0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
έτσι που το θέτεις, δεν έχεις καθόλου άδικο ...από την άλλη, επειδή έχω δει φυλλα αξιολόγησης των πεκ, συμπληρωμένα απο νεοδιόριστους, ξέρεις οτι οι περισσότεροι γράφουν εκεί μέσα τα καλύτερα; Ε τι να σου κάνει και το ΠΕΚ αν εσείς γράφετε "εξαιρετική παρουσίαση, πολύ καλή επιμόρφωση, ενδιαφέρουσα προσέγγιση;" Από όλα τα χρόνια που ειμαι στ ΠΕΚ μόνο μία φορά έγραψαν αρνητικά για επιμορφωτή - και αυτο γιατι ήταν καραμπινάτη περιπτωση....Και να το πάμε και επί...προσωπικού....Εσύ, που η εμπειρία σου στα πεκ ήταν η γνωριμία με το ...δάπεδο, τι έκανες επ΄αυτού; Πού το είπες, που το ανέφερες, πώς προσπάθησες να το διορθώσεις; Λέγοντας αυτό, πιστεύω ότι όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι για όσα συμβαίνουν. Και με σκεπτικό τύπου "εγώ θα βγάλω το φιδι απ΄την τρυπα;" τελικά το μονο που καταφέρνουμε είναι να ζούμε σε φαύλους κύκλους. Και εν πάσει περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε κάπότε τις αντιπροτάσεις μας Εγώ ας πούμε το έγραψα και αλλού, προτείνω να ξεκινήσει η αξιολόγηση απο τους παλαιότερους που είναι και γνωστές περιπτώσεις στην υπηρεσια. Δε μπορεί κάποιος παλιός να είναι στο απυρόβλητο. Στην τελική, το λογικό είναι να φταιει αυτός πειρσσότερο για την κατάσταση και το μπάχαλο της παιδείας από τον όποιο newcomer νεοδιόριστο. Αλλά αυτό ειναι η δική μου πρόταση. Η δική σου ποιά είναι;
βρε παιδιά, λέμε και πάλι, ο μέντορας δε θα σε διδάξει καινούριες παιδαγωγικές θεωρίες ούτε το γνωστικό αντικείμενο. Θα είναι εκει για να σε "ξελασπώσει " αν κάπου κολλησεις, να σου μάθει ίσως τα ...κόλπα, να μοιραστείτε ιδέες και πρακτικές.
Και εν πάσει περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε κάπότε τις αντιπροτάσεις μας Εγώ ας πούμε το έγραψα και αλλού, προτείνω να ξεκινήσει η αξιολόγηση απο τους παλαιότερους που είναι και γνωστές περιπτώσεις στην υπηρεσια. Δε μπορεί κάποιος παλιός να είναι στο απυρόβλητο. Στην τελική, το λογικό είναι να φταιει αυτός πειρσσότερο για την κατάσταση και το μπάχαλο της παιδείας από τον όποιο newcomer νεοδιόριστο. Αλλά αυτό ειναι η δική μου πρόταση. Η δική σου ποιά είναι;
Με βάση τα όσα ξέρουμε, μέντορας θα είναι ένας εκπαιδευτικός της οικείας ειδικότητας, με πολυετή εμπειρία όχι μονο στη διδασκαλία αλλά και στην εκπόνηση προγραμμάτων και στο παιδαγωγικό του έργο. Θα είναι υπεύθυνος για μια ομάδα σχολείων και όχι για όλα τα σχολεία της περιοχής του.
Επίσης, συνάδελφε Κοράκι, το γενικευτικά και χωρίς διακρίσεις, δεν ισχύει. Βεβαίως και υπάρχουν συνάδελφοι που λειτουργούν με περισσή αξιοπρέπεια και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν – δεδομένων των συνθηκών. Και ευτυχώς είναι αρκετοί. Όμως, έχουμε διεθνή στατιστικά στοιχεία (βλ. ΟΟΣΑ, EUROSTAT, PISA, LACE κτλ) που αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας το πόσο μπάχαλο γενικά είναι η παιδεία μας. Όταν τα παιδιά μας δεν γνωρίζουν σε συντριπτικά ποσοστά γραφή και ανάγνωση, όταν αγνοούν μεγάλα ιστορικά γεγονότα, όταν δεν έχουν διάθεση να πάνε στο σχολείο, όταν πρέπει να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για ιδιαίτερα, προκειμένου να μάθουν αυτά που υποτίθεται ότι θα πρεπε να μαθαίνουν το πρωί στο σχολείο τους, ε νομίζω ότι δε φταίει ούτε η υλικοτεχνική υποδομή, ούτε τα ακατάλληλα βιβλία και μόνο. Παιδεία είναι κυρίως το έμψυχο υλικό, οι άνθρωποι πίσω από τις έδρες και τα θρανία. Και δε μπορεί μια παιδεία εν μέσω Κατοχής, μια ανύπαρκτη υλικοτεχνική υποδομή των αρχών του 1900-1920 ή εν μέσω δικτατορίας να έβγαλε Σεφέρη, Ελύτη, Παλαμά, Κομίνη, Μπαμπινιώτη, Παναγιωτόπουλο, Καστοριάδη και τόσους άλλους και τώρα που τα παιδιά μας έχουν λαπτοπ, I phones & palmtops να μην ξέρουν τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!!! Δε μπορεί , κάποτε να υπήρχαν στην τάξη 40 μαθητές, να γίνονταν μαθήματα και τα Σάββατα και παρόλα αυτά να βγήκαν άξιοι επιστήμονες από τέτοια σχολεία και τώρα να περνάνε σωρηδόν σε σχολές σχεδόν όλοι αλλά να μην ξέρουν να γράφουν το όνομά τους…Πάνο, συμφωνώ μαζί σου. Ρουφιανιά είναι να κατηγορήσεις ΨΕΥΔΩΣ κάποιον για κάτι. Να στηλιτεύσεις όμως κάποιον για πράξεις ή παραλείψεις του μάλλον βελτίωση είναι – και για τον ίδιο και για το… «σύστημα».