*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78509 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #280 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 01:11:43 πμ »
@silkcut
εχω διαβασει χειροτερα posts απο βασιλικους μαθηματικους που μαλλον περπατανε με την μυτη στο ταβανι στους διαδρομους του σχολειου. by the way, επειδη εκανες bold το κομματι που αφορ τον λογο της αναθεσης των μαθηματικων (δηλαδη την ελλειψη χρηματων), που ειναι το προβλημα? αυτη δεν ειναι η αληθεια?
Φυσικά και αυτή είναι η αλήθεια, τα bold είναι για έμφαση. Ποιος μίλησε για πρόβλημα;
ΥΓ: προτείνω να ηρεμήσετε όλοι (bold πάλι για έμφαση).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:35:29 »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #281 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:03:30 πμ »
Η μόνη σχολή που αξίζει είναι το ΤΕΙ Αυτοματισμού.
Έχει 3 ολόκληρα μαθήματα Μαθηματικών στο πρόγραμμα σπουδών,  http://auto.teipir.gr/
και βγαίνοντας από κει ως τώρα έκανες τον καθηγητή Πληροφορικής.
Τώρα κάνεις ΚΑΙ τον Μαθηματικό!!!
Άντε βρε και εις ανώτερα! σύντομα να κάνετε τους Μαθηματικούς και στα Λύκεια!  :o
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:05:25 πμ από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος karaba

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #282 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 07:50:12 πμ »
Για μια ακομη φορα η μιζερια μας ξεδιπλωνεται σε υατο το forum, οπως πολλες φορες συμβαινει και αλλου... Οι "συναδερφοι" σκοτωνονται για μια ωριτσα μαθημα, επιμενοντας βεβαια οτι αποτελουν εκπαιδευτικους και θεωρωντας εαυτους ικανους να εμπνευσουν νεους ανθρωπους. Μονο απογοητευση μπορει να προκαλεσει η αντιμετωπιση του θεματος και απο τους μεν και απο τους δε.
Στην ουσια του θεματος τωρα, θεωρω οτι προφανεστατα το μετρο ειναι στην λαθος κατευθυνση. Ειναι ενα μετρο "αναγκης" για το υπουργειο, οπως και το ιδιο παραδεχεται. Δυστυχως η απολυτως οπορτουνιστικη συμπεριφορα πολλων μελων του κλαδου στον οποιο ανηκω, συνεχιζεται... Δωστε ωρες και ο,τι θελει ας ειναι για πολλους απο εμας τους πληροφορικους. Φυσικα και εχουμε δικαιολογιες για τη σταση αυτη. Σιγουρα ειμαστε απο τους πιο ριγμενους σε σχεση με τις γνωστες ειδικοτητες. Παρολα αυτα, δεν μας τιμα, για μια ακομη φορα, η σταση μας.
Κριμα για το χαλι μας συναδερφοι (θεωρω συναδερφυς μου ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικους). Μαλλον τα πολυ χειροτερα που σιγουρα ερχονται, μας αξιζουν...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #283 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:50:58 πμ »
Για μια ακομη φορα η μιζερια μας ξεδιπλωνεται σε υατο το forum, οπως πολλες φορες συμβαινει και αλλου... Οι "συναδερφοι" σκοτωνονται για μια ωριτσα μαθημα, επιμενοντας βεβαια οτι αποτελουν εκπαιδευτικους και θεωρωντας εαυτους ικανους να εμπνευσουν νεους ανθρωπους. Μονο απογοητευση μπορει να προκαλεσει η αντιμετωπιση του θεματος και απο τους μεν και απο τους δε.
Στην ουσια του θεματος τωρα, θεωρω οτι προφανεστατα το μετρο ειναι στην λαθος κατευθυνση. Ειναι ενα μετρο "αναγκης" για το υπουργειο, οπως και το ιδιο παραδεχεται. Δυστυχως η απολυτως οπορτουνιστικη συμπεριφορα πολλων μελων του κλαδου στον οποιο ανηκω, συνεχιζεται... Δωστε ωρες και ο,τι θελει ας ειναι για πολλους απο εμας τους πληροφορικους. Φυσικα και εχουμε δικαιολογιες για τη σταση αυτη. Σιγουρα ειμαστε απο τους πιο ριγμενους σε σχεση με τις γνωστες ειδικοτητες. Παρολα αυτα, δεν μας τιμα, για μια ακομη φορα, η σταση μας.
Κριμα για το χαλι μας συναδερφοι (θεωρω συναδερφυς μου ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικους). Μαλλον τα πολυ χειροτερα που σιγουρα ερχονται, μας αξιζουν...

μπράβο ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, επιτέλους μια αξιοπρεπής στάση από έναν ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ, εύγε !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:35:29 »

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #284 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:59:37 πμ »
@Karaba, κανένας πληροφορικής δεν θέλει να διδάξει μαθηματικά, όπως δεν θέλει και κανείς άλλος ασχετος να διδάσκει πληροφορική. Αυτοί που θέλουν - και μπορούν - είναι οι μεταμφιεσμένοι πληροφορικάριοι, βλέπε μαθηματικοί. Πρόκειται για εμφύλιο της ΕΜΕ.

Αλλά για κάποιους μαθηματικάριους που τώρα ξεσπαθώνουν ας αναλογιστούν το γεγονός να διδάσκουν στα παιδιά τους μαθηματικά: Κομμώτριες, Θεολόγοι, Τεχνολόγοι Τροφίμων κλπ., γιατί έχει και τέτοιους ο κλάδος της πληροφορικής.

Όταν η ΕΜΕ θησαύριζε από τα σεμινάρια των 400 ωρών που να φανταστεί ότι θα τις γύριζαν μπούμερανκ. Όταν φτύνεις στον ουρανό σου έρχεται στα μούτρα σου. Τώρα λοιπόν ας τα λουστούν. 

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #285 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 09:18:39 πμ »
Ιωάννα με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
Αυτοί οι χαβαλέδες της Πληροφορικής καλό είναι να αποτελέσουν μια και καλή παρελθόν από το χώρο της εκπαίδευσης.
Διαθεσιμότητες τώρα για την πάρτη τους, που μου θέλουν και β αναθέσεις.
Τεκμηριώσαμε - σκουπίσαμε. Τέλος.
Συναδελφε...μαλλον απο τα λεγομενα σου δεν πρεπει να εχεις σχεση με την εκπαιδευση...αν εχεις αλοιμονο... στους γονεις που αφηνουν στα χερια σου τα παιδια τους ....

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #286 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 09:25:38 πμ »
Αγαπημενοι μου αυτομαστιγωνομενοι καθηγητες Πληροφορικης.
Μηπως εχετε σκεφτει τι θα ελεγαν οι καλοι σας συναδελφοι εαν, ΕΑΝ λεω, συντεταγμενα ως κλαδος, αλλα και μαζικα μεμονωμενα,αρνουμασταν αυτη τη β αναθεση?
"Τι μιλανε μωρε οι Πληροφορικαριοι που ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ μεχρι και Μαθηματικα Α Γυμνασιου να διδαξουν?"
Οσοι πιστευετε οτι το επιπεδο ολων μας ειναι υψηλο και μια τετοια αντιμετωπιση δε θα συνεβαινε (εγω γελαω) αρνηθειτε ΑΤΟΜΙΚΑ. Μην παιρνετε στο λαιμο σας ολο τον κλαδο.
Κανενας οψιμος wanabe αξιολογητης κλαδου πε03 δεν εχει το δικαιωμα να ομιλει.
Η επικειμενη αξιολογηση, αλλα και η αξιολογηση (η γνησια) που υφισταμεθα καθημερινα απο τους μαθητες μας θα δειξουν αν μπορουμε. Οπως και αν μπορουν οι πε03 στη Φυσικη.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #287 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 09:32:09 πμ »
Δεν ειδα παντως κανενα να κανει λογο για αλλαγγη του απαρχαιωμενου προγραμματος σπουδων στα μσθηματικα και ιδιαιτερα στο γυμνασιο που ειναι η βαση. Ειναι απαραιτητο για να εμπαδωθει ο μαθηματικος τροπος σκεψης να γινουν περισσοτερο εφαρμοσμενα.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #288 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:03:05 πμ »
Αγαπημενοι μου αυτομαστιγωνομενοι καθηγητες Πληροφορικης.
Μηπως εχετε σκεφτει τι θα ελεγαν οι καλοι σας συναδελφοι εαν, ΕΑΝ λεω, συντεταγμενα ως κλαδος, αλλα και μαζικα μεμονωμενα,αρνουμασταν αυτη τη β αναθεση?
"Τι μιλανε μωρε οι Πληροφορικαριοι που ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ μεχρι και Μαθηματικα Α Γυμνασιου να διδαξουν?"
Οσοι πιστευετε οτι το επιπεδο ολων μας ειναι υψηλο και μια τετοια αντιμετωπιση δε θα συνεβαινε (εγω γελαω) αρνηθειτε ΑΤΟΜΙΚΑ. Μην παιρνετε στο λαιμο σας ολο τον κλαδο.
Κανενας οψιμος wanabe αξιολογητης κλαδου πε03 δεν εχει το δικαιωμα να ομιλει.
Η επικειμενη αξιολογηση, αλλα και η αξιολογηση (η γνησια) που υφισταμεθα καθημερινα απο τους μαθητες μας θα δειξουν αν μπορουμε. Οπως και αν μπορουν οι πε03 στη Φυσικη.
Συναδελφε...με αναγκαζεις να επανελθω ..Εχεις μαλλον μπερδεψει την επιστημη πληροφορικη με τον χειριστη ενος απλου υπολογιστη..Γιαυτον τον χαβαλε εκπαιδευτικο που εσυ σημερα μιλας με τις βασεις 2014 εβγαλε 19800 μορια...ξερεις τι σημαινει αυτο 20 μαθηματικα-φυσικη-χημεια και ενα 18 εκθεση.Ο τελευταιος της σχολης 17500 μορια...Ο αντιστοιχος στο μαθηματικο αιγαιου 10500 μορια.Α.....δεν ξεχναω.... επι Διαμαντοπουλου υπηρχε σχολη μαθηματικων που ο τελευταιος μπηκε με 4 μορια..

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #289 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:06:51 πμ »
Η μόνη σχολή που αξίζει είναι το ΤΕΙ Αυτοματισμού.
Έχει 3 ολόκληρα μαθήματα Μαθηματικών στο πρόγραμμα σπουδών,  http://auto.teipir.gr/
και βγαίνοντας από κει ως τώρα έκανες τον καθηγητή Πληροφορικής.
Τώρα κάνεις ΚΑΙ τον Μαθηματικό!!!
Άντε βρε και εις ανώτερα! σύντομα να κάνετε τους Μαθηματικούς και στα Λύκεια!  :o

α μαλιστα... ευστοχη παρατηρηση... οντως δεν αρκουν 3 μαθηματα μαθηματικων σε ολα τα ετη.
δεν υπερασπιζομαι τα ΤΕΙ, πολυτεχνειο εχω τελειωσει, αλλα απαντησε μου εσυ στο παρακατω:

για να δουμε τα μαθηματα που εχουν σχεση με Φυσικη ή Γεωγραφια (τα εχετε Β' αναθεση) στο αναλυτικο προγραμμα σπουδων του Μαθηματικου στο ΑΠΘ
http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses

Μετεωρολογια και Αστροφυσικη.... 2 μαθηματα ΕΠΙΛΟΓΗΣ.... και αυτοι κανουν τον Φυσικο και Γεωλογο (για την γεωγραφια)...!!   ::)  :-X
αντε και εις ανωτερα....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:58:47 πμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #290 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:30:46 πμ »
@tolakos
Αγαπητε μου συναδελφε μαλλον δεν καταλαβαινεις ποτε μιλαω ειρωνικα και ποτε σοβαρα. Τα περι διαθεσιμοτητων ασφαλως και ειναι ειρωνικα. Απλα ηθελα να δειξω τι κατα βαθος θελουν καποιοι 'συναδελφοι' για τους συναδελφους τους...
Τωρα για το τελευταιο που παραθεσες, ισως να το διαβασεις καλυτερα τωρα :)
Μαλλον δεν εχει τυχει να με ξαναδιαβασεις εδω.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #291 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:35:46 πμ »
και για να συνοψισω, εγω αν και εχω κανει τουλαχιστον 9 υποχρεωτικα μαθηματα μαθηματικων (και ακομα περισσοτερα φυσικης) στη σχολη των Ηλεκτρολογων Μηχανικων, δεν θα πω οτι διδασκω μαθηματικα ή ξερω το γνωστικο αντικειμενο καλυτερα απο τον ειδικο που ειναι ο μαθηματικος. και αυτο πρεπει να ισχυει για καθε ειδικοτητα.

ο καθενας στο βασικο πτυχιο του και χωρις Β' αναθεσεις

ειπαμε πριν ομως οτι δεν ζουμε στην χωρα με την καλυτερη φροντιδα για την παιδεια (και λιγα λεω)
βασισμενος λοιπον στις δικες σας Β' αναθεσεις (μαθηματα τα οποια τα εχετε διδαχθει ελαχιστα ή καθολου στις σχολες σας) οπως και στις Β' αναθεσεις αλλων ειδικοτητων και με βαση το γεγονος οτι οι Β' αναθεσεις υπαρχουν ως "εκτακτες" λυσεις οπως στην τωρινη περιοδο για οικονομικους λογους, τοτε αντικειμενικα ως προσωρινο μετρο μεχρι να γινουν διορισμοι μαθηματικων δεν βλεπω αλλη καλυτερη λυση εκτος και αν θελουμε τα παιδια να μην κανουν μαθηματικα και να τελειωνουν στο 5ωρο.

θελετε να ακουσετε οτι δεν ειμαστε ολοι ικανοι να διδαξουμε μαθηματικα; μπορει να ισχυει, μπορει και οχι. το ιδιο πιστευει και ο φυσικος για μαθηματα φυσικης που διδασκονται απο εσας, το ιδιο και ο φιλολογος για την ιστορια που διδασκεται απο τους ξενογλωσσους. το θεμα ομως ειναι οτι γινεται για ΕΚΤΑΚΤΟΥΣ λογους και οχι επειδη μας συμπαθησε ξαφνικα το υπουργειο, χωνεψτε το επιτελους.
μην κρινετε τον κλαδο μας με βαση μεμονωμενους πληροφορικους οπως και δεν θα κρινω εγω εσας με βαση μενομωνους μαθηματικους.

τα περισσοτερα επιχειρηματα ομως των μαθηματικων βασιζονται στις προσβολες, στο "υφακι" σας και σε ασχετα θεματα. λιγο πολιτισμο δειξτε επιτελους...

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:38:16 πμ από sliver »
We are so many...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #292 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:46:26 πμ »
και για να συνοψισω, εγω αν και εχω κανει τουλαχιστον 9 υποχρεωτικα μαθηματα μαθηματικων (και ακομα περισσοτερα φυσικης) στη σχολη των Ηλεκτρολογων Μηχανικων, δεν θα πω οτι διδασκω μαθηματικα ή ξερω το γνωστικο αντικειμενο καλυτερα απο τον ειδικο που ειναι ο μαθηματικος. και αυτο πρεπει να ισχυει για καθε ειδικοτητα.

ο καθενας στο βασικο πτυχιο του και χωρις Β' αναθεσεις

ειπαμε πριν ομως οτι δεν ζουμε στην χωρα με την καλυτερη φροντιδα για την παιδεια (και λιγα λεω)
βασισμενος λοιπον στις δικες σας Β' αναθεσεις (μαθηματα τα οποια τα εχετε διδαχθει ελαχιστα ή καθολου στις σχολες σας) οπως και στις Β' αναθεσεις αλλων ειδικοτητων και με βαση το γεγονος οτι οι Β' αναθεσεις υπαρχουν ως "εκτακτες" λυσεις οπως στην τωρινη περιοδο για οικονομικους λογους, τοτε αντικειμενικα ως προσωρινο μετρο μεχρι να γινουν διορισμοι μαθηματικων δεν βλεπω αλλη καλυτερη λυση εκτος και αν θελουμε τα παιδια να μην κανουν μαθηματικα και να τελειωνουν στο 5ωρο.

θελετε να ακουσετε οτι δεν ειμαστε ολοι ικανοι να διδαξουμε μαθηματικα; μπορει να ισχυει, μπορει και οχι. το ιδιο πιστευει και ο φυσικος για μαθηματα φυσικης που διδασκονται απο εσας, το ιδιο και ο φιλολογος για την ιστορια που διδασκεται απο τους ξενογλωσσους. το θεμα ομως ειναι οτι γινεται για ΕΚΤΑΚΤΟΥΣ λογους και οχι επειδη μας συμπαθησε ξαφνικα το υπουργειο, χωνεψτε το επιτελους.
μην κρινετε τον κλαδο μας με βαση μεμονωμενους πληροφορικους οπως και δεν θα κρινω εγω εσας με βαση μενομωνους μαθηματικους.

τα περισσοτερα επιχειρηματα ομως των μαθηματικων βασιζονται στις προσβολες, στο "υφακι" σας και σε ασχετα θεματα. λιγο πολιτισμο δειξτε επιτελους...

Αν και δεν διαφωνώ με όσα λες σε γενικές γραμμές αυτό το παραπάνω νομίζω ότι θα διαρκέσει για πολύ καιρό τόσο όσο να χάσει το ίδιο το νόημα του.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #293 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:58:07 πμ »
Σε λίγο καιρό θα ανακαλύψετε όλοι ΜΟΝΙΜΟΙ και ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ το νόημα όλων των αλλαγών του Υπουργείου....

Θα δείτε ότι ΒΑΣΙΚΕΣ για να μην πω ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΕΣ ειδικότητες θα είναι μόνο αυτές που δεν έχουν Β αναθέσεις (για να αντικατασταθούν) αλλά ευνοημένες από αυτές τις βασικές θα είναι αυτές που δεν μπορούν να κάνουν Β αναθέσεις γιατί δεν θα περισσεύουν ούτε τώρα ούτε και στο ΜΕΛΛΟΝ.

Επίσης ευνοημένες θα είναι αυτές που θα μπορούν να δικαιολογήσουν απορρόφηση κονδυλίων του νέου ΕΣΠΑ όταν θα λείξει το ν+2 του τωρινού πακέτου κάπου δηλαδή στα τέλη της επόμενης χρονιάς...

Είναι πρώιμο να γκρινιάζετε ή να πανηγυρίζετε και οι μεν και οι δεν... Στο προσεχές μέλλον θα πανηγυρίζει ο έχων οργανική τοποθέτηση σε 1 σχολείο που θα του προσφέρει ωράριο ώστε να μην κριθεί υπεράριθμος...



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 256
Σύνολο: 256

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.