0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:38:41 μμΠαράθεση από: Rovespier0s στις Μάρτιος 30, 2011, 11:32:45 μμΠαράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:23:14 μμμε τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή Έχεις άδικο..δεν είναι το ίδιο..δεν είπα να καταργηθούν τα κείμενα η γλώσσα η λογοτεχνία η Ηλιάδα η Οδύσσεια κοκ..λέω να διδάσκονται τα πάντα στην δημοτική...τόσο κακό είναι; Ποιά κληρονομιά τώρα πλάκα κάνουμε ρε παιδιά; έλεος...οι ίδιοι οι φιλόλογοι θα έπρεπε να το χατε ζητήσει..στο πολυπολυτισμικό σχολείο του 2011 που τα μισά παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής, τα άλλα μισά κάνουν 10 ορθογραφικά σε κάθε γραμμή εσύ μου λες ότι πρέπει να κάνουμε Αρχαία για λόγους παράδοσης..πλάκα κάνειιιιιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςτί μας λες τώρααα;;;;επειδή απο το δημοτικό ξεκινά το πρόβλημα της ορθογραφίας και επειδή έχουμε γεμισεί ξένους που δυσκολεύονται θα καταργήσουμε ολόκληρη ΕΠΙΣΤΗΜΗ ;;;;δεν έχω αδικό διότι και οι θετικές επιστήμες είναι άκυρες πέρα από απλές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή ,αλλά η ΠΑΙΔΕΙΑ μου δεν μου επιτρέπει να ζητήσω την ακύρωση κανενός γνωστικού αντικειμένου κάτι τέτοιο μόνο κόμπλεξ ΄΄δεικνύει΄΄Ναι ακριβώς αυτό λέω..με τη διαφορά ότι δεν είναι επιστήμη...μην τρελλαίνεσαι...είπαμε να λέμε υπερβολές αλλά μέσα σε κάποια πλαίσια. Δεν θα κάνουμε τις νεκρές γλώσσες επιστήμη..σε λίγο θα μας πεις και τους Φιλόλογους επιστήμονες! Αλλά μετά θα αναγκαστείς να μας πεις μια επιστημονική τους ανακάλυψη οπότε εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα....
Παράθεση από: Rovespier0s στις Μάρτιος 30, 2011, 11:32:45 μμΠαράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:23:14 μμμε τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή Έχεις άδικο..δεν είναι το ίδιο..δεν είπα να καταργηθούν τα κείμενα η γλώσσα η λογοτεχνία η Ηλιάδα η Οδύσσεια κοκ..λέω να διδάσκονται τα πάντα στην δημοτική...τόσο κακό είναι; Ποιά κληρονομιά τώρα πλάκα κάνουμε ρε παιδιά; έλεος...οι ίδιοι οι φιλόλογοι θα έπρεπε να το χατε ζητήσει..στο πολυπολυτισμικό σχολείο του 2011 που τα μισά παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής, τα άλλα μισά κάνουν 10 ορθογραφικά σε κάθε γραμμή εσύ μου λες ότι πρέπει να κάνουμε Αρχαία για λόγους παράδοσης..πλάκα κάνειιιιιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςτί μας λες τώρααα;;;;επειδή απο το δημοτικό ξεκινά το πρόβλημα της ορθογραφίας και επειδή έχουμε γεμισεί ξένους που δυσκολεύονται θα καταργήσουμε ολόκληρη ΕΠΙΣΤΗΜΗ ;;;;δεν έχω αδικό διότι και οι θετικές επιστήμες είναι άκυρες πέρα από απλές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή ,αλλά η ΠΑΙΔΕΙΑ μου δεν μου επιτρέπει να ζητήσω την ακύρωση κανενός γνωστικού αντικειμένου κάτι τέτοιο μόνο κόμπλεξ ΄΄δεικνύει΄΄
Παράθεση από: Ερση στις Μάρτιος 30, 2011, 11:23:14 μμμε τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή Έχεις άδικο..δεν είναι το ίδιο..δεν είπα να καταργηθούν τα κείμενα η γλώσσα η λογοτεχνία η Ηλιάδα η Οδύσσεια κοκ..λέω να διδάσκονται τα πάντα στην δημοτική...τόσο κακό είναι; Ποιά κληρονομιά τώρα πλάκα κάνουμε ρε παιδιά; έλεος...οι ίδιοι οι φιλόλογοι θα έπρεπε να το χατε ζητήσει..στο πολυπολυτισμικό σχολείο του 2011 που τα μισά παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής, τα άλλα μισά κάνουν 10 ορθογραφικά σε κάθε γραμμή εσύ μου λες ότι πρέπει να κάνουμε Αρχαία για λόγους παράδοσης..πλάκα κάνειιιιιςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
με τη λογική αυτή τί μου χρειάστηκαν εμένα τα μαθηματικά επί 7 συναπτά έτη γυμνάσιο-λύκειο μην πω για φυσική χημεία και τα συναφή
Συγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...
Βλέπω πάλι τους δασκάλους της θεωρητικής να μην ξέρουν μαθηματικά!
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Μάρτιος 30, 2011, 11:52:49 μμΣυγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...Ενώ η Βιολογία;Ποιοι από εδω μέσα λένε καλώς που μειώθηκε η Βιολογία?
Ναι ακριβώς αυτό λέω..με τη διαφορά ότι δεν είναι επιστήμη...μην τρελλαίνεσαι...είπαμε να λέμε υπερβολές αλλά μέσα σε κάποια πλαίσια. Δεν θα κάνουμε τις νεκρές γλώσσες επιστήμη..σε λίγο θα μας πεις και τους Φιλόλογους επιστήμονες! Αλλά μετά θα αναγκαστείς να μας πεις μια επιστημονική τους ανακάλυψη οπότε εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα....