0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
leonidass θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο ο "ελιτισμός" να έχει και κάποια βάση και να προέρχεται από απείρως δυσκολότερες σπουδές.
Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ)
καλησπέραΕγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .Απο φοιτητές τους θαυμάζω. Τότε που επειδή πέρασαν το πολυτεχνείο ήταν οι μαμάω και όλοι οι άλλοι υποδεέστεροι. Τότε που νόμιζαν οτι επειδή έμαθαν πως δουλεύει ένα τρανσιστορ, δυο πύλες , τί είναι ανάδραση και φίλτρα νόμισαν οτι είναι ο αφρός της χώρας. Που ακόμα νομίζουν οτι διαφορικές εξισώσεις διδάχθηκαν μόνο αυτοί και εννοείται πως δύναται να κατανοήσουν μόνο αυτοί.Αυτοι λοιπόν που διδάχθηκαν λειτουργικά συστήματα (unix dos υπήρχαν τότε) δίκτυα (βιομηχάνικά επιπέδου ethernet 10baseT) θεωρούν οτι οι άλλοι από τις "δευτεροκλασάτες" μη πληροφορικές σχολές με msc και phd δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν το διερμηνευτή δηλ ψευδογλώσα και δομές if then else pointers και πίνακες σε μαθητές γ' λυκείου. Οι επιστήμονες που όταν από αυτούς πολλοί σπούδαζαν δεν υπήρχε κάν ιντερνετ , web , οπτικές ίνες. Οι επιστήμονες που όταν βγήκαν από τη σχολή και τα βρήκαν μπαστούνια πήγαν και διορίστηκαν εκεί που έφτυναν μεχρι τότε!Σε αυτούς τους επιστήμονες λοιπόν που θαυμάζω προτείνω αντί να βγάζουνε ανακοινώσεις για το ποιον να διώξουνε αξιοκρατικά να ζητήσουνε κάτι άλλο.Να δώσουνε όλοι ΑΣΕΠ με θέματα που είναι γκαραντι για επιστήμονες πληροφορικούς κατ' αυτούς.Μόνο που να έχουν δικαίωμα να δώσουν όλοι. Πληροφορικοί ΑΕΙ ΤΕΙ μαθηματικοί φιλόλογοι ακόμα και κομμώτριες.Εγώ μόνο αυτή την αξιοκρατία αναγνωρίζω και δεν είμαι ούτε επεδίωξα να γίνω καθηγητής πληροφορικής.Αυτά για να μην αρχίσω τους χαρακτηρισμούς και φάω κανα μπαν.υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.
βασια σωστα για το μη γενικευεις αλλάΌταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί" αυτό είναι μια γενίκευση.Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια. Και προς τους άλλους συναδέλφους για να μην μοιάζει οτι άρχισα μια επίθεση αναίτια, το αρχικό πόστ έγινε με βάση αυτό το δημοσίευμα που αφορά τους "επιστήμονες πληροφορικούς" (που μόνο αυτοι μπορεί να διδάξουν το "εαν-τοτε" το "οχι" κτλ) http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/e_14.htmlεπίσης έγινε με αφορμή τις δημοσιευσεις στον μίτο με τις διαθεσιμότητες και κατόπιν μεταφέρθηκε εδώ.Σας αφήνω να καθαρίσετε τους μη επιστήμονες με την ησυχία σας.
Συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο. Φυσική είχα γράψει άριστα. Μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι...να κάνω μια επαναληψούλα να διδάξω Φυσική μπας και σωθώ; Τι και αν έχουν πτυχίο Φυσικής; Πρέπει να έχεις τελειώσει Φυσική για να διδάξεις το ΘΜΚΕ δλδ;
μιλάω για όλες τις ειδικότητες:
Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν γιατί δεν ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να το βγάλεις. Για μένα είναι σαν να τελειώνεις σχεδόν τρεις σχολές μαζί όσο παράλογο κι αν σου φανεί.
Έχε υπόψιν σου για παράδειγμα πως διδάσκεσαι και πολλές φορές εξετάζεσαι σε δυσκολότερα θέματα από ότι ένας μαθηματικός, και καλύπτεις πάνω από το μισό πρόγραμμα του αντίστοιχου τμήματος.
Σε πολλούς μηχανικούς πάντως διακρίνεται αλαζονεία ίσως και μίσος και γι' αυτό φταίει η απαξίωση απ' το κράτος και όχι οι άλλοι. Όταν για παράδειγμα ο εκπαιδευτικός μηχανικός είναι ο χαμηλότερα αμοιβόμενος του δημοσίου κάτω κι από συναδέλφους τι να πεις...
Παράθεση από: leonidass στις Ιούλιος 18, 2013, 02:30:30 μμβασια σωστα για το μη γενικευεις αλλάΌταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί" αυτό είναι μια γενίκευση.Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια. Ποιος σου είπε ότι αυτά που γράφονται στο link αντιπροσωπεύουν τους "επιστήμονες" (όπως με τόση ειρωνεία αναφέρεις) πληροφορικούς;
βασια σωστα για το μη γενικευεις αλλάΌταν πας να απολύσεις αυτόν που διδάσκεις τόσα χρόνια διπλα δίπλα το ίδιο αντικείμενο επειδή απλά δεν έχει "το χαρτί" αυτό είναι μια γενίκευση.Όπως ήταν άδικη γενίκευση όταν δεν έκαναν δεκτούς τους καθ αυτο πληροφορικούς διοτι λέει δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια.
Μάλιστα, γνώρισες μερικούς υπερόπτες πολυτεχνίτες που νόμιζαν ότι είναι ανώτεροι απ' όλους και συμπέρανες ότι όλοι είναι έτσι....
Έχεις αδικηθεί τόσο πολύ από άτομα που σπούδασαν πληροφορική τόσο όσο να "αρχίσεις χαρακτηρισμούς";
Οι "σεμιναριούχοι" ισχυρίζονται .............. και προϋπηρεσία.
Οι "σεμιναριούχοι" ισχυρίζονται ότι το πτυχίο δεν είναι προαπαιτούμενο για να γίνει κάποιος καθηγητής πληροφορικής, γιατί έτσι κι αλλιώς το αντικείμενο είναι εύκολο... Αγνοούν βέβαια ότι οι ίδιοι έμαθαν ( πληροφορική με σεμινάρια 400 ωρών, όταν οι υπόλοιποι ξόδεψαν 4+ χρόνια για να μάθουν.Οι απόφοιτοι ΤΕΙ από τη μία λένε ότι το πτυχίο τους είναι ισότιμο με του πανεπιστημίου, αλλά από την άλλη είναι υπέρ του 60-40 στις προσλήψεις... Για τις ίδιες θέσεις διαγωνίζονται! Ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική να υπάρχει αυτό το "μαξιλαράκι" για τους ΠΕ20. Εφόσον ισχυρίζονται ότι είναι ανώτατη σχολή, ας διαγωνιστούν ίσοις όροις με τους ΠΕ19. Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν άτομα ή σχολές ΠΕ20/ΤΕΙ καλύτερες από ΠΕ19/ΑΕΙ, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν ΠΕ20, που στη σχολή τους έχουν μάθημα "Πληροφορική"!!! Οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια θεωρούν ότι η επάρκεια είναι κάτι φοβερό και μόνο αυτοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν σε σχολείο. Αλλά αλλού η επάρκεια δίνεται πακέτο με το βασικό πτυχίο στα 4 χρόνια και αλλού πρέπει να πάρεις πτυχίο και μεταπτυχιακό για να διεκδικήσεις είσοδο στην ΑΣΠΑΙΤΕ, ώστε να πάρεις το ίδιο προσόν! Οι δάσκαλοι στα δημοτικά θεωρούν ότι το μάθημα Τ.Π.Ε. θα έπρεπε να το διδάσκουν οι ίδιοι, αφενός επειδή επιμορφώνονται στις Τ.Π.Ε. και αφετέρου, επειδή το αντικείμενο είναι αρκετά εύκολο για να το διδάσκουν εξειδικευμένοι επιστήμονες πληροφορικής που ξέρουν πολύ πιο δύσκολα πράγματα.Οι σύμβουλοι της πληροφορικής, σε μεγάλη πλειοψηφία μη πληροφορικοί, Θα μπορούσα να γράφω σελίδες με τέτοιες διακρίσεις. Όλα αυτά οφείλονται ξεκάθαρα σε πολιτικές αποφάσεις του παρελθόντος, που πάρθηκαν από άτομα άσχετα με το χώρο και με κριτήριο κυρίως την "εξυπηρέτηση" ή τη "δημιουργία" ψηφοφόρων. Και η παρούσα κατάσταση μάλλον βολεύει το υπουργείο, γιατί μας κρατάει τόσα χρόνια χωρισμένους σε στρατόπεδα και αδυνατούμε να διεκδικήσουμε κάτι μαζικά.Κατά τη γνώμη μου, έστω και τώρα, αν θέλει το υπουργείο να αναβαθμίσει το χώρο της πληροφορικής, θα πρέπει να καθιερώσει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο, το οποίο να εφαρμοστεί μελλοντικά. Θεωρώ ότι ο χώρος της πληροφορικής δεν έχει ακόμα κορεστεί, για τον απλό λόγο ότι το μάθημα είναι ήδη (και ανέκαθεν ήταν) αρκετά υποβαθμισμένο και η τάση σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής. Οπότε τι πρέπει να γίνει; - Διδασκαλία της επιστήμης της πληροφορικής τόσο στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, όσο και στο γυμνάσιο και στο λύκειο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τη διδασκαλία Τ.Π.Ε.. Στη σύγχρονη εποχή θα πρέπει όλοι οι μαθητές να διδάσκονται σε βάθος μαθήματα όπως Αλγοριθμική λογική, Πολυμέσα, Έρευνα στο διαδίκτυο, Δίκτυα κτλ. Όχι μόνο σαν απλές διδακτικές ενότητες ενός μαθήματος επιλογής, αλλά ως υποχρεωτικά βασικά μαθήματα. Ακόμα και μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης, θα πρέπει όταν πηγαίνουν στο Λύκειο να έχουν ήδη αποκτήσει γενικές γνώσεις για την επιστήμη της πληροφορικής, όπως έχουν αποκτήσει για τη γλώσσα, τη φυσική, τα μαθηματικά και την ιστορία. Αυτή είναι η τάση της επιστήμης και κάτι τέτοιο θεωρώ ότι θα γίνει στο μέλλον. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε, τόσο το καλύτερο.- Επιλογή στο εξής του ικανότερου και του περισσότερο καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. ΟΚ, έγιναν αρκετά λάθη στο παρελθόν. Μπήκαν αρκετοί άσχετοι με το χώρο, με αποτέλεσμα να υποβαθμιστεί το ίδιο το μάθημα. Καιρός να κόψουμε το δρόμο σε άσχετους από το χώρο ή σε άτομα που ελπίζουν να βολευτούν μέσω της πληροφορικής. Δε μιλάω για τους ήδη διορισμένους, καθώς δεν θεωρώ ότι ευθύνονται οι ίδιοι για τα λάθη των αρμοδίων. Αλλά τουλάχιστον να σταματήσουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη. Θα πρέπει να θεσπιστεί ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για το διορισμό πληροφορικών. Δεν συζητάω καν για το αν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο το πτυχίο πληροφορικής. Εκεί μάλιστα θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα, για το ποιες σχολές είναι πραγματικά "πληροφορικής". Από κει και πέρα, αυστηρά ενιαίος ΑΣΕΠ για όλους χωρίς ποσοστώσεις και σπρώξιμο σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες (αφού αποδείξει κάποιος ότι είναι άξιος διορισμού, τα κοινωνικά κριτήρια μπορούν να τον βοηθήσουν να επιλέξει σχολείο κοντά στο σπίτι του, ή να έχει μισθολογικά προνόμια - όχι όμως να παίρνει τη δουλειά ικανότερων). Για την παιδαγωγική επάρκεια, θεωρώ ότι θα πρέπει να αξιολογείται μέσα από τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και να μοριοδοτούνται θετικά όσοι έχουν κάποιο σχετικό πτυχίο (ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό σε επιστήμες της αγωγής κτλ). Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα πρόσβασης σε τέτοιες σχολές (ειδικά τώρα που γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση). Επίσης, θετική μοριοδότηση για μεταπτυχιακά και προϋπηρεσία.