*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 47904 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #98 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 07:43:58 μμ »
Θα σου ανταποδώσω, παραφράζοντάς την, τη δική σου προτροπή προς όσους έχουν άποψη για νομικά θέματα χωρίς να είναι ειδικοί:
Μείνε στα νομικά και άσε την ιστορία για τους πραγματικά γνωρίζοντες.
Δεν το συνεχίζω -πέραν του ότι είμαστε εκτός θέματος, δεν έχει και νόημα.
Αφού βρήκα εναν ειδικό,ο οποίος έχει μελετήσει σε βάθος και όλες τις αιρέσεις (γενικά  ως φαινόμενο ( ; ),ας μου απαντηθει επιτέλους και το ερώτημα που έχω απευθύνει στο νήμα σχετικά με τις διεκδικήσεις των φιλολόγων για το μάθημα της ιστορίας.(τις οποίες τις θεωρώ δικαιολογημένες σε πολύ μεγάλο βαθμο,για να μην παρεξηγηθούμε)
http://www.pde.gr/index.php?topic=28940.msg716254#msg716254

Δηλαδή,τί έχει να απαντήσει ένας φιλόλογος στον κοινωνιολόγο (και όχι μόνο αυτόν) που ισχυρίζεται ότι ¨δεν ονομάζεται τυχαία η Ιστορία ως η «Κοινωνιολογία τού χθες»¨;Γνωρίζουμε τη διαφορά μεταξύ των ανθρωπιστικών  επιστημών (και της θεολογίας ανάμεσά τους) από τις κοινωνικές;Εναν προβληματισμό θέτω απλά,γιατί έχω την αίσθηση ότι πολλές απόψεις διατυπωνονται εντελώς πρόχειρα.

Υ.Γ.1  Θεωρώ ορθό οι θεολόγοι να έχουν σε Β΄ανάθεση μόνο την Βυζαντινή Μεσαιωνική Ιστορία.Οπως,κατά τη γνώμη μου,οι ξενόγλωσσοι και οι κοινωνιολόγοι συνάδελφοι θα έπρεπε να έχουν σε Β΄ανάθεση μόνο την Νεώτερη-Σύγχρονη.Κανένας από αυτούς την Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου .

Υ.Γ.2  Η άποψη ότι ένας απόφοιτος των τριών ¨ελληνικών φιλολογικών¨τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής (κλασικό-ιστορικό-ΦΠΨ ) δεν μπορεί εξ ορισμού να διδάξει Ιστορία ή  Αρχαία ή άλλα μαθήματα,εξαιτίας του αριθμού των ομώνυμων μαθημάτων που έχει διδαχθεί στο τμήμα του,δηλώνει ότι αυτός που τη διατυπώνει δεν έχει καμιά σχέση με το πνεύμα της Φιλοσοφικής Σχολής και των ανθρωπιστικών επιστημών που αυτή διακονεί.Από εκεί και πέρα φυσικά υπάρχει και ο προσωπικός παράγοντας που επηρεάζει την ποιότητα των σπουδών του κάθε φοιτητή.Κάποιοι απόφοιτοι δεν έχουν πάρει πράγματι μυρωδιά (βλ.τις θέσεις της Ρεπούση για τη νεκρή γλώσσα των αρχαίων σήμερα στη Βουλή επικαλούμενη μάλιστα τις ανθρωπιστικές επιστήμες!)

Υ.Γ.3 Μόλις διόρθωσα τον παραπάνω σύνδεσμο.Συγνώμη για την ταλαιπωρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 07:53:40 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #99 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 08:18:21 μμ »
Όχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;;
Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!
...Λώρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ξενερώσατε κάποιοι φιλόλογοι με την β ανάθεση ΠΕ10 και 13...και αντιδράτε (κάποιοι) με τους ξενόγλωσσους??...και άσε τις μετατάξεις --- εντός νομού το κάνουν
++++
Ας μας πουν οι φιλολογοι γιατι έχουν τετοιο μενος ειδικα για  τις ξενες φιλολογίες και οχι για τους θεολογους κλπ. Πραγματικα θα ηθενα να μαθω ΓΙΑΤΙ μονο με τους ξενογλωσσους??απαιτειστε να καταργηθει εντελως η Β αναθεση, αλλιως αλλα λογια να αγαπιομαστε..

Φιλέ...τον τίτλο του τόπικ τον βλέπεις ή όχι...;;;;;  ??? ??? ???
Όσα έχω πει εγώ και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι ισχύει γενικά για την Β ανάθεση,απλά το αίτημα στο Υπουργείο για επαναφορά της Β ανάθεσης φίλτατε στην προκειμένη την έκαναν οι ξενόγλωσσοι και όχι οι θεολόγοι και οι κοινωνιολόγοι, εξ'ού και ο τίτλος του τόπικ....και δεν πρόκειται περί μένους...ήμαρτον δηλαδή...να καταλβαινόμαστε στα βασικά! Στα βασικά!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος vpdt

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #100 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 08:33:06 μμ »
Έτσι όπως δίνεται (για το 2013-14) η Ιστορία ξανά και στους ξενόγλωσσους ως β΄ανάθεση, είναι ουσιαστικά σαν να μην τους δίνεται, αφού σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι ΠΕ 01, 10 και 13. Είδατε πόσα ΠΥΣΔΕ έχουν ΠΕ01 πλεονάζοντες; Σιγά μη μείνουν ώρες Ιστορίας για τους ξενόγλωσσους. Για ξεκάρφωμα το έκανε το υπουργείο για να μην έχει τις διαμαρτυρίες των συνδέσμων μας.

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #101 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 08:40:13 μμ »
Έτσι όπως δίνεται (για το 2013-14) η Ιστορία ξανά και στους ξενόγλωσσους ως β΄ανάθεση, είναι ουσιαστικά σαν να μην τους δίνεται, αφού σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι ΠΕ 01, 10 και 13. Είδατε πόσα ΠΥΣΔΕ έχουν ΠΕ01 πλεονάζοντες; Σιγά μη μείνουν ώρες Ιστορίας για τους ξενόγλωσσους. Για ξεκάρφωμα το έκανε το υπουργείο για να μην έχει τις διαμαρτυρίες των συνδέσμων μας.

θα μείνουν πολλές ώρες συνάδελφε και ειδικά σε μεγάλα γυμνάσια των πόλεων...
Οι θεολόγοι χωρίς ωράριο συμπληρωμένο και οι νομικοί-κοινωνιολόγοι είναι πολύ λίγοι...

Καλό βράδυ σ όλες και όλους...
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #102 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 09:04:40 μμ »
rublev, η άποψή μου είναι η εξής (αντιπαρέρχομαι το ειρωνικό ύφος της εισαγωγικής παραγράφου του μηνύματός σου):
Η ιστορία είναι και κοινωνική και ανθρωπιστική επιστήμη (νομίζω ότι αυτή είναι και η επικρατούσα αντίληψη διεθνώς). Κοινωνική γιατί μελετά τις παρελθοντικές κοινωνίες (τη δομή, τους θεσμούς τους κλπ), αλλά και γιατί χρησιμοποιεί μεθόδους των κοινωνικών επιστημών. Ανθρωπιστική γιατί δημιουργεί ή σφυρηλατεί συλλογικές ταυτότητες, και γιατί αξιολογεί πράξεις, στάσεις και συμπεριφορές (και, υπό αυτή την έννοια, "διδάσκει"). Γι' αυτό συγγενεύει τόσο με τις άλλες ανθρωπιστικές επιστήμες (φιλοσοφία, φιλολογία κ.α.),  όσο και με τις άλλες κοινωνικές (κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες, οικονομία κ.α.). Γενικά, άλλωστε, οι κοινωνικές επιστήμες και οι ανθρωπιστικές σπουδές (αυτός νομίζω ότι είναι ο σωστός όρος), καθώς και οι λεγόμενες πολιτισμικές σπουδές, αλληλοτέμνονται.
Εσύ, αν έχω καταλάβει τη θέση σου, τραβάς διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις ανθρωπιστικές και τις κοινωνικές επιστήμες και απορρίπτεις την ένταξη της ιστορίας στις τελευταίες. Θεωρείς, δηλαδή, ότι η ιστορία πρέπει να έχει μόνο διδακτικό και αξιολογικό χαρακτήρα, π.χ. όσον αφορά την αρχαία ιστορία να εστιάζεται στη συμπεριφορά των Αθηναίων στους Μηλίους και να μην ασχολείται με την ταξική σύνθεση των αρχαίων κοινωνιών ή με τη θέση της γυναίκας. Όπως έγραψα παραπάνω, η άποψή μου είναι ότι όλα αυτά αποτελούν αντικείμενο της ιστορίας.

Υ.Γ. Σχετικά με τη Ρεπούση και όσα είπε:  Θεωρώ ότι έχει δίκιο κατά το ήμισυ. Τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά είναι νεκρές γλώσσες, από την άποψη ότι δεν ομιλούνται πλέον. Ωστόσο, στις γλώσσες αυτές γράφτηκαν κάποια από τα σημαντικότερα κείμενα του ανθρώπινου πολιτισμού, γι' αυτό και τα αρχαία ελληνικά τουλάχιστον πρέπει να διδάσκονται. Πιστεύω, όμως, ότι η διδασκαλία των αρχαίων από το πρωτότυπο πρέπει να περιοριστεί στο Λύκειο, όπως την περίοδο 1976-1990 περίπου.
Η συγκεκριμένη κυρία δε μου είναι καθόλου συμπαθής, όχι όμως για τους λόγους για τους οποίους την αντιπαθούν οι περισσότεροι. Το ότι έγραψε ένα μάλλον κακό βιβλίο (και δεν εννοώ τόσο το περιβόητο "συνωστίζονται" - και η ίδια άλλωστε παραδέχτηκε το λάθος της) δε σημαίνει ότι πρέπει να δαιμονοποιούμε ό,τι λέει.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:21:30 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #103 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:41:58 μμ »
ioanna89,αρχικά να σε ευχαριστήσω που αντιπαρέρχεσαι το ειρωνικό μου ύφος,γιατί είναι αποτέλεσμα εκνευρισμού από την ευκολία με την οποία διατυπώνονται απόψεις στο διαδίκτυο και δεν αφορά εσένα προσωπικά.

Γενικά δεν αρνούμαι τη χρησιμότητα των κοινωνιολογικών μελετών στην επιστήμη της ιστορίας.Ωστόσο,τις θεωρώ αποσπασματικές και μερικές,λόγω των μεθόδων τις οποίες μεταχειρίζεται.Η ιστορία περιλαμβάνει τη συνολική πορεία του ανθρώπινου είδους και τις δράσεις του.Φυσικά λοιπόν και θα αναφερθείς και σε χαρακτηριστικά των κοινωνιών ανά τους αιώνες.Ωστόσο (κι εδώ έγκειται η σημαντικότερη διαφορά),δεν αποσκοπεί στη "σφυρηλάτηση συλλογικών ταυτοτήτων".Κάτι τέτοιο επιδιώκει η οπτική της Ρεπούση και των άλλων ιστορικών που επηρεάζονται από τον (ξεπερασμένο) μοντερνισμό.Η ιστορία π.χ. δεν μπορεί να είναι ούτε εθνοκεντρική,ούτε εθνομηδενιστική.Δεν γράφεται από τους νικητές,αντίθετα απ'ό,τι μπορεί να υποστηρίζεται σήμερα από πολλούς.Και αυτό επειδή ξεφεύγει από αυτόν τον επικίνδυνο διδακτισμό (δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα σε τέτοια ζητήματα συμφωνούν οι νεοφιλελεύθεροι τύπου Μάνος με τους "αριστερούς"τύπου Ρεπούση κ.α.).Αναφέρεται πρώτα απ'όλα στον Ανθρωπο.Σκοπός της είναι ο προβληματισμός σχετικά με τη φύση του,τις ανάγκες του διαχρονικά,το τι μπορεί να κουβαλάει ως εμπειρικό φορτίο μέχρι τώρα,το πως αξίζει να ζει,γιατί σε τελική ανάλυση αυτός είναι που δημιουργεί ιστορία και όχι οι κατά καιρούς κοινωνικές τάσεις.Τέλος πάντων,είναι μεγάλη κουβέντα,αλλά προσωπικά αρνούμαι να δω τον απόφοιτο της Φιλοσοφικής σχολής ως απόφοιτο μόνο του Ιστορικού χωρίς να κατανοεί το γιατί ο Θεμιστοκλής μπόρεσε και οδήγησε τους Ελληνες σε νίκη στη Σαλαμίνα ή ως απόφοιτο μόνο του Κλασικού χωρίς να κατανοεί τις συνθήκες μέσα στις οποίες γράφει ο Αριστοφάνης,καθώς και ποια στάση ζωής εκφράζει.Γιατί άραγε ο φοιτητής του Ιστορικού-Αρχαιολογικού διδάσκεται φιλοσοφία;Δυστυχώς η υπερεξειδίκευση και η τεχνοκρατική αντίληψη έχουν κατακτήσει τις ανθρωπιστικές επιστήμες, οι οποίες έτσι κι αλλιώς δεν εξυπηρετούν σήμερα τον παγκοσμιοποιημένο υλισμό.

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:09:22 μμ »
'' Η Ιστορια ειναι το οπιο του pde''  ;D  ;D  ;D

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5737
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:40:02 μμ »
Τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά είναι νεκρές γλώσσες, από την άποψη ότι δεν ομιλούνται πλέον. Ωστόσο, στις γλώσσες αυτές γράφτηκαν κάποια από τα σημαντικότερα κείμενα του ανθρώπινου πολιτισμού, γι' αυτό και τα αρχαία ελληνικά τουλάχιστον πρέπει να διδάσκονται.

Όχι ακριβώς. Τα λατινικά είναι όντως μια νεκρή γλώσσα που απέχει αρκετά από τις σημερινές λατινογενείς γλώσσες.
Τα αρχαία ελληνικά, όμως, λόγω ακριβώς της σπουδαίας γραπτής παράδοσης ήταν επί αιώνες πρότυπο και σημείο αναφοράς για τους ομιλούντες την ελληνική. Αυτό σημαίνει ότι, αν κάποιος δεν διδαχθεί αρχαία ελληνικά, όχι μόνο δεν θα μπορεί να διαβάσει από το πρωτότυπο αρχαία κείμενα, αλλά θα έχει μεγάλο πρόβλημα να κατανοήσει μεταγενέστερα κείμενα (βυζαντινά και καθαρευουσιάνικα) που γράφτηκαν με πρότυπο την αρχαία ελληνική. Επίσης, θα δυσκολεύεται να καταλάβει τύπους και εκφράσεις της νέας ελληνικής που έχουν διατηρηθεί από το απώτατο παρελθόν.

Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι καλύτερο να διδάσκονται στο λύκειο, όταν δηλαδή οι μαθητές έχουν πλέον διδαχθεί επαρκώς τη νεοελληνική γραμματική και το νεοελληνικό συντακτικό και έχουν την ωριμότητα να διακρίνουν και να συγκρίνουν τις δυο γλωσσικές μορφές. Οι σημερινοί μαθητές διδάσκονται αρχαία επί τόσα χρόνια και τελικά βλέπω ότι γνωρίζουν λιγότερα από όσα μαθαίναμε εμείς σε τρία χρόνια...
Η Ρεπούση δείχνει να έχει μια περίεργη σχέση με οτιδήποτε σχετίζεται με την πολιτιστική ταυτότητα. Πιστεύει ότι το σχολείο πρέπει να παρέχει μια «ουδέτερη» παιδεία.  Ουδέτεροι άνθρωποι δεν υπάρχουν όμως. Είναι άλλο πράγμα να μαθαίνεις το σεβασμό σε όλες τις ταυτότητες και άλλο να παραγνωρίζεις την ιδιαίτερη ταυτότητα του καθενός (γλώσσα, ιστορία, πολιτισμός, πολίτευμα, θρησκεία κλπ).
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος fantastic06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1112
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 12:15:43 πμ »
Παρ´ολο που μου άρεσαν τα αρχαία,είναι ανόητο νάστε τόσο κολλημένοι και να θέλετε να διδάσκονται ακόμα στα σημερινά παιδια.Είναι όπως ακριβώς συμβαίνει με τις ασπρομαυρες ελληνικές ταινίες του ´50:ενω όλοι τις αγαπάμε όταν στο star έχει κάποια καινούρια σίγουρα θα αλλάξουμε κανάλι.
Πως γίνεται να αρέσουν τα αρχαία στα παιδια ,συνελθετε επιτελους!
Πιστεύω πως αν το υπουργείο ασχολούνταν σοβαρά με την παιδεία όλα αυτά τα μαθήματα που παραπέμπουν στο σχολείο της προ προ προ γιαγιάς μου θα τα έβαζε στο χρονοντουλαπο με μπόλικη ναφθαλινη!

P.s.όσο για την σχέση τους με την νεοελληνικη ,είναι κάτι που ενδιαφέρει μόνο τους φοιτητές του κλασσικου τμήματος της φιλολογίας και κανέναν άλλον πιστέψτε με.

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #107 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 12:30:36 πμ »
Δεν είναι μόνο οι αναπληρωτές (αν και γι' αυτούς το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, γιατί μιλάμε για θέσεις εργασίας). Είναι και οι φιλόλογοι στη διάθεση, που μπορεί να αναγκαστούν να πάνε σε μακρινό σχολείο.
Και, όπως έγραψα κι αλλού, είναι αλήθεια ότι κάποιοι φιλόλογοι δε γουστάρουν την ιστορία και ευχαρίστως την ξεφορτώνονται. Αρκετοί άλλοι, όμως, θέλουν να την διδάξουν, όχι για συμπλήρωση ωρών, αλλά επειδή έχουν ειδικευτεί σε αυτήν ή τους αρέσει.

Εγώ μπορώ να σου υπογράψω και χαρτί άμα θέλεις ότι κανένας δεν γουστάρει να πάρει ιστορίες ,όχι μόνο οι φιλόλογοι αλλά ξέρω και συναδέλφους πτυχιούχους του ιστορικού.

Μην υπογράψεις χαρτί, γιατί υπάρχει τουλάχιστον ένας: εγώ.

Eίμαστε δύο!!!Κι εγώ!!! ;D

Πέρα από την πλάκα, dd2, νομίζω ότι καλό είναι να μην ξεπερνάμε κάποια όρια. Άλλωστε εκπαιδευτικοί είμαστε και διδάσκουμε στους μαθητές την τήρηση των ορίων, πέρα από τα όποια μαθήματα της ειδικότητάς μας.

Την παρατήρηση αυτή να την κάνεις πρώτα στον υπουργό μας ο οποίος αν και καθηγητής έχει ξεπεράσει προ πολλού κάθε όριο.Βέβαια όλα αυτά γίνονται γιατί για το όποιο χρέος-μνημόνιο ο λογαριασμός πρέπει να πληρωθεί από τους Δ.Υ. και ειδικά από τους εκπαιδευτικούς.Εγώ δεν δέχομαι να πληρώσω αυτόν τον λογαριασμό.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5737
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #108 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 12:35:22 πμ »
Παρ´ολο που μου άρεσαν τα αρχαία,είναι ανόητο νάστε τόσο κολλημένοι και να θέλετε να διδάσκονται ακόμα στα σημερινά παιδια.Είναι όπως ακριβώς συμβαίνει με τις ασπρομαυρες ελληνικές ταινίες του ´50:ενω όλοι τις αγαπάμε όταν στο star έχει κάποια καινούρια σίγουρα θα αλλάξουμε κανάλι.
Πως γίνεται να αρέσουν τα αρχαία στα παιδια ,συνελθετε επιτελους!
Πιστεύω πως αν το υπουργείο ασχολούνταν σοβαρά με την παιδεία όλα αυτά τα μαθήματα που παραπέμπουν στο σχολείο της προ προ προ γιαγιάς μου θα τα έβαζε στο χρονοντουλαπο με μπόλικη ναφθαλινη!

P.s.όσο για την σχέση τους με την νεοελληνικη ,είναι κάτι που ενδιαφέρει μόνο τους φοιτητές του κλασσικου τμήματος της φιλολογίας και κανέναν άλλον πιστέψτε με.


Mόνο που παιδεία σημαίνει κάτι πολύ παραπάνω από τις καινούργιες σειρές του STAR. Διαχρονικές αξίες και μηνύματα δύσκολα θα βρεις σ' αυτές, ενώ στα αρχαία κείμενα ανατρέχουν γενιές και γενιές, ειδικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Όσο για την προ-προ-προ γιαγιά σου, μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να διδάχθηκε και κάποια πράγματα καλύτερα από εσένα. Τα τελευταία χρόνια τα βιβλία είναι πολύ πιο κακογραμμένα απ' ό,τι στο παρελθόν. ;)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #109 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 03:27:24 πμ »
rublev, πράγματι είναι μεγάλη κουβέντα και μάλλον δεν μπορεί να γίνει σε ένα φόρουμ...

apri, η σχέση της αρχαίας με τη ν.ε. είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά νομίζω πως αυτό δεν αναιρεί το ότι η α.ε. είναι νεκρή γλώσσα· δε μιλάει κανείς σήμερα την αττική διάλεκτο ούτε γράφει σε αυτήν. Καταλαβαίνω ότι η λέξη "νεκρή" ενεργοποιεί αμυντικά ανακλαστικά (δεν αναφέρομαι σε σένα) σχετικά με την εθνική ταυτότητα κλπ, αλλά δε σημαίνει τίποτα για την αξία της α.ε.

Παράθεση
Η Ρεπούση δείχνει να έχει μια περίεργη σχέση με οτιδήποτε σχετίζεται με την πολιτιστική ταυτότητα. Πιστεύει ότι το σχολείο πρέπει να παρέχει μια «ουδέτερη» παιδεία.
Δε νομίζω ότι πιστεύει ακριβώς αυτό. Οι απόψεις της απηχούν το είδος του ευρωπαϊσμού που πρεσβεύει ο πολιτικός της χώρος: πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης και διαμόρφωση κοινής ευρωπαϊκής συνείδησης που θα βασίζεται στις αρχές του Διαφωτισμού.

Υ.Γ. Αν συνεχιστεί η κουβέντα, μάλλον θα πρέπει να μεταφέρω τα τελευταία μηνύματά μας σε νέο θέμα...  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2013, 03:33:31 πμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #110 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 05:48:37 πμ »
Παρ´ολο που μου άρεσαν τα αρχαία,είναι ανόητο νάστε τόσο κολλημένοι και να θέλετε να διδάσκονται ακόμα στα σημερινά παιδια.Είναι όπως ακριβώς συμβαίνει με τις ασπρομαυρες ελληνικές ταινίες του ´50:ενω όλοι τις αγαπάμε όταν στο star έχει κάποια καινούρια σίγουρα θα αλλάξουμε κανάλι.
Πως γίνεται να αρέσουν τα αρχαία στα παιδια ,συνελθετε επιτελους!
Πιστεύω πως αν το υπουργείο ασχολούνταν σοβαρά με την παιδεία όλα αυτά τα μαθήματα που παραπέμπουν στο σχολείο της προ προ προ γιαγιάς μου θα τα έβαζε στο χρονοντουλαπο με μπόλικη ναφθαλινη!

P.s.όσο για την σχέση τους με την νεοελληνικη ,είναι κάτι που ενδιαφέρει μόνο τους φοιτητές του κλασσικου τμήματος της φιλολογίας και κανέναν άλλον πιστέψτε με.
Συμφωνώ 100% με αυτό, χωρίς όμως να είμαι υπερ της κατάργησης του μαθήματος. Απλά σκεφτείτε τι διδάσκονται τα παιδιά στο εξωτερικό στη θέση των τόσων ωρών αρχαία που κάνουν τα δικά μας.
  

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #111 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 06:01:12 πμ »
Η κυρία Ρεπούση, κατάλαβε ότι σε όποια σαχλαμάρα ξεστομίσει, θα υπάρξουν αυτοί που θα απαντάνε και θα της δίνουν μεγαλύτερο "κύρος" στο αριστερουλίστικο συνάφι της, που είναι γνωστό σε όλους, εδώ και πολλά χρόνια...!!! ;)

Πάντως θα συμφωνούσα σε μια αλλαγή του τρόπου και της φιλοσοφίας της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών, ώστε να μην είναι βάσανο συντακτικο-γραμματικό για τους μαθητές και ειδικά στο γυμνάσιο...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2013, 07:52:48 πμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 365
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.