0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Rovespier0s στις Μάρτιος 30, 2011, 10:58:53 μμΚατάργηση των Αρχαίων..χθες, όχι τώρα ούτε στο μέλλον! Τα νεο-ελληνόπουλα μετά βίας καταφέρνουν να γράψουν στη δημοτική ενώ κάνουν άπειρα ορθογραφικά λάθη..περισσότερα Νέα Ελληνικά..νισάφι με την ερβαρτιανή φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος. Καταργήστε τα αρχαία όσο είναι καιρός γιατί έτσι όπως πάμε τα Νέα Ελληνικά θα πάρουν τη θέση των αρχαίων...κρατήστε τα επιλογής για όσους θέλουν να πάνε θεωρητική..[/και αναρωτιόμουν τόσή ώρα για 2 πράγματα 1.πώς και δεν τσακώνονται φιλόλογοι με δασκάλους 2.πώς και δεν έχει γράψει κανείς για τ αρχαία ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗΣ καλύτερα ,έχει χιλιοσυζητηθεί η θέση-αντίθεση συναφών επιχειρημάτων ανατρέξτε στα ανάλογα θέματα Εγώ είμαι της λεγόμενης θετικής κατεύθυνσης δεν ξέρω Αρχαία αλλά δεν βλέπω που ακριβώς αυτό με εμπόδισε..επίσης να προσθέσω ότι η αδελφή μου αριστούχος της Νομικής επίσης δεν ξέρει Αρχαία και ας έκανε...
Κατάργηση των Αρχαίων..χθες, όχι τώρα ούτε στο μέλλον! Τα νεο-ελληνόπουλα μετά βίας καταφέρνουν να γράψουν στη δημοτική ενώ κάνουν άπειρα ορθογραφικά λάθη..περισσότερα Νέα Ελληνικά..νισάφι με την ερβαρτιανή φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος. Καταργήστε τα αρχαία όσο είναι καιρός γιατί έτσι όπως πάμε τα Νέα Ελληνικά θα πάρουν τη θέση των αρχαίων...κρατήστε τα επιλογής για όσους θέλουν να πάνε θεωρητική..[/και αναρωτιόμουν τόσή ώρα για 2 πράγματα 1.πώς και δεν τσακώνονται φιλόλογοι με δασκάλους 2.πώς και δεν έχει γράψει κανείς για τ αρχαία ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗΣ καλύτερα ,έχει χιλιοσυζητηθεί η θέση-αντίθεση συναφών επιχειρημάτων ανατρέξτε στα ανάλογα θέματα
ΑΓΓΕΛΙΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΧΗΜΙΚΟΣ-ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣΗΛΙΚΙΑΣ 35-40 ΕΤΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠΩΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΣΕ ΙΔΡΥΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ Β.Π.ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝΠΕΡΙΜΕΝΩ p.m.
Γίνεται τόση συζήτηση για το αν η Χημεία πρέπει να διδάσκεται τόσες ώρες ή λιγότερες (κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι Βιολογία ή Επιστήμη Υπολογιστών ή Χημεία) και δεν γίνεται συζήτηση για το προφανές: το μοναδικό μονόωρο μάθημα (τα Θρησκευτικά) αφαίρεσε αυτήν την ώρα από τα παραπάνω μαθήματα, για να μην ξεσηκωθεί η Εκκλησία. Έλεος!!!
και αναρωτιόμουν τόσή ώρα για 2 πράγματα 1.πώς και δεν τσακώνονται φιλόλογοι με δασκάλους 2.πώς και δεν έχει γράψει κανείς για τ αρχαία ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗΣ καλύτερα ,έχει χιλιοσυζητηθεί η θέση-αντίθεση συναφών επιχειρημάτων ανατρέξτε στα ανάλογα θέματα
Οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων έσπευσαν να συγχαρούν το υπουργείο! Αυτό από μόνο του τα λέει όλα!http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12207:idioktites-idiotikon-sxoleion-oi-allages-tou-ip-paideias-gia-to-likeio-badizoun-sti-sosti-kateithinsi&Itemid=1559@paraxenosΓια την αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας, κυριολεκτώ όταν λέω ανώτερη επιστήμη όλων η φιλοσοφία - δεν εννοώ τις σπουδές στη φιλοσοφική, αλλά τη φιλοσοφική σκέψη!
με τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή
Παράθεση από: joap στις Μάρτιος 30, 2011, 10:45:09 μμΝα παραθέσω επιχειρήματα σε επιχειρήματα. Όχι να απαντήσω σε μια άποψη του τύπου: η «Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.»Δεν παρέθεσες την αμέσως παραπάνω πρόταση, η οποία περιέχει επιχείρημα. Επίσης αγνόησες τα επόμενα μηνύματα μου όπου εξηγώ ότι όποιος το 'παίζει' προστάτης των θετικών επιστημών, πρέπει να φρικάρει με το πληροφορική ή βιολογία αντί να χαίρεται, όπως είδαμε παραπάνω. Αντίθετα μίλησες για αποτυχημένους του ιδιωτικού τομέα.Τέλος πάντων, δεν θέλω να αντιπαρατεθώ περισσότερο, γιατί βλέπω ότι λέμε ότι όλες οι επιστήμες είναι ισότιμες, μόνο όταν το σκορ είναι 4-2, ενώ θα έπρεπε να είναι 3-3.
Να παραθέσω επιχειρήματα σε επιχειρήματα. Όχι να απαντήσω σε μια άποψη του τύπου: η «Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.»
Παράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:23:14 μμμε τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή Έχεις άδικο..δεν είναι το ίδιο..δεν είπα να καταργηθούν τα κείμενα η γλώσσα η λογοτεχνία η Ηλιάδα η Οδύσσεια κοκ..λέω να διδάσκονται τα πάντα στην δημοτική...τόσο κακό είναι; Ποιά κληρονομιά τώρα πλάκα κάνουμε ρε παιδιά; έλεος...οι ίδιοι οι φιλόλογοι θα έπρεπε να το χατε ζητήσει..στο πολυπολυτισμικό σχολείο του 2011 που τα μισά παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής, τα άλλα μισά κάνουν 10 ορθογραφικά σε κάθε γραμμή εσύ μου λες ότι πρέπει να κάνουμε Αρχαία για λόγους παράδοσης..πλάκα κάνειιιιιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
Ακριβώς όταν δε γνωρίζουμε κάτι, δεν ξέρουμε και τι στερούμαστε από την απουσία του. Βιολόγος είμαι, αλλά θα ήθελα πολύ να ξέρω και αρχαία (περισσότερα από αυτά που έμαθα στο σχολείο). Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βάζουμε στεγανά στη σκέψη μας... Ποτέ δεν πρέπει να μετανιώνει κάποιος για τις γνώσεις που κατέκτησε, παρά μόνο για την άγνοια. Αισθάνομαι ότι έχει γίνει στην κουβέντα σύγχυση του περιεχομένου των μαθημάτων με τον τρόπο διδασκαλίας τους. Αν δε διδαχθήκαμε κάτι σωστά και δε μάθαμε τίποτα, μας φαίνεται περιττό. Αν ήταν όμως να το διδαχθούμε με τρόπο σωστό και ενδιαφέρον, γιατί να το απορρίψουμε; Και να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - όχι αποφοίτους του ΜΙΤ έτοιμους για εξειδίκευση που πράγματι στο προγραμμά τους δε μπορούν να μαθαίνουν απ' όλα!
Παράθεση από: Rovespier0s στις Μάρτιος 30, 2011, 11:32:45 μμΠαράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:23:14 μμμε τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή Έχεις άδικο..δεν είναι το ίδιο..δεν είπα να καταργηθούν τα κείμενα η γλώσσα η λογοτεχνία η Ηλιάδα η Οδύσσεια κοκ..λέω να διδάσκονται τα πάντα στην δημοτική...τόσο κακό είναι; Ποιά κληρονομιά τώρα πλάκα κάνουμε ρε παιδιά; έλεος...οι ίδιοι οι φιλόλογοι θα έπρεπε να το χατε ζητήσει..στο πολυπολυτισμικό σχολείο του 2011 που τα μισά παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής, τα άλλα μισά κάνουν 10 ορθογραφικά σε κάθε γραμμή εσύ μου λες ότι πρέπει να κάνουμε Αρχαία για λόγους παράδοσης..πλάκα κάνειιιιιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςτί μας λες τώρααα;;;;επειδή απο το δημοτικό ξεκινά το πρόβλημα της ορθογραφίας και επειδή έχουμε γεμισεί ξένους που δυσκολεύονται θα καταργήσουμε ολόκληρη ΕΠΙΣΤΗΜΗ ;;;;δεν έχω αδικό διότι και οι θετικές επιστήμες είναι άκυρες πέρα από απλές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή ,αλλά η ΠΑΙΔΕΙΑ μου δεν μου επιτρέπει να ζητήσω την ακύρωση κανενός γνωστικού αντικειμένου κάτι τέτοιο μόνο κόμπλεξ ΄΄δεικνύει΄΄