0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Giannios ,αν προσεξεις τις ανακοινωσεις υπουργου και υφυπουργου μαλλον το σεναριο σου δεν επαληθευεται..!!ολα συνηγορουν πως στο project εμπλεκονται πλεον ολες οι ειδικοτητες..!!
Εσυ κανεις λαθος!για ψαξτο...το υπουργειο λεει πως τα παιδια θα μπορουν να επιλεγουν θεμα απο πολλα θεματικα πεδια..ανθρωπιστικες επιστημες, φυσικες..κ.τ.λ...οποτε θα αφορα πολλες και διαφορετικες ειδικοτητες..
http://eleftherianet.blogspot.com/2011/04/blog-post_02.html
εσύ δεν έγραψες: Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.πώς λοιπόν λέμε τα ίδια πράγματα; εσύ αυτό το θεωρείς λάθος -εγώ πάλι το θεωρώ σωστό γιατί όπως ξαναέγραψα οι έλληνες μαθητές δεν έχουν ιδέα πώς να κάνουν μια ερευνητική εργασία και από κάπου πρέπει να πάρουν οδηγίες...το υλικο επιμόρφωσης μπορείς να το βρεις αν ψάξεις αναλυτικά στο Language and Culture in Europe (LACE) στο κομμάτι του cross-cultural activities/literature. Για όσους δεν ξέρουν το LACE είναι έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εφαρμογή δια-πολιτισμικών πρακτικών στα σχολεία. Με βάση αυτά τα στοιχεία, αναπτύσσεται το νέο european framework of cross-cultural education.το ότι δε σου έδωσα άλλα στοιχεία για το project χημείας το έκανα για δύο λόγους . πρώτον, γιατί δεν είναι δυνατό να αντιγράψω απο το βιβλίο που ανέφερα τρεις σελίδες και δεύτερον,- και κυριότερο- γιατί μιλάμε για ελληνικά δημόσια σχολεία, για ελληνικές υποδομές, για έλληνες μαθητές. Με βάση λοιπόν την εμπειρία σου, ή την τάξη στην οποία διδάσκεις φέτος, πες μας πώς θα το έκανες. Οι πρακτικές που μας ανέφερες είναι τα καθήκοντα του
Δηλαδή αν κάποιοι μαθητές πάρουν εργασία στον τομέα των ανθρωπιστικών σπουδών, αλλος στις τέχνες, άλλος στα μαθηματικά και άλλος στις φυσικές επιστήμες, θα δώσουν 4 διαφορετικά τρίωρα σε 4 διαφορετικές ειδικότητες; Χλωμό το βλέπω, ειδικά σε μικρά σχολεία! το τρίωρο θα είναι για το μαθητή, αλλά για τον καθηγητή κάπως αλλιώς θα 'τακτοποιείται' το θέμα. ίσως δημιουργηθούν κλάδοι, αντί για ειδικότητες καθηγητών, με τον ίδιο τρόπο που μαζεύτηκαν τα μαθήματα σε κλάδους (φυσική-χημεία-βιολογία) κτλ.