*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 219024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #518 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:32:47 μμ »
.... Στατιστικά Πανελληνίων --> Αριθμός προσέλευσης μαθητών 2010

http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902

1ο μαθημα σε συμμετοχή : Εκθεση ( λογικό το δίνουν όλοι )

2ο μαθημα σε συμμετοχη : Βιολογία Γενικής Παιδείας

Οι συνάδελφοι μας "υπερεπιστημονες Βιολόγοι" τους είχε καλαρέσει που ΟΛΗ η θεωρητική επέλεγε Βιολογία Γ.Π ( αντί για το "παλούκι" της Ιστορίας ) για να περάσει ...Φιλοσοφική !!!

Την Βιολογία ΓΠ μην τους κόψεις και όλα τα άλλα ας ...

(+Κρύβουν τις 2 ώρες Βιολογιας στην Α και Γ Γυμνασίου ... οργανικές ΠΑΝΤΟΥ )


Λοιπον , ας κόψουμε τις "επιστημονικές" προσεγγίσεις για την αξία κάθε μαθήματος .

 Αλλού είναι το θέμα ... ας μην το πούμε ... είμαστε και εκπαιδευτικοί ( αν μη τι άλλο )

Συμφωνώ πως αλλού είναι το θέμα: στη γνώση που παίρνουν οι μαθητές μας. Αν αυτό το σύστημα δεν είναι πανελληνιοκεντρικό και με κατεύθυνση προς την πλήρη εξειδίκευση, τότε ποιο είναι; Γιατί το λύκειο να μην προσφέρει γενική μόρφωση που να αφορά όλους τους μαθητές; Η μήπως τα 'μαθαν όλα στο γυμνάσιο (ούτε αριθμητική, ανάγνωση, γεωγραφία κλπ δημοτικού) και είναι έτοιμοι να πάνε παρακάτω;Και γιατί να θεωρούμε περιττή τη γνώση βιολογίας, μαθηματικών, φυσικής για κάποιον που πάει φιλοσοφική; Γιατί ο βιολόγος να μην ξέρει αρχαία; Από πότε η γνώση είναι κακό πράγμα;

Σε ότι αφορά τώρα τους βιολόγους, καλό είναι να μη χαρακτηρίζουμε έναν κλάδο με τέτοια γενικότητα και με το κριτήριο ότι έκανε...το μάθημά του!! Αφενός αποτελεί μέγιστη ανακρίβεια ότι (για τον εαυτό μου ας μιλήσω) μου άρεσε πως η θεωρητική επέλεγε τη βιολογία γενικής, καθώς το μάθημα ηταν ΓΕΝΙΚΗΣ κι όχι επιλογής! Δε θα κάνω τη δουλειά μου όποιος και να το πάρει πανελλαδικά; Η μήπως είχαμε γι' αυτό καμιά αύξηση στο πρόγραμμα; Ίσα ίσα παλεύαμε να βγάλουμε την ύλη αξιοπρεπέστατα σε μονόωρο πανελλαδικό μάθημα!
Κατά δεύτερον δεν καταλαβαίνω τη μομφή περί των δύο διώρων της βιολογίας στο γυμνάσιο. Μάθημα είναι κι αυτό και μάλιστα με σημαντικό περιεχόμενο για τα παιδιά, καθώς βοηθά στην κατανόηση του οργανισμού τους, αλλά και του περιβάλλοντος. Γιατί να μη δίνει οργανικές αν βγαίνει από το ωρολόγιο του σχολείου; Κακό είναι κι αυτό;; Ότι ισχύει για όλες τις ειδικότητες ισχύει και για τη βιολογία.

Κλείνοντας, διευκρινίζω οτι ουδέποτε προσωπικά θα μπω στη σύγκριση κανενός μαθήματος και καμιάς επιστήμης. Κάθε ανθρώπινη νοητική κατάκτηση για την ερμηνεία του κόσμου είναι για καλό...
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:33:15 »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #519 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:34:50 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη.
 Δεν δικαιολογούνται τέτοιες απόψεις από μορφωμένους υποτίθεται…
Τόσο καιρό κατηγορούμε την Διαμαντοπούλου αλλά εδώ έκανε κάτι ,όντως, σωστό.
 Τώρα που το σκέφτομαι έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και καιρό. Το  γενικό λύκειο να οδηγεί σε μόρφωση και όχι σε επιφανειακές ψευτοικανότητες.
Ti έχει ανάγκη η κοινωνία μας;
Δήθεν ψαγμένους και ψώνια;
Με αυτή την κουλτούρα καταλήξαμε στον πάτο.
Γνώρισα λίγους  καθηγητές  πληροφορικής, αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα , που έχουν μια έπαρση που ποτέ δεν διανοήθηκε ο Bill Gates.
Και το χειρότερο είναι ότι έχουν μια διαστροφική άποψη για  την εκπαίδευση.
Βάζουν τα παιδιά να παίζουν με το facebooke και πιστεύουν ότι καλά πράττουν…
 Ασφαλώς και υποθέτω ότι είναι μειοψηφία αλλά μου δημιουργήθηκαν αρνητικές σκέψεις για ορισμένους που βλέπουν τα σχολεία σαν internet café.
Και εμείς δεν λέμε να γίνει ο άλλος μηχανικός απ’ το λύκειο, αλλά να ξέρει τι είναι η επιστημονική μέθοδος και αν διδαχθεί μερικά στοιχεία μηχανικής στην φυσική αυτό είναι τμήμα της βασικής γνώσης.  Ούτε θα γίνει χημικός μηχανικός αλλά να γνωρίζει πως λειτουργεί ο κόσμος ή γενετιστής, αλλά να ξέρει ορισμένα στοιχειώδη για την οργάνωση της ζωής.
Είναι πιο σημαντικό απ’ το να φτιάχνει αλγόριθμους της πλάκας χωρίς να ξέρει τι του γίνεται με τα μαθηματικά.
Ακόμη και η Google τα λογισμικά της τα φτιάχνει στην Ινδία με Ινδούς προγραμματιστές…
(και λόγω της δεινότητας των Ινδών μαθηματικών και για λόγους κόστους)
Αν θέλουμε οι μαθητές να παίζουν (με το πληκτρολόγιό τους )και να νομίζουν ότι κάποιοι άλλοι θα  φροντίζουν ώστε αυτοί να κάνουν  download  την μόρφωση  τότε έχεις δίκαιο…
Δεν βλέπω πουθενά τα επιχειρήματα σου!Μόνο αφορισμούς και λάθη. Πχ. το Google δεν χρησιμοποιεί Ινδούς, όχι ότι έχουν κάτι - ίσα ίσα είναι ικανότατοι. Θα μπορούσε όμως να χρησιμοποιούσε Έλληνες, αν δεν υπήρχαν απόψεις σαν τις δικές σου.
Άσε που μπερδεύεις την πληροφορική με την χρήση υπολογιστών.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #520 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:45:09 μμ »
Να παραθέσω επιχειρήματα σε επιχειρήματα.
Όχι να  απαντήσω σε μια άποψη του τύπου: η «Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.»

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Η ταφόπλακα της Βιολογίας στο "νέο" Λύκειο
« Απάντηση #521 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:48:06 μμ »
Ως βιολόγος το πρώτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω είναι ότι η βιολογία είναι η μόνη από τις θετικές επιστήμες που υποβαθμίζεται στο "νέο" Λύκειο. Η επιλογή μεταξύ βιολογίας και πληροφορικής είναι ανεκδιήγητη και θα οδηγήσει στην επιλογή της βιολογίας μόνο από τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις σχολές επιστημών υγείας (δηλαδή το 5%). Πέρα από το συντεχνιακό συμφέρον, είναι πραγματικά απαράδεκτο για την παιδεία μια χώρας να τελειώνει κάποιος το Λύκειο χωρίς να μην έχει διδαχθεί ούτε μια ώρα βιολογίας (υπάρχουν μαθητές που πιστεύουν ότι η Coca-cola έχει αντισυλληπτικές ιδιότητες!). Επιπλέον, θα έπρεπε όλα τα μαθήματα των θετικών επιστημών να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση και ο κάθε μαθητής να εξετάζεται σε ένα μείγμα μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας ανάλογα με τις σχολή που θέλει να μπει.

H coca cola Μπορεί να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντισυλληπτική μέθοδος, αλλά σπερματοκτόνες ιδιότητες έχει. Μάλιστα υπερβολική καταναλώση της προκαλεί βλάβες στα σπερματοζωάρια.  Έχει αποδειχτεί μέσα από έρευνες πανεπιστημίων. Προφανώς ανεγκέφαλοι παραποιούν όρους και σοβαρές έρευνες και δυστυχώς τα παιδιά άλλα καταλαβαίνουν.

Επίσης να συμπληρώσω: το ότι χημικοί δημιούργησαν τεχνητό "φύλλο" δεν σημαίνει ότι δικαιούνται να διδάσκουν ΒΙΟΛΟΓΙΑ. Καμία σχέση δεν έχει η βιολογία των φύλλων ενός φυτού με αυτό που περιγράφεται. Τους επιστήμονες πάντα τους απασχολούσε η διασπαση του νερού και η παραγωγή υδρογόνου, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζουν και την ανατομία των φύλλων ή ότι αυτό το πέτυχαν με βάση τις γνώσεις τους γύρω από τη βιολογία, αλλά τις γνώσεις τους στη χημεία. άλλωστε η λειτουργία  φωτοβολταικών συνδυάζει γνώσεις χημείας-φυσικής.

Δεν θα επαναλάβω το επιχείρημα ότι το μάθημα βιολογίας ως δεύτερος κλάδος που θα το διδάσκει μετά τους βιολόγους πάντα, είναι αυτός των γεωπονικών-περιβαλλοντικών επιστημών.

Επίσης οι χημικοί, δεν είναι περιβαλλοντολόγοι. Χημεία περιβάλλοντος κάνουν και το κομμάτι τους αφορά χημικές αναλύσεις μόνο
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2011, 11:40:13 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:33:15 »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #522 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:51:16 μμ »

Να παραθέσω επιχειρήματα σε επιχειρήματα.
Όχι να  απαντήσω σε μια άποψη του τύπου: η «Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.»

Δεν παρέθεσες την αμέσως παραπάνω πρόταση, η οποία περιέχει επιχείρημα. Επίσης αγνόησες τα επόμενα μηνύματα μου όπου εξηγώ ότι όποιος το 'παίζει' προστάτης των θετικών επιστημών, πρέπει να φρικάρει με το πληροφορική ή βιολογία αντί να χαίρεται, όπως είδαμε παραπάνω. Αντίθετα μίλησες για αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα.
Τέλος πάντων, δεν θέλω να αντιπαρατεθώ περισσότερο, γιατί βλέπω ότι λέμε ότι όλες οι επιστήμες είναι ισότιμες, μόνο όταν το σκορ είναι 4-2, ενώ θα έπρεπε να είναι  3-3.

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #523 στις: Μάρτιος 30, 2011, 10:58:53 μμ »
Κατάργηση των Αρχαίων..χθες, όχι τώρα ούτε στο μέλλον! Τα νεο-ελληνόπουλα μετά βίας καταφέρνουν να γράψουν στη δημοτική ενώ κάνουν άπειρα ορθογραφικά λάθη..περισσότερα Νέα Ελληνικά..νισάφι με την ερβαρτιανή φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος. Καταργήστε τα αρχαία όσο είναι καιρός γιατί έτσι όπως πάμε τα Νέα Ελληνικά θα πάρουν τη θέση των αρχαίων...κρατήστε τα επιλογής για όσους θέλουν να πάνε θεωρητική..
MIXANIKOS_HY is back

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #524 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:02:30 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.
1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).
2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν  με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.

ΑΠΛΑ Α Π Α Λ Ε Υ Τ Ο Σ  :o :o :o :o :o
MIXANIKOS_HY is back

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #525 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:06:30 μμ »
το προγραμμα ειναι σουπερ για ιδιοκτητες φροντιστηριων, θα ελεγα και για ιδιαιτερα αλλα λογω κρισης μονο τα φροντιστηρια γνωριζουν δοξες, τωρα βλεπω και επεκταση στο πρωτο ετος της σχολης, μεγαλεια.....
φυσικα ολη η περιβοητη αλλαγη θα κοστισει πολυ στο κρατος.....τσαμπα μαγκες, οι καθηγητες θα φταινε παλι που αλλη μια ανεξοδη μεταρρυθμιση θα παει κατα διαολου

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #526 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:06:36 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.
1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).
2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν  με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.

Χμμμ... Με βάση αυτή τη λογική, "ανώτερη όλων των επιστημών η φιλοσοφία".
Xμμμ....με βάση αυτές τις λογικές ¨ανώτερη όλων η ανεργία"
     Ενος κακού ...μύρια επονται

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #527 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:10:35 μμ »
Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη.
 Δεν δικαιολογούνται τέτοιες απόψεις από μορφωμένους υποτίθεται…
Τόσο καιρό κατηγορούμε την Διαμαντοπούλου αλλά εδώ έκανε κάτι ,όντως, σωστό.
 Τώρα που το σκέφτομαι έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και καιρό. Το  γενικό λύκειο να οδηγεί σε μόρφωση και όχι σε επιφανειακές ψευτοικανότητες.
Ti έχει ανάγκη η κοινωνία μας;
Δήθεν ψαγμένους και ψώνια;
Με αυτή την κουλτούρα καταλήξαμε στον πάτο.
Γνώρισα λίγους  καθηγητές  πληροφορικής, αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα , που έχουν μια έπαρση που ποτέ δεν διανοήθηκε ο Bill Gates.
Και το χειρότερο είναι ότι έχουν μια διαστροφική άποψη για  την εκπαίδευση.
Βάζουν τα παιδιά να παίζουν με το facebooke και πιστεύουν ότι καλά πράττουν…
 Ασφαλώς και υποθέτω ότι είναι μειοψηφία αλλά μου δημιουργήθηκαν αρνητικές σκέψεις για ορισμένους που βλέπουν τα σχολεία σαν internet café.

Και εμείς δεν λέμε να γίνει ο άλλος μηχανικός απ’ το λύκειο, αλλά να ξέρει τι είναι η επιστημονική μέθοδος και αν διδαχθεί μερικά στοιχεία μηχανικής στην φυσική αυτό είναι τμήμα της βασικής γνώσης.  Ούτε θα γίνει χημικός μηχανικός αλλά να γνωρίζει πως λειτουργεί ο κόσμος ή γενετιστής, αλλά να ξέρει ορισμένα στοιχειώδη για την οργάνωση της ζωής.
Είναι πιο σημαντικό απ’ το να φτιάχνει αλγόριθμους της πλάκας χωρίς να ξέρει τι του γίνεται με τα μαθηματικά.
Ακόμη και η Google τα λογισμικά της τα φτιάχνει στην Ινδία με Ινδούς προγραμματιστές…
(και λόγω της δεινότητας των Ινδών μαθηματικών και για λόγους κόστους)
Αν θέλουμε οι μαθητές να παίζουν (με το πληκτρολόγιό τους )και να νομίζουν ότι κάποιοι άλλοι θα  φροντίζουν ώστε αυτοί να κάνουν  download  την μόρφωση  τότε έχεις δίκαιο…


Τα έντονα περιγράφουν πόσο νυχτωμένοι είστε ορισμένοι με τις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας αλλά και πόσο κομπλεξικοί με την επιστήμη των υπολογιστών!!!
Σου επιστρέφω το "Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη" και θα σου συνιστούσα ν'αναρρωτηθείς καλύτερα/πιο σφαιρικά/πιο σωστά με ποια κουλτούρα τελικά κατέληξε αυτή η χώρα στον πάτο...!!!
Σ'ότι αφορά το μάθημα Religion and World(Θρησκεία και Κόσμος) ftw,αυτό νομίζω εκφράζει καλύτερα την άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας μαθητών-γονέων http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM !!!
Και εις τους αιώνας....!!!!! 8)
Και να ολοκληρώσω υπενθυμίζοντας την πολύ πρόσφατη δημοσκόπηση της GPO που διενεργήθηκε για λογαριασμό του υπουργείου παιδείας βάσει της οποίας η απαίτηση μαθητών και γονέων είναι η πληροφορική να είναι υποχρεωτικό μάθημα με ποσοστό 84,3%,στη τέταρτη θέση ανάμεσα σε 19 μαθήματα...για μένα αυτό τα λέει...το τι γράφουν και λένε ορισμένοι <<χορτάτοι>> κλάδοι χωμένοι σε επιτροπές για το δήθεν καλό των μαθητών ας το κρατήσουν για τον εαυτό τους καλύτερα....σας έχει μάθει πλέον όλη η κοινωνία!!!

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #528 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:11:09 μμ »
ΑΓΓΕΛΙΑ
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΧΗΜΙΚΟΣ-ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΗΛΙΚΙΑΣ 35-40 ΕΤΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ
ΩΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΣΕ ΙΔΡΥΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ Β.Π.ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΠΕΡΙΜΕΝΩ p.m.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #529 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:13:17 μμ »







και αναρωτιόμουν τόσή ώρα για 2 πράγματα

1.πώς και δεν τσακώνονται φιλόλογοι με δασκάλους :)

2.πώς και δεν έχει γράψει κανείς για τ αρχαία

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗΣ καλύτερα ,

έχει χιλιοσυζητηθεί η θέση-αντίθεση συναφών επιχειρημάτων ανατρέξτε στα ανάλογα θέματα :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2011, 11:16:37 μμ από Ερση »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #530 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:13:22 μμ »
Γίνεται τόση συζήτηση για το αν η Χημεία πρέπει να διδάσκεται τόσες ώρες ή λιγότερες (κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι Βιολογία ή Επιστήμη Υπολογιστών ή Χημεία) και δεν γίνεται συζήτηση για το προφανές: το μοναδικό μονόωρο μάθημα (τα Θρησκευτικά) αφαίρεσε αυτήν την ώρα από τα παραπάνω μαθήματα, για να μην ξεσηκωθεί η Εκκλησία. Έλεος!!!

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #531 στις: Μάρτιος 30, 2011, 11:13:55 μμ »
Ποιος κλάδος διδάσκει αισθητική, οεο; Μήπως οι απόφοιτοι ΤΕΙ Αισθητικής; Βουρ λοιπόν, όλες οι κοπέλες θα δηλώνουν αισθητική: καθαρισμός, απολέπιση, ενυδάτωση, θεραπείες προσώπου, αποτρίχωση προσώπου-σώματος, μακιγιάζ, άντε και κομμωτική. Τα αγόρια θα ντρέπονται στην αρχή, αλλά μετά η ντροπή τους θα πάει περίπατο και θα συμμετέχουν σε σχέδιο εργασίας του τύπου: αποτρίχωση στήθους (θεωρία και πράξη), μόνιμο μακιγιάζ προσώπου. Με χαρά μαμάδες-θειάδες-γιαγιάδες θα συμμετέχουν στην εργασία των παιδιών. Βέβαια δε θα γλιτώσουν τα εγκαύματα από το καυτό κερί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα... ;D ;D ;D

Τί ειδικότητα είσαι που μιλάς τόσο υποτιμητικά για του αποφοίτους Αισθητικής και το μάθημά τους; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η δικιά σου ειδικότητα είναι ανώτερη από κάποια άλλη; Με την δική σου λογική ο Τεχνολόγος καθηγητής που έχει τελειώσει Πολ.Μηχανικών του ΕΜΠ (19.600 μόρια) και ο καθηγητής Πληροφορικής που έχει τελειώσει Ηλλόγος Μηχανικός Μηχανικός ΗΥ (19.600 μόρια) θα πρέπει να μπαίνει στο σχολείο και να κοιτάει αφυψηλού το 90% του συλλόγου συμπεριλαμβανομένου και του Δντή και να διδάσκει στον Μαθηματικό και τον Φυσικό τα αντίστοιχα μαθήματα αφού στις Πανελλήνιες ο βαθμός του στα αντίστοιχα μαθήματα θα είναι το άθροισμα και των δύο...Θες να μας πεις την "υψηλή" ειδικότητά σου;
MIXANIKOS_HY is back

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 432
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.