0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό.
Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη Β' αναθεσης; Μα δε λειτουργουν με βαση το καλο του μαθητη ή το καλο της ειδικοτητας, αλλά με βαση το προσωπικο τους καλο.
Δεν τα λες καλα, διοτι δεν εδιναν οι Φυσικοι σε ΚΑΘΕ ΑΣΕΠ Βιολογια. Μονο οσοι ηταν διοριστεοι το 2004 και το 2008 απαντησαν υποχρεωτικα σ'ερωτησεις Βιολογιας - και δεν ξερουμε καν αν και τι απαντησαν ή αν ηταν διοριστεοι λογω προσαυξησεων. Εξαλλου, το ν'απαντησεις σε 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'ενα διαγωνισμο δε σε κανει επαρκη να διδαξεις ενα μαθημα που ΔΕΝ εχεις διδαχθει στο πανεπιστημιο - σε κανει αυτοδιδακτο. Κι ενας αυτοδιδακτος δεν εχει δικαιωμα διδασκαλιας! Διαφορετικα, να εξεταζονται κι οι ξενογλωσσοι στον ΑΣΕΠ σε Ιστορια και να διατηρησουν το δικαιωμα να τη διδασκουν. Επισης, να διδασκουμε Αγγλικα οσοι εχουμε Proficiency, κλπ. (μα τι λεω, εδω το κρατος διορισε να διδασκουν Πληροφορικη με σεμιναρια...)Παντως, ακομη κι οταν το Υπουργειο αποφασισε οτι οι αυτοδιδακτοι θα εχουν δικαιωμα διδασκαλιας, τοτε προκειμενου ν'αποδειξουν την επαρκεια τους, θα επρεπε να τους ειχε εξετασει και σε πλανο μαθηματος Βιολογιας, εργαστηριακες ασκησεις Βιολογιας, κλπ. Αφου δεν το εκανε, τι συζηταμε; Νομιζεις οτι αν, στην επικειμενη αξιολογηση, βαλουμε εναν Φυσικο να διδαξει Βιολογια, θ'αξιολογηθει ως επαρκης; Δε συμφερει ουτε τον μαθητη, ουτε τον καθηγητη, να διδασκει κατι που δεν εχει σπουδασει.
mous, φυσικά και δε συμφωνω με τον γραπτο ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου - δε θ'αποδειξει ενα γραπτο την επαρκεια του εκπαιδευτικου στην πραξη. Ας γινοταν με σειρα προτεραιοτητας (οπως γινεται για άλλα Υπουργεια ή Δημους) κι οποιος ειναι στους διοριστεους να αξιολογηθει στην πραξη, ειτε πριν διοριστει, ειτε κατα τη δοκιμαστικη περιοδο της διετιας, για ν'αποδειχθει η καταλληλότητά του. Αλλά ο τροπος διορισμου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θεμα απο τη Β΄αναθεση, την οποια δεν υποστηριζω, εκτος απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις που ανεφερα.
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία.
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.