδαπά παιδιά πάντα, όχι τους Έλληνες) και να τα κάνουμε μαύρα στο ξύλο!!!!

Παράθεση
Ο φεμινισμός δεν ασχολέιται ΜΟΝΟ με τις γυναίκες, αλλά με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα μπορεί να βιώνει διακρίσεις. Το να εξετάζεις τα πράγματα από την πλευρά του φεμινισμού, δεν σημαίνει ότι τα βλέπεις και υποκειμενικά. Άλλωστε γι' αυτό κάνεις την έρευνα σου και βλέπεις αν επιβεβαιώνεται η υπόθεση σου, ότι η Α ομάδα βιώνει διακρισεις.

Διαφωνώ, αλλά εν πάσει περιπτώσει είναι θέμα του πώς τον έχει βιώσει ο καθένας και γενικότερα θέμα οπτικής γωνίας. Δεν είναι τυχαίο που έχει εμφανιστεί ο όρος φεμιναζισμός και διάφορες φεμινίστρες έχουν χαρακτηριστεί feminazi. Όπως και να έχει νομίζω οτι ένα κίνημα μπορεί να ξεκίνησε με σωστές βάσεις και σωστές ιδέες, και να "δηλητηριάστηκε" στη συνέχεια.

Παράθεση
Όσο για την έρευνα που σου προτείνω, αν νομίζεις ότι αξίζει να γίνει (όπως και κάθε έρευνα άλλωστε0 βρίσκεις τρόπο και την κάνεις (π.χ. στο εξωτερικό)... Και εγώ δεν μπορούσα να βρω καθηγητή που να με δέχεται εξαιτίας του κατεστημένου και κάνω το διδακτορικό μου έξω και μάλιστα είμαι πιο μπροστά από γνωστούς μου που ξεκίνησαν στην Ελλάδα πριν από μένα...

Από αυτό το τελευταίο καταλαβαίνω οτι έχεις δει κι εσύ κάποια πράγματα για τα δικά μας πανεπιστήμια. Έχεις δίκιο σ' αυτό που λές, αλλά να υπενθυμίσω οτι υπάρχει και το οικονομικό θέμα, και οτι ως ωρομίσθιος δε δικαιούμαι άδεια μετ' αποδοχών για (άλλο, γιατί ένα έχω ολοκληρώσει) διδακτορικό. Οπότε η όποια σκέψη για περατέρω έρευνα αναγκαστικά μένει στο "ψυγείο".

Παράθεση
Μιλώνστα, λοιπόν, γι' αυτή τη μικρή μειοψηφία, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει άτομο σε δημοτικό σχολείο, που κρίθηκε άξιος για να γίνει διευθυντής (με το απόλυτα "αξιοκρατικό"¨σύστημα της συνένετυξης) που να θεωρεί ότι όλα τα προβλήματα οφείλονατι σε αλλοδαπούς μαθητές, ότι όλοι οι αλλοδαποί δεν έχουν ιδέα τι θα πει οικογένεια, και ότι η σωματική τιμωρία είναι το μέσο αντιμετώπισης των πρβλημάτων!!!

Στη συνέντευξη προφανώς δε θα είπε αυτά τα πράγματα. Είναι εύκολο να χαϊδέψει τ' αυτιά κάποιων για 10 λεπτά. Εν πάσει περιπτώσει, πολύ φοβάμαι οτι από το να πάμε από το ένα άκρο στο άλλο (δηλαδή στην απόλυτη έλλειψη τιμωρίας), δε θα λυθεί το θέμα. Επίσης, αν είναι να επιβληθεί σωματική τιμωρία, τουλάχιστον να ισχύσει για όλους. Υπάρχουν και πολλοί Έλληνες και "Ελληναράδες" και μάλιστα που δεν είναι καθόλου παιδιά αλλά μεγάλοι, που είναι σπουδαστές σε διάφορα ιδρύματα, όπως ΙΕΚ, που θα τους άξιζε με το παραπάνω.
Ακόμα, το να απαξιώνουμε τελείως τη συνέντευξη νομίζω πως είναι λάθος. Συνέντευξη θα έπρεπε να γίνεται, αλλά στο προσωπικό που θα πάρει τη συνέντευξη να υπάρχει και ένας ψυχολογος. Φαντάσου τί θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, αν πχ το 99 που ήταν να διοριστεί ο Κορκονέας του είχε πάρει συνέντευξη ένας ψυχολόγος... αλλά τότε οι διορισμοί γίνονταν μαζικά, σε ανθρώπους χωρίς προσόντα για ψηφοθηρικούς λόγους, με αποτέλσμα αυτά που γνωρίζουμε.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #316 στις: Μάρτιος 14, 2010, 07:05:31 μμ »
Θα ενημερώσω τις κοπέλες που ξεμαλλιάστηκαν στη Γ΄Γυμν. και φώναζαν η μια την άλλη "...τάνα"ότι του χρόνου με τους διαδραστικούς πίνακες θα αλλάξουν πολλά πράγματα στο σχολείο :P

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #317 στις: Μάρτιος 14, 2010, 08:28:22 μμ »
GiannisV και emmaki, η συζήτησή σας δεν έχει σχέση με το θέμα. Εάν δεν έχετε κάτι παραπάνω να προσθέσετε πάνω στην παραβατικότητα στα σχολεία, σταματήστε τη.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #318 στις: Μάρτιος 14, 2010, 08:30:45 μμ »
GiannisV και emmaki, η συζήτησή σας δεν έχει σχέση με το θέμα. Εάν δεν έχετε κάτι παραπάνω να προσθέσετε πάνω στην παραβατικότητα στα σχολεία, σταματήστε τη.

Συμφωνώ απόλυτα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος GRETEL

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #319 στις: Μάρτιος 15, 2010, 11:50:35 μμ »
H ειδικότητά μου είναι ΠΕ08 δηλ. καλλιτεχνικών μαθημάτων. Διορίστηκα με τον ΑΣΕΠ 2005 αλλά λόγω του μονόωρου του μαθήματος γύρισα πολλά σχολεία από ΤΕΕ γυμνάσια Λύκεια μέχρι σε ειδικό σχολείο που είμαι τώρα με απόσπαση.

Πάντα ένιωθα πολύ κοντά στους μαθητές ειδικά του λυκείου και του ΤΕΕ μια και θυμόμουνα σαν χθες τα δικά μου μαθητικά χρόνια, και καθώς υποσχέθηκα στον εαυτό μου μπαίνοντας στην εκπαίδευση να μην κάνω τα λάθη που έβλεπα ότι έκαναν οι δικοί μου καθηγητές οι ξύλινοι.

Ομολογώ ότι κάναμε -ειδικά με μαθητές δευτέρας λυκείου- συζητήσεις μέχρι και για τα γκομενικά τους χωρίς βέβαια να παίζουμε καρπαζιές γιατί όταν χρειαζόταν και συζητούσαμε για την απαιτουμενη πειθαρχία που έπρεπε να υπάρχει για να μπορούνε να δουλεύουνε αυτοί που ενδιαφέρονται να μάθουν μια και το μάθημα  ήταν επιλογής ελεύθερο σχέδιο, και κάποιοι το πήρανε γιατί ήταν "ευκολο" και θα μπορούσανε να κάνουνε τον "χαβαλέ τους".

Το ποια μαθήματα είναι πρωτεύοντα είναι θέμα άλλης πολύ μεγάλης συζήτησης.

Ως γνωστόν οι μαθητές είναι πάντα ψαρωμένοι με τους καινούργιους καθηγητές μέχρι να δούνε μέχρι πού τους παίρνει...

Ότι προβλήματα και να υπήρχανε προσπάθούσα να λυθούνε μέσα στην τάξη παρ'ότι ο διευθυντής υπέγραφε το μοντέλο "γραφείο, κηδεμόνας, αποβολή" με το παραμικρό πταίσμα.

Με ελάχιστη εμπειρία λοιπόν από ένα σημείο και μετά οι "χαβαλέδες" άρχισαν να ξεφεύγουν και να προσπαθούνε να κάνουνε την τάξη μπάχαλο.

Σε μία από τις καλύτερες συζητήσεις που είχαμε τους είπα ότι τελικά παραπονιούνται ότι δεν έχουν κατανόηση οι καθηγητές και δεν ασχολούνται με τα προβλήματά τους, αλλά σε αυτούς που έχουν κατανόηση και συζητάνε από ποδόσφαιρο μέχρι ότι τους απασχολεί... εμφανίζουν παραβατικές συμπεριφορές και προσπαθούν να τον καβαλήσουν ... δεν τον υπολογίζουν κ.λ.π.

Όπότε τους είπα "εσείς τους διαμορφώνετε έτσι" γιατί δεν θέλετε κατανόηση μόνο απειλές, μονόωρες αποβολές φωνές και γενικά επιδιώκετε μία φασιστική συμπεριφορά ένός εκπαιδευτικού τρομακτικού και απειλητικού.

Οπότε δεν παίζει το με "έκοψε" παίζει το "κόπηκα" δεν παίζει το "μου έβαλε κάτω από τη βάση" παίζει το "πήρα κάτω από τη βάση". Και πρώτα απ'όλα αν μέσα από τη διαδικασία αυτή κατάφερναν και με έκαναν να φέρομαι σαν τον λυκειάρχη τους -που τον θάβανε- επειδή μόνο έτσι θα ήμουνα αποτελεσματική, θα ήταν δικό τους λάθος.

Δεν ξέρω αλλά κάτι άλλαξε μετά από την συζήτηση εκείνη. ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Υπήρχανε δύο άτομα που δεν υπήρχε ελπίδα να αντιληφθούνε καν τί είπα. Αλλά τουλάχιστον δεν κατάφερναν στο υπόλοιπο της χρονιάς να επηρρεάσουν και να παρασύρουν τους υπόλοιπους.

Στο γυμνάσιο δεν είναι το ίδιο. Εκεί κακά τα ψέμματα πρέπει να φοβούνται και λίγο. Αλλά στο λύκειο εγώ προσωπικά αντιμετώπιζα τους μαθητές σαν συνομίληκους.

Αποσυνδεδεμένος GRETEL

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #320 στις: Μάρτιος 16, 2010, 12:10:04 πμ »
Βέβαια σε αυτό να τονίσω ότι τέτοιες συζητήσεις δεν γίνονται σε τάξεις 30 ατόμων. Εκεί δεν υπάρχει ελπίδα. Και συμφωνώ με κάποιον που είπε παραπάνω μείωση της ύλης δραστικά.

Δεν είναι δυνατόν με τόσες ώρες φιλολογικά μαθήματα να υπάρχουν μαθητές -όπως με ενημέρωσαν συνάδελφοι φιλόλογοι- που να μην έχουν την ευκαιρία να καταλάβουν την ΟΥΣΙΑ της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και να ασχολούνται ώρες και ώρες με συντακτικά και παθητικές μετοχές.

Ποιό είναι το ζητούμενο τελικά? Η πληθώρα των πληροφοριών? Ή η εμβάθυνση και η κατανόηση της ουσίας της διδασκαλίας?

Στο 18ο γυμνάσιο στα Πατήσια στην αθήνα που είχα την τιμή να είμαι με απόσπαση, υπήρχαν συνάδελφοι φιλόλογοι κοντά στη σύνταξη πολυγραφέστατοι και απίστευτα φιλοσοφημένοι που έλεγαν ότι τα βιβλία και η ύλη επίτηδες γίνονται πιο δυσνόητα και δεν μειώνεται η ύλη ακριβώς γι'αυτό, για να μην εμβαθύνουμε, είναι επικινδυνο αυτό, κουβαλάνε μηνύματα οι φιλοσοφίες και μπορεί να ξυπνήσουνε τα αποβλακωμένα από τα διαδικτυακά παιχνίδια και τα ΜΜΕ παιδιά, και να αρχίσουν να αναρρωτιούνται και να αμφισβητούνε διάφορα.

Αποσυνδεδεμένος ekfrasi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Φύλο: Γυναίκα
  • shit happens, συχνά...
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #321 στις: Μάρτιος 16, 2010, 02:51:44 πμ »
Να πω απλά κάτι "παρήγορο".

Πριν από λίγες μέρες επέστρεψα από ταξίδι στις ΗΠΑ,  (ΕΠΑ στο δικό μου σχολικό βιβλίο... [ όχι Ηνωμένες αλλά Ενωμένες] τότε στις αρχές του '80, που πήγαμε να τα αλλάξουμε όλα ).

Παιδικό σταθμό στο Γυμνάσιο (και όχι στο Λύκειο), για τις μάνες, να αφήνουν τα παιδιά για να πάνε για μάθημα δεν έχουμε ακόμα...

ούτε το "16 and pregnant" reality  να είναι τοπ 10 και να ακούς την συμβουλή απο την 'γιαγιά' (καθ 'οτι 3η γενιά εκεί γίνεται) να λέει στην εγγονή να κάνει και άλλα 3 [ απο διαφορετικούς πατέρες]  πριν τελειώσει το σχολείο ώστε να τα "παίρνει" απο το κράτος και να μην δουλέψει ποτέ, γιατί αλλιώς είναι looser.

απλά παρηγορήθηκα... τραγικό μεν, αλλά δεν έχουμε ακόμα αυτό το χάλι.

Σίγουρα "εχει ξεφυγει η κατάσταση", αλλά έχουμε μέλλον ακόμα μέχρι να φτάσουμε τα πρότυπα μας.
Μόνο δύο "βιομηχανίες" λένε τους πελάτες τους "χρήστες" :) η 2η είναι οι υπολογιστές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162163
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 622
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.