0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα σου ανταποδώσω, παραφράζοντάς την, τη δική σου προτροπή προς όσους έχουν άποψη για νομικά θέματα χωρίς να είναι ειδικοί:Μείνε στα νομικά και άσε την ιστορία για τους πραγματικά γνωρίζοντες.Δεν το συνεχίζω -πέραν του ότι είμαστε εκτός θέματος, δεν έχει και νόημα.
Παράθεση από: kamia elpida στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:26:15 μμΠαράθεση από: ΛΩΡΑ στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:21:06 μμΌχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;; Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!...Λώρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ξενερώσατε κάποιοι φιλόλογοι με την β ανάθεση ΠΕ10 και 13...και αντιδράτε (κάποιοι) με τους ξενόγλωσσους??...και άσε τις μετατάξεις --- εντός νομού το κάνουν++++Ας μας πουν οι φιλολογοι γιατι έχουν τετοιο μενος ειδικα για τις ξενες φιλολογίες και οχι για τους θεολογους κλπ. Πραγματικα θα ηθενα να μαθω ΓΙΑΤΙ μονο με τους ξενογλωσσους??απαιτειστε να καταργηθει εντελως η Β αναθεση, αλλιως αλλα λογια να αγαπιομαστε..
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:21:06 μμΌχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;; Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!...Λώρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ξενερώσατε κάποιοι φιλόλογοι με την β ανάθεση ΠΕ10 και 13...και αντιδράτε (κάποιοι) με τους ξενόγλωσσους??...και άσε τις μετατάξεις --- εντός νομού το κάνουν
Όχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;; Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!
Έτσι όπως δίνεται (για το 2013-14) η Ιστορία ξανά και στους ξενόγλωσσους ως β΄ανάθεση, είναι ουσιαστικά σαν να μην τους δίνεται, αφού σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι ΠΕ 01, 10 και 13. Είδατε πόσα ΠΥΣΔΕ έχουν ΠΕ01 πλεονάζοντες; Σιγά μη μείνουν ώρες Ιστορίας για τους ξενόγλωσσους. Για ξεκάρφωμα το έκανε το υπουργείο για να μην έχει τις διαμαρτυρίες των συνδέσμων μας.
Τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά είναι νεκρές γλώσσες, από την άποψη ότι δεν ομιλούνται πλέον. Ωστόσο, στις γλώσσες αυτές γράφτηκαν κάποια από τα σημαντικότερα κείμενα του ανθρώπινου πολιτισμού, γι' αυτό και τα αρχαία ελληνικά τουλάχιστον πρέπει να διδάσκονται.
Παράθεση από: ioanna89 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 06:19:35 μμΠαράθεση από: dd2 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 05:05:47 μμΠαράθεση από: ioanna89 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:18:29 μμΔεν είναι μόνο οι αναπληρωτές (αν και γι' αυτούς το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, γιατί μιλάμε για θέσεις εργασίας). Είναι και οι φιλόλογοι στη διάθεση, που μπορεί να αναγκαστούν να πάνε σε μακρινό σχολείο.Και, όπως έγραψα κι αλλού, είναι αλήθεια ότι κάποιοι φιλόλογοι δε γουστάρουν την ιστορία και ευχαρίστως την ξεφορτώνονται. Αρκετοί άλλοι, όμως, θέλουν να την διδάξουν, όχι για συμπλήρωση ωρών, αλλά επειδή έχουν ειδικευτεί σε αυτήν ή τους αρέσει.Εγώ μπορώ να σου υπογράψω και χαρτί άμα θέλεις ότι κανένας δεν γουστάρει να πάρει ιστορίες ,όχι μόνο οι φιλόλογοι αλλά ξέρω και συναδέλφους πτυχιούχους του ιστορικού.Μην υπογράψεις χαρτί, γιατί υπάρχει τουλάχιστον ένας: εγώ.Eίμαστε δύο!!!Κι εγώ!!! Πέρα από την πλάκα, dd2, νομίζω ότι καλό είναι να μην ξεπερνάμε κάποια όρια. Άλλωστε εκπαιδευτικοί είμαστε και διδάσκουμε στους μαθητές την τήρηση των ορίων, πέρα από τα όποια μαθήματα της ειδικότητάς μας.
Παράθεση από: dd2 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 05:05:47 μμΠαράθεση από: ioanna89 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:18:29 μμΔεν είναι μόνο οι αναπληρωτές (αν και γι' αυτούς το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, γιατί μιλάμε για θέσεις εργασίας). Είναι και οι φιλόλογοι στη διάθεση, που μπορεί να αναγκαστούν να πάνε σε μακρινό σχολείο.Και, όπως έγραψα κι αλλού, είναι αλήθεια ότι κάποιοι φιλόλογοι δε γουστάρουν την ιστορία και ευχαρίστως την ξεφορτώνονται. Αρκετοί άλλοι, όμως, θέλουν να την διδάξουν, όχι για συμπλήρωση ωρών, αλλά επειδή έχουν ειδικευτεί σε αυτήν ή τους αρέσει.Εγώ μπορώ να σου υπογράψω και χαρτί άμα θέλεις ότι κανένας δεν γουστάρει να πάρει ιστορίες ,όχι μόνο οι φιλόλογοι αλλά ξέρω και συναδέλφους πτυχιούχους του ιστορικού.Μην υπογράψεις χαρτί, γιατί υπάρχει τουλάχιστον ένας: εγώ.
Παράθεση από: ioanna89 στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:18:29 μμΔεν είναι μόνο οι αναπληρωτές (αν και γι' αυτούς το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, γιατί μιλάμε για θέσεις εργασίας). Είναι και οι φιλόλογοι στη διάθεση, που μπορεί να αναγκαστούν να πάνε σε μακρινό σχολείο.Και, όπως έγραψα κι αλλού, είναι αλήθεια ότι κάποιοι φιλόλογοι δε γουστάρουν την ιστορία και ευχαρίστως την ξεφορτώνονται. Αρκετοί άλλοι, όμως, θέλουν να την διδάξουν, όχι για συμπλήρωση ωρών, αλλά επειδή έχουν ειδικευτεί σε αυτήν ή τους αρέσει.Εγώ μπορώ να σου υπογράψω και χαρτί άμα θέλεις ότι κανένας δεν γουστάρει να πάρει ιστορίες ,όχι μόνο οι φιλόλογοι αλλά ξέρω και συναδέλφους πτυχιούχους του ιστορικού.
Δεν είναι μόνο οι αναπληρωτές (αν και γι' αυτούς το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, γιατί μιλάμε για θέσεις εργασίας). Είναι και οι φιλόλογοι στη διάθεση, που μπορεί να αναγκαστούν να πάνε σε μακρινό σχολείο.Και, όπως έγραψα κι αλλού, είναι αλήθεια ότι κάποιοι φιλόλογοι δε γουστάρουν την ιστορία και ευχαρίστως την ξεφορτώνονται. Αρκετοί άλλοι, όμως, θέλουν να την διδάξουν, όχι για συμπλήρωση ωρών, αλλά επειδή έχουν ειδικευτεί σε αυτήν ή τους αρέσει.
Παρ´ολο που μου άρεσαν τα αρχαία,είναι ανόητο νάστε τόσο κολλημένοι και να θέλετε να διδάσκονται ακόμα στα σημερινά παιδια.Είναι όπως ακριβώς συμβαίνει με τις ασπρομαυρες ελληνικές ταινίες του ´50:ενω όλοι τις αγαπάμε όταν στο star έχει κάποια καινούρια σίγουρα θα αλλάξουμε κανάλι.Πως γίνεται να αρέσουν τα αρχαία στα παιδια ,συνελθετε επιτελους!Πιστεύω πως αν το υπουργείο ασχολούνταν σοβαρά με την παιδεία όλα αυτά τα μαθήματα που παραπέμπουν στο σχολείο της προ προ προ γιαγιάς μου θα τα έβαζε στο χρονοντουλαπο με μπόλικη ναφθαλινη!P.s.όσο για την σχέση τους με την νεοελληνικη ,είναι κάτι που ενδιαφέρει μόνο τους φοιτητές του κλασσικου τμήματος της φιλολογίας και κανέναν άλλον πιστέψτε με.
Η Ρεπούση δείχνει να έχει μια περίεργη σχέση με οτιδήποτε σχετίζεται με την πολιτιστική ταυτότητα. Πιστεύει ότι το σχολείο πρέπει να παρέχει μια «ουδέτερη» παιδεία.