*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042699 φορές)

0 μέλη και 38 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Δεν απαντάς όμως στην αδικία που κάνεις, πάλι πδσ λες και παράθυρα που δεν επεξηγείς, ενώ εγώ θέλω να τα βρούμε και να τα αποκλείσουμε για να λήγει η κουβέντα περί παρανομιών. Άτομα όμως όπως ο Syllas εκφράζουν άποψη και δεν τσουβαλιάζουν και βρίσκουν συμμαχίες. Σου είναι δύσκολο να παραδεχθείς δημόσια ότι στην ΕΑ δεν έχει υπάρξει παρανομία και ότι είναι ένα διαφορετικό παράλληλο σύστημα που δεν χρειάζεται γραπτό διαγωνισμό ντε και καλά; Εμένα δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να σε στηρίξω, όχι από διπλωματία αλλά γιατί πιστεύω ότι καμία επιτυχία σε διαγωνισμό δεν πρέπει να πάει χαμένη και ότι όλοι οι επιτυχόντες δεν πρέπει να αδικηθούν. Εσύ γιατί επιμένεις φανατικά και για κατηγορίες που μάλλον φαίνεται δεν τις γνωρίζεις και πας να κάψεις και τα χλωρά; Σε ευχαριστώ πάντως που απάντησες, έστω και αν δεν με κάλυψε η απάντησή σου.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια δεν ασχολούμαι με το θέμα.  Αλλά ότι υπήρχαν παράθυρα είναι σίγουρο.  Αν σε ενδιαφέρει το θέμα ψάξε σε παλιότερα θέματα του pde και θα βρεις λεπτομέρειες.  Για την ΕΑ δεν γνωρίζω τίποτα και γι αυτό δεν έχω αναφερθεί ποτέ σε αυτή. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εξηγώ λοιπόν. Στην πρωτοβάθμια ΕΑ υπάρχουν άτομα με 13 χρόνια προϋπηρεσία και στη δευτεροβάθμια με 8 και 9. Εμείς έχουμε άλλη νομοθεσία για τους πίνακες που καθορίζει τη σειρά κατάταξης. Ειδικά στη δευτεροβάθμια τα κριτήρια που καθορίζουν είναι διδακτορικό, μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία αποκλειστικά της ΕΑ. Όταν είχα έρθει σε επαφή με συνεργάτες της Διαμαντοπούλου το 10΄για το θέμα εμπλοκής μονιμοποιήσεων ΕΑ αφού δεν υπάρχει γραπτός ΑΣΕΠ ΕΑ δευτεροβάθμιας η απάντησή ήταν ότι ο νόμος δεν προέβλεψε και για εμάς, κοινώς μας "ξέχασαν". Αν λοιπόν ήσουν και εσύ 8 χρόνια με το νόμο και προσόντα και σε τσουβάλιαζαν ως "παράθυρο" θα αντιδρούσες έντονα όπως και εγώ, όπως και εσύ που το κάνεις ορθώς για τον αντίστοιχο κόπο σου στον διαγωνισμό. Σωστά;

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Εξηγώ λοιπόν. Στην πρωτοβάθμια ΕΑ υπάρχουν άτομα με 13 χρόνια προϋπηρεσία και στη δευτεροβάθμια με 8 και 9. Εμείς έχουμε άλλη νομοθεσία για τους πίνακες που καθορίζει τη σειρά κατάταξης. Ειδικά στη δευτεροβάθμια τα κριτήρια που καθορίζουν είναι διδακτορικό, μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία αποκλειστικά της ΕΑ. Όταν είχα έρθει σε επαφή με συνεργάτες της Διαμαντοπούλου το 10΄για το θέμα εμπλοκής μονιμοποιήσεων ΕΑ αφού δεν υπάρχει γραπτός ΑΣΕΠ ΕΑ δευτεροβάθμιας η απάντησή ήταν ότι ο νόμος δεν προέβλεψε και για εμάς, κοινώς μας "ξέχασαν". Αν λοιπόν ήσουν και εσύ 8 χρόνια με το νόμο και προσόντα και σε τσουβάλιαζαν ως "παράθυρο" θα αντιδρούσες έντονα όπως και εγώ, όπως και εσύ που το κάνεις ορθώς για τον αντίστοιχο κόπο σου στον διαγωνισμό. Σωστά;
Χωρις ΑΣΕΠ δεν προκειται να γινει κανενας διορισμος πολυ περισσοτερο μετα την αποφαση του ΣΤΕ. Αρα ξεχνα διορισμο που στηριζεται αποκλειστικα στην προυπηρεσια...

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα γίνει με έλεγχο των προσόντων από τον ΑΣΕΠ. Αυτό λέει το Σύνταγμα: ή γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή έλεγχο από τον ΑΣΕΠ. Μην αρχίζουμε τα ψέματα και τις μισές αλήθειες πάλι. Είπαμε η παραμύθα περί συνταγματικότητας τέλος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εξηγώ λοιπόν. Στην πρωτοβάθμια ΕΑ υπάρχουν άτομα με 13 χρόνια προϋπηρεσία και στη δευτεροβάθμια με 8 και 9. Εμείς έχουμε άλλη νομοθεσία για τους πίνακες που καθορίζει τη σειρά κατάταξης. Ειδικά στη δευτεροβάθμια τα κριτήρια που καθορίζουν είναι διδακτορικό, μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία αποκλειστικά της ΕΑ. Όταν είχα έρθει σε επαφή με συνεργάτες της Διαμαντοπούλου το 10΄για το θέμα εμπλοκής μονιμοποιήσεων ΕΑ αφού δεν υπάρχει γραπτός ΑΣΕΠ ΕΑ δευτεροβάθμιας η απάντησή ήταν ότι ο νόμος δεν προέβλεψε και για εμάς, κοινώς μας "ξέχασαν". Αν λοιπόν ήσουν και εσύ 8 χρόνια με το νόμο και προσόντα και σε τσουβάλιαζαν ως "παράθυρο" θα αντιδρούσες έντονα όπως και εγώ, όπως και εσύ που το κάνεις ορθώς για τον αντίστοιχο κόπο σου στον διαγωνισμό. Σωστά;
Ο,τι γράψω αναφέρεται στη δευτεροβάθμια.
Δεν πιστευω καθόλου οτι σας " ξέχασαν".  Ίσα- ίσα και με το παραπάνω η ειδική αγωγή πριμοδοτήθηκε και μάλιστα με το παραπάνω οφέλη τα οποία στερείται η γενικη. Με λίγα λόγια η ειδική είναι πιο προνομιούχα από τη γενικη και αυτο πρέπει να αλλάξει. Ο καθένας στα χωράφια του. Και εξηγώ : στους πινακες γενικής αγωγής εργάζεσαι ως αναπληρωτης έχοντας ασεπ, μόρια , παράλληλα εχεις αποκτήσει και διδακτορικο ειδικής αγωγης. Τα μόρια σου μετράνε ΜΟΝΟ στη γενική αγωγή. Για ποιο λόγο να μη μετράνε και στην ειδική αφου έχεις τα προσόντα που περιγράφεις παραπάνω;
Αντίθετα, οι προνομιούχοι της ειδικής μια χαρά τα μετ;φερ;ν στη γενική. Δηλαδη απο την ειδική πάνε στη γενηκή. Το αντίθετο όμως όχι τη στιγμη που έχεις τα προσόντα. Γιατί αυτή η αδικία;

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών (του 40%)
και οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρωτών (Β και Γ).

Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

Τους οποίους μπορεί κάποιος να βρει στο σύνδεσμο: http://e-aitisi.sch.gr

Χρειάζονται κάποιες διευκρινίσεις που προκύπτουν από το Άρθρο 6 του Ν.3255/2004 (νομοθετικό έκτρωμα της πρώην υπουργού παιδείας και πρώην βουλευτίνας Μ. Γιαννάκου και του πρώην υφυπουργού παιδείας και πρώην βουλευτή Γ. Καλού)
και τις παραγράφους του καθώς και από το (πρόσφατο) Άρθρο 5 του Ν.3687/2008 (νομοθετικό τερατούργημα του πρώην υπουργού παιδείας και ακόμη βουλευτή Ε. Στυλιανίδη και του νυν υφυπουργού παιδείας και - για πόσο ακόμη; - βουλευτή Α. Λυκουρέντζου).


Οι μόνιμοι διορισμοί γίνονται ανά έτος με τους εξής έξι (6) τρόπους:

1) το 60% των θέσεων από τους διοριστέους του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (Ν.3255/2004)

2) και το υπόλοιπο 40% από τον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών. (Ν.3255/2004)

Επιπλέον των παραπάνω διορισμών:
3) όσοι συμπληρώνουν 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. (το λεγόμενο 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. στην αργκό), διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 και εφεξής στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

4) όσοι έχουν συμπληρώσει μέχρι την 30/6/2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών (τους λεγόμενους 30μηνίτες στην αργκό) διορίζονται από το σχολ. έτος 2008-2009 μέχρι και το σχολ. έτος 2012-2013, σε αναλογία που ορίζεται στο ένα πέμπτο (1/5) του συνολικού αριθμού των ως άνω εκπαιδευτικών και με σειρά που εξαρτάται από τη θέση τους στον ενιαίο πίνακα των μόνιμων διορισμών (Ν.3687/2008)

5) οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (τους λεγόμενους Ι.Δ.Α.Χ. στην αργκό) των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους (δηλ. έκλεισε το ιδιωτικό σχολείο στο οποίο δούλευαν), εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

6) οι πολύτεκνοι, δηλ. οι έχοντες τουλάχιστον 4 τέκνα, διορίζονται άμεσα (ανεξαρτήτως επιτυχίας στον ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας) και μάλιστα σε σχολική μονάδα που επιλέγουν οι ίδιοι με αίτησή τους.


Προσοχή υπάρχουν τρεις πίνακες:
Ο ενιαίος πίνακας διορισμών και οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών (Β και Γ).

__Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών από προϋπηρεσία.__

Οι μόνιμοι διορισμοί, από τους έχοντες προϋπηρεσία, γίνονται από τον ενιαίο πίνακα μονίμων διορισμών, για να καλύψουν:
το 40% των θέσεων ανά έτος – τους 30μηνίτες – τους έχοντες 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π. και τέλος τους Ι.Δ.Α.Χ..

Η σειρά των υποψηφίων στον πίνακα μονίμων διορισμών καθορίζεται ΜΟΝΟΝ με την προσμέτρηση των μορίων προϋπηρεσίας τους ως εξής: 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.

Στον ενιαίο πίνακα μόνιμων διορισμών (του 40% - του 30μηνου - του 24μηνο + επιτυχία Α.Σ.Ε.Π και των ΙΔΑΧ ) ΔΕΝ μετρούν καθόλου τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ!!

Αυτός είναι και ο πίνακας μονίμων διορισμών, αφού σύμφωνα με αυτόν θα γίνουν οι προσλήψεις τού (ας πούμε) 40%.

Παλιές αμαρτίες...
Η προϋπηρεσία που παρασχέθηκε έως και 30/06/05, όπου και αν παρασχέθηκε, σε οιονδήποτε κλάδο, μεταφέρθηκε στον κλάδο που δήλωσε ο κάθε υποψήφιος. Με αυτόν τον τρόπο γέμισαν οι πίνακες, αφού πάρα πολλοί ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ02, ΠΕ01 κ.ά. μετέφεραν προϋπηρεσία που απέκτησαν από πληροφορική, κομμωτική, αισθητική σε αυτήν του βασικού τους πτυχίου (ας όψεται ο Ευθυμίου).

__Οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρώσεων (Β και Γ).__

Οι πίνακες των υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών χαρακτηρίζονται ως Β και Γ (προηγούνται οι εγγεγραμμένοι του πίνακα Β), στους οποίους:

Στον πίνακα Β κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όσοι:
- έχουν προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου, με 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας
- είναι επιτυχόντες του τελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση
- είναι επιτυχόντες του προτελευταίου Α.Σ.Ε.Π., με 0,5 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από την βαθμολογική βάση

Σε αυτόν τον πίνακα:
- Τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία. Μετά εξαφανίζονται!!
- Τα μόρια που προκύπτουν από την προϋπηρεσία σε μέρη που θεωρούνται δυσπρόσιτα, μετράνε διπλά.
- Επίσης, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, εγγράφονται σε σειρά που αντιστοιχεί στο σύνολο της προϋπηρεσίας τους στα ιδιωτικά σχολεία, και μετά την πάροδο δύο ετών αναπλήρωσης στα δημόσια σχολεία διορίζονται ως μόνιμοι.

Αδιόριστοι ξυπνήστε
Αλήθεια γιατί τα μόρια από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μετράνε για μια διετία και έπειτα γίνονται μισά για την επόμενη διετία και τέλος να εξαφανίζονται και να μην παραμένουν ακέραια εσαεί στο ενιαίο πίνακα αναπλήρωσης;
Πως είναι δυνατό η επιτυχία δύο ή και τρεις συνεχόμενες φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να θεωρείται αμελητέα ποσότητα (με τα αντίστοιχα «μόρια» να υπολογίζονται μόνον για τον ενιαίο πίνακα και μάλιστα μόνον για μια διετία στο ακέραιό τους, ενώ να μηδενίζονται μετά την παρέλευση μιας τετραετίας) σε σύγκριση με τα μόρια από προϋπηρεσία που απέκτησε κάποιος π.χ. στην Π.Δ.Σ. (τα οποία και «κατοχυρώνονται» εσαεί);

Στον πίνακα Γ κατατάσσονται ύστερα από αίτησή τους όλοι οι πτυχιούχοι που δεν έχουν προϋπηρεσία ή επιτυχία στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους.

Προσοχή:
Το 20% του συνολικού αριθμού των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται είναι τρίτεκνοι σύμφωνα με το Νόμο 3454/2006 (Άρθρο 2, παράγραφος 4) «Ενίσχυση της οικογένειας και άλλες διατάξεις»:
4. α. Στην παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής:

« γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006 – 2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πτυχιούχων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τον πίνακα που συντάσσεται με βάση την περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου, ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανόμενων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. Οι υπαγόμενοι στις ρυθμίσεις της παρούσας περίπτωσης, για το διορισμό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών της ΣΕΛΕΤΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 8 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄), προσλαμβάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύναμο προς αυτό.

Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους. Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας. Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

-------------------------------------------------------------------
Παλιές αμαρτίες – πώς διορίστηκαν αρκετοί απ’ το παράθυρο

Περί της «μεταφοράς προϋπηρεσίας» από ειδικότητα σε ειδικότητα

Ο νόμος που επέτρεψε αυτή την κατάσταση, δηλαδή ότι πτυχιούχοι διορίστηκαν εκμεταλλευόμενοι προϋπηρεσία διαφορετικής ειδικότητας από το πτυχίο τους ή απέκτησαν προβάδισμα στον ενιαίο πίνακα εξ αιτίας αυτής της μεταφοράς, ήταν του Ευθυμίου, προφανώς μετά από πιέσεις της ΠΕΑ.
Η νέα κυβέρνηση και η Μ. Γιαννάκου κράτησε τον ίδιο νόμο μέχρι και το σχ. έτος 2004-05 και με νόμο του 2005 η παρασχόμενη προϋπηρεσία από το έτος 2005-06 και εφεξής λογίζεται μόνο στον κλάδο που παρασχέθηκε. Οι πίνακες, όμως, γέμισαν με αυτό τον τρόπο και όχι μόνο.

Εκτός αυτού γίνονταν και άλλα κόλπα.
Μπορούσε π.χ. κάποιος να προσληφθεί ως ωρομίσθιος, για τους οποίους, για το μεν πρωινό πρόγραμμα το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ωρών είναι 11 εβδομαδιαίως, για αυτούς της Π.Δ.Σ. δε, είναι 10, και να του ανατεθούν περισσότερες ώρες. Π.χ. ωρομίσθιος σε Σ.Δ.Ε να έχει ωράριο 19 ωρών, ωρομίσθιος σε Π.Δ.Σ. να έχει 17 ώρες. Οι ώρες αυτές και μέχρι τις 21 εβδομαδιαίως (όσες του νεοδιόριστου) μετρούσαν κανονικά στην παροχή μορίων και στην καταγραφή τους στους πίνακες.

Άλλο που γινόταν είναι κάποιοι να μπορούν να καταγράφουν μόρια και από πρωινή ωρομισθία και από Π.Δ.Σ. Σε ορισμένες περιοχές υπάρχουν κενά και καλούνται ωρομίσθιοι και σε άλλες όχι. Άλλο, είναι το δικαίωμα που δίνεται σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων, που τα τμήματα που δίδασκαν σταμάτησαν τη λειτουργία τους, να καταγράφονται στους πίνακες μεταφέροντας την προϋπηρεσία τους και μετά από 2 χρόνια αναπλήρωσης να διορίζονται.
---------------------------------------------------------


Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Αυτή τη στιγμή οι νόμοι 3255/2004 και Ν.3687/2008 αποτελούν σαφή παραβίαση του Συντάγματος, αφού για την ίδια θέση στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν έξι διαφορετικοί τρόποι διορισμού!!!
Που είναι λοιπόν η ισονομία και η ισοπολιτεία που επιτάσσει το Σύνταγμα της Ελλάδας;

Επιπροσθέτως δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 ) τη Σιβιτανίδειο,
2 ) Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 ) Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 ) Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,
5 ) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 ) Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 ) Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 ) «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 ) Π.Δ.Σ. κ.α.
10) Προϋπηρεσία ΟΑΕΔ???
και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.

Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Οι δε επιτυχόντες και τεχνητά μη διοριστέοι του διαγωνισμού (λόγω των ποσοστώσεων στους διορισμούς και λόγω των προσαυξήσεων στη βαθμολογία του διαγωνισμού) ευνουχίζονται συστηματικά.

Κάποιοι, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να ξαναδίνουν εξετάσεις και να μετέχουν σε αυτή την ψυχοφθόρα και αβέβαιη διαδικασία, ενώ κάποιοι άλλοι (και αφήνω έξω αυτούς που προσλήφθηκαν αναπληρωτές με βάση τη σειρά τους από την επετηρίδα) έχουν μπει στο κανάλι που οδηγεί στο σίγουρο διορισμό.

Συνάδελφοι έχετε σκεφτεί ότι αν το σύνολο των διορισμών, το 100%, γίνονταν από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τότε αρκετοί από εσάς να ήσασταν ήδη διορισμένοι και δεν θα αναγκαζόσασταν να υποστείτε την ταλαιπωρία της ωρομισθίας, έχοντας απλά ελπίδα στο μέλλον να κληθείτε για αναπλήρωση, με προοπτική στη συνέχεια να διοριστείτε;
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι που έχουν χρησιμοποιήσει τα «παράθυρα» που αναφέρθηκαν παραπάνω, κατέχουν αυτή τη στιγμή θέση μονίμου στην οποία θα έπρεπε να βρισκόσασταν εσείς;

Είστε διατεθειμένοι, συνάδελφοι, να ανεχτείτε κι άλλο τέτοιες καταστάσεις;


Τέλος, γιατί αλήθεια να γίνονται μόνο οι μόνιμοι διορισμοί σε ποσοστό (που λέει ο λόγος) 60%-40%, και όχι και αυτοί των αναπληρωτών;

Μια ωραία ανάλυση της περασμένης δεκαετίας.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.   :)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Αντίθετα, οι προνομιούχοι της ειδικής μια χαρά τα μετ;φερ;ν στη γενική. Δηλαδη απο την ειδική πάνε στη γενηκή. Το αντίθετο όμως όχι τη στιγμη που έχεις τα προσόντα. Γιατί αυτή η αδικία;

Δεν με διαβάζεις και με αδικείς. Είμαι από αυτούς που συμφωνούν μαζί σου. Η Ειδική για την Ειδική. Επίσης, λες ψέματα γιατί ο της γενικής με διδακτορικό Ειδικής μια χαρά βγαίνει μπροστά αν το καταθέσει. Αλλά προφανώς μετά θα του βγαίνει αντίστοιχα ο της Ειδικής με διδακτορικό Ειδικής.

Αποσυνδεδεμένος ritapa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Δεν με διαβάζεις και με αδικείς. Είμαι από αυτούς που συμφωνούν μαζί σου. Η Ειδική για την Ειδική. Επίσης, λες ψέματα γιατί ο της γενικής με διδακτορικό Ειδικής μια χαρά βγαίνει μπροστά αν το καταθέσει. Αλλά προφανώς μετά θα του βγαίνει αντίστοιχα ο της Ειδικής με διδακτορικό Ειδικής.
Να υποθέσω οτι εχεις αγνοια της αλλαγής του νόμου ,γι αυτο πιστεύεις ότι λέω ψεματα. Αυτός που έχει διδακτορικό από το σχολικκό ετος 2014 και εξής ΔΕΝ προτάσσεται στους πινακες ειδικης αλλά παίρνει κάποια μόρια.

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Θα γίνει με έλεγχο των προσόντων από τον ΑΣΕΠ. Αυτό λέει το Σύνταγμα: ή γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή έλεγχο από τον ΑΣΕΠ. Μην αρχίζουμε τα ψέματα και τις μισές αλήθειες πάλι. Είπαμε η παραμύθα περί συνταγματικότητας τέλος.
ο τροπος απόκτησης της προυπηρεσίας κρίθηκε οτι αντιβαίνει τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, τι θα βάλεις τον ασεπ να μοριοδοτήσει? αντισυνταγματικα αποκτημένες προυπηρεσίες?

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άντε πάμε ξανά μανά

Παράθεση
Το σκεπτικό της 527/2015 απόφασης του ΣΤΕ δεν υποστηρίζει κατά κανένα τρόπο την αποκλειστικότητα διορισμού εκπαιδευτικών στο δημόσιο μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Αντίθετα στο σκεπτικό αναφέρεται ρητώς:
«…Επειδή, με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος κατοχυρώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κατά το διορισμό των δημόσιων υπαλλήλων, οι οποίες συνάγονται, καταρχήν, και από τις γενικότερες διατάξεις της παρ. 1 του ίδιου άρθρου και αποτελούν ειδικότερη έκφραση της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας (άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 Συντάγματος). Ειδικότερα, η πρόσληψη υπαλλήλων α) γίνεται με δύο τρόπους, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και β) υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. Ο έλεγχος μπορεί είτε να είναι πλήρης, είτε να αφορά τη νομιμότητα της διαδικασίας του διαγωνισμού ή της επιλογής και να περιλαμβάνει τον έλεγχο νομιμότητας της πράξης με την οποία τελειούται η οικεία, κατά περίπτωση, διαδικασία· μέσω δε αυτού, ενόψει της φύσεως της διαδικασίας ως σύνθετης διοικητικής ενέργειας, ελέγχεται η νομιμότητα και των προηγούμενων σταδίων αυτής (βλ. σχετ. Π.Ε. 230/2008 Ολομ.)».
Παρακάτω αναφέρεται:
Επειδή, κατά την παρ. 1 του άρθρου 103 του Συντάγματος: «Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Κράτους και υπηρετούν το λαό·... Τα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο»· κατά την παρ. 7, προστεθείσα με το από 6.4.2001 Ψήφισμα της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής: «Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ..., γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει. …». Τέλος, κατά την παρ. 6 του άρθρου 118, προστεθείσα με το ίδιο Ψήφισμα: «Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν».
Και:
Επειδή, με τα άρθρα 1 και 2 του ν. 2190/1994 συνεστήθη ως ανεξάρτητη Αρχή το Α.Σ.Ε.Π., στο οποίο ανατέθηκε η αρμοδιότητα ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διατάξεων που διέπουν τους διορισμούς και τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα. Σκοπός του νόμου ήταν, κατά την εισηγητική του έκθεση, «η απεξάρτηση των προσλήψεων και διορισμών στο δημόσιο τομέα από οποιαδήποτε κυβερνητική ή άλλη παρέμβαση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της κοινής γνώμης στον ευαίσθητο αυτό τομέα», καθώς και η καθιέρωση συστήματος «με κύρια χαρακτηριστικά τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία υπό την εγγύηση του Α.Σ.Ε.Π.», ενώ «βασικές μέθοδοι (ή διαδικασίες) του συστήματος προσλήψεων είναι, αφενός ο διαγωνισμός για τις θέσεις των διοικητικών υπό στενή έννοια, καθηκόντων ... και αφετέρου η σειρά (πίνακες) προτεραιότητας, βάσει σαφώς καθορισμένων αξιοκρατικών κριτηρίων για τις λοιπές θέσεις...». Με το άρθρο 14 παρ. 2 ορίστηκαν κατηγορίες δημόσιων λειτουργών και υπαλλήλων εξαιρούμενες από το εισαγόμενο με το νόμο σύστημα προσλήψεων, είτε διότι διείποντο από ειδικό συνταγματικό ή νομοθετικό καθεστώς με ειδικές διαδικασίες πρόσληψης είτε διότι η φύση των καθηκόντων τους δεν συμβιβαζόταν με το σύστημα του νόμου. Στις εξαιρέσεις υπήχθη, μεταξύ των άλλων, το εκπαιδευτικό προσωπικό της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περ. γ΄), για το οποίο ίσχυε σύστημα προσλήψεων με βάση ετήσιους πίνακες διοριστέων.
Το ίδιο το ΣΤΕ αναφέρει το αντίστοιχο άρθρο του Συντάγματος όπου δηλώνεται σαφώς ο τρόπος πρόσληψης υπαλλήλων. Στο σημείο αυτό έχει γίνει σαφώς αποσιώπηση από μερίδα εκπαιδευτικών, ότι εκτός γραπτού διαγωνισμού το ΑΣΕΠ μπορεί να προβεί σε έλεγχο των προσόντων των εκπαιδευτικών και της διαδικασίας ανά πάσα στιγμή αλλά και αναδρομικά πάνω στα αντικειμενικά κριτήρια προσλήψεων. Όλα αυτά τα χρόνια οι υποστηρικτές του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, έδωσαν προς τα έξω μια εικόνα ότι οι ίδιοι αποτελούν μια κάστα «άξιων» και οι υπόλοιποι μια κάστα «ανάξιων» που με δόλια μέσα προσελήφθησαν μόνιμοι ή αναπληρωτές. Ταυτόχρονα, οι ίδιοι επί συναπτά έτη δεν προέβησαν σε καμία ονομαστική καταγγελία, ώστε να καταδείξουν το δίκαιο των λόγων τους αλλά και να αποκαλυφθούν πραγματικά περιστατικά διαφθοράς. Αντίθετα, με λάσπη στον ανεμιστήρα, κινούμενοι εναντίον συναδέλφων τους απέκρυπταν συστηματικά ολόκληρες κατηγορίες εκπαιδευτικών που προσελήφθησαν μέσω του νόμου, με προκαθορισμένα και αντικειμενικά, όπως το Σύνταγμα ορίζει. Παράλληλα υιοθέτησαν όρους, εντελώς καταχρηστικούς, όπως «ΑΣΕΠίτες» ώστε να συνυποδηλώσουν   ότι οι ίδιοι είναι υποστηρικτές ενός ηθικού και διαυγούς συστήματος, ενώ οι υπόλοιποι είναι «βρώμικοι και διεφθαρμένοι». Ακόμη και εδώ καταχράστηκαν τον ΑΣΕΠ σαν θεσμό πάλι αποκρύπτοντας ότι το ίδιοι το Σύνταγμα αναγνωρίζει προσλήψεις μέσω προσόντων, άρα ότι με αντίστοιχο Συνταγματικό, δίκαιο και ηθικό τρόπο είχαν προσληφθεί και οι άλλοι.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αξιοκρατικών προσλήψεων μέσω προκαθορισμένων και αντικειμενικών κριτηρίων αποτελούν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι στηρίζουν αυτή τη δομή κοντά και πάνω από δεκαετία, χωρίς να έχει ουδέποτε προκηρυχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ, για τη δευτεροβάθμια δε ούτε καν να προβλέπεται . Για έτη υπομένουμε στωικά τη λάσπη μερίδας των συναδέλφων οι οποίοι είτε από άγνοια είτε από δολιότητα αποκρύπτουν συστηματικά ότι ανέκαθεν στη εκπαίδευση υπήρχαν προσλήψεις λόγω ειδικών επιστημονικών, αντικειμενικών κα προκαθορισμένων προσόντων.
Για τους λόγους αυτούς και πολλούς ακόμη η απόφαση του ΣΤΕ δεν μπορεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα προσλήψεων εκπαιδευτικών με μεγάλη προϋπηρεσία, εχόντων αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, όπως για παράδειγμα οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι, η παιδαγωγική επάρκεια (η οποία επίσης αποσιωπάται κατά το δοκούν) και η μέσω αυτών αποκτημένη προϋπηρεσία και ειδικά για ευαίσθητους και απαιτητικούς χώρους, όπως η Ειδική Εκπαίδευση. Τα ανωτέρω αφενός μεν ακολουθούν κατά πνεύμα τις επιταγές τους Συντάγματος, αφετέρου δε μπορούν πράγματι και ορθώς ανά πάσα στιγμή να ελεγχθούν, ακόμη και αναδρομικά από το ΑΣΕΠ, όπως ορίζει το Σύνταγμα σαν έτερο τρόπο διορισμού και άρα η διαδικασία να υλοποιηθεί  και κατά γράμμα. Υπ’ αυτή την έννοια αίρεται η επιλεκτική ανάγνωση των διαύλων διορισμού και λήγει η προσπάθεια μερίδας εκπαιδευτικών να αυτοπροβάλλονται ως «άξιοι» με αποκλειστικό τρόπο τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ενάντια στο πνεύμα του Συντάγματος και προς ίδιον όφελος.
Πολλοί από εμάς επιλέξαμε νόμιμα, ηθικά και δεοντολογικά τον δρόμο των προσόντων, ειδικά εμείς στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, την ώρα που άλλοι συνάδελφοι επέλεξαν τον δρόμο του γραπτού ΑΣΕΠ και ορθώς για αυτούς. Βάσει του Συντάγματος δεν υπάρχει καμία πρόταξη σε κάποιον από τους δύο τρόπους.
Το υπουργείο το μόνο που έχει να κάνει είναι να έρθει σε συνεννόηση με το ΑΣΕΠ για τον έλεγχο, ακόμη και αναδρομικό, όλων των προσλήψεων που έγιναν με αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, ώστε να ακολουθηθεί ο νόμος όχι μόνο κατά πνεύμα αλλά και κατά γράμμα και να λήξει και ο πόλεμος λάσπης. Όπως ακριβώς το Υπουργείο ήλεγχε προσόντα, το αυτό να πράξει και το ΑΣΕΠ, κυρίως και πάνω από όλα για να πάψει η λασπολογία μερίδας των υποστηρικτών του γραπτού διαγωνισμού.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
ο τροπος απόκτησης της προυπηρεσίας κρίθηκε οτι αντιβαίνει τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, τι θα βάλεις τον ασεπ να μοριοδοτήσει? αντισυνταγματικα αποκτημένες προυπηρεσίες?
Πολυ ωραια . Αρα ισχυει ο ν. Αρσενη. Που ειναι τα παιδαγωγικα εξαμηνα στα τμηματα γιατι συμφωνα μεβαυτον τον νομο ολοι οι διαγωνισμοι απο το 2003 ειναι παρατυποι αφου κανενας συμφωνα με τον νομο δεν ειχε τα προαπαιτουμενα προσοντα. Και επειδη οοως ανεφερες ισχυει ο νομος αρσενη αρα τι κανουμε συναδελφε? Η μηπως εκει δεν θελουμε να ισχυσεινηιατι τοτε ειμαστε ολοι παρατυποι

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
στο αρθρο που παρεθεσες δεν μπορώ να βρω κατι που ενισχυει την αποψη σου, καλύτερα να το πας σε δικηγορο... αν ισχύουν διαφορετικά πραγματα για την ειδική αγωγή δεν το ξέρω αλλα αυτο δεν δικαιολογεί γενικεύσεις.
nikolopol δεν το γνωρίζω, μπορεί να εχεις δικιο, η διαφορα είναι οτι οποιαδήποτε κίνηση αντιθετη με την απόφαση του στε θα βρει μπροστα της προσφυγές και μηνύσεις ενω αυτο που λες εσυ μπορεί να ισχύει αλλα ποιος θα το κυνηγήσει? και μαλιστα  εναντίον του ιδιου του του εαυτού?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2015, 12:00:03 μμ από crown1 »

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
εχει αλλαξει κατι που δεν το εχουν αντιληφθει πολλοι,
σε αντιθεση με το παρελθόν υπουργικές αποφάσεις πλεον θα περνάνε από κόσκινο και δεν θα εφαρμόζονται αμα τη εμφανίσει,

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πληροφορία, δημοσίευμα, κτλ για το θέμα μας;
Οι διαξιφισμοί πάσης φύσεως για το σωστό και το δίκαιο δεν ταιριάζουν στο θέμα.
Δημιουργήστε άλλα θέματα για να το συζητήσετε.
Και παρακαλώ αν έχετε κάποια κατηγορία (για μέλος ή μέλη) να την απευθύνετε είτε με "Αναφορά στον Συντονιστή" ή με πμ σε Συντονιστές και Διαχειριστές.
Τέλος, αν απαντήσετε σε κάποιο μήνυμα για το οποίο έχετε στείλει αναφορά και διαγραφεί, προφανώς θα διαγραφεί και το δικό σας.

Ευχαριστώ και καλημέρα σας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.