*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 218582 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #504 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:20:15 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.
1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).
2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν  με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.
Καλά κρασιά (και αυτό χημεία!)
Λυπάμαι που στο χαλάω, αλλά εξετάζεις τα πράγματα σε υπερβολικά χαμηλό επίπεδο προφανώς επειδή σε βολεύει.
Για να σου δώσω μια αναλογία που αν είσαι αντικειμενικός θα καταλάβεις - δεν χρειάζεται να ξέρεις τις χημικές ιδιότητες του μελανιού για να είσαι καλός συγγραφέας. Δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα σε επίπεδο μορίων.
Η πληροφορική μέσω της αλγοριθμικής διδάσκει σκέψη σε μηχανές, με απώτερο σκοπό την τεχνητή νοημοσύνη.
Η βιολογία έχει στόχο του να κατανοήσει και να βελτιώσει την ανθρώπινη ζωή.
Νομίζω ότι αυτοί οι στόχοι σκίζουν τα πολυμερή, οπουδήποτε!
Και αν ήσουν αντικειμενικός υποστηρικτής των θετικών επιστημών, θα παραδεχόσουν το απαράδεκτο του γεγονότος ότι για να γίνει κάποιος γιατρός πρέπει να ξεχάσει την πληροφορική ή για να γίνει κάποιος πληροφορικός πρέπει να ξεχάσει την βιολογία.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:01 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #505 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:26:21 μμ »
Για τα μπάζα το νέο πρόγραμμα!
Αλλαγές εντυπωσιασμού, αλλά από ουσία μηδέν και μείον. Και αυτά θα φανούν σύντομα και στην πράξη (αν τελικά εφαρμοστεί).
Διαφωνώ. Θα ήθελα σαν ΠΕ04 που είσαι να σχολιάσεις το πρόγραμμα φυσικής - χημείας - βιολογίας και να το συγκρίνεις με το υπάρχων. Δεν αναβαθμίστηκαν τα μαθήματά μας;

Βασικά διαφωνώ με τον κεντρικό σχεδιασμό, αλλά αφού θέλεις σχόλια επί των μαθημάτων του ΠΕ04, έχουμε και λέμε:
Πρώτη πατάτα του νέου προγράμματος είναι το δήθεν εννοποιημένο μάθημα στην Α Λυκείου (κατά τα πρότυπα του science στις ΗΠΑ; ).  Εκτός του ότι υποβαθμίζει και τα 3 μαθήματα, ακόμα κι αν δεχόμουν κάτι τέτοιο.. με τι βιβλία και ποιο σχεδιασμό; Πως θα συνδέονται με τα αντίστοιχα μαθήματα των επόμενων τάξεων; Λίγη σαλάτα απ' όλα με απλά λόγια.. αυτά είναι επιεικώς γελοία (ούτε καν στο ΙΒ δεν είναι έτσι).
Δεύτερη πατάτα..  στη Β και Γ Λυκείου με τα υποχρεωτικά ανά κατεύθυνση και τις δήθεν εμβαθύνσεις. Ήταν που ήταν απαράδεκτο το σύστημα με τα γενικής παιδείας και κατεύθυνσης, πάμε σε μια από τα ίδια και ακόμα χειρότερα. Και επειδή κάπου αναφέρθηκε, δεν ξέρω αν ισχύει, ότι θα έχουμε τα ίδια βιβλία, τότε τι αλλάζει; Απλά θα περικόψουν κεφάλαια από τα υπάρχοντα βιβλία και θα μαθαίνουν λίγο απ' όλα και στο τέλος τίποτα;
Βλέπω και ένα μάθημα στη Β Λυκείου, στην κατεύθυνση Β.. "Αρχές  Φυσικών και Περιβαλλοντικών Επιστημών". Από αρχές καλά πάμε.. μόνο που δεν έχουμε αρχές γενικά.
Και επειδή παρατηρώ διάφορα σχόλια και από άλλες ειδικότητες του ΠΕ04, που μιλάνε για συμφέροντα κλπ.. μην τρωγόμαστε και μεταξύ μας κιόλας. Εγώ ως φυσικός δεν χαίρομαι καθόλου που υποβαθμίζεται π.χ. το μάθημα της Βιολογίας. Αντί να ενισχυθεί και βελτιωθεί, πάει άκλαφτο σχεδόν. Για να μην μιλήσω για τη Γεωλογία που έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια πιά. Εκτός αν χώσουν λίγη γεωλογία στο παραπάνω μάθημα με τις αρχές...
Συμπέρασμα: όποιος διαλέξει διαφορετική κατεύθυνση από άλλους, στο τέλος θα τελειώσει το λύκειο και θα έχει τεράστια κενά βασικών γνώσεων από πολλά πεδία. Αν αυτό λέγεται βελτίωση και πρόοδος.. δεν θα πάρω.

Υ.Γ.: Όσον αφορά τη Χημεία, σαφώς και είναι χρήσιμη και σύγχρονη και αφορά άμεσα την καθημερινότητά μας. Μην προσπαθούμε να συγκρίνουμε διαφορετικά μαθήματα και να υποβαθμίζουμε ορισμένα. Δεν μας φταίει σε τίποτα η κατσίκα του γείτονα  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2011, 09:28:35 μμ από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Η ταφόπλακα της Βιολογίας στο "νέο" Λύκειο
« Απάντηση #506 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:28:05 μμ »
Ως βιολόγος το πρώτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω είναι ότι η βιολογία είναι η μόνη από τις θετικές επιστήμες που υποβαθμίζεται στο "νέο" Λύκειο. Η επιλογή μεταξύ βιολογίας και πληροφορικής είναι ανεκδιήγητη και θα οδηγήσει στην επιλογή της βιολογίας μόνο από τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις σχολές επιστημών υγείας (δηλαδή το 5%). Πέρα από το συντεχνιακό συμφέρον, είναι πραγματικά απαράδεκτο για την παιδεία μια χώρας να τελειώνει κάποιος το Λύκειο χωρίς να μην έχει διδαχθεί ούτε μια ώρα βιολογίας (υπάρχουν μαθητές που πιστεύουν ότι η Coca-cola έχει αντισυλληπτικές ιδιότητες!). Επιπλέον, θα έπρεπε όλα τα μαθήματα των θετικών επιστημών να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση και ο κάθε μαθητής να εξετάζεται σε ένα μείγμα μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας ανάλογα με τις σχολή που θέλει να μπει.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #507 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:34:53 μμ »
Η άννα είχε πει πολλές φορές στο παρελθόν ότι θέλει να απορροφήσει τη βιολογία, ως αναφορές και εφαρμογές στα μαθήματα φυσικής και χημείας (το χρησιμοποιούσε σαν παράδειγμα σε συνεντεύξεις της).
Όσο για τον εκβιασμό πληροφορική ή βιολογία, όποιος εξακολουθεί να έχει επαφή με την έρευνα θα ξέρει ότι ο συνδυασμός τους είναι από τα πιο ζεστα ερευνητικά προγράμματα στον κόσμο. Το σχέδιο φτιάχτηκε από συντεχνίες, και για την μείωση διορισμών στα πολλά κενα βιολογίας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2011, 09:39:40 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:01 »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #508 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:43:40 μμ »
Μην προσπαθούμε να συγκρίνουμε διαφορετικά μαθήματα και να υποβαθμίζουμε ορισμένα. Δεν μας φταίει σε τίποτα η κατσίκα του γείτονα  ;)
Εγώ συμφωνώ με αυτό και μακάρι το εκπαιδευτικό σύστημα να το αντανακλούσε . Όταν όμως το ίδιο το σύστημα κάνει την υποβάθμιση, δεν μπορώ να δεχτώ κάποιους να την υπερασπίζονται επειδή ευνοεί τα συντεχνιακά τους συμφέροντα.

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #509 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:44:24 μμ »
δεν είμαι χημικός αλλά......
η χημεία δεν είναι όπως τα λές....και αφού πρέπει να αποδείξουμε τα αυτονόητα........
η χημεία βοηθά στην μαγειρική, στο νοικοκυριό (εμείς είμαστε και νοικοκυρές....), στις πρώτες βοήθειες και σε πόσα άλλα καθημερινά......
ακόμα και στην γεωργία κ.λ.π.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ έχουν εφαρμογές που μας ή αφορούν προσωπικά ή όχι, αφορούν κάποιους άλλους και χρειάζονται Είμαστε πολύ μικροί και καβαλημένοι για να κρίνουμε και την χρησιμότητα των επιστημών...........ας σεβαστούμε αυτούς που αφιέρωσαν την ζωή τους στην έρευνα τόσους αιώνες.....

και για να μην παρεξηγηθώ ...είναι γνωστό ότι οι σύλλογοι ασκούν πιέσεις για περισσότερες αναθέσεις και ώρες στους κλάδους...εδώ πιστεύω όμως ότι τους είχαν τσακίσει σε βαθμό να βγαίνουν τα παιδιά χωρίς γνωσεις...... τώρα θα βγαίνουν χωρίς γνώσεις Βιολογίας ή Πληροφορικής....... ποιο το όφελος λοιπόν;;;;;
τελικά μόνο συντεχνιακά το βλέπουν αλλά και το βλέπουμε δυστυχώς......

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #510 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:59:03 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.
1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).
2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν  με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.

Χμμμ... Με βάση αυτή τη λογική, "ανώτερη όλων των επιστημών η φιλοσοφία".
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #511 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:01:48 μμ »
.... Στατιστικά Πανελληνίων --> Αριθμός προσέλευσης μαθητών 2010

http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902

1ο μαθημα σε συμμετοχή : Εκθεση ( λογικό το δίνουν όλοι )

2ο μαθημα σε συμμετοχη : Βιολογία Γενικής Παιδείας

Οι συνάδελφοι μας "υπερεπιστημονες Βιολόγοι" τους είχε καλαρέσει που ΟΛΗ η θεωρητική επέλεγε Βιολογία Γ.Π ( αντί για το "παλούκι" της Ιστορίας ) για να περάσει ...Φιλοσοφική !!!

Την Βιολογία ΓΠ μην τους κόψεις και όλα τα άλλα ας ...

(+Κρύβουν τις 2 ώρες Βιολογιας στην Α και Γ Γυμνασίου ... οργανικές ΠΑΝΤΟΥ )


Λοιπον , ας κόψουμε τις "επιστημονικές" προσεγγίσεις για την αξία κάθε μαθήματος .

 Αλλού είναι το θέμα ... ας μην το πούμε ... είμαστε και εκπαιδευτικοί ( αν μη τι άλλο )
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η ταφόπλακα της Βιολογίας στο "νέο" Λύκειο
« Απάντηση #512 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:13:46 μμ »
Ως βιολόγος το πρώτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω είναι ότι η βιολογία είναι η μόνη από τις θετικές επιστήμες που υποβαθμίζεται στο "νέο" Λύκειο. Η επιλογή μεταξύ βιολογίας και πληροφορικής είναι ανεκδιήγητη και θα οδηγήσει στην επιλογή της βιολογίας μόνο από τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις σχολές επιστημών υγείας (δηλαδή το 5%). Πέρα από το συντεχνιακό συμφέρον, είναι πραγματικά απαράδεκτο για την παιδεία μια χώρας να τελειώνει κάποιος το Λύκειο χωρίς να μην έχει διδαχθεί ούτε μια ώρα βιολογίας (υπάρχουν μαθητές που πιστεύουν ότι η Coca-cola έχει αντισυλληπτικές ιδιότητες!). Επιπλέον, θα έπρεπε όλα τα μαθήματα των θετικών επιστημών να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση και ο κάθε μαθητής να εξετάζεται σε ένα μείγμα μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας ανάλογα με τις σχολή που θέλει να μπει.

Ειναι απιστευτο και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην ειναι υποχρεωτικο μαθημα για ολους η βιολογια! Θα εχουν δηλαδη μεγαλυτερο οφελος οι μαθητες στην καθημερινη τους ζωη μετα το λυκειο απο τις προχωρημενες γνωσεις φυσικης, χημειας, μαθηματικων και αρχαιων και οχι απο γνωσεις που αφορουν το ιδιο τους το σωμα και το περιβαλλον γυρω τους??? Πώς την αφησαν απεξω, οταν στον 21ο αιωνα η ερευνα εξελισσεται ραγδαια σε ολους τους τομεις της βιολογιας???

Η άννα είχε πει πολλές φορές στο παρελθόν ότι θέλει να απορροφήσει τη βιολογία, ως αναφορές και εφαρμογές στα μαθήματα φυσικής και χημείας (το χρησιμοποιούσε σαν παράδειγμα σε συνεντεύξεις της).
Όσο για τον εκβιασμό πληροφορική ή βιολογία, όποιος εξακολουθεί να έχει επαφή με την έρευνα θα ξέρει ότι ο συνδυασμός τους είναι από τα πιο ζεστα ερευνητικά προγράμματα στον κόσμο. Το σχέδιο φτιάχτηκε από συντεχνίες, και για την μείωση διορισμών στα πολλά κενα βιολογίας

Αν δεν ηθελαν να εχουν κενα βιολογων, ας διοριζαν τα τελευταια χρονια! Απο τοτε που θεσπιστηκε το 30μηνο και 24μηνο οι διορισμοι βιολογων εγιναν με το σταγονομετρο, οπότε ηταν αναμενομενο να εμφανιστουν πολλα κενα! Και μηπως τα καλυψαν με διορισμους? Οχι βεβαια - με ωρομισθιους στην αρχη και φετος με αναπληρωτες!

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #513 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:17:15 μμ »
Την Βιολογία ΓΠ μην τους κόψεις και όλα τα άλλα ας ...

Τη μονοωρη Βιολογια ΓΠ περιμεναν να διδαξουν οι βιολογοι? Που την επαιρναν ολες οι αλλες ειδικοτητες του κλάδου για να συμπληρωσουν ωραριο? Γινεσαι φαιδρος. ::)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #514 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:17:55 μμ »
κατά τη γνώμη μου με το σύστημα αυτό αποκαθίστανται οι στρεβλώσεις που είχαν προκύψει με το προηγούμενο όσο αφορά στο ρόλο των βασικών επιστημών φυσικής χημείας μαθηματικών και λιγότερο (δυστυχώς )της βιολογίας.
καλώς καταργούνται ορισμένα εξιδικευμένα μαθήματα τα οποία αποτελούσαν προεκτάσεις των βασικών επιστημών(π.χ ηλεκτρολογία,βιοχημεία,περιβάλλον κ.α).
για όσους δεν γνωρίζουν ή κάνουν πως δεν γνωρίζουν είναι αδιανόητο να εισάγονται μαθητές σε σχολές χημικών μηχανικών,χημείας βιολογίας,γεωπονίας,δασολογίας,διατροφής,περιβαντολλογίας,γεωλογίας και πολλές άλλες χωρίς να έχουν διδαχθεί καθόλου χημεία, βιολογία όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
δεν υποτιμώ το μάθημα του περιβάλλοντος αλλά δεν έχει κανένα νόημα η διδασκαλία του στο λύκειο μιας και είναι κλάδος της χημείας (και άλλων επιστημών) και δεν έχει νόημα να το διδάσκεται κάποιος αν προηγούμενα ή και ταυτόχρονα δεν έχει ιδέα από χημεία ή βιολογία όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
είναι αδιανόητο στη χώρα μας να συνεχίζονταν η υποβάθμιση των φυσικών  επιστημών όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
ελπίζω με την προσπάθεια όλων να αλλάξει το κατεστημένο αυτό.
Ακούμε απίστευτα πράγμα. Το περιβάλλον δεν είναι κλάδος της χημείας. Ας σταματήσουν οι γενικεύσεις και οι απλουστεύσεις από ανθρώπους που εν τέλει δεν γνωρίζουν το αντικείμενο, και ειδικά όταν το αντικείμενο είναι τόσο πολυδιάστατο. Με το  να διδάσκεται κάποιος αποσπασματικά χημεία ή βιολογία δεν σημαίνει ότι εμβαθύνει στην έννοια και τις διαστάσεις των Περιβαλλοντικών Επιστημών. Να διδάξει πως ένας χημικός για το περιβάλλον όταν ο ίδιος δεν έχει διδαχθεί ένα μάθημα οικολογίας; Ας περιοριστεί ο καθένας στο αντικείμενο που κατέχει, και ας μη θέλει με το ζόρι να μπαίνει στα χωράφια άλλων αντικειμένων, από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν οι εξειδικευμένη επιστήμονες να τα διδάξουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2011, 10:29:21 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #515 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:19:55 μμ »
Την Βιολογία ΓΠ μην τους κόψεις και όλα τα άλλα ας ...

Τη μονοωρη Βιολογια ΓΠ περιμεναν να διδαξουν οι βιολογοι? Που την επαιρναν ολες οι αλλες ειδικοτητες του κλάδου για να συμπληρωσουν ωραριο? Γινεσαι φαιδρος. ::)

Ποιο ωράριο .... για το ωράριο γίνεται ιστορία ?
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #516 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:20:20 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη.
 Δεν δικαιολογούνται τέτοιες απόψεις από μορφωμένους υποτίθεται…
Τόσο καιρό κατηγορούμε την Διαμαντοπούλου αλλά εδώ έκανε κάτι ,όντως, σωστό.
 Τώρα που το σκέφτομαι έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και καιρό. Το  γενικό λύκειο να οδηγεί σε μόρφωση και όχι σε επιφανειακές ψευτοικανότητες.
Ti έχει ανάγκη η κοινωνία μας;
Δήθεν ψαγμένους και ψώνια;
Με αυτή την κουλτούρα καταλήξαμε στον πάτο.
Γνώρισα λίγους  καθηγητές  πληροφορικής, αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα , που έχουν μια έπαρση που ποτέ δεν διανοήθηκε ο Bill Gates.
Και το χειρότερο είναι ότι έχουν μια διαστροφική άποψη για  την εκπαίδευση.
Βάζουν τα παιδιά να παίζουν με το facebooke και πιστεύουν ότι καλά πράττουν…
 Ασφαλώς και υποθέτω ότι είναι μειοψηφία αλλά μου δημιουργήθηκαν αρνητικές σκέψεις για ορισμένους που βλέπουν τα σχολεία σαν internet café.
Και εμείς δεν λέμε να γίνει ο άλλος μηχανικός απ’ το λύκειο, αλλά να ξέρει τι είναι η επιστημονική μέθοδος και αν διδαχθεί μερικά στοιχεία μηχανικής στην φυσική αυτό είναι τμήμα της βασικής γνώσης.  Ούτε θα γίνει χημικός μηχανικός αλλά να γνωρίζει πως λειτουργεί ο κόσμος ή γενετιστής, αλλά να ξέρει ορισμένα στοιχειώδη για την οργάνωση της ζωής.
Είναι πιο σημαντικό απ’ το να φτιάχνει αλγόριθμους της πλάκας χωρίς να ξέρει τι του γίνεται με τα μαθηματικά.
Ακόμη και η Google τα λογισμικά της τα φτιάχνει στην Ινδία με Ινδούς προγραμματιστές…
(και λόγω της δεινότητας των Ινδών μαθηματικών και για λόγους κόστους)
Αν θέλουμε οι μαθητές να παίζουν (με το πληκτρολόγιό τους )και να νομίζουν ότι κάποιοι άλλοι θα  φροντίζουν ώστε αυτοί να κάνουν  download  την μόρφωση  τότε έχεις δίκαιο…

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #517 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:24:28 μμ »
Η τεχνητή φωτοσύνθεση είναι γεγονός

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011, 21:44

Το πρώτο τεχνητό φύλλο το οποίο θα αντιγράφει τις δυνατότητες ενός πραγματικού και θα φωτοσυνθέτει δημιούργησαν αμερικανοί ερευνητές. Το νέο αυτό φύλλο που θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια από τον ήλιο είναι πολλά υποσχόμενη για το μέλλον της οικονομικής παραγωγής ηλεκτρισμού.
 
Πρόκειται για ένα εξελιγμένο ηλιακό «κύτταρο» (ή κυψέλη), σε μέγεθος τραπουλόχαρτου, αλλά ακόμα πιο λεπτού σε πάχος, που μιμείται τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης, με την οποία τα φυτά μετατρέπουν το φως του ήλιου και το νερό σε ενέργεια. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον χημικό Ντάνιελ Νοσέρα του πανεπιστημίου ΜΙΤ των Η.Π.Α., έκαναν τη σχετική παρουσίαση στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Χημικής Εταιρίας.
 
Είναι το δεύτερο σε σειρά τεχνητό φύλλο που δημιουργούν αμερικανοί επιστήμονες, αφού το πρώτο είχε δημιουργηθεί πριν από περίπου μια δεκαετία αλλά δεν ήταν πρακτικό και λειτουργικό για ευρύτερη χρήση, καθώς το αποτελούσαν σπάνια και ακριβά μέταλλα, ενώ ήταν ασταθές, με συνέπεια η διάρκεια ζωής του να μην ξεπερνά τη μια μέρα.

H νέα συσκευή αποτελείται από πυρίτιο, ηλεκτρονικά εξαρτήματα και καταλύτες (από νικέλιο και κοβάλτιο), ουσίες που επιταχύνουν τις χημικές αντιδράσεις. Αν τοποθετηθεί σε ένα γαλόνι νερού (περίπου 4,5 λίτρα) κάτω από τον ήλιο, ή σε μια στέγη, ή στο έδαφος, η συσκευή, η οποία έχει τη δυνατότητα να διασπά το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο, μπορεί να παράγει αρκετό ηλεκτρισμό για να τροφοδοτήσει ένα σπίτι για μια μέρα. Το υδρογόνο και το οξυγόνο αποθηκεύονται σε ξεχωριστή κυψέλη καυσίμου, η οποία παράγει τον ηλεκτρισμό.

«Η δημιουργία ενός λειτουργικού τεχνητού φύλλου αποτελεί ένα από τα ιερά δισκοπότηρα της επιστήμης, εδώ και χρόνια. Πιστεύουμε ότι πλέον το πετύχαμε», όπως είπαν. Τόνισαν ότι η εφεύρεσή τους θα αποτελέσει μια φθηνή πηγή παραγωγής ηλεκτρισμού για οικιακή χρήση, με τελικό στόχο κάθε σπίτι να γίνει παραγωγός της δικής του ηλεκτρικής ενέργειας.
 
Ευχάριστο είναι το γεγονός ότι τα υλικά του «τεχνητού φύλλου» είναι φθηνά και ευρέως διαθέσιμα, ενώ η τεχνολογία είναι πιο σταθερή και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Εργαστηριακά πειράματα έδειξαν ότι το πρωτότυπο του τεχνητού φύλλου μπορεί να λειτουργεί συνεχώς για τουλάχιστον 45ώρες χωρίς μείωση της απόδοσής του.
 
10 φορές πιο αποδοτικό είναι το νέο φύλλο του ΜΙΤ από ένα πραγματικό φύλλο ενώ οι ερευνητές αισιοδοξούν ότι στο μέλλον θα καταφέρουν να βελτιώσουν κι άλλο την ενεργειακή αποδοτικότητά του.
«Το μέλλον ανήκει στη φωτοσύνθεση με την μορφή τεχνητών φύλλων», δήλωσε με βεβαιότητα ο Νοσέρα.

Πηγή: cosmo

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 420
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.146 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.