*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53581 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #98 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 12:44:36 πμ »
@istoriesgiaagrious, πραγματικά με μπερδεψατε....
Ποια είναι τελικά η δουλειά ενός Ηλεκτρολογου μηχ/κου σ´ενα ολοήμερο δημοτικό?
Αν είχατε έτοιμα φυλλάδια-τυφλοσουρτι ,όπως στην ιδιωτική σχολή, θα μπορούσατε να κάνετε αυτό που προφανώς βαριεστε να κάνετε τώρα - δηλαδή μάθημα αντί για babysitting???


 
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #99 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 07:03:25 μμ »
Όλες οι πλευρές έχουν δίκιο αν και φυσικά όποιος εκνευρίζεται και φτάνει στα άκρα το χάνει. Το να υπάρχει ένα βιβλίο διδασκαλίας για ένα μάθημα είναι ότι πιο βασικό. Φανταστείτε να πάει να διδάξει ένας δάσκαλος π.χ. ιστορία χωρίς βιβλίο ! Και μιλάμε για μικρά παιδιά, όχι π.χ. για φοιτητές που υποτίθεται είναι καθήκον τους να ψάχνουν μόνοι για πληροφορίες π.χ. στο ίντερνετ. Αλλά βέβαια στην Ελλάδα το αυτονόητο δεν ισχύει σχεδόν ποτέ. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η απορρόφηση κονδυλίων από την Ε.Ε. για την βελτίωση των δεικτών και μεγεθών της οικονομίας. Γι' αυτό γίνονται όλα άρπα κόλλα, απλά και μόνο για την εισροή κεφαλαίων. Αφού λειτουργήσουν τα ολοήμερα έτσι "χύμα" για αρκετά χρόνια τότε ίσως κάποιος Υπ. Παιδείας φιλοτιμηθεί και αποφασίσει να οργανώσει λίγο τη διδασκαλία του. Μέχρι τότε όλα θα εναπόκεινται στις διαθέσεις του εκάστοτε πληροφορικού. Αλλά και οι πληροφορικοί είναι άνθρωποι. Δεν μπορούν για μια ζωή, αδιόριστοι και χωρίς να ξέρουν τί τους ξημερώνει, να ξεπατώνονται στη δουλειά για να προσφέρουν ποιοτικό έργο ενώ άλλες ειδικότητες να κάνουν "ζωάρα" στις πλάτες τους. Αν βρίσκουν κάτι παράλογο στα γραφόμενα μου οι σεβαστοί γονείς παρακαλώ ας το αναδείξουν.

Αποσυνδεδεμένος tolios3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #100 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 07:39:54 μμ »
Καλησπέρα,
ψάχνω ένα πρόγραμμα  για remote control των υπολογιστών στο Lan.
Να μπορώ να βλέπω την οθόνη του κάθε υπολογιστή, να στέλνω την δικιά μου οθόνη
στις οθόνες των παιδιών, να τους στέλνω αρχεία κλπ κλπ.Χρησιμοποιούσα ένα τέτοιο
πριν κάποια χρόνια σε μια σχολή πληροφορικής(νομίζω το έλεγαν ariston δεν παίρνω όρκο)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #101 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 07:44:07 μμ »
@thymiaras,
τελικά καταλήγουμε να εξαρτώνται όλα από φιλότιμο - το οποίο προφανώς πολλοί δεν έχουν.
Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν προβλήματα αλλά ποιος περιορίζει τον πληροφορικο  να αναζητήσει δουλειά στην εκπαίδευση???? αν οι συνθήκες στα σχολεία είναι τόσο άθλιες, υπάρχουν πολλές εταιρείες όπου μπορεί να βρει δουλειά - και software houses και τμήματα μηχανογραφησης εταιρειων κλπ κλπ -τι τον κρατάει στο σχολείο???
Εγω πάντως αν οι συνθήκες της δουλειάς μου δεν μου επέτρεπαν να κάνω "ποιοτικό έργο", θα ντρεπομουν να κοροιδευω τους μαθητές/πελάτες/συνεργάτες μου. Τόσο θράσος δεν έχω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #102 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 08:25:06 μμ »
Καλησπέρα,
ψάχνω ένα πρόγραμμα  για remote control των υπολογιστών στο Lan.
Να μπορώ να βλέπω την οθόνη του κάθε υπολογιστή, να στέλνω την δικιά μου οθόνη
στις οθόνες των παιδιών, να τους στέλνω αρχεία κλπ κλπ.Χρησιμοποιούσα ένα τέτοιο
πριν κάποια χρόνια σε μια σχολή πληροφορικής(νομίζω το έλεγαν ariston δεν παίρνω όρκο)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Όλα αυτά που είπες τα κάνει το NetOp. Το χρησιμοποιώ πάντα σε σχολεία. Αρκεί να έχεις κάποιο server και δίκτυο... Εγκαθιστάς σε όλα τα Pc των μαθητών τον student client και στον κεντρικό pc τον teacher server. Εύκολο στη χρήση και με πολλές δυνατότητες.

Αποσυνδεδεμένος tolios3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #103 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 08:45:50 μμ »
Καλησπέρα,
ψάχνω ένα πρόγραμμα  για remote control των υπολογιστών στο Lan.
Να μπορώ να βλέπω την οθόνη του κάθε υπολογιστή, να στέλνω την δικιά μου οθόνη
στις οθόνες των παιδιών, να τους στέλνω αρχεία κλπ κλπ.Χρησιμοποιούσα ένα τέτοιο
πριν κάποια χρόνια σε μια σχολή πληροφορικής(νομίζω το έλεγαν ariston δεν παίρνω όρκο)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Όλα αυτά που είπες τα κάνει το NetOp. Το χρησιμοποιώ πάντα σε σχολεία. Αρκεί να έχεις κάποιο server και δίκτυο... Εγκαθιστάς σε όλα τα Pc των μαθητών τον student client και στον κεντρικό pc τον teacher server. Εύκολο στη χρήση και με πολλές δυνατότητες.





ευχαριστώ πολύ

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #104 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 09:10:33 μμ »
@thymiaras,
τελικά καταλήγουμε να εξαρτώνται όλα από φιλότιμο - το οποίο προφανώς πολλοί δεν έχουν.
Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν προβλήματα αλλά ποιος περιορίζει τον πληροφορικο  να αναζητήσει δουλειά στην εκπαίδευση???? αν οι συνθήκες στα σχολεία είναι τόσο άθλιες, υπάρχουν πολλές εταιρείες όπου μπορεί να βρει δουλειά - και software houses και τμήματα μηχανογραφησης εταιρειων κλπ κλπ -τι τον κρατάει στο σχολείο???
Εγω πάντως αν οι συνθήκες της δουλειάς μου δεν μου επέτρεπαν να κάνω "ποιοτικό έργο", θα ντρεπομουν να κοροιδευω τους μαθητές/πελάτες/συνεργάτες μου. Τόσο θράσος δεν έχω...

Δεν ξέρω που ακριβώς τα έχεις δει αυτά τα software houses πάντως στην βόρεια Ελλάδα που ζω εγώ δεν υπάρχει θέση εργασίας για δείγμα. Εκτός ποια αν Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα αν και δεν πιστεύω να υπάρχουν θέσεις εργασίας ούτε εκεί με την κρίση που υπάρχει. Σε μια εποχή που όλοι απολύουν και η ανεργία καλπάζει νομίζεις ότι ο οποιοσδήποτε έχει την πολυτέλεια να "διαλέγει" σε ποια δουλειά θέλει να πάει? Σε ποια χώρα ζεις ?

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #105 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 12:10:25 πμ »
Καλησπέρα,
ψάχνω ένα πρόγραμμα  για remote control των υπολογιστών στο Lan.
Να μπορώ να βλέπω την οθόνη του κάθε υπολογιστή, να στέλνω την δικιά μου οθόνη
στις οθόνες των παιδιών, να τους στέλνω αρχεία κλπ κλπ.Χρησιμοποιούσα ένα τέτοιο
πριν κάποια χρόνια σε μια σχολή πληροφορικής(νομίζω το έλεγαν ariston δεν παίρνω όρκο)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Μάλλον αναφέρεσαι στο Aristoclass.

όπως προναφέρθηκε και το netop school κάνει την ίδια δουλειά
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος kyriostade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #106 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 09:40:14 πμ »
Όλες οι πλευρές έχουν δίκιο αν και φυσικά όποιος εκνευρίζεται και φτάνει στα άκρα το χάνει. Το να υπάρχει ένα βιβλίο διδασκαλίας για ένα μάθημα είναι ότι πιο βασικό. Φανταστείτε να πάει να διδάξει ένας δάσκαλος π.χ. ιστορία χωρίς βιβλίο ! Και μιλάμε για μικρά παιδιά, όχι π.χ. για φοιτητές που υποτίθεται είναι καθήκον τους να ψάχνουν μόνοι για πληροφορίες π.χ. στο ίντερνετ. Αλλά βέβαια στην Ελλάδα το αυτονόητο δεν ισχύει σχεδόν ποτέ. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η απορρόφηση κονδυλίων από την Ε.Ε. για την βελτίωση των δεικτών και μεγεθών της οικονομίας. Γι' αυτό γίνονται όλα άρπα κόλλα, απλά και μόνο για την εισροή κεφαλαίων. Αφού λειτουργήσουν τα ολοήμερα έτσι "χύμα" για αρκετά χρόνια τότε ίσως κάποιος Υπ. Παιδείας φιλοτιμηθεί και αποφασίσει να οργανώσει λίγο τη διδασκαλία του. Μέχρι τότε όλα θα εναπόκεινται στις διαθέσεις του εκάστοτε πληροφορικού. Αλλά και οι πληροφορικοί είναι άνθρωποι. Δεν μπορούν για μια ζωή, αδιόριστοι και χωρίς να ξέρουν τί τους ξημερώνει, να ξεπατώνονται στη δουλειά για να προσφέρουν ποιοτικό έργο ενώ άλλες ειδικότητες να κάνουν "ζωάρα" στις πλάτες τους. Αν βρίσκουν κάτι παράλογο στα γραφόμενα μου οι σεβαστοί γονείς παρακαλώ ας το αναδείξουν.

Θεωρώ ότι δεν τιμά τον χώρο τον εκπαιδευτικών το να 'ζυγίζουν' την ποιότητα της δουλειάς που πρέπει να κάνουν σε σχέση με το σύστημα και το πόσο οργανωμένο είναι αυτό. Και ευτυχώς, πιστεύω ότι η πλειοψηφία δεν σκέφτεται έτσι, αλλιώς δεν θα υπήρχε και αυτό εδώ το φόρουμ που δημιούργησαν άνθρωποι με διάθεση να κάνουν την δουλειά τους παρά τις αντίξοες συνθήκες. Αυτοί, οι συνάδελφοί σας, άραγε είναι δεν ζουν στην ίδια χώρα ?
Όσον αφορά στο ότι στη βόρειο Ελλάδα δεν υπάρχουν θέσεις στον ιδιωτικό τομέα, το αναγνωρίζω. Έχετε όμως την εντύπωση ότι αν είχατε δουλειά σε ιδιωτική επιχείρηση (που από ότι αντιλαμβάνομαι, αν είχατε την επιλογή, αυτό θα διαλέγατε, αφού προφανώς το δασκαλίκι δεν σας πάει και δεν το κάνετε από επιλογή) θα μπορούσατε νομίζετε να μην εργάζεστε με πρόσχημα τον χαμηλό μισθό σας, τις όχι ιδανικές συνθήκες εργασίας κλπ ? Θα είχατε απολυθεί στον ένα μήνα.

Το πρόβλημα δηλαδή είναι το αν οι πληροφορικοί εργάζονται σκληρά την στιγμή που 'άλλες ειδικότητες να κάνουν "ζωάρα" στις πλάτες τους', και το ότι θέλετε κι εσείς να κάνετε την 'ζωάρα' σας ?? Αυτό τελικά είναι ο στόχος ?

Για τους μαθητές αυτής της χώρας, το μέλλον της ουσιαστικά, θα νοιαστεί κανείς ? Τί προτείνετε ? Να δεχτώ ότι το παιδί μου θα βλέπει τηλεόραση την ώρα της πληροφορικής μέχρι να φτιάξει το σύστημα και να σας δώσει βιβλία και να σας δώσει εξοπλισμό κλπ? Εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι. Αν θέλετε, οργανωθείτε, καλέστε και τους γονείς σε συμπαράσταση και ένα Σαββατοκύριακο να πάμε όλοι μαζί να φωνάξουμε στο υπουργείο για να φτιαχτούν βιβλία πληροφορικής δημοτικού. Μαζί σας κι εγώ.

Το κακό υπουργείο τελικά σας έδωσε μια διέξοδο να εργαστείτε (αλλιώς κατά τα λεγόμενά σας, στην Β. Ελλάδα, θα ήσασταν άνεργος), αλλά δεν μπορείτε να δουλέψετε γιατί δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες ? Και 5 χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν σας έδωσαν αρκετά εφόδια για να μπορέσετε να οργανώσετε κάποια μαθήματα πληροφορικής σε 8χρονα ? Just google it !!! Υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκεί έξω που θα έδιναν τα πάντα να έχουν έστω την χαμηλού επιπέδου δουλειά σας. Τουλάχιστον σεβαστείτε αυτούς αν δεν μπορείτε να σεβαστείτε τα παιδιά μας που τα εμπιστευόμαστε στα χέρια σας. Και όσον αφορά το να μην ξέρεις τί σου ξημερώνει, αυτό αφορά την μεγαλύτερη πλειοψηφία των εργαζομένων, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Από σεβασμό στο φόρουμ αυτό, που δημιούργησαν άνθρωποι με μεράκι να βρουν λύσεις (και ειλικρινά σας δίνω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ) δεν θα ξαναγράψω σε αυτό οποιαδήποτε απάντηση και να υπάρξει. Ο thymiaras μπορεί να μου στείλει πμ ή να ανοίξει άλλο φόρουμ να συζητήσουμε περαιτέρω. Άλλωστε προφανέστατα οι απόψεις του thymiaras μειοψηφούν ευτυχώς. Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 10:19:57 πμ »
@istoriesgiaagrious, δεν κατάλαβα τίποτα από ότι έγραψες. Αν μπορείς ξαναγράψε τι εννοείς. Γιατί στο μήνυμα σου εμφανίζεσαι σαν κάποιος που πήγε στην πρωτοβάθμια για να "αράξει" και φαίνεται να τα βρίσκει "σκούρα".
Σου προτείνω να κάνεις και εσύ κάτι για να αλλάξεις την "ζοφερή" κατάσταση που περιγράφεις. Γιατί νομίζω ότι ακόμα και αν είχες το τέλειο εργαστήριο, τους τέλειους υπολογιστές, και το τέλειο πρόγραμμα σπουδών πάλι κάτι θα σου έφταιγε. Το ότι έχασε η ομάδα σου την Κυριακή, ότι γαυγίζει ο σκύλος στην διπλανή πολυκατοικία. Ότι άρχισε να βρέχει... Δικαιολογίες για να μην κάνουμε κάτι και να κατηγορούμε το κακό δημόσιο και το κακό κράτος, βρίσκουμε δεκάδες. Αλλά αφού είναι τόσο κακό γιατί σκοτωνόμαστε να πάμε όλοι; Γιατί ποτέ δεν φεύγει κανείς από αυτό;
@thymiaras, το τι κάνουν οι άλλες ειδικότητες -αν το κάνουν- πρέπει να μας αφήνει αδιάφορο. Εμείς ας κάνουμε αυτό που πρέπει όσο καλύτερα μπορούμε. Εκτός αν θέλουμε να γίνουμε χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη.
Υ.Γ. Τόσα χρόνια λέγαμε να ανοίξουν τα δημοτικά. Άνοιξαν. Λιγότερη γκρίνια και περισσότερη προσπάθεια θα ήταν το καλύτερο για όλους....

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 05:42:21 μμ »
Ναι ας κόψουμε λίγο τη γκρίνια!

Οι δίκες μου δυσκολίες, για τις οποίες θέλω τις προτάσεις σας είναι οι εξής:

Τα παιδιά μου ζητάνε διαρκώς να παίξουν. Άλλα εννοούν τα kidepedia, άλλα παιχνίδια στο miniclip και κάποια άλλα θέλουν και counter-strike! Μέχρι τώρα, κατάφερα να τα απασχολήσω με το να διαλέξουν ένα θέμα για σχέδιο εργασίας.
Αυτό που φοβάμαι, είναι, λόγω της απειρίας μου, να κολλήσει το σχέδιο κάπου μέσα στη χρονιά και να χάσουν το ενδιαφέρον τους. Και ξέρετε, πως αν αρχίσουν να βαριούνται, δεν σταματάνε να φωνάζουν! Με λίγα λόγια, έχω πολλή όρεξη να τα βοηθήσω να μάθουν πολλά σχετικά με την πληροφορική αλλά και με τα ενδιαφέροντά τους, όμως αισθάνομαι πως πατάω σε παγωμένη λίμνη. Έχω 12 διαφορετικά τμήματα...Αυτό ειδικά στα μικρότερα παιδιά (Α και Β) τα οποία δεν ξέρω πόσο υπομονή μπορεί να έχουν για ένα σχέδιο εργασίας...
Ξέρετε μήπως που μπορώ να βρω διαθεματικά σχέδια εργασίας για παιδιά δημοτικού, για να πάρω ιδέες; Έψαξα λίγο Online αλλά βρήκα μόνο βιβλία...
Μήπως η προσέγγισή μου με τα σχέδια εργασίας είναι λάθος, και πρέπει να ακολουθήσω κάτι σε στυλ "μικροδιδασκαλίας";

Αυτά από μένα - μάλλον είμαι παραπάνω αγχωμένος από ότι πρέπει!

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 05:53:22 μμ »
Σήμερα διαπίστωσα κατά πόσο είναι "πάνω απ'όλα ο μαθητής"...
Πήγα πρώτη μέρα στο σχολείο και ενώ υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και μάλιστα σε καλή κατάσταση παρατημένοι σε μια άκρη, τελικά δε θα μπορώ να τους χρησιμοποιήσω γιατί είναι σε αίθουσα διδασκαλίας και φυσικά εκεί γίνεται μάθημα, οπότε εγώ μπαίνω σε τάξεις. Ψιλογκρίνιαξα, μίλησα, δεν είδα κάποια διάθεση, δεν υπάρχουν λέει αίθουσες...
Κανείς με ανάλογη περίπτωση;;;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #110 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 05:57:54 μμ »
Σήμερα διαπίστωσα κατά πόσο είναι "πάνω απ'όλα ο μαθητής"...
Πήγα πρώτη μέρα στο σχολείο και ενώ υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και μάλιστα σε καλή κατάσταση παρατημένοι σε μια άκρη, τελικά δε θα μπορώ να τους χρησιμοποιήσω γιατί είναι σε αίθουσα διδασκαλίας και φυσικά εκεί γίνεται μάθημα, οπότε εγώ μπαίνω σε τάξεις. Ψιλογκρίνιαξα, μίλησα, δεν είδα κάποια διάθεση, δεν υπάρχουν λέει αίθουσες...
Κανείς με ανάλογη περίπτωση;;;


Πάλεψε το μην το αφήσεις έτσι! Εγω κάνω αμάν για έναν ακόμα Η/Υ και εσυ που τους έχεις δεν θα τους χρησιμοποιήσεις;; Πιστεύω ειλικρινά οτι πρέπει να επιμείνεις πάρα πολύ!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #111 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 06:00:05 μμ »
Για τους μαθητές αυτής της χώρας, το μέλλον της ουσιαστικά, θα νοιαστεί κανείς ? Τί προτείνετε ? Να δεχτώ ότι το παιδί μου θα βλέπει τηλεόραση την ώρα της πληροφορικής μέχρι να φτιάξει το σύστημα και να σας δώσει βιβλία και να σας δώσει εξοπλισμό κλπ? Εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι. Αν θέλετε, οργανωθείτε, καλέστε και τους γονείς σε συμπαράσταση και ένα Σαββατοκύριακο να πάμε όλοι μαζί να φωνάξουμε στο υπουργείο για να φτιαχτούν βιβλία πληροφορικής δημοτικού. Μαζί σας κι εγώ.

Το κακό υπουργείο τελικά σας έδωσε μια διέξοδο να εργαστείτε (αλλιώς κατά τα λεγόμενά σας, στην Β. Ελλάδα, θα ήσασταν άνεργος), αλλά δεν μπορείτε να δουλέψετε γιατί δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες ? Και 5 χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν σας έδωσαν αρκετά εφόδια για να μπορέσετε να οργανώσετε κάποια μαθήματα πληροφορικής σε 8χρονα ? Just google it !!! Υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκεί έξω που θα έδιναν τα πάντα να έχουν έστω την χαμηλού επιπέδου δουλειά σας. Τουλάχιστον σεβαστείτε αυτούς αν δεν μπορείτε να σεβαστείτε τα παιδιά μας που τα εμπιστευόμαστε στα χέρια σας. Και όσον αφορά το να μην ξέρεις τί σου ξημερώνει, αυτό αφορά την μεγαλύτερη πλειοψηφία των εργαζομένων, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Ως τώρα επέλεξα να μην σας απαντήσω, ως προς την κριτική σας για τη δουλειά του συναδέρφου, παρόλο που είχα πολλά να πω, πιθανά ενδεχόμενα δηλαδή που προφανώς εσείς δεν τα σκεφτήκατε. Δεν μπορώ όμως να ακούω από πάνω κηρύγματα και ηθικολογίες! Αν οι γονείς θέλουν καλύτερη ποιότητα παιδείας για τα παιδιά τους τότε θα πρέπει να σταματήσουν να ψηφίζουν συνεχώς άχρηστους, οι οποίοι όπως είναι αναμενόμενο όταν αναλάβουν την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ τα κάνουν όλα μπ^%^*@#.
Ασφαλώς και οι συνθήκες εργασίας μας επηρεάζουν τη δουλειά μας, όπως συμβαίνει και με όλους τους ανθρώπους. Το να σχεδιάσουμε τα μαθήματα μόνοι μας συνεπάγεται ότι θα θυσιάσουμε τον ελάχιστο υπερπολίτιμο ελεύθερο μας χρόνο για να καλύψουμε εμείς τα κενά και τις προχειρότητες του ΥΠΕΠΘ!
Αν θέλετε καλύτερη ποιότητα παιδείας τότε επιβάλλεται να διεκδικήσετε καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους εκπαιδευτικούς! Εμείς τόσα χρόνια δουλεύουμε για ένα χαρτζιλίκι χωρίς να δικαιούμαστε ούτε να αρρωστήσουμε, ούτε να μείνουμε με τα παιδιά μας στο σπίτι όταν είναι άρρωστα, ούτε ....., ούτε .... . Στοιχειώδη πράγματα δηλαδή! Εμβρυομεταφορά έκανα πέρυσι και μετά από δύο μέρες πήγα για δουλειά, ενώ όλες οι υπόλοιπες εργαζόμενες και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα παίρνουν δύο εβδομάδες άδεια!
Πόσοι γονείς αλήθεια υπέγραψαν πρόπερσι στο ψήφισμα του συντονιστικού ωρομισθίων για καλύτερες συνθήκες εργασίας; Εγώ πάντως ενημέρωσα τουλάχιστον 80 γονείς στα σχολεία που δούλευα, και από αυτούς δεν υπέγραψε ούτε ένας. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!!! ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ!!! Εννοείται ότι τώρα πια δεν δέχομαι κριτική για τη δουλειά μου από κανένα γονιό.

Δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να ηθικολογείτε και να μας κάνετε κριτική ... αν πραγματικά νοιάζεστε για τους μαθητές και το μέλλον αυτής της χώρα τότε αλλάξτε στάση, μην απαιτείται από τους άλλους να "νοιαστούν".

Υ.Γ.1 : Λατρεύω τη δουλειά μου όπως και οι περισσότεροι συνάδερφοι μου, και αυτός είναι ο μόνος λόγος που συνεχίζω να εργάζομαι τόσα χρόνια με μεσαιωνικές συνθήκες!
Υ.Γ.2 : Αν νομίζετε ότι είναι τόσο απλό να σχεδιαστούν τα μαθήματα μίας ολόκληρης χρονιάς για έξι διαφορετικές τάξεις γιατί δεν το κάνετε μόνος σας; Just google it!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162199
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 400
Σύνολο: 416

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.