0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω το χω αγορασει να σου πω την αληθεια μιας που εκανα και 20 ευρω! Αλλα ίσως καλύπτεσαι και από τις πολύ καλά σχεδιασμένες διαφάνειες που αναρτωνται!
Συνέντευξη Κουρμπέτη 9/1/16: http://www.esos.gr/arthra/41758/synafeia-metaptyhiakon-me-tin-eae-milaei-sto-esos-o-proedros-tis-epist-epitropisΈχετε καταλάβει τι ισχύει για όσους τελειώνουν τώρα ή το καλοκαίρι σύμφωνα με την απόφαση και την συνέντευξη?
Αγαπητοί φοιτητές,Μετά την από Υπουργική Απόφαση του Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Ορισμός κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)» στις 5 Αυγούστου 2015, δημιουργήθηκε θέμα συνάφειας του μεταπτυχιακού μας προγράμματος στις Επιστήμες Αγωγής με κατεύθυνση στην Ειδική Εκπαίδευση.Για να εναρμονιστούμε με αυτή την απόφαση, έχουμε διαφοροποιήσει τον τίτλο της κατεύθυνσης από «Ειδική Εκπαίδευση» σε «Ειδική/ Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση». Το πρόγραμμα παραμένει το ίδιο με τη διαφορά ότι προσφέρει τώρα την επιλογή της Εφαρμοσμένης Ειδικής Εκπαίδευσης όπου ο φοιτητής μετά την ολοκλήρωση των 90 ECTS της Ειδικής Εκπαίδευσης θα πρέπει να διεκπεραιώσει επίσης πρακτική άσκηση (30 ECTS) και το μάθημα EDUC-610BL Μέτρηση και αξιολόγηση στην Ειδική Εκπαίδευση το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για τους φοιτητές που επιλέγουν την Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση.Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε μια προσπάθεια να διευκολύνει τους φοιτητές που επηρεάζονται από την συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση μειώνει το κόστος στα 1190 ευρώ από το αρχικό κόστος των 30 ECTS που αντιστοιχεί σε 1950 ευρώ.Για τους υφιστάμενους φοιτητές που έχουν ήδη ολοκληρώσει τα μαθήματα του Κύκλου Α: Έρευνα και Αξιολόγηση, και θα πρέπει να παρακολουθήσουν το μάθημα EDUC-610BL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Ειδική Εκπαίδευση θα μπορούν να το παρακολουθήσουν δωρεάν. Με τις αλλαγές αυτές τηρούμε:1. το κριτήριο που απαιτεί 6/8 (75%) του προγράμματος να είναι άμεσα σχετικό με τις κατηγορίες αναπηριών ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών2. το κριτήριο που απαιτεί διάρκεια σπουδών τουλάχιστον 2 ετών3. το κριτήριο που απαιτεί το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα να περιλαμβάνει πρακτική άσκησηΠαρακαλούμε να δηλώσετε εάν επιθυμείτε να επιλέξετε την Εφαρμοσμένη Ειδική Εκπαίδευση ή αν επιθυμείτε να παραμείνετε στο υφιστάμενο Πρόγραμμα Σπουδών της Ειδικής Εκπαίδευσης αποστέλλοντας email στο DL@unic.ac.cy με τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, Φοιτητικό Αριθμό).Με εκτίμησηΚαθ. Παναγιώτης ΑγγελίδηςΚοσμήτορας Σχολής Επιστημών Αγωγής
φίλοι / φίλες, πριν μερικούς μήνες εδώ στο forum μετρούσαν τα credits για να δουν εάν πιάνουν το 51% σε ειδική αγωγή. τα έφερε όμως έτσι η κατάσταση ώστε για "αυτοδυναμία" να θέλουμε 75%. Μέτρησα που βρισκόμαστε και βλέπω ότι είμαστε στο 65%. Θεωρώ λοιπόν ότι το πανεπιστήμιο θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία (πέρα από τις άλλες) ώστε να διορθωθεί και αυτό. Εμείς όμως που είμαστε στα 2/3 του δρόμου πλέον δεν έχουμε ΛΕΦΤΑ άλλα για να πληρώνουμε επιπλέον μαθήματα ειδικής αγωγής... Φτάνει αυτά που πληρώσαμε σε βρασίδες και σεμινάρια...Minimum Credits: 30Minimum ECTS Credits: 90ΟΜΑΔΑ Α – 0/6ΟΜΑΔΑ Β – 0/3ΟΜΑΔΑ Γ – 9/9ΟΜΑΔΑ Δ – 9/9ΟΜΑΔΑ Ε – 0/3ΣΥΝΟΛΟ 18 / 30 ή 60% (μακρυά από το 75% του ΙΕΠ)Α’ ΟΜΑΔΑ - Έρευνα και Αξιολόγηση - Δύο Μαθήματα – 6CreditsEDUC-510DL Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής ΈρευναςEDUC-511DL Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής ΈρευναςEDUC-512DL Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική ΣτατιστικήEDUC-610DL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην ΕκπαίδευσηEDUC-611DL Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής ΈρευναςEDUC-612DL Προκεχωρημένες Μορφές Στατιστικής ΑνάλυσηςΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠΒ’ ΟΜΑΔΑ - Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης – Ένα Μάθημα 3 creditsEDUC-500DL Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-501DL Ψυχολογικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-502DL Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-503DL Εκπαιδευτικά Κινήματα και ΝεωτερισμοίEDUC-504DL Συγκριτική ΠαιδαγωγικήEDUC-601DL Μάθηση και ΝόησηΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠΓ- ΟΜΑΔΑ - Ειδική Εκπαίδευση – Τρία Υποχρεωτικά – 9creditsEDUC-521DL Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών ΑναγκώνEDUC-523DL Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική ΕκπαίδευσηEDUC-621DL Παιδαγωγική της ΣυμπερίληψηςΣημείωση: μάλλον και τα τρια εμπίπτουν στο ΙΕΠΔ – ΟΜΑΔΑ - Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής - Ειδική Εκπαίδευση – 9 creditsEDUC-525DL Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές ΠροσεγγίσειςEDUC-526DL Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές ΑνάγκεςEDUC-527DL Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές ΑνάγκεςEDUC-528DL Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές ΑνάγκεςEDUC-529DL Νοητική Υστέρηση - ΑυτισμόςEDUC-552DL Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική ΕκπαίδευσηEDUC-623DL Ψυχοπαθολογία του ΠαιδιούEDUC-624DL Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες ΤάσειςEDUC-626DL Συναισθηματικά και Συμπεριφορικά ΠροβλήματαEDUC-627DL Αισθητηριακές ΔιαταραχέςEDUC-628DL Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική ΠαράλυσηEDUC-697DL Εξατομικευμένη ΜελέτηΣημείωση: αν εξερέσουμε το τελευταίο τότε όλα μάλλον εμπίπτουν στο ΙΕΠΕ – ΟΜΑΔΑ – ΣΕΜΙΝΑΡΑ – 3 creditsEDUC-591DL Σεμινάριο Ι:Θεματικά Πεδία Κατεύθυνσης EDUC-592DL Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών ΔεδομένωνEDUC-593DL Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών ΔεδομένωνΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠ