0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα περισσότερα ελληνόφωνα σχολεία του εξωτερικού καλύπτονται από αποσπασμένους του ΥΠΕΠΘ. Το να βρει κάποιος δουλειά ως εκπαιδευτικός σε ξένη χώρα χωρίς να είναι native speaker είναι εξαιρετικά δύσκολο. Δεν καταλαβαίνω γιατί συνδέετε τη μετανάστευση με την άσκηση του εκπαιδευτικού λειτουργήματος. Για μένα μετανάστευση με ελπίδες ευόδωσης σημαίνει δομική αλλαγή προσανατολισμού ζωής για έναν νέο άνθρωπο και διάθεση εξερεύνησης ευρύτερων επαγγελματικών οριζόντων, ακόμη κι αν αυτοί κινούνται σε πλαίσια "κατώτερα" της δουλειάς του εκπαιδευτικού. Όποιος λοιπόν προσανατολίζεται προς το εξωτερικό θα πρέπει ενδεχομένως να σκεφθεί και άλλες δουλειές, ίσως και εντελώς μη συναφείς με το αντικείμενο που έχει σπουδάσει στο πανεπιστήμιο...
Αυτό που γνωρίζω για τα σχολεία των κοινοτων είναι ότι λειτουργούν υπό ένα ιδιότυπο καθεστώς. Δεν έχουν σχέση με τα δημόσια σχολεία, άρα και αν εργαστείς σε αυτά δεν θα μετρά η προϋπηρεσία αν κάποτε επιστρέψεις στην Ελλάδα. Γνωρίζω για το σχολείο του Nottingham που είναι σχολέιο της Εκκλησίας. Λειτουργεί κάθε Σαββατοκύριακο για λίγες ώρες και είναι σε στυλ φροντιστηρίου. Υπάρχουν δασκάλες που ή πληρώνονται με την ώρα ή (συνήθως) είναι εθελοντές.Κάπως έτσι υποθέτω ότι λειτουργούν και τα υπόλοιπα σχολεία των κοινοτήτων... Αν ψάξεις στο internet ίσως βρεις κάποιο μέιλ εκπροσώπων κοινοτήτων για να ρωτήσεις για συγκεκριμένα μέρη...
επειδη ειμαι και εγω υποψηφιος μεταναστης, να σας πω τη γνωμη μου. στο ηνωμενο βασιλειο υπαρχει μεγαλη ελλειψη καθηγητων θετικων επιστημων (φυσικοι, μαθηματικοι, χημικοι). οι φυσικοι-χημικοι μπορουν να εργαστουν ως science teachers και οι μαθηματικοι ως maths teachers (προφανως). αν καποιος συναδελφος γνωριζει αριστα τη γλωσσα, μπορει σχετικα ευκολα να βρει δουλεια, λογω της σημαντικης ελλειψης καθηγητικου προσωπικου. οι αιτησεις γινονται σε καθε σχολειο, τα οποια ειναι ως ενα μεγαλο βαθμο αυτοδιοικητα.το προβλημα εντοπιζεται στη συμπεριφορα των αγγλων μαθητων. η πλειοψηφια τους δεν ενδιαφερεται για την εκπαιδευση. πρεπει καποιος να ειναι εξαιρετικα υπομονετικος για να τα βγαλει περα. κατα τα αλλα, δουλειες υπαρχουν αρκετες. και επειδη η τυχη βοηθαει τους τολμηρους, go for it! οσον αφορα την υλη, τουλαχιστον στα μαθηματικα, τα πραγματα ειναι σχετικα ευκολα. με απλα λογια, τα δικα τους a-levels (οι εξετασεις για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση), ειναι σαφως ευκολοτερα απο τις δικες μας πανελληνιες. δεν χρειαζεται μεγαλη διδακτικη εμπειρια για να διδαξεις την υλη τους. το μονο προβλημα εντοπιζεται στην ορολογια, αλλα με λιγο ψαξιμο, ολα ok.
thanks για την απαντηση. νομιζω οτι το uk naric (το αντιστοιχο δοαταπ), δινει το QTS χωρις πολλες διαδικασιες στο πτυχιο που εχουμε παρει απο ελλαδα... για πες μας καμια εμπειρια απο τα αγγλακια!!!
Και δεν υπήρχε κάποια διστακτικότητα στην πρόσληψη κάποιου μη