0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
.... Στατιστικά Πανελληνίων --> Αριθμός προσέλευσης μαθητών 2010http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=19021ο μαθημα σε συμμετοχή : Εκθεση ( λογικό το δίνουν όλοι )2ο μαθημα σε συμμετοχη : Βιολογία Γενικής Παιδείας Οι συνάδελφοι μας "υπερεπιστημονες Βιολόγοι" τους είχε καλαρέσει που ΟΛΗ η θεωρητική επέλεγε Βιολογία Γ.Π ( αντί για το "παλούκι" της Ιστορίας ) για να περάσει ...Φιλοσοφική !!!Την Βιολογία ΓΠ μην τους κόψεις και όλα τα άλλα ας ...(+Κρύβουν τις 2 ώρες Βιολογιας στην Α και Γ Γυμνασίου ... οργανικές ΠΑΝΤΟΥ )Λοιπον , ας κόψουμε τις "επιστημονικές" προσεγγίσεις για την αξία κάθε μαθήματος . Αλλού είναι το θέμα ... ας μην το πούμε ... είμαστε και εκπαιδευτικοί ( αν μη τι άλλο )
Παράθεση από: skynyrd στις Μάρτιος 30, 2011, 08:38:42 μμΕγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη. Δεν δικαιολογούνται τέτοιες απόψεις από μορφωμένους υποτίθεται…Τόσο καιρό κατηγορούμε την Διαμαντοπούλου αλλά εδώ έκανε κάτι ,όντως, σωστό. Τώρα που το σκέφτομαι έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και καιρό. Το γενικό λύκειο να οδηγεί σε μόρφωση και όχι σε επιφανειακές ψευτοικανότητες.Ti έχει ανάγκη η κοινωνία μας; Δήθεν ψαγμένους και ψώνια; Με αυτή την κουλτούρα καταλήξαμε στον πάτο.Γνώρισα λίγους καθηγητές πληροφορικής, αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα , που έχουν μια έπαρση που ποτέ δεν διανοήθηκε ο Bill Gates. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν μια διαστροφική άποψη για την εκπαίδευση.Βάζουν τα παιδιά να παίζουν με το facebooke και πιστεύουν ότι καλά πράττουν… Ασφαλώς και υποθέτω ότι είναι μειοψηφία αλλά μου δημιουργήθηκαν αρνητικές σκέψεις για ορισμένους που βλέπουν τα σχολεία σαν internet café. Και εμείς δεν λέμε να γίνει ο άλλος μηχανικός απ’ το λύκειο, αλλά να ξέρει τι είναι η επιστημονική μέθοδος και αν διδαχθεί μερικά στοιχεία μηχανικής στην φυσική αυτό είναι τμήμα της βασικής γνώσης. Ούτε θα γίνει χημικός μηχανικός αλλά να γνωρίζει πως λειτουργεί ο κόσμος ή γενετιστής, αλλά να ξέρει ορισμένα στοιχειώδη για την οργάνωση της ζωής.Είναι πιο σημαντικό απ’ το να φτιάχνει αλγόριθμους της πλάκας χωρίς να ξέρει τι του γίνεται με τα μαθηματικά.Ακόμη και η Google τα λογισμικά της τα φτιάχνει στην Ινδία με Ινδούς προγραμματιστές…(και λόγω της δεινότητας των Ινδών μαθηματικών και για λόγους κόστους)Αν θέλουμε οι μαθητές να παίζουν (με το πληκτρολόγιό τους )και να νομίζουν ότι κάποιοι άλλοι θα φροντίζουν ώστε αυτοί να κάνουν download την μόρφωση τότε έχεις δίκαιο…
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Ως βιολόγος το πρώτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω είναι ότι η βιολογία είναι η μόνη από τις θετικές επιστήμες που υποβαθμίζεται στο "νέο" Λύκειο. Η επιλογή μεταξύ βιολογίας και πληροφορικής είναι ανεκδιήγητη και θα οδηγήσει στην επιλογή της βιολογίας μόνο από τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις σχολές επιστημών υγείας (δηλαδή το 5%). Πέρα από το συντεχνιακό συμφέρον, είναι πραγματικά απαράδεκτο για την παιδεία μια χώρας να τελειώνει κάποιος το Λύκειο χωρίς να μην έχει διδαχθεί ούτε μια ώρα βιολογίας (υπάρχουν μαθητές που πιστεύουν ότι η Coca-cola έχει αντισυλληπτικές ιδιότητες!). Επιπλέον, θα έπρεπε όλα τα μαθήματα των θετικών επιστημών να έχουν ισότιμη αντιμετώπιση και ο κάθε μαθητής να εξετάζεται σε ένα μείγμα μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας ανάλογα με τις σχολή που θέλει να μπει.
Να παραθέσω επιχειρήματα σε επιχειρήματα. Όχι να απαντήσω σε μια άποψη του τύπου: η «Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.»
Παράθεση από: skynyrd στις Μάρτιος 30, 2011, 08:38:42 μμΕγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.
Παράθεση από: chemist2008 στις Μάρτιος 30, 2011, 09:06:34 μμΠαράθεση από: skynyrd στις Μάρτιος 30, 2011, 08:38:42 μμΕγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.Χμμμ... Με βάση αυτή τη λογική, "ανώτερη όλων των επιστημών η φιλοσοφία".
Απαράδεκτη και εμπαθής άποψη. Δεν δικαιολογούνται τέτοιες απόψεις από μορφωμένους υποτίθεται…Τόσο καιρό κατηγορούμε την Διαμαντοπούλου αλλά εδώ έκανε κάτι ,όντως, σωστό. Τώρα που το σκέφτομαι έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και καιρό. Το γενικό λύκειο να οδηγεί σε μόρφωση και όχι σε επιφανειακές ψευτοικανότητες.Ti έχει ανάγκη η κοινωνία μας; Δήθεν ψαγμένους και ψώνια; Με αυτή την κουλτούρα καταλήξαμε στον πάτο.Γνώρισα λίγους καθηγητές πληροφορικής, αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα , που έχουν μια έπαρση που ποτέ δεν διανοήθηκε ο Bill Gates.Και το χειρότερο είναι ότι έχουν μια διαστροφική άποψη για την εκπαίδευση.Βάζουν τα παιδιά να παίζουν με το facebooke και πιστεύουν ότι καλά πράττουν… Ασφαλώς και υποθέτω ότι είναι μειοψηφία αλλά μου δημιουργήθηκαν αρνητικές σκέψεις για ορισμένους που βλέπουν τα σχολεία σαν internet café. Και εμείς δεν λέμε να γίνει ο άλλος μηχανικός απ’ το λύκειο, αλλά να ξέρει τι είναι η επιστημονική μέθοδος και αν διδαχθεί μερικά στοιχεία μηχανικής στην φυσική αυτό είναι τμήμα της βασικής γνώσης. Ούτε θα γίνει χημικός μηχανικός αλλά να γνωρίζει πως λειτουργεί ο κόσμος ή γενετιστής, αλλά να ξέρει ορισμένα στοιχειώδη για την οργάνωση της ζωής.Είναι πιο σημαντικό απ’ το να φτιάχνει αλγόριθμους της πλάκας χωρίς να ξέρει τι του γίνεται με τα μαθηματικά.Ακόμη και η Google τα λογισμικά της τα φτιάχνει στην Ινδία με Ινδούς προγραμματιστές…(και λόγω της δεινότητας των Ινδών μαθηματικών και για λόγους κόστους)Αν θέλουμε οι μαθητές να παίζουν (με το πληκτρολόγιό τους )και να νομίζουν ότι κάποιοι άλλοι θα φροντίζουν ώστε αυτοί να κάνουν download την μόρφωση τότε έχεις δίκαιο…
Ποιος κλάδος διδάσκει αισθητική, οεο; Μήπως οι απόφοιτοι ΤΕΙ Αισθητικής; Βουρ λοιπόν, όλες οι κοπέλες θα δηλώνουν αισθητική: καθαρισμός, απολέπιση, ενυδάτωση, θεραπείες προσώπου, αποτρίχωση προσώπου-σώματος, μακιγιάζ, άντε και κομμωτική. Τα αγόρια θα ντρέπονται στην αρχή, αλλά μετά η ντροπή τους θα πάει περίπατο και θα συμμετέχουν σε σχέδιο εργασίας του τύπου: αποτρίχωση στήθους (θεωρία και πράξη), μόνιμο μακιγιάζ προσώπου. Με χαρά μαμάδες-θειάδες-γιαγιάδες θα συμμετέχουν στην εργασία των παιδιών. Βέβαια δε θα γλιτώσουν τα εγκαύματα από το καυτό κερί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...