*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 115555 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #140 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 03:03:04 am »
Το ξαναλέω συμφωνώ θεωρητικά.
Αν όμως οι 4 καθηγητές δεν είναι από διπλανό, αλλά από 3 ή 4 "δίπλανά" σχολεία τι γίνεται;
Ο αριθμός των μικρών σχολείων είναι πολύ μεγάλος. Μπορεί ο αριθμός των παιδιών που φοιτούν σ' αυτά να είναι μικρός, τα σχολεία όμως είναι πολλά.
Επειδή είναι ώρα για ύπνο και για να κάνω λίγο το διάβολο να βάλω και μια άσκηση για το σπίτι: μήπως πρέπει να βάλουμε στη συζήτηση και το θέμα του ποιές επιστήμες είναι βασικές, με την έννοια του ποιές αποτελούν τη βάση, το θεμέλιο των υπολοίπων;
Προσοχή: δεν εννοώ σημαντικές καθώς φυσικά και όλες είναι σημαντικές.
Εννοώ ποιές δημιουργούν το υπόστρωμα και είναι απαραίτητες για άλλες, τόσο από πλευράς γνώσεων, όσο και από πλευράς φιλοσοφίας. Μήπως αυτό έχει σχέση με το ότι σε όλους έρχονται πρώτα στο μυαλό οι φιλόλογοι, μετά οι μαθηματικοί, μετά οι φυσικοί, μετά οι χημικοί κτλ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:32:10 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #141 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 03:09:57 am »
Φίλε μου θα σου συνιστούσα να μην ανοίξεις αυτή τη συζήτηση

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #142 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 03:27:45 am »
Καλώς
 ας συνεχίσω τα στοιχεία με τους αναπληρωτές

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #143 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 04:13:03 am »
Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό.

Αυτα ειναι ανυποστατα, διοτι απο τη μια δεν υπαρχουν τοσα "μονοθεσια" σε κοντινη αποσταση χωρις λυκειο κι απο την αλλη, ενας βιολογος στο "μονοθεσιο" Γυμνασιο θα ειχε 10 ωρες (4

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:32:10 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #144 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 07:53:50 am »
Εγινε συγχώνευση κάποιων θεμάτων με ίδιο περιεχόμενο. Οι συζητήσεις-αντιπαραθέσεις (σε κόσμιο επίπεδο) μεταξυ των ΠΕ04 να συνεχιστούν εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 07:56:29 am από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #145 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 09:22:52 am »

Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #146 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 10:35:14 am »
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!

Εδώ θα διαφωνήσω! Στην πραγματικότητα ο κλάδος των μονίμων φυσικών (και χημικών) δεν έχει και τόσο πρόβλημα να διδάξει ότι ναναι αρκεί να μη μετακινηθεί. Έτσι, πέρυσι παρουσιάστηκε το εξής παράδοξο: καλύφθηκαν οι ώρες βιολογίας άρον άρον από τους μονίμους φυσικούς και όταν έβγαλαν την Α φάση (λίγες μόλις μέρες μετά) ζητήθηκαν βιολόγοι αναπληρωτές για να καλύψουν τις ώρες βιολογίας (που πρόλαβαν στο μεταξύ να καβατζώσουν οι μόνιμοι φυσικοί). Αφού κλήθηκαν ένα μάτσο βιολόγοι, αναγκάστηκαν να πάρουν 21 ώρες φυσικής οι μισοί από αυτούς με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται!

Εδώ θα συμφωνήσω με τον gvasilis ότι η στάση των φυσικών είναι και αντισυναδελφική και αντιπαιδαγωγική και απαράδεκτη από κάθε άποψη.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #147 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 10:46:32 am »
mous παρόλο που διαφοροποιούμαι σε ορισμένα σημεία από τον utenar, νομίζω πως καταλαβαίνω τι θέλει να πει.
Ο ΑΣΕΠ είναι πιο αξιοκρατικός από την ΠΔΣ την σιβιτανίδειο και τον ΟΑΕΔ. Ο ΑΣΕΠ όμως δεν είναι ότι καλύτερο γενικά. μπορεί να το βλέπει έτσι.
Έχω απαντήσει σε μια παλιά σου ερώτηση πολύ πιο πίσω, αν δεν βαριέσαι να ασχοληθείς. Δεν μπορώ να σου στείλω και ΠΜ, είναι κρίμα, έτσι θα αποφεύγαμε να φορτώνουμε το τοπικ με προσωπικό διάλογο.
Μας κατηγορείς, από τα αποσπασματικά γραφόμενα, για τον συνολικότερο χαρακτήρα μας. Και για τα στοιχεία που παρουσιάζω, νομίζω ότι παρόλο που αφήνεις περιθώριο να είναι αλήθεια, απλώς δεν τα θεωρείς και ιδιαίτερο πρόβλημα. Εντάξει δεν είναι ανάγκη να διαμαρτυρηθείς.
Επίσης νομίζω ότι επεκτείνεις τις απόψεις του utenar, προκειμένου να τις απορρίψεις. Τις διαστρεβλώνεις.
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία. Νομίζω όμως ότι δεν υποτιμάς τα στοιχεία, υποτιμάς εμένα. Αν υπάρχουν στοιχεία που να απορρίπτουν τα δικά μου θα ήταν ευτύχημα να ηρεμήσω πλέον με το διορισμό, να αποκτήσω αρχες και παιδεία, μνήμη, λογική και να μου φύγει η γραφικότητα.
Ελπίζω να μην σε θίγω με παρόμοιο τρόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:02:19 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #148 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:30:39 am »
utenar μετά τους πύρινους λόγους περι διάσπασης του κλάδου και παράνομων β αναθέσεων, καταλήγεις ότι οι βιολόγοι δεν θα έχουν πρόβλημα καθώς στα μικρά γυμνάσια θα έχουν 10 ώρες (4 βιολογία, 2 χημεία και 4 γεωλογία). Αν αυτό γίνεται σε δύο γειτονικά σχολεία, δεν θα υπερβαίνουν οι ώρες της β ανάθεσης, αυτές της α;
Αυτό είνα πρόβλημα αν γίνεται από τους φυσικούς, αλλά απόλυτα λογικό αν γίνεται από τους βιολόγους;
Μήπως η σκέψη σου χάνει τη συνέχειά της; Μήπως μπερδεύεις τον ρεαλισμό με την επιθυμία;
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
Στην περίπτωση που μου απαντήσεις θα παρακαλούσα να είσαι συγκεκριμένος. Μην κατεβάσεις πάλι ολόκληρη σελίδα με ανακατεμένες σκέψεις που θα περιέχουν όλα τα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #149 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:34:31 am »
Δηλαδή, από την άλλη, αυτό που αποδεικνύουμε ότι γίνεται τώρα με τους φυσικούς, δεν είναι κακό, αλλα θα είναι κακό με τους βιολόγους.

Εντάξει προφανώς εννοείς, οτι αυτό που γίνεται τώρα με τους φυσικούς είναικακό όπως και θα ήταν αν γινοταν με τους βιολόγους. Ε τότε να σταματήσει να γίνεται τώρα με τους φυσικούς, και να αποτρέψουμε στο μέλλον να γίνει με άλλους.
Ορίστε.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #150 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:53:42 am »
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία.

Τα στοιχεία που παραθέτεις δεν αναφέρεις πώς τα απέκτησες! Δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης! Προφανώς δεν θα θέλεις να εκθέσεις την πηγή σου. Σκέψου όμως, να άρχιζε ο καθένας που έχει πρόσβαση σε κάποιον υπάλληλο να κάνει αυτή τη δουλειά. Και ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι πού το πας... Δεν αποφασίζουμε εσύ ή εγώ, το υπουργείο κάνει ότι γουστάρει. Μπορούμε να απαιτήσουμε να δημοσιοποιούν τα στοιχεία και στη συνέχεια να συζητήσουμε πολιτισμένα και να εκτιμήσουμε την κατάσταση οι μεν και οι δε (βιολόγοι & φυσικοί). Συμφωνώ σε αυτό. Κι εγώ έχω στοιχεία για βιολόγους που πήραν με το ζόρι 21 ώρες φυσικής, δεν τα δημοσιοποιώ διότι συγνώμη ποιοι είμαστε εμείς για να δημοσιοποιούμε τέτοια στοιχεία; Ποιος μας νομιμοποιεί-εξουσιοδοτεί να το κάνουμε; Και γιατί να μας πιστέψει ο οποιοσδήποτε και να συζητήσει μαζί μας σαν να είναι πραγματικά τα στοιχεία αυτά;

*Γνωρίζω ότι στην Γ Αθήνας η κατάσταση είναι όπως την περιέγραψες και δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω. Στα σχολεία της Γ όμως, δεν σπανίζουν μόνο οι βιολόγοι σπανίζουν και οι 04 συνολικά! Η φυσική, η βιολογία διδάσκονται από αποφοίτους τει διατροφολογίας, ανθρώπους που δεν δικαιούνται να διδάσκουν σε γενικό λύκειο καθώς δεν έχουν ούτε μία ώρα α' ή β' ανάθεση σε αυτό! Είμαι αντίθετη με τον τρόπο που επιλέγεις να διαμαρτηρηθείς και με το ύφος και τη διάρκεια της αντιπαράθεσης με τους φυσικούς. Τα στοιχεία σου αν και σωστά είναι αποσπασματικά και παρότι βλέπεις τα δέντρα χάνεις το τοπίο.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #151 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:55:39 am »
Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό;
Ή είμαστε της άποψης καθένας το μάθημά του και αυτό μπορεί να σημαίνει 4 ή 5 σχολεία ακόμα και για όλη του τη ζωή, ή να έχουμε β αναθέσεις έτσι ώστε να πάμε σε 1 ή 2 σχολεία.
Δεν μπορεί να ζητάμε ο καθένας το μάθημά του γιατί μας βολεύει για να διοριστούμε και στη συνέχεια β αναθέσεις για να μην πάμε σε αρκετά σχολεία γιατί και πάλι μας βολεύει και από πάνω να κατηγορούμε και τους μόνιμους όταν το κάνουν αυτό.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #152 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:58:55 am »
Θεωρώ ότι στο λύκειο με α αναθέσεις δε χρειάζεται να πάει κάποιος σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο!
Και σε 2 μπορεί να γίνει αν βέβαια διδάσκει ο καθένας το αντικείμενό του!
Αναφέρομαι σε μεγάλα αστικά κέντρα και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές όπου εκεί ισχύουν άλλα!

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #153 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 11:59:33 am »
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

Είναι ο μαγικός-ανιμιστικός τρόπος σκέψης ;D Τόσο κρίμα για επιστήμονα των φυσικών επιστημών!

Έτσι και το υπουργείο δηλώνει "αμοίβω τους εκπαιδευτικούς ως πτυχιούχους και όχι ως επιστήμονες! Διότι πού ξέρω εγώ αν είστε επιστήμονες;" Πώς αποδεικνύεται άραγε αυτή η ιδιότητα; Με ασεπ, με αξιολόγηση, με βαθμό πτυχίου, με άλλο τρόπο;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182557
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.