*

Ψηφοφορία

Γιατί πιστεύετε ΚΥΡΙΩΣ οι μαθητές πάνε φροντιστήριο-ιδιαίτερο;

1. Φταίνε κυρίως οι καθηγητές στο δημόσιο. Αρκετοί δεν κάνουν καλό μάθημα. Αν ήταν όλοι ποιοτικοί, κανείς ή ελάχιστοι θα πήγαιναν φροντιστήριο
2. Φταίει κυρίως το σύστημα: πολυπληθή τμήματα, χάσιμο ωρών (εκδρομές, συνελεύσεις, εκδηλώσεις, καταλήψεις, απεργίες, ελλείψεις καθηγητών) αργεί έτσι να καλυφθεί σωστά και έγκαιρα η ύλη, όσο ποιοτικός και αν είναι ο καθηγητής

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια  (Αναγνώστηκε 28201 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #98 στις: Μάρτιος 26, 2011, 05:40:43 μμ »
άλλαξα γνωμη. Θα ακυρωσω τη πρωτη μου ψηφο και θα επιλεξω την 1η περιπτωση. Μου φαινεται υποκριτικο το "συνελευσεις, εκδηλωσεις" .... και δικαιολογια περα ως περα!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:30 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #99 στις: Μάρτιος 26, 2011, 05:45:08 μμ »
Επιτέλους τη βρήκαμε τη λύση.
Για την κατάντια της εκπαίδευσης σήμερα δε φταίει ούτε το υπουργείο, ούτε οι αδιάφοροι διορισμένοι καθηγητές, ούτε οι έμποροι της εκπαίδευσης, οι φροντιστηριάρχες.
Φταίνε τα παιδιά που αντί να διαβάζουν τα μαθήματα τους και να παίζουν στις αλάνες όπως κάναμε εμείς τα παλιά, καλά χρόνια, ασχολούνται με αυτό το κατασκεύασμα του διαβόλου, το ίντερνετ.

Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα?

Ρε φίλε μην τα παίρνεις, δεν κατηγόρησα ούτε τα παιδιά, ούτε το ίντερνετ.  :) Είπα απλώς ότι αλλάξανε οι εποχές κι ότι πλέον αυτό το σύστημα δεν καλύπτει. Προσπαθούμε να δούμε τι φταίει. Χαλαρά...δεν υπάρχει λόγος να ανεβάζουμε τους τόνους. Λέμε ο καθένας τη σκέψη του. Άδικο έχω; Δεν αλλάξανε οι εποχές; Μέσα σε μια 20ετία όλα είναι εντελώς διαφορετικά. Το μόνο που υποστήριξα είναι ότι τα παιδιά έχασαν την δυναμικότητά τους, για το οποίο ευθύνεται νομίζω το γενικότερο κλίμα της εποχής.
Δηλαδή αγαπητή/έ  η απάντηση είναι ότι κανένας δεν φταίει παρά μόνο το γενικότερο κλίμα της εποχής!!!!
Δηλαδή σε κάθε περίπτωση κάποιος άλλος πάντα θα φταίει, το σύστημα, ο Αλάχ, οι Αμερικάνοι, οι Ρώσοι,  το τσίρκο, πάντως όχι εμείς ναι?
Λέτε το ίδιο να φταίει το "γενικότερο κλίμα της εποχής" και για τ αγερμανάκια , τα σουηδάκια ή τα φιλανδάκια?

Συνάδελφε, θα το κάνω πιο λιανά.Φταίνε όλα! Είναι πολυσύνθετο το φαινόμενο και όπως και να το πιάσει κανείς δίκιο έχει. Σίγουρα φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένων του υπουργείου και των αποφάσεων του, των αδιάφορων καθηγητών, που πάντα υπάρχουν (όπως υπάρχουν και αυτοί που ενδιαφέρονται), οι φροντιστηριάρχες, τα πρότυπα της εποχής, οι οικογένειες, όλα, λίγο από όλα. Στη Σουηδία που ανέφερες, ή στην Φιλανδία ή όπου άλλού (δεν είναι αυτό το θέμα), ίσως καταπολεμούν το γενικότερο κλίμα με ένα πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό πρόγραμμα σπουδών. Θα 'χουν κι εκεί βέβαια τα προβλήματά τους. Άσχετο, αλλά και σχετικό, η Ν. Κορέα έχει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα και τα πτυχία των νέων έχουν σοβαρό αντίκρυσμα. Η ανεργία είναι πολύ μικρή. Από την άλλη όμως υπάρχουν άλλα προβλήματα, όπως το ότι η παιδεία δεν είναι δωρεάν ή ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό αυτοκτονιών. Για να μην παρεξηγηθώ, αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε χώρα, έχει το δικό της εκπαιδευτικό σύστημα, και καθένα από αυτά έχει προβλήματα. Φαντάζομαι το ίδιο στη Σουηδία που ανέφερες ή γενικά σε οποιαδήποτε χώρα.
Επανέρχομαι στα δικά μας. Στην Ελλάδα υπάρχουν γερά μυαλά. Πολλά παιδιά έχουν εξαιρετικές δυνατότητες και ικανότητες. Πολλές φορές όμως λόγω του ότι δεν είναι τόσο ελκυστικό το σχολείο σε σχέση με την εποχή της τεχνολογίας που βιώνουμε ή λόγω του ότι σήμερα τα παιδιά έχουν μια παραπάνω ελευθεριότητα σε σχέση με άλλες εποχές ή λόγω του ότι ακούνε ότι τα πτυχία δεν έχουν πάντα αντίκρυσμα κι ότι υπάρχουν σχολές που μπαίνεις με βαθμό κάτω από τη βάση, αποπροσανατολίζονται κι είναι πολύ δύσκολο αν δεν παρθούν αποφάσεις από την κεντρική διοίκηση, οποιοσδήποτε καθηγητής ή δάσκαλος να τα συγκινήσει. Επαναλαμβάνω μην παρεξηγείτε όσα λέγονται. Όταν λέμε φταίει το κλίμα της εποχής εννοούμε την συνθετότητα του ζητήματος. Ασφαλώς και πρέπει και μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα με ένα πιο προσιτό εκπαιδευτικό σύστημα, ασφαλώς και οι καθηγητές οφείλουν και πρέπει να είναι ευσυνείδητοι κι όχι αδιάφοροι, ασφαλώς και το υπουργείο παιδείας έχει κάνει τραγικά λάθη, τα οποία διαιωνίζονται. Αλλά είναι μόνο αυτά; Αυτό λέμε.
Αμφιβάλλεις λοιπόν ότι είναι ένα γενικό κλίμα, όπου συνυπάρχουν πολλοί παράγοντες, μέσα σε αυτούς και εμείς; Λίγο η νοοτροπία του Έλληνα, λίγο το εκπαιδευτικό σύστημα που αλλάζει κάθε τρεις και λίγο χωρίς ποτέ να είναι πετυχημένο, λίγο οι ελληνικές οικογένειες που καλλιεργούν λάθος αντιλήψεις, λίγο οι καθηγητές (ευτυχώς μειοψηφία για μένα) που είναι στο κόσμο τους, λίγο η κρίση, λίγο η ανεργία, λίγο οι φροντιστηριάρχες που κυνηγούν το κέρδος τους. Λίγο απ' όλα! Και να το το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι μπορεί να φταίει κι ο Αλάχ, οι Αμερικανοί, οι Ρώσοι και το τσίρκο, δε ξέρω, είναι άποψή σου και οφείλουμε να τη σεβαστούμε.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #100 στις: Μάρτιος 26, 2011, 08:16:05 μμ »
άλλαξα γνωμη. Θα ακυρωσω τη πρωτη μου ψηφο και θα επιλεξω την 1η περιπτωση. Μου φαινεται υποκριτικο το "συνελευσεις, εκδηλωσεις" .... και δικαιολογια περα ως περα!
E, όχι και δικαιολογία. Είναι η πραγματικότητα!
Δεν θεωρώ άχρηστες τις εκδηλώσεις και τις συνελεύσεις. Αλλά επειδή η σύγκριση γίνεται με τα φροντιστήρια, σε ένα φροντιστήριο άκουσες ποτε να λένε στα παιδιά δεν θα κάνετε σήμερα μάθημα γιατί έχουμε συνέλευση οι καθηγητές του φροντιστηρίου; ή ότι θα πάμε εκδρομή; ή ότι αντι για μάθημα θα γράψετε διαγώνισμα; ή ότι θα ψηφίσετε για 5μελές; ή ότι θα κάνετε πρόβα για χορωδία και για παρέλαση; ή ότι θα κάνει συνέλευση το τμήμα; ή ότι θα πάμε εκδρομή γιατί έχει καλό καιρό;
Λουκέτο θα έβαζε το φροντιστήριο! Θα επαναστατούσαν οι γονείς. Για το δημόσιο σχολείο μόνο δεν επαναστατούν. Εκει δεν τους νοιάζει βλέπεις γιατί είναι δωρεάν!

Μήπως να ξαναλλάξεις ψήφο; :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2011, 09:14:05 μμ από killbill »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #101 στις: Μάρτιος 26, 2011, 08:28:16 μμ »
Lucinda.  'οπως τα λες τωρα συμφωνώ σχεδόν.
Και λέω σχεδόν επειδή ο καθένας μας θα πρέπει να αποδώσει και τις ευθύνες στον εαυτό του αλλά και σε αυτούς των οποίων προίσταται, εάν και όπου και πάντα στον βαθμό που στον εκάστοτε  αναλογούν, αναλαμβάνοντας περαιτέρω πρωτοβουλίες και διορθώνοντας χρονίζοντα προβλήματα.
Εάν είναι αληθές ότι η πολιτική  είναι η τέχνη του εφικτού-χωρίς να αποτελεί άλλοθι στο διηνεκές αυτό-σημαίνει απλά ότι όλα αυτά τα χρόνια στα οποία αναφέρεσαι, ΔΕΝ  ήταν εφικτό να υλοποιηθούν οι αναγκαίες  αλλαγές.
Βέβαια στον αντίποδα θ α μου πεις ότι ενας ηγέτης με όραμα μπαίνει μπροστά από τα προβλήματα και οδηγεί τη χώρα σε λεωφόρους ευημερίας...
Θα σου θυμίσω όμως ότι καθε λαός έχει πάντα αυτούς που του αξίζουν και κατά συνέπεια και την υγεία, την Πασεία κλπ που του αξίζουν.
Και αυτό για να μην τα ρίχνουμε όλα στους πολιτικούς, χωρίς να σημαίνει ότι τους έχω και σε πολύ υπόληψη βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:30 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #102 στις: Μάρτιος 26, 2011, 09:14:50 μμ »
οι φροντιστηριάρχες

εδω θα διαφωνησω.ειναι σαν να μου λες οτι στον καρδιοπαθη του φταιει ο φαρμακοποιος που του γινει χαπια για να επιβιωσει..σε τι φταινε οι φροντιστηριαρχες;οι ανθρωποι εχουν επιχειρησεις ...δεν πιανουν κανεναν απο το αυτι για να τον υποχρεωσουν με το ζορι να κανει φροντιστηριο...οι επιχειρησεις αυτες υπαρχουν (και απ'οτι φαινεται θα εξακολουθουν να υπαρχουν εις το διηνεκες) γιατι καποιοι τις προτιμουν και πηγαινουν σε αυτες οικειοθελως για χιλιους δυο λογους...αν δεν πηγαινε κανενας θα εβαζαν ολες λουκετο και οι δημιουργοι τους θα αλλαζαν επαγγελμα...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #103 στις: Μάρτιος 26, 2011, 10:37:53 μμ »
άλλαξα γνωμη. Θα ακυρωσω τη πρωτη μου ψηφο και θα επιλεξω την 1η περιπτωση. Μου φαινεται υποκριτικο το "συνελευσεις, εκδηλωσεις" .... και δικαιολογια περα ως περα!
E, όχι και δικαιολογία. Είναι η πραγματικότητα!
Δεν θεωρώ άχρηστες τις εκδηλώσεις και τις συνελεύσεις. Αλλά επειδή η σύγκριση γίνεται με τα φροντιστήρια, σε ένα φροντιστήριο άκουσες ποτε να λένε στα παιδιά δεν θα κάνετε σήμερα μάθημα γιατί έχουμε συνέλευση οι καθηγητές του φροντιστηρίου; ή ότι θα πάμε εκδρομή; ή ότι αντι για μάθημα θα γράψετε διαγώνισμα; ή ότι θα ψηφίσετε για 5μελές; ή ότι θα κάνετε πρόβα για χορωδία και για παρέλαση; ή ότι θα κάνει συνέλευση το τμήμα; ή ότι θα πάμε εκδρομή γιατί έχει καλό καιρό;
Λουκέτο θα έβαζε το φροντιστήριο! Θα επαναστατούσαν οι γονείς. Για το δημόσιο σχολείο μόνο δεν επαναστατούν. Εκει δεν τους νοιάζει βλέπεις γιατί είναι δωρεάν!

Μήπως να ξαναλλάξεις ψήφο; :P

Πιστευω πως ο καλος καθηγητης  θα παραμενει καλος σε οποιες συνθηκες.
Αλλα δεν μπορουμε να συγκρινουμε φροντιστηρια με δημοσιο σχολειο. Θα μπορουσαν βεβαια κατι εκλογες 15μελους ή εκδηλωσεις κλπ να μη γινονται σε ωρα μαθηματος. Αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την ποιοτητα του μαθηματος. Ο "κακος" καθηγητης θα ειναι κακος ακομα κι αν καταργηθουν ολα αυτα και διδασκει 6ωρες καθημερινα.
Το δημοσιουπαλληλικι αν το χεις στο αιμα σου, δεν φευγει. παει τελειωσε.

Μα τί μου λες τωρα? εδω ενα λογο ειναι για να εκφωνησουμε και το καναμε ανατολικο ζητημα!
εδω μια παρουσια μας στη παρελαση και το φερουμε βαρεως! ειναι εκπ/κοι αυτοι? και δεν ντρεπονται να τα λενε δημοσιως? και σου πετανε μια ιδεολογια σαν αλλοθι! Βρε, ποια ιδεολογια? για να λες τωρα ελευθερα τις βλακειες που λες πολεμησες τοτε!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2011, 10:39:28 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #104 στις: Μάρτιος 27, 2011, 10:32:38 πμ »
Μάρκο συμφνωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα αυτά που λές. Μπορεί ο καθηγητής να είναι άριστος σε οποιεσδήποτε συνθήκες όπως λες, όμως σκέψου όταν ένα σχολείο κλείνει με 1 μήνα κατάληψη, όταν χάνονται τόσες ώρες, με αποτέλεσμα η ύλη των πανελληνίων να βγαίνει 2-3 βδομάδες πριν το τέλος των μαθημάτων, όταν στην τάξη είναι 30 μαθητές και δεν αφήνουν να γίνει μάθημα, τότε οι συνθήκες είναι αυτές που μάλλον επικρατούν της ποιότητας του άριστου καθηγητή και αυτές θα αναγκάσουν τον μαθητή να πάει φροντιστήριο.

Αν ένας μαθητής σε ρωτήσει αν μπορεί να βασιστεί στην Γ ΛΥκείου στο σχολείο του και να μην πάει καθόλου φροντιστήριο τι του απαντάς; εγώ του λέω απλά το πως έχει η κατάσταση, ότι η ύλη θα αργήσει να τελειώσει σε σχέση με το φροντιστήριο (αφου το φροντιστήριο έχει ξεκινήσει από Ιούλιο μήνα την προετοιμασία για να μην αναφέρω ότι μερικά φροντιστήρια την ξεκινάνε από την Β ΛΥκείου!! είναι η νέα μόδα!) και γενικά του περιγράφω τις συνθήκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2011, 10:49:02 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #105 στις: Μάρτιος 27, 2011, 02:26:32 μμ »
Να σας αντιπαρατείνω το εξής: σε σχολείο που έχω δουλέψει μου έχει τύχει να διαπιστώσω ότι ο Βιολόγος του Γυμνασίου μέσα από προγράμματα Π.Ε. (που αφορούν λίγους μαθητές, βασικά τους πολύ καλούς) διδάσκει προχωρημένα θέματα Βιολογίας Β' και Γ' Λυκείου (ακόμη και κατεύθυνσης). Τα παιδιά αυτά στο Λύκειο έχουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα καθαρά ποσοτικό (έχουν ξαναδιδαχθεί την ύλη από παλιότερα). Κι όμως, σε θέματα απλής κατανόησης της ύλης υπάρχει ένα απίστευτο χάος! Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνουν το τι διαβάζουν! Μιλάω για τους καλούς μαθητές!!
Υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία που προετοιμάζονται καθημερινά, αφιερώνουν πολύ από τον ελέυθερο χρόνο τους για να βγάλουν διαγωνίσματα με 40 (!) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σε 1(!) μόλις διδακτική ενότητα, διοργανώνουν εκπαιδευτικές εκδρομές, δίνουν δικές τους σημειώσεις στις ενότητες που τα βιβλία είναι απλώς απαράδεκτα, ελέγχουν τους μαθητές με τεστ σχεδόν κάθε βδομάδα, βγάζουν όλη την ύλη εγκαίρως και κάνουν και επαναλήψεις. Κι όμως, τα μαθησιακά αποτελέσματα είναι πενιχρά... γιατί;
Οι μαθητές απλά επιδίδονται σε μια άκαρπη βαθμοθηρία, πιο άκαρπη κι από την ψηφοθηρία των πολιτικών που "τα αλλάζουν όλα" κάθε φορά που τους εκλέγουμε, "επανιδρύουν το κράτος" και "χτυπούν και τη διαφθορά".

Μακάρι να ήταν το πρόβλημα οι καταλήψεις, οι "κακοί" καθηγητές και το ότι "δε βγαίνει η ύλη έγκαιρα". Μήπως όμως, συγχέουμε τα συμπτώματα της αρρώστιας με την αιτία της; Μήπως οι πολιτικοί θεραπεύουν πρόσκαιρα τα συμπτώματα, χωρίς ποτέ να ενδιαφέρονται για το "τι υπάρχει κάτω απ' το χαλί;"
Γιατί αν είναι έτσι, τα φροντιστήρια είναι απλώς μια ακόμη καλή αρπαχτή του συστήματος που δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό στο μαθητή και τίποτα περισσότερο...

Αποσυνδεδεμένος arlekinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #106 στις: Μάρτιος 27, 2011, 02:42:01 μμ »
άλλαξα γνωμη. Θα ακυρωσω τη πρωτη μου ψηφο και θα επιλεξω την 1η περιπτωση. Μου φαινεται υποκριτικο το "συνελευσεις, εκδηλωσεις" .... και δικαιολογια περα ως περα!
E, όχι και δικαιολογία. Είναι η πραγματικότητα!
Δεν θεωρώ άχρηστες τις εκδηλώσεις και τις συνελεύσεις. Αλλά επειδή η σύγκριση γίνεται με τα φροντιστήρια, σε ένα φροντιστήριο άκουσες ποτε να λένε στα παιδιά δεν θα κάνετε σήμερα μάθημα γιατί έχουμε συνέλευση οι καθηγητές του φροντιστηρίου; ή ότι θα πάμε εκδρομή; ή ότι αντι για μάθημα θα γράψετε διαγώνισμα; ή ότι θα ψηφίσετε για 5μελές; ή ότι θα κάνετε πρόβα για χορωδία και για παρέλαση; ή ότι θα κάνει συνέλευση το τμήμα; ή ότι θα πάμε εκδρομή γιατί έχει καλό καιρό;
Λουκέτο θα έβαζε το φροντιστήριο! Θα επαναστατούσαν οι γονείς. Για το δημόσιο σχολείο μόνο δεν επαναστατούν. Εκει δεν τους νοιάζει βλέπεις γιατί είναι δωρεάν!

Μήπως να ξαναλλάξεις ψήφο; :P

Πιστευω πως ο καλος καθηγητης  θα παραμενει καλος σε οποιες συνθηκες.
Αλλα δεν μπορουμε να συγκρινουμε φροντιστηρια με δημοσιο σχολειο. Θα μπορουσαν βεβαια κατι εκλογες 15μελους ή εκδηλωσεις κλπ να μη γινονται σε ωρα μαθηματος. Αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την ποιοτητα του μαθηματος. Ο "κακος" καθηγητης θα ειναι κακος ακομα κι αν καταργηθουν ολα αυτα και διδασκει 6ωρες καθημερινα.
Το δημοσιουπαλληλικι αν το χεις στο αιμα σου, δεν φευγει. παει τελειωσε.

Μα τί μου λες τωρα? εδω ενα λογο ειναι για να εκφωνησουμε και το καναμε ανατολικο ζητημα!
εδω μια παρουσια μας στη παρελαση και το φερουμε βαρεως! ειναι εκπ/κοι αυτοι? και δεν ντρεπονται να τα λενε δημοσιως? και σου πετανε μια ιδεολογια σαν αλλοθι! Βρε, ποια ιδεολογια? για να λες τωρα ελευθερα τις βλακειες που λες πολεμησες τοτε!

Τα φροντιστήρια προσφέρουν μια συγκεκριμένη υπηρεσία, οπως πάρα πολλές άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις (καθαρισμός σπιτιών, σερβις αυτοκινήτων, μεταφορές κτλ), και πληρώνονται αδρά για αυτό.
Το δημόσιο σχολείο (θέλει να) παίζει έναν ευρύτερο ρόλο, αυτόν της διαμόρφωσης της συνείδησης του μαθητή και μετέπειτα πολίτη. Για το λόγο αυτό το σχολείο οργανώνει γιορτές στις σχολικές επετείους, βάζει τους μαθητές να απαγγέλλουν εθνεγερτικά ποιήματα, να παρελαύνουν με στρατιωτικό βηματισμό και άλλα συναφή.
Αυτό το κομμάτι δεν καλύπτεται από τις υπηρεσίες των φροντιστηρίων, οπότε κακώς μπαίνει μέσα στη συγκριση δημοσίου-ιδιωτικού τομέα.
Αυτό που έχει νόημα να συγκριθεί είναι οι προσφερόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες (με τη στενή έννοια).
Ένας εκπαιδευτικός μπορεί να είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει και παράλληλα να μην επιθυμεί να συμμετέχει στο πανηγύρι της διαφήμισης της ένδοξης ιστορίας και της αδιάσπαστης συνέχειας του ελληνικού έθνους.
Όποιος αδυνατεί να κατανοήσει τη βάση πάνω στην οποία εδράζονται οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις προπαγανδιστικού χαρακτήρα εκδηλώσεις που διοργανώνει το δημόσιο σχελείο, φοβάμαι πως έχει μείνει προσκολημμένος σε παρωχημένα εκπαιδευτικά μοντέλα προηγούμενων δεκαετιών και έχει χάσει εντελώς τη σύνδεση με τις εξελίξεις στο χώρο της παιδαγωγικής επιστήμης.     

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #107 στις: Μάρτιος 27, 2011, 03:23:19 μμ »
τί αστοχία επιχειρηματολογική....δηλαδή για την κατάσταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας φταίει η εθνοκεντρική προσέγγιση του σχολείου στη συνείδηση του μαθητή;;;μάλλον δε διδάσκεις ιστορία γυμνασίου-λυκείου ώστε να διαπιστώσεις πόσες αληθειές έχουν αφαιρεθει και έχουν αντικατασταθεί από εικονίτσες .....

φταίει η de facto διαμορφωθείσα κατάσταση ,οι καθηγητές στο σχολείο γνωρίζουν ότι η πλειονότητα των μαθητών είναι φροντιστηριακοί πελάτες οπότε και απαξιούν για το εκπαιδευτικό τους έργο ,ωστόσο δε βοηθά για κάποια διαφορετική προοπτική τ ότι το μάθημα είναι 45λεπτο ,ότι χάνονται ώρες κάθε λίγο και λιγάκι ....ακόμα και το τέλειο σχολείο να υπήρχε,πιστεύετε ότι ο Έλληνάρας δε θα έγραφε το παιδί του φροντιστήριο ;;;;έχει ριζώσει για τα καλά στη συνείδηση των πολιτών πιστεύω

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #108 στις: Μάρτιος 27, 2011, 03:30:58 μμ »
Το σχολείο πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει διπλό ρόλο. Στις τελευταίες ή τελευταία τάξη θα πρέπει να πρέπει να πάίξει και αυτό το ρόλο. Να προετοιμάσει το μαθητή για την συνέχιση των σπουδών μετά το λύκειο. Πως διαφορετικά θα μπορέσουν οι οικονομικά αδύνατοι μαθητές να έχουν ίσες ευκαιρίες για σχολές υψηλής ζήτησης;

Ελπίζω οι αλλαγές που ετοιμάζονται να συνεισφέρουν σε αυτή την κατεύθυνση και να μην αποσκοπούν απλά στην μείωση των δαπανών. Εγώ θα πρότεινα οι καθηγητές που θα διδάσκουν στην Γ΄ λυκείου να αξιολογούνται από ένα αποδεκτά αξιοκρατικό σύστημα και να λαμβάνουν και ένα επίδομα επιπλέον.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #109 στις: Μάρτιος 27, 2011, 06:16:31 μμ »
Κάπου έχει αναφερθεί και μερικές σελίδες πιο πριν: Τελικά τα πράγματα είναι πολύ απλά! Ο ρόλος δημόσιου σχολείου και φροντιστηρίου ειναι διακριτός! το σχολείο παίζει τον ρόλο να κοινωνικοποιήσει τους μαθητες, να τους καλλιεργήσει το πνεύμα με διάφορες δραστηριότητες κλπ ενώ το φροντιστήριο έχει έναν και μόνο σκοπό: να βγει σωστά η διδακτέα ύλη!

Γιαυτό και στο δημόσιο σχολείο γίνονται εκδηλώσεις, εκδρομές, συνελεύσεις 5μελών, ομιλίες, δραστηριότητες (βάψιμο τάξης κλπ), χορωδίες, πρόβες, παρελάσεις, η τάξη πρέπει να έχει 30+ άτομα αποτελούμενα και από κακούς και από καλούς μαθητές, και από ταραξίες και από αγγελούδια, γιατί σκοπός του σχολείου είναι να σε προετοιμάσει για την κοινωνία όπου θα ζεις ανάμεσα σε πλήθος και δεν θα είναι όλοι "καλοί"!

Αντίθετα στο φροντιστήριο τα τμήματα διαμορφώνονται σύμφωνα με το επίπεδο των μαθητών (γιατί αν σε ένα τμήμα με αριστούχους υπάρχουν και ταραξίες τότε το πιο πιθανόν είναι να αλλάξουν φροντιστήριο οι αριστούχοι), κάτι που θεωρείται ρατσιστικό στο δημόσιο σχολείο.

Άρα στην Ελληνική κοινωνία, τα παιδιά πρέπει να πηγαίνουν φροντιστήριο, γιατί απλούστατα το φροντιστήριο παίζει τον ρόλο που δεν μπορεί να παίξει το δημόσιο σχολείο. Ή μάλλον που προσπαθεί να παίξει και το δημόσιο αλλά δεν γίνεται να παίζει 2 ρόλους (τον ρόλο της κοινωνικοποίησης των μαθητών και την διδασκαλία της ύλης)

Όπως και το φροντιστήριο αν έπαιζε και αυτό το ρόλο της κοινωνικοποίησης των μαθητών θα είχε βάλει λουκέτο!( για φατστείτε σε ένα φροντιστήριο να μην γίνονται κάποιες ώρες για να πάνε εκδρομή, να κάνει τμήματα ανομοιογενή, να χάνει ώρες για να βάψουν τα παιδιά την τάξη, να μην γίνει μάθημα για να τα παιδιά θέατρο,  να μην γίνει μάθημα για να μιλήσει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου για το έπος του 40, της 25ης, του 21, να μην γίνει μάθημα για να κάνουν πρόβα τα παιδιά του φροντιστηρίου για χορωδία κλπ)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #110 στις: Μάρτιος 27, 2011, 08:14:41 μμ »

Στο ηλίθιο στερεότυπο: "Οι μαθητές μαθαίνουν μόνο στο φροντιστήριο" απαντώ εγώ με τα εξης 2 επιχειρήματα:

1. Για να μάθει κάποιος σωστά Φυσική, Χημεία και Βιολογία πρέπει να περισσότερα μαθήματα να γίνονται στο εργαστήριο. Σωστά;
    Ερώτηση: Τα φροντιστήρια έχουν εργαστήρια;   ::) ::)

2. Τα τελευταία 3 χρόνια του Λυκείου σχεδόν όλοι οι μαθητές κάνουν φροντιστήρια. Σωστά;
    Ερώτηση: Γιατί πάνω από τους μισούς γράφουν λοιπόν κάτω από την βάση στις πανελλήνιες;  ::) ::)

Έτσι αποδεικνύω την εξης θέση:

Το φροντιστήριο μαθαίνει στους καλούς μαθητές τον τρόπο να γράψουν καλά στις πανελλήνιες και δεν προσφέρει ουσιαστική γνώση. Αν αυτοί οι μαθητές είχαν μάθει να οργανώνουν το διάβασμά τους δεν θα είχαν ανάγκη το φροντιστήριο. Για το τελευταίο έχει μεγάλη ευθύνη το δημόσιο σχολείο και ιδιαίτερα το Δημοτικό και το Γυμνάσιο.

ΥΓ. Τελικά έπρεπε να γίνω μαθηματικός...    Μπα, είμαι ήδη...  :)

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #111 στις: Μάρτιος 27, 2011, 08:35:21 μμ »

Το φροντιστήριο μαθαίνει στους καλούς μαθητές τον τρόπο να γράψουν καλά στις πανελλήνιες και δεν προσφέρει ουσιαστική γνώση. Αν αυτοί οι μαθητές είχαν μάθει να οργανώνουν το διάβασμά τους δεν θα είχαν ανάγκη το φροντιστήριο. Για το τελευταίο έχει μεγάλη ευθύνη το δημόσιο σχολείο και ιδιαίτερα το Δημοτικό και το Γυμνάσιο.

ΥΓ. Τελικά έπρεπε να γίνω μαθηματικός...    Μπα, είμαι ήδη...  :)

η οργανωση του διαβασματος ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης.για να διαβασει κατι καποιος κατι πρεπει να το εχει διδαχθει σωστα και να φευγει απο την ταξη χωρις αποριες..( και οχι με το γνωστο σλογκαν " θα τα μαθετε στο φροντιστηριο" )  κατι που ειναι απιθανο στο σημερινο σχολειο με τα τρωτα του σημεια για το οποια φταινε πολλοι...σε τμηματα 30 ατομων ειναι αδυνατον να υπαρξει το εξατομικευμενο διαβασμα του φροντιστηριου οσο και να προσπαθει ο καθηγητης...ουτε μπορει να τελειωνει την υλη τον ιανουαριο ουτε να γραφονται επαναληπτικα διαγωνισματα καθε κυριακη για να βελτιωνει τις αδυναμιες του...ουτε να γινεται συμπληρωση του μηχανογραφικου απο εξειδικευμενους καθηγητες τον ιουλιο οπως γινεται στα φροντιστηρια..
και πολλα αλλα "ουτε" που μπορω να αραδιασω ακομα
..αυτα ειναι που μετρανε στους γονεις και τους μαθητες και οχι το εργαστηριο της βιολογιας....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.