0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
απ αυτους που λενε οτι γραψαν ΑΣΕΠ και θελουν και 30 και 130 μορια , οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ δεν έχουν γράψει καν , με κωδικο μπηκαν ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ και τωρα το παιζουν κιολας .Οι άλλοι που γυριζαν χρονια ολοκληρα σε όλη την Ελλαδα ΟΡΓΩΝΟΝΤΑΣ απ ακρη σε άκρη βγαίνουν τωρα και εκτεθειμένοι απο τους προηγουμενους ( τους δηθεν και καλα του ΑΣΕΠ )Τωρα ρωταω εγω...αν πάρει κανεις καμιά ΜΠΕΡΕΤΑ και τους αρχισει θα χει άδικο ?
Για να βγάλει σε διαθεσιμότητα πρέπει να έχει υπεράριθμους.Αν έχει 1200 οργανικές στην επικράτεια και οι 200 είναι υπεράριθμοι καταργεί τις 200 οργανικές (με υπουργική απόφαση μόνο). Μετά αναλαμβάνουν τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ να βρουν τους υπεράριθμους. Αν κατάλαβες όποιος δεν έχει οργανική και είναι υπεράριθμος την πάτησε.Ο τρόπος διορισμού μετράει αφού βγείς σε διαθεσιμότητα.Πάρε κανένα τηλ στα ΠΥΣΔΕ ή στο υπουργείο.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις .
Παράθεση από: knkn στις Αυγούστου 08, 2013, 12:33:30 pmΕυχαριστώ για τις απαντήσεις και συνεχίζω με νέες ερωτήσεις ….. α) Ας υποθέσουμε ότι μια ειδικότητα ( π.χ. μαθηματικοί ) δεν έχει υπεράριθμους Πανελλαδικά και δεν βγαίνει κανείς σε διαθεσιμότητα . Όμως μετά τις τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά , υπάρχουν πλεονάσματα ( π.χ.) σε Καρδίτσα και Τρίκαλα και έλλειμμα μαθηματικών σε Αθήνα και Σπάρτη . Θα υπάρξει κινητικότητα τότε ; Ποιους θα μετακινήσουν ; Τους τελευταίους σε μόρια από αυτούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ των Τρικάλων και της Καρδίτσας ; Υποχρεωτική μετάθεση με βάση τα μόρια τους ; ή κινητικότητα με βάση τα νέα μόρια του Κούλη ; Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει: α) υποχρεωτική μετάθεση. Με βάση το τελευταίο σχέδιο ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις (που όμως δεν έχει πάρει ΦΕΚ και μάλλον είναι ακόμα στο ΣτΕ, οπότε μπορεί να υπάρξουν αλλαγές), μετακινούνται οι τελευταίοι σε μόρια από αυτούς που έχουν λιγότερα από 12 χρόνια προϋπηρεσίας + λιγότερες από 12 ώρες σε μαθήματα α΄και β΄ ανάθεσης και α΄ και β΄ειδικότητας. Δηλαδή ουσιαστικά οι τελευταίοι σε μονάδες μετάθεσης από όσους έχουν απομείνει μετά τις τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά του ΠΥΣΔΕ. β) υποχρεωτική απόσπαση για έναν χρόνο βάσει του ν. 3848/2010Κινητικότητα με βάση τα μόρια του Κούλη σίγουρα όχι, γιατί αυτή πάει μαζί με τη διαθεσιμότητα και επιπλέον αφορά μετακίνηση σε άλλο κλάδο ή άλλη θέση. Ούτε υποχρεωτική μετάταξη (δηλ. κινητικότητα χωρίς διαθεσιμότητα), γιατί πάλι πρόκειται για μετακίνηση σε άλλο κλάδο ή άλλη βαθμίδα ή άλλο φορέα.Παράθεσηβ) Αν τώρα μια άλλη ειδικότητα έχει υπεράριθμους σε Πανελλαδικό επίπεδο και βγάλουν κόσμο σε διαθεσιμότητα τότε η επιλογή θα γίνει με βάση τα μόρια του Κούλη . Αυτό σημαίνει πως μπορεί να βγει σε διαθεσιμότητα κάποιος που έχει οργανική και να μη βγει κάποιος που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ , σωστά ; Και μετά κάποιοι ίσως χρειαστεί να μετακινηθούν για λόγους αντίστοιχους με την περίπτωση α ) , σωστά ; Ναι, σωστά.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συνεχίζω με νέες ερωτήσεις ….. α) Ας υποθέσουμε ότι μια ειδικότητα ( π.χ. μαθηματικοί ) δεν έχει υπεράριθμους Πανελλαδικά και δεν βγαίνει κανείς σε διαθεσιμότητα . Όμως μετά τις τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά , υπάρχουν πλεονάσματα ( π.χ.) σε Καρδίτσα και Τρίκαλα και έλλειμμα μαθηματικών σε Αθήνα και Σπάρτη . Θα υπάρξει κινητικότητα τότε ; Ποιους θα μετακινήσουν ; Τους τελευταίους σε μόρια από αυτούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ των Τρικάλων και της Καρδίτσας ; Υποχρεωτική μετάθεση με βάση τα μόρια τους ; ή κινητικότητα με βάση τα νέα μόρια του Κούλη ;
β) Αν τώρα μια άλλη ειδικότητα έχει υπεράριθμους σε Πανελλαδικό επίπεδο και βγάλουν κόσμο σε διαθεσιμότητα τότε η επιλογή θα γίνει με βάση τα μόρια του Κούλη . Αυτό σημαίνει πως μπορεί να βγει σε διαθεσιμότητα κάποιος που έχει οργανική και να μη βγει κάποιος που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ , σωστά ; Και μετά κάποιοι ίσως χρειαστεί να μετακινηθούν για λόγους αντίστοιχους με την περίπτωση α ) , σωστά ;
Ο διορισμός απο ΑΣΕΠ μπορει να κατοχυρώνεται νομικα τη μονιμοτητα απο ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια δε σε κανει ομως απαραιτητα ανώτερο και ικανοτερο εκπαιδευτικο. Αυτο να το θυμούνται καποιοι οπως και το αντιστροφο το "ο παλιός ειναι αλλιώς" καλο θα ειναι να περιοριστεί η να εξαφανιστει
Οχι συναδελφε γενικα το εγραψα γιατι διαπιστωνω ιδιαιτερη επαρση καποιον που διοριστηκαν με ασεπ. Απι κει και περα πιστευω οτι με την εισοδο του ασρπ εστω και με αυτη την ιδιαιτερα ατελη μορφη βελτιωθηκε παρα πολυ το επίπεδο των εκπσιδευτικων. Φυσικα αυτο ειναι αποψη μου χωρις να θελω να θιξω παλιοτερους συναδελφους οι οποιοι λογω πειρας εχουν κατα μεσο ορο αποτελεσματικοτερη δθδασκαλια και ειναι λογικο. Δε μπορω να συγκρινω εναν νεο που διδασκει 2-3χρονια με καποιον που διδασκει 15-20. Θεωρω ομως οτι υπαρχει αναβαθμιση εκπαιδευτικου δυναμικου