*

Αποστολέας Θέμα: Μέντορας για νεοδιόριστους  (Αναγνώστηκε 24237 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 16, 2010, 10:55:05 πμ »
έτσι που το θέτεις, δεν έχεις καθόλου άδικο  ::)...από την άλλη, επειδή έχω δει φυλλα αξιολόγησης των πεκ, συμπληρωμένα απο νεοδιόριστους, ξέρεις οτι οι περισσότεροι γράφουν εκεί μέσα τα καλύτερα; Ε τι να σου κάνει και το ΠΕΚ αν εσείς γράφετε "εξαιρετική παρουσίαση, πολύ καλή επιμόρφωση, ενδιαφέρουσα προσέγγιση;" :o ;D Από όλα τα χρόνια που ειμαι στ ΠΕΚ μόνο μία φορά έγραψαν αρνητικά για επιμορφωτή - και αυτο γιατι ήταν καραμπινάτη περιπτωση....
Και να το πάμε και επί...προσωπικού....Εσύ, που η εμπειρία σου στα πεκ ήταν η γνωριμία με το ...δάπεδο, τι έκανες επ΄αυτού; Πού το είπες, που το ανέφερες, πώς προσπάθησες να το διορθώσεις; Λέγοντας αυτό, πιστεύω ότι όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι για όσα συμβαίνουν. Και με σκεπτικό τύπου "εγώ θα βγάλω το φιδι απ΄την τρυπα;" τελικά το μονο που καταφέρνουμε είναι να ζούμε σε φαύλους κύκλους.
Και εν πάσει περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε κάπότε τις αντιπροτάσεις μας Εγώ ας πούμε το έγραψα και αλλού, προτείνω να ξεκινήσει η αξιολόγηση απο τους παλαιότερους που είναι και γνωστές περιπτώσεις στην υπηρεσια. Δε μπορεί κάποιος παλιός να είναι στο απυρόβλητο. Στην τελική, το λογικό είναι να φταιει αυτός πειρσσότερο για την κατάσταση και το μπάχαλο της παιδείας από τον όποιο newcomer νεοδιόριστο. Αλλά αυτό ειναι η δική μου πρόταση. Η δική σου ποιά είναι;

Και αυτό ΔΕΝ είναι ρουφιανιά.
Είναι συνεισφορά στην βελτίωση των συνθηκών που υφίστανται σ' αυτόν το τόπο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:59 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 16, 2010, 12:07:08 μμ »
7. Το περιεχόμενο και η διάρκεια της εισαγωγικής επιμόρφωσης, τα ειδικότερα προσόντα των μεντόρων, ο τρόπος επιλογής τους, τα ειδικότερα καθήκοντά τους καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Όταν υπάρχει η παραπάνω ρήτρα στο ..πολυμίξερ-νομοσχέδιο , τα δικά μας σχόλια και οι εικασίες για τον... "ρόλο " τού δήθεν μέντορα... είναι άνευ σημασίας.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 16, 2010, 12:24:38 μμ »
βρε παιδιά, λέμε και πάλι, ο μέντορας δε θα σε διδάξει καινούριες παιδαγωγικές θεωρίες ούτε το γνωστικό αντικείμενο. Θα είναι εκει για να σε "ξελασπώσει " αν κάπου κολλησεις, να σου μάθει ίσως τα ...κόλπα, να μοιραστείτε ιδέες και πρακτικές. 

Συγνώμη, αλλά αυτό που λες γίνεται και σήμερα: δηλαδή ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός συζητάει και ζητά βοήθεια από παλιότερους εκπαιδευτικούς. Με μία διαφορά: ζητά βοήθεια από αυτούς που ο ίδιος κρίνει ότι μπορούν να τον βοηθήσουν κι όχι από κάποιον "διορισμένο", συγκεκριμένο "μέντορα".

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 16, 2010, 12:49:21 μμ »

Και εν πάσει περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε κάπότε τις αντιπροτάσεις μας Εγώ ας πούμε το έγραψα και αλλού, προτείνω να ξεκινήσει η αξιολόγηση απο τους παλαιότερους που είναι και γνωστές περιπτώσεις στην υπηρεσια. Δε μπορεί κάποιος παλιός να είναι στο απυρόβλητο. Στην τελική, το λογικό είναι να φταιει αυτός πειρσσότερο για την κατάσταση και το μπάχαλο της παιδείας από τον όποιο newcomer νεοδιόριστο. Αλλά αυτό ειναι η δική μου πρόταση. Η δική σου ποιά είναι;

Μου κάνει εντύπωση που όλοι θεωρούν δεδομένο ότι η παιδεία, γενικευτικά και χωρίς διακρίσεις, είναι μπάχαλο. Από τους συναδέλφους που έχω γνωρίσει οι συντριπτικά περισσότεροι προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Δεν συμφωνώ με αντιλήψεις που καταδικάζουν δογματικά την προσπάθειά τους. Ούτε φταίνε οι παλιοί εκπαιδευτικοί, ακόμη κι αν έχουν κάπως πέσει σε απόδοση.

Έχουν σκεφτεί στο Υπουργείο ότι τα σχολικά βιβλία είναι ακατάλληλα; Ότι οι μαθητές ανά τάξη είναι υπερβολικά πολλοί; Έτυχε μία φορά να διδάξω σε σπασμένο στα 2 τμήμα, με 12 μαθητές στην τάξη, και η απόδοση ήταν εντυπωσιακά καλύτερη. Μετά έμπαινα στα 28αρια και ήταν σαν να πηγαίνω στον πλανήτη των πιθήκων ... Επιπλεόν το αναλυτικό πρόγραμμα, ειδικά στο Λύκειο, ωθεί τους μαθητές να αναζητήσουν βοήθεια από τα φροντιστήρια. Από το Υπουργείο χαρίζουν χρήματα σε επιτροπές αξιολόγησης τη στιγμή που αδιαφορούν πλήρως για τις δικές τους ευθύνες. Ποιος φταίει στ' αλήθεια για τα προβλήματα της εκπαίδευσης;;; Θα λυθούν από "επιστημονικές επιτροπές" και συμβούλους των 300.000 ευρώ; Από Υπουργούς που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το χώρο;; Ας ζητήσουν από τους συλλόγους διδασκόντων, τους μαθητές και τους γονείς να καταθέσουν προτάσεις. Στο κάτω κάτω, αυτοί είναι οι μόνοι που εμπλέκονται στ' αλήθεια στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Θα σώσουν λοιπόν οι μέντορες την κατάσταση;;; Ομολογώ ότι το μέτρο είναι μάλλον ουδέτερο, κι ότι δεν θα ταλαιπωρηθούν ιδιαίτερα οι νεοδιόριστοι - εκτός από κάποιους άτυχους που θα πέσουν σε περιπτώσεις. Αλλά τι καθόμαστε και συζητάμε; Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν ....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:33:59 »

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 16, 2010, 12:52:34 μμ »
Στάλθηκε από: Martha72  
Εισαγωγή παράθεσης
έτσι που το θέτεις, δεν έχεις καθόλου άδικο  ...από την άλλη, επειδή έχω δει φυλλα αξιολόγησης των πεκ, συμπληρωμένα απο νεοδιόριστους, ξέρεις οτι οι περισσότεροι γράφουν εκεί μέσα τα καλύτερα; Ε τι να σου κάνει και το ΠΕΚ αν εσείς γράφετε "εξαιρετική παρουσίαση, πολύ καλή επιμόρφωση, ενδιαφέρουσα προσέγγιση;"   Από όλα τα χρόνια που ειμαι στ ΠΕΚ μόνο μία φορά έγραψαν αρνητικά για επιμορφωτή - και αυτο γιατι ήταν καραμπινάτη περιπτωση....
Και να το πάμε και επί...προσωπικού....Εσύ, που η εμπειρία σου στα πεκ ήταν η γνωριμία με το ...δάπεδο, τι έκανες επ΄αυτού; Πού το είπες, που το ανέφερες, πώς προσπάθησες να το διορθώσεις; Λέγοντας αυτό, πιστεύω ότι όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι για όσα συμβαίνουν. Και με σκεπτικό τύπου "εγώ θα βγάλω το φιδι απ΄την τρυπα;" τελικά το μονο που καταφέρνουμε είναι να ζούμε σε φαύλους κύκλους.
Και εν πάσει περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε κάπότε τις αντιπροτάσεις μας Εγώ ας πούμε το έγραψα και αλλού, προτείνω να ξεκινήσει η αξιολόγηση απο τους παλαιότερους που είναι και γνωστές περιπτώσεις στην υπηρεσια. Δε μπορεί κάποιος παλιός να είναι στο απυρόβλητο. Στην τελική, το λογικό είναι να φταιει αυτός πειρσσότερο για την κατάσταση και το μπάχαλο της παιδείας από τον όποιο newcomer νεοδιόριστο. Αλλά αυτό ειναι η δική μου πρόταση. Η δική σου ποιά είναι;

Εγω λοιπον απαντησα στο ερωτηματολογιο οπως τους αρμοζε και προφορικα εξεφρασα σε καθε επιμορφωτη/ρια την αποψη μου,οπως και στον διευθυντη του πεκ.Θα πρεπει να εχεις υποψη σου το αρτιοτερα οργανωμενο πεκ ,μιας και οι αρνητικες αξιολογησεις ειναι σπανιες!
Για μενα περισσοτερο απο τις προθεσεις,επιδιωξεις και στασεις των ατομων μετρα η ποιοτητα της εκπ/τικης πολιτικης που ασκειται απο τον επισημο φορεα και αν μιλαμε για ποιοτητα αυτη δεν την συναντας σε Νηπιαγωγεια σε πυλωτη πολυκατοικιας για να μην αναφερθω σε αλλες περιπτωσεις αθλιοτητας στην υλικοτεχνικη υποδομη!
Δηλαδη ολα ειναι αψογα εκτος την περιπτωση του εκπ/τικου προσωπικου που θα πρεπει να αξιολογηθει για να δουλεψουν ολα ρολοι;
Αν ειναι ετσι συμφωνω στην αξιολογηση και στον μεντορα χωρις επιφυλαξη!
Σε καθε αλλη περιπτωση θεωρω το ολο θεμα ως το καλυτερο μεσο για τη χειραγωγηση των εκπ/τικων.  

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 16, 2010, 06:17:55 μμ »
χαίρομαι που η συζήτηση πάλι ανάβει. Και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Ιδού τώρα και οι δικές μου ( sorry  για το μακροσκελές των διατυπώσεων πάντως.... ;D)
Tihea
Αν ήταν να δεχόμαστε αμασητί ό,τι μας πλασσάρει το υπουργείο ή ο καθένας τότε κακώς έχουμε το φόρουμ και σχολιάζουμε πολυνομοσχέδια – διατάξεις – απεργίες – ωρομισθίες κτλ κτλ κτλ.  Σκοπός είναι να αντιπροτείνουμε και ει δυνατόν, να βελτιώνουμε τις –για όλους δυσάρεστες – καταστάσεις.
Κοράκι
Ακριβώς επειδή αυτή η πρακτική ούτως ή άλλως ακολουθείται από τους νέους συναδέλφους, φρονώ ότι δε θα πρέπει και να τους φοβίζει. Με βάση τα όσα ξέρουμε, μέντορας θα είναι ένας εκπαιδευτικός της οικείας ειδικότητας, με πολυετή εμπειρία όχι μονο στη διδασκαλία αλλά και στην εκπόνηση προγραμμάτων και στο παιδαγωγικό του έργο. Θα είναι υπεύθυνος για μια ομάδα σχολείων και όχι για όλα τα σχολεία της περιοχής του.  Τώρα αν εσένα σου φαίνεται ανεπαρκής βεβαίως και θα  μπορείς να συνεχίζεις να ρωτάς αυτούς που σέβεσαι και θεωρείς ικανούς. Η αντίθεσή μου είναι στο ότι καταδικάζουμε κάτι πριν καλά καλά το δούμε στην πράξη του και κολλάμε στις διατυπώσεις. Δηλαδή, αν το νομοσχέδιο έγραφε «οι νεοδιόριστοι να απευθύνονται σε όποιους από τους παλαιότερους συναδέλφους τους της ιδίας ειδικότητας  επιθυμούν, και μετά αυτοί οι παλαιότεροι να συντάσσουν έκθεση αξιολόγησης και μονιμοποίησης για τους νεοδιόριστους» θα ήταν πιο ευχάριστο; Δε νομίζω ότι θα ήταν έτσι. Θεωρώ ότι απλά βρήκαμε τη λέξη «μέντορας» , κολλήσαμε σ΄αυτή και το δάσος που βρίσκεται από πίσω, με το όνομα «αξιολόγηση» το έχουμε χάσει εντελώς.
Επίσης, συνάδελφε Κοράκι, το γενικευτικά και χωρίς διακρίσεις, δεν ισχύει. Βεβαίως και υπάρχουν συνάδελφοι που λειτουργούν με περισσή αξιοπρέπεια και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν – δεδομένων των συνθηκών. Και ευτυχώς είναι αρκετοί. Όμως, έχουμε διεθνή στατιστικά στοιχεία (βλ. ΟΟΣΑ, EUROSTAT, PISA, LACE κτλ) που αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας το πόσο μπάχαλο γενικά είναι η παιδεία μας. Όταν τα παιδιά μας δεν γνωρίζουν σε συντριπτικά ποσοστά γραφή και ανάγνωση, όταν αγνοούν μεγάλα ιστορικά γεγονότα, όταν  δεν έχουν διάθεση να πάνε στο σχολείο, όταν πρέπει να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για ιδιαίτερα, προκειμένου να μάθουν αυτά που υποτίθεται ότι θα πρεπε να μαθαίνουν το πρωί στο σχολείο τους, ε νομίζω ότι δε φταίει ούτε η υλικοτεχνική υποδομή, ούτε τα ακατάλληλα βιβλία και μόνο. Παιδεία είναι κυρίως το έμψυχο υλικό, οι άνθρωποι πίσω από τις έδρες και τα θρανία. Και δε μπορεί μια παιδεία εν μέσω Κατοχής, μια ανύπαρκτη υλικοτεχνική υποδομή των αρχών του 1900-1920 ή εν μέσω δικτατορίας  να έβγαλε Σεφέρη, Ελύτη, Παλαμά, Κομίνη, Μπαμπινιώτη, Παναγιωτόπουλο, Καστοριάδη και τόσους άλλους και τώρα που τα παιδιά μας έχουν λαπτοπ, I phones & palmtops να μην ξέρουν τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!!! Δε μπορεί , κάποτε να υπήρχαν στην τάξη 40 μαθητές, να γίνονταν μαθήματα και τα Σάββατα και παρόλα αυτά να βγήκαν άξιοι επιστήμονες  από τέτοια σχολεία και τώρα να περνάνε σωρηδόν σε σχολές σχεδόν όλοι  αλλά να μην ξέρουν να γράφουν το όνομά τους…
Πάνο, συμφωνώ μαζί σου. Ρουφιανιά είναι να κατηγορήσεις ΨΕΥΔΩΣ κάποιον για κάτι. Να στηλιτεύσεις όμως κάποιον για πράξεις ή παραλείψεις του μάλλον βελτίωση είναι – και για τον ίδιο και για το… «σύστημα».
Maro
Μπράβο σου που άρθρωσες λόγο – συγχαρητήρια!!! Μακάρι να το έκαναν πιο πολλοί αυτό. Όπως σου ξαναέγραψα όμως, οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ γράφουν θετικά σχόλια εξ ου και συνεχίζεται ο φαύλος κύκλος.  Πράγματι το ΠΕΚ που δουλεύω πρέπει να είναι από τα πλέον οργανωμένα – γατί μας στέλνουν συνέχεια υλικό και ερωτηματολόγια και μας ενημερώνουν για συναντήσεις, εκλογές κτλ. Από την άλλη, εκ του νόμου, δε μπορούν να βγουν εκτός προϊστάμενοι και σύμβουλοι που ίσως να μην προσφέρουν ικανοποιητικό έργο. Δεν έχω υπόψη μου τέτοιες περιπτώσεις αλλά έχω ακούσει από άλλους συναδέλφους που πήγαν σε άλλα ΠΕΚ ότι πολλοί «διοικητικά προϊστάμενοι» δεν ήξεραν – ή δεν ήθελαν να ενημερώσουν τους συναδέλφους, ας πούμε για τις άδειες. Όπως επίσης και άλλοι που έκαναν διαλέξεις επί διαλέξεων και οι εκπαιδευόμενοι βαριόταν ασύστολα.
Η ποιότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής έχει βεβαίως τη σημασία της. Επειδή όμως, κατά κανόνα ασκείται από άτομα  που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση, ή από τεχνοκράτες πολιτικούς, ας μην περιμένουμε και πολλά απ΄αυτή την κατεύθυνση. Την κατάσταση μπορούμε να τη βελτιώσουμε μόνο εμείς που μπαίνουμε στην τάξη, εμείς με το μεράκι μας, τη δημιουργικότητά μας, την αγάπη μας για το αντικείμενο. Και να σου πω κάτι, προσωπικά δε με νοιάζει αν η τάξη μου δεν έχει υπολογιστή και προτζέκτορα τελευταίας τεχνολογίας (φέρνω τον υπολογιστή μου απ΄το σπίτι, πήρα κι έναν προτζέκτορα και κάνω το μάθημά μου όπως αρέσει και σε μένα και στα παιδιά). Δε με νοιάζει αν έχω κλιματιστικό – και αυτό το πλήρωσα απ΄την τσέπη μου – ε και; (και πριν από το κλιματιστικό είχα φέρει δυο ανεμιστήρες απ΄το σπίτι, που περίσσευαν) Και την τάξη μου την έβαψα μόνη μου, και τη διακόσμησα και έβαλα πόστερς και βιβλία και ένα σωρό άλλα. Θέλω να πω, ότι όλα γίνονται αρκεί να το θέλουμε. ΟΚ, το κράτος οφείλει να μας τα παρέχει. Αλλά αν δεν το κάνει, εμείς γιατί να μείνουμε στο περίμενε; Για να δουλέψουν όλα ρολόι λοιπόν, πρέπει αυτό το ρολόι κάποιος να το κουρδίζει συνέχεια… δεν έγινε τίποτα αν αυτός ο κάποιος είμαστε εμείς και όχι το υπουργείο.  Εγώ πάντως σαν μέντορας – αν οριστώ ως τέτοιος – θα διδάξω τους νέους να μην τα περιμένουν όλα από τους άλλους, να αγαπάνε τα παιδιά πάνω από όλα και να κάνουν όσα περισσότερα μπορούν γιατί είμαστε Λειτουργοί και όχι Επαγγελματίες… ρομαντικο μπορεί να μου πείτε….. ίσως, αλλά βρείτε μου μια δουλειά που πηγαίνοντας πρωί πρωί εκεί, ακούς 250 «καλημέρα»!!!
Άμα τα σκέφτεσαι έτσι δεν υπάρχει κανένας μέντορας να σε ενοχλήσει και καμία – μα καμία – εκπαιδευτική πολιτική να σε χειραγωγήσει. Αγάπη θέλει το πράγμα – αλλά ίσως να μην περισσεύει πια αρκετή!!
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 16, 2010, 06:29:21 μμ »
Με βάση τα όσα ξέρουμε, μέντορας θα είναι ένας εκπαιδευτικός της οικείας ειδικότητας, με πολυετή εμπειρία όχι μονο στη διδασκαλία αλλά και στην εκπόνηση προγραμμάτων και στο παιδαγωγικό του έργο. Θα είναι υπεύθυνος για μια ομάδα σχολείων και όχι για όλα τα σχολεία της περιοχής του. 


Είσαι πολύ καλοπροαίρετη ή όντως υπάρχουν κάπου καταγεγραμμένα τα παραπάνω κριτήρια και οι προδιαγραφές που αναφέρεις?
Θεωρητικά και οι σχολικοί σύμβουλοι ορίζονται με βάση κάποια "διαδικασία" αλλά ξέρουμε πολύ καλά στην πράξη σε τι συνίσταται αυτή η διαδικασία(αν αφαιρέσουμε τα εισαγωγικά). Πόσο μάλλον όταν στην περίπτωση του μέντορα η ίδια η νομοθ.διάταξη αναφέρεται σαφέστατα σε υπογραφή του υπουργού προκειμένου για την επιλογή και των ορισμό των προσώπων - μεντόρων.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 16, 2010, 06:38:59 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω τι φοβίζει κάποιους περισσότερο.
Η αξιολόγηση ή ο τίτλος μέντορας;
Μακράρι όταν διρίστηκα να υπήρχε κάποιος που θα μπορούσε να με βοηθήσει! Μακάρι να με αξιολογούσε κιόλας, γιατί θα μπορούσα να ποδείξω ότι ήμουν καλή στη δουλειά μου ΄σε αντίθεση με άλλους συναδέλφους που δεν ήταν για τάξη!
Όσο για το πόσο αντικειμενικοί θα είναι οι μέντορες, αυτό υπάρχει πάντα. Εγώ έχω αμφιβόλίες για το πόσο αντικειμενικές ήταν και οι τοποθετήσεις μετά τον ΑΣΕΠ (βασισμένη σε προσωπικές διαπιστώσεις για το ποιοί τοποθετήθηκαν πού)...
Προφανώς και το να "διώξουν" κάποιον από τη θέση του δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Θα πρέπει να γίνει ΕΔΕ, να υπάρχουν αποδείξεις ότι δεν είναι επαρκής κλπ....
Στην Αγγλία πάντως που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια, λειτουργεί πολύ υποβοηθητικά για τους εκαπειδευτικούς και η μόνη ένσταση που έχουν είναι στην αντιστοιχηση του φύλου του μέντορα με το φύλο του κεπιαδευτικού, γιατί εκέι δημιουργούνται προβλήματα (σε άλλη στιγμή μπορώ αν θέλετε να εξηγήσω τι προβλήματα δην=μιουργούνται και ποιά έιναι η άποψη για τους μέντορες, άλλωστε έιναι κομμάτι του διδακτορικού μου)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 16, 2010, 06:57:21 μμ »

Επίσης, συνάδελφε Κοράκι, το γενικευτικά και χωρίς διακρίσεις, δεν ισχύει. Βεβαίως και υπάρχουν συνάδελφοι που λειτουργούν με περισσή αξιοπρέπεια και κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν – δεδομένων των συνθηκών. Και ευτυχώς είναι αρκετοί. Όμως, έχουμε διεθνή στατιστικά στοιχεία (βλ. ΟΟΣΑ, EUROSTAT, PISA, LACE κτλ) που αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας το πόσο μπάχαλο γενικά είναι η παιδεία μας. Όταν τα παιδιά μας δεν γνωρίζουν σε συντριπτικά ποσοστά γραφή και ανάγνωση, όταν αγνοούν μεγάλα ιστορικά γεγονότα, όταν  δεν έχουν διάθεση να πάνε στο σχολείο, όταν πρέπει να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για ιδιαίτερα, προκειμένου να μάθουν αυτά που υποτίθεται ότι θα πρεπε να μαθαίνουν το πρωί στο σχολείο τους, ε νομίζω ότι δε φταίει ούτε η υλικοτεχνική υποδομή, ούτε τα ακατάλληλα βιβλία και μόνο. Παιδεία είναι κυρίως το έμψυχο υλικό, οι άνθρωποι πίσω από τις έδρες και τα θρανία. Και δε μπορεί μια παιδεία εν μέσω Κατοχής, μια ανύπαρκτη υλικοτεχνική υποδομή των αρχών του 1900-1920 ή εν μέσω δικτατορίας  να έβγαλε Σεφέρη, Ελύτη, Παλαμά, Κομίνη, Μπαμπινιώτη, Παναγιωτόπουλο, Καστοριάδη και τόσους άλλους και τώρα που τα παιδιά μας έχουν λαπτοπ, I phones & palmtops να μην ξέρουν τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!!! Δε μπορεί , κάποτε να υπήρχαν στην τάξη 40 μαθητές, να γίνονταν μαθήματα και τα Σάββατα και παρόλα αυτά να βγήκαν άξιοι επιστήμονες  από τέτοια σχολεία και τώρα να περνάνε σωρηδόν σε σχολές σχεδόν όλοι  αλλά να μην ξέρουν να γράφουν το όνομά τους…
Πάνο, συμφωνώ μαζί σου. Ρουφιανιά είναι να κατηγορήσεις ΨΕΥΔΩΣ κάποιον για κάτι. Να στηλιτεύσεις όμως κάποιον για πράξεις ή παραλείψεις του μάλλον βελτίωση είναι – και για τον ίδιο και για το… «σύστημα».


Επαναλαμβάνεις τα επιχειρήματα του κάθε ανθρώπου που δεν έχει επιχειρήματα. Παραθέτεις απλώς στατιστικές και συνεχίζεις τις γενικεύσεις. Δηλαδή θες να μας πεις ότι τώρα δεν υπάρχουν σοβαροί επιστήμονες που να βγαίνουν από το δημόσιο σχολείο. Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι οι μαθητές μας δεν ξέρουν τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου; Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό; Πως τολμάς να υποτιμάς τόσο πολύ τα παιδιά μας; Ντροπή.  Είναι δυνατόν να στηρίζεις τους ισχυρισμούς σου σε γραφειοκρατικούς οργανισμούς όπως η Eurostat?? Στο δικό μου σχολείο η Eurostat δεν ήρθε ποτέ! Πως και από που κρίνει;
Ψάξε και δες πόσοι Έλληνες επιστήμονες διαπρέπουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, απόφοιτοι όλοι του δημόσιου σχολείου και του δημόσιου πανεπιστημίου. Πριν λίγες μέρες μόλις το Πολυτεχνείο Αθηνών βραβεύτηκε με την 2η θέση διεθνώς στα θέματα ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά δεν δόθηκε δημοσιότητα γιατί το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο πρέπει να κατασυκοφαντείται συνεχώς. Όταν όμως κάποια έκθεση το είχε κατατάξει στη θέση 500, υπήρχαν 500 δημοσιεύσεις στις εφημερίδες.

Όσο για τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ και των άλλων οργανισμών, σου παραθέτω το εξής απόσπασμα:

"Ο Γ. Τσιάκαλος, καθηγητής επίσης στο Παιδαγωγικό του ΑΠΘ, χρησιμοποιεί μια σειρά από στοιχεία του PISA για να καταρρίψει «μύθους» που καλύπτουν τις πραγματικές αδυναμίες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα: 1. το μύθο περί «ανάγκης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών», εφόσον σύμφωνα με το PISA η Ελλάδα ανήκει στις χώρες στις οποίες οι εκπαιδευτικοί δεν ασκούν σημαντική επίδραση στα αποτελέσματα των επιδόσεών μας στο PISA και αυτό γιατί είναι τόσο αυστηρό το αναλυτικό μας πρόγραμμα, ώστε οι εκπαιδευτικοί κινούμενοι σε ένα περιορισμένο πλαίσιο δεν μπορούν να πάρουν αποφάσεις ώστε να επηρεάσουν το τι, πόσο και πώς διδάσκεται." http://blogs.sch.gr/eleni_beniata/2009/01/11/.

Οπότε ακόμη και τα γραφειοκρατικά στοιχεία που παραθέτεις φαίνεται ότι δεν τα έχεις μελετήσει καλά......

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 16, 2010, 07:17:07 μμ »
Συνάδελφοι, αν θέλω να ζητήσω τη συμβουλή ενός έμπειρου συναδέλφου, θα το κάνω. Αν θέλω απλώς να ανταλλάξω απόψεις για εκπαιδευτικά θέματα με παλιούς ή νέους συναδέλφους, επίσης θα το κάνω. Ποιος ο λόγος λοιπόν να θεσμοθετηθεί ο μέντορας και να μου κάτσει στο σβέρκο; Πολύ αθώα σκέφτεστε και οι καιροί είναι πονηροί. Το υπουργείο θέλει το μέντορα ως ρουφιάνο, άσχετα αν δε γίνει πραγματικότητα.
Επίσης, μην είστε σίγουροι ότι ο νεοδιόριστος θα αξιολογηθεί από το μέντορα (οπότε, όπως λένε οι περισσότεροι, ποιος θα καταδικάσει ένα νέο συνάδελφο κ.λπ. κ.λπ.). Σας παραθέτω ένα απόσπασμα από το νομοσχέδιο της διάλυσης της Δημόσιας Παιδείας.
«8. Στο τέλος του δεύτερου έτους ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός αξιολογείται ώστε να κριθεί αν είναι κατάλληλος να μονιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικός. Τα όργανα, η διαδικασία και τα ειδικότερα κριτήρια μονιμοποίησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών, καθώς και τυχόν αναγκαίες λεπτομέρειες καθορίζονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.»

ΥΓ: Για το υπουργείο, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ=ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 17, 2010, 06:42:46 πμ »
Αντιγράφω εδώ το άρθρο 6 και 7 του πολυνομοσχεδίου
6. Για την καθοδήγηση και υποστήριξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού
ορίζεται από τον αρμόδιο σχολικό σύμβουλο σε συνεργασία με τον διευθυντή της
σχολικής μονάδας ο μέντοράς του. Ο μέντορας πρέπει να έχει μεγάλη
εκπαιδευτική και διδακτική εμπειρία και να υπηρετεί ως εκπαιδευτικός στην ίδια
σχολική μονάδα ή την ίδια ομάδα σχολείων.
7. Το περιεχόμενο και η διάρκεια της εισαγωγικής επιμόρφωσης, τα
ειδικότερα προσόντα των μεντόρων, ο τρόπος επιλογής τους, τα ειδικότερα
καθήκοντά τους καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με απόφαση
του Υπουργού Παιδείας, %ια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που
δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Όπως βλέπετε, ο μέντορας θα είναι ενεργός εκπαιδευτικός που θα τον προτείνει ο σύμβουλος και ο διευθυντής του σχολείου. Άρα μπορεί να είναι και κάποιος από τους συναδέλφους που ήδη ρωτάτε και στους οποίους απευθύνεστε. Ότι θα υπάρξουν και κάποιοι που μάλλον δε θα ανταποκριθούν στο έργο αυτό, είναι σίγουρο –γιατί δεν ειμαστε όλοι κατάλληλοι για την τάξη και αυτό είναι κοινό μυστικό στον κλάδο μας ( εξάλλου, δεν έχετε παρά να πατήσετε το καθηγητής στο youtube και εκεί να κατεβάσετε χιλιάδες βιντεάκια με καθηγητές που κοιμούνται  πάνω στην έδρα, με καθηγητές που βρίζουν και δέρνουν, με καθηγητές που αφήνουν να γίνεται ο κακός χαμός μέσα στην τάξη….Δεν είμαστε όλοι έτσι αλλά σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που είναι. Γιατί είναι λοιπόν κακό να γίνει ένα ξεσκαρτάρισμα; )
Αγαπητό μου κοράκι,
Οι στατιστικές προϋποθέτουν την έρευνα και τη συλλογή στοιχείων. Και αυτά ΔΕΝ είναι καθόλου γενικά και αόριστα – είναι πολύ συγκεκριμένα και με επιστημονικό τρόπο ορισμένα. Τώρα αν σε κάποιους δεν αρέσουν τα αποτελέσματα και αποφασίζουν ελαφρά τη καρδία να τα απορρίψουν, είναι δικό τους θέμα αλλά βασίζεται μάλλον σε εμπάθεια παρά σε επιστημονική γνώση των δεδομένων. Βεβαίως και ήρθαν στο σχολείο που εργάζομαι και η PISA και το LACE/EUROSTAT. Εγώ η ίδια συμπλήρωσα τους σχετικούς πίνακες. Και έπειτα, το survey.sch..gr τι νομιζεις ότι είναι παρά η αποτίμηση των στοιχείων ενός σχολείου..Γιατί πέρα από το πού δουλευει, είναι αποσπασμένος, ή σε άδεια ο κάθε εκπαιδευτικός, αναφέρονται και στοιχεία για κάθε μαθητή. Στοιχεία αποφοίτησης, φοίτησης, επιτυχίας σε εξετάσεις κτλ.
Το αν τα παιδιά γνωρίζουν ή όχι ιστορία είναι απλό να αποδειχτεί – δεν έχουμε παρά να τα ρωτήσουμε τι γνωρίζουν για το Μακεδονικό, το θέμα των Τσάμηδων που θέτει η Αλβανία, τη Μικρασιατική καταστροφή, τι έγινε στο Μανιάκι κτλ κτλ κτλ. Και επειδή τα έχω ρωτήσει η ίδια, σε πληροφορώ ότι ΔΕΝ ξέρουν. Και άρα, ντροπή δεν είναι εγώ που τα λέω, ντροπή είναι που συνάδελφοί μου δεν τα έχουν διδάξει ή δεν το έχουν κάνει επαρκώς. Επομένως, δεν υποτιμώ τα παιδιά, υποτιμώ τους συναδέλφους που δεν ΄κάνουν αυτό που πρέπει σωστά. Σαφώς και δεν είναι όλοι έτσι  - αλλά έστω και ένας να είναι, φρονώ ότι πρέπει να βγει εκτος σύντομα, γιατί κάνει κακό στα παιδιά και γιατί βλάπτει και όλους τους υπόλοιπους.
Το ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι φορμαλιστικό και οι καθηγητές δεν έχουν μεγάλη επίδραση στο τι, πότε και πώς διδάσκεται κάτι, είναι γνωστό – όπως και οι απόψεις του καθηγητή Τσιάκαλου. Όμως, διδασκαλία δεν είναι πάντα η ύλη των σελίδων 1 έως 216 για παράδειγμα. Διδασκαλία είναι και το επιπλέον υλικό που παράγει Ο ΙΔΙΟΣ ο καθηγητής, είναι τα προγράμματα που θα εκπονήσει, είναι τα διαθεματικά δρώμενα και ασκήσεις, είναι οι εκπαιδευτικές εκδρομές. Όταν λοιπόν, παίρνουμε επί παραδείγματι, παιδιά ως συνοδοί για εκδρομή και ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ να ξεπετάξουν το μουσείο της Ακρόπολης σε δέκα λεπτά, αυτό τι είναι; Όταν τα περισσότερα από τα προγράμματα που εκπονούνται ΔΕΝ πραγματοποιούνται στ ΄αλήθεια αλλά απλά υπάρχουν για να πέσει το παραδάκι, αυτό τι είναι; Όταν τα φωτοτυπικά χαλάνε γιατί κάποιοι βγάζουν φωτοτυπία τα άπαντα των Μεταίχμιο/ Πατάκης κτλ , αυτό τι είναι; Αυτό μας το επιβάλλει το υπουργείο θέλετε να μου πείτε;
Βεβαίως και βγαίνουν καλοί επιστήμονες και από το υπάρχον σχολείο. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ….Επειδή έθιξες το θέμα της υλικοτεχνικής υποδομής, σου έγραψα ότι και σε χρόνια που ήταν αυτή ανυπαρκτη, ωστόσο βγήκαν τεράστιοι επιστήμονες και λόγιοι. Και εξ αυτού, προέβαλλα τον ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ως σημαντικότερο όλων.
Τέλος, φίλε Λιθοσφαιριστή,
Γιατί τόση καχυποψία για τις προθέσεις του υπουργείου για χειραγώγηση; Τίνι τρόπω η εισαγωγή του μέντορα θα χειραγωγήσει τους εκπαιδευτικούς; Ούτως ή άλλως και επειδή βρίσκεται σε θέση ισχύος, θα μπορούσε ανετότατα να πει «αυτό και εκείνο και το άλλο» και δε θα χρειαζόταν ούτε μέντορες, ούτε ρουφιάνους ούτε ο,τιδήποτε άλλο. Θα ήθελα να μας εξηγήσεις εκτενέστερα τι εννοείς.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 17, 2010, 03:41:02 μμ »
Μετά και το θέμα στη Νεοελληνική Γλώσσα για τη δια βίου απόγνωση, ορισμένοι συνεχίζουν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.
Συγγνώμη, αλλά οι διδακτικές μου ικανότητες δεν επαρκούν για να τους το εξηγήσω. Ας αρχίσει το ξεσκαρτάρισμα από εμένα!

Τα υπουργεία και οι εκάστοτε υπουργοί τη μια μέρα βρίσκονται σε θέση ισχύος, αλλά την επόμενη μπορεί να μη βρίσκονται...

Και για να μην ξεχνιόμαστε:
http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 17, 2010, 04:25:22 μμ »
Ορισμένοι μπορει ΟΝΤΩΣ να μην καταλαβαινουν. Νομίζω όμως ότι όταν κάποιος ψάχνει να βρει θεωρίες συνομωσίας παντού, τελικά θα τις βρει...Ας πούμε σ΄αυτο το θέμα των μαθηματικών γ.π.
ΘΕΜΑ Γ
Οι τιμές της απώλειας βάρους, σε κιλά, 160 ατόμων, τα οποία ακολούθησαν ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος, έχουν ομαδοποιηθεί σε 5 κλάσεις ίσου πλάτους, όπως εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα:
ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ
ΣΕ ΚΙΛΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΚΛΑΣΗΣ
xi
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

[0 - ...)
...
20
[... - ...)
6
40
[... - ...)
...
45
[... - ...)
...
30
[... - ...)
...
25
ΣΥΝΟΛΟ
160
Γ1. Να αποδείξετε ότι το πλάτος c κάθε κλάσης είναι ίσο με 4
Μονάδες 6
Γ2. Αφού μεταφέρετε στο τετράδιό σας τον παραπάνω πίνακα σωστά συμπληρωμένο, να υπολογίσετε τη μέση τιμή και την τυπική απόκλιση s −x
Μονάδες 8
Γ3. Να εξετάσετε αν το δείγμα είναι ομοιογενές.
Μονάδες 5
Γ4. Αν κάθε άτομο έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί, να υπολογίσετε την πιθανότητα του ενδεχομένου
Α: « η απώλεια βάρους ενός ατόμου που επιλέχθηκε τυχαία να είναι από 7 μέχρι και 14 κιλά».
Μονάδες 6
Δίνεται ο τύπος ⎥⎥⎥⎥⎥⎥⎦⎤⎢⎢⎢⎢⎢⎢⎣⎡⎟⎟⎠⎞⎜⎜⎝⎛−=ΣΣ==kikiiiiixxs12122νννν1
εΕΓΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ "ΔΙΑΒΑΣΩ" ΤΟ ΕΞΉΣ
Η Σύγχρονη κοινωνία θέλει να αποδώσει διαστάσεις μοντέλου ως τη νορμα για όσους συμπολίτες μας είναι υπέρβαροι. Αυτή η μπουρζουαζιστική νομενκλατούρα όμως, ΔΕ θα περάσει!!!!
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψή σου και να μάθω κάτι που ίσως αγνοώ - αλλά αφού δε θες και αυτο-αξιολογείσαι ως ακατάλληλος για διδασκαλία, δε μπορώ παρά να σεβαστώ την άποψή σου και τις αποφάσεις σου.
Πάντως, πολλά τούβλα μαζι, μπορούν να φτιάξουν έναν υπέροχο τοίχο - και ίσως ένα κατασκεύασμα τόσο ισχυρό που να αντιστέκεται στις ....πονηρές σκέψεις κάποιων...ε;
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος maritinaki_zan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας για νεοδιόριστους
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 17, 2010, 05:20:10 μμ »
Ό,τι μας κάνει καλύτερους σαφώς το χρειαζόμαστε!!! Χρειάζεται σαφώς η αξιολόγηση, αλλά κάτω από κάποιες προϋποθέσεις, ώστε να μην δημιουργούνται ασάφειες και υποψίες! Στην Ελλάδα έτσι που τα κατάντησαν τα πράγματα οι πολιτικοί μας και κάποιοι άλλοι (όλοι ευθυνόμαστε, αλλά υπάρχει ποσοστό ευθύνης), ο κόσμος πλέον και ο απλός εργαζόμενος δεν έχει εμπιστοσύνη σε τίποτα, ούτε σε θεσμούς, ούτε σε νομοσχέδια, ούτε στη δήθεν αξιοκρατία που προβάλλουν κάποιοι! Π.χ. όταν το κράτος δεν μεριμνά για την Παιδεία, όταν δεν υπάρχουν υποδομές, ούτε αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο για τον εκπ/κό και για όλους τους εργαζόμενους και πολλά ακόμα μειονεκτήματα στο χώρο της Παιδείας, μήπως ψάχνει το Υπουργείο τρόπους λ.χ. με μια αξιολόγηση να φορτώσει όλο το βάρος των ευθυνών στους εκπ/κούς??? Αυτή είναι η ένσταση όλων. Όπως και το θέμα του ποιος είναι πραγματικά κατάλληλος να ασκήσει το έργο της αξιολόγησης??? Μήπως ο νεοδιόριστος χρειάζεται περισσότερο μια ομάδα στήριξης και επιμόρφωσης όσον αφορά το έργο του, παρά μια στυγνή αξιολόγηση από την αρχή της χρονιάς??? Και όλοι οι παλαιότεροι εκπ/κοί ποιος μας εγγυάται ότι είναι 100% κατάλληλοι για την τάξη??? Ας κάνουν όλοι οι εκπ/κοί κάθε χρόνο ψυχολογικές εξετάσεις, ώστε να διαπιστωθεί αν έχουν "σώας τας φρένας" !!! Γιατί όχι??? Μήπως επίσης, θα υπάρχει η έννοια της κομματικοποίησης στους μέντορες??? Όλα να τα περιμένουμε στην Ελλάδα! Όποιος δεν έχει τις "σωστές" κομματικές και ιδεολογικές απόψεις, μπορεί κάλλιστα να απολύεται....Ήδη έχουμε μπει σε εργασιακό μεσαίωνα στην χώρα μας , άρα όλα επιτρέπονται!!!! Και η αξιολόγηση μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει και ως μέσο για να απολυθούν πολλοί μόνιμοι εκπ/κοί κι έτσι να μειωθούν τα έξοδα του κράτους, σε εποχές οικονομικής κρίσης που ζούμε! Ποιος μπορεί να το αποκλείσει αυτό???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.