0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...............................................................................Μπορούμε όμως:1) Να προσλάβουμε αναπληρωτές με βάση τις παιδαγωγικές ανάγκες και τα κενά.2) Στις κατευθύνσεις να μπαίνουν μόνο καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας .3) Ας πάω και στο διπλανό σχολείο για να κάνω τα μαθήματά μου .Πολλά σχολεία συστεγάζονται !!!!!4) Στις μελλοντικούς διορισμούς …….να μην λάβω υπόψη τις συντεχνιακές πιέσεις αλλά την ορθότητα της κατάστασης .5) Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ας βαθμολογούν τουλάχιστον καθηγητές της ειδικότητας .Μπορεί η συζήτηση να συνεχίσει στη βάση ορθολογικών και βιώσιμων προτάσεων .
@gvasilisείμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των
Μακάρι να πάρει χημικούς αλλά προς θεού όχι ενιαίος ο ΠΕ.04. Τρομάξαμε να απαλλαγούμε από αυτήν την αδικία κάποιων πρόσφατων ΑΣΕΠ οι φυσικοί. Ας γίνει πλήρης διαχωρισμός και ο καθένας το μάθημά του.