0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εν τω μεταξύ επειδή η συζήτησή σας ήταν μεγάλη και δεν μπόρεσα να την διαβάσω ολη..τελικά ισχύει ότι πρέπει να συμπληρώσει πρώτα α αναθεση ο οργανικά τοποθετημένος και μετά να πάρει από β ανάθεση..ή διαλέγει από την αρχή ο αρχαιότερος; συγγνώμη που δεν καταλαβαίνω..
Θα ήθελα και εγώ την βοηθειά σας στη δικη μου περίπτωση:- Σε ένα σχολείο υπάρχει μόνο μία οργανική θέση σε μια Χ ειδικότητα, παρόλο που οι ώρες εργασίας συνολικά είναι περίπου 28 (ένας δεν φτάνει). Η οργανική θέση είναι πιασμένη απο ένα κλασσικό ρεμάλι που χώθηκε στο υπουργείο μέχρι να πάρει μετάθεση σπίτι του. - Στην περιοχή αυτή (τύπου Α) διορίστηκαν 2 εκπαιδευτικοι Υ και Ζ αυτής της ειδικότητας. Ο εκπαιδευτικός Υ πήγε στο παραπάνω σχολείο (ώς υπεράριθμος αφού η οργανική είναι πιασμένη απο το ρεμάλι) ενώ ο Ζ αποφάσισε, με ψάρωμα και πίεση απο το γραφείο δ/μιας, να πάει σε άλλο σχολείο σε "δυσμενή" περιοχή (στο διπλανό χωριό ας πούμε) παίρνοντας όμως πιο πολλά μόρια... - Πέρασαν μερικά χρόνια και ο εκπαιδευτικός Υ έμεινε στο ίδιο σχολείο της Α περιοχής ενώ ο Ζ άλλαξε 3 σχολεία στον νομό- 'Εφτασε η ώρα λοιπόν για το ρεμάλι να πάρει την μετάθεση του στο σπίτι του, έτσι η οργανική του σχολείου της Α περιοχής "άνοιξε"- Κατάφερε να την πάρει ο εκπαιδευτικός Ζ που τελικά μάζεψε περισσότερα μόρια. Βέβαια δέχτηκε πολλές πιέσεις στο σχολείο αυτό απο τον διευθυντή και τον σύλλογο οι οποίοι πιστεύουν στον πανίσχυρο νόμο της "παλαιότητας" (άσχετα άν διορίστηκαν ίδια μέρα). Ο εκπαιδευτικός Υ όμως δεν έμεινε στην απέξω, παρέμεινε στο σχολείο ώς υπεράριθμος και μαζί με τον πλέον οργανικό Ζ μοίρασαν τις ώρες και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα στον πλανήτη του μειωμένου ωραρίου.- Φτάνουμε λοιπόν στην σημερινή εποχή του Δ.Ν.Τ, όπου το να συμπληρώνεις το ωράριο είναι σημαντικό αλλιώς κινδυνεύεις να συμπληρώσεις στο δημοτικό του διπλανού κατσάβραχου.- Ο οργανικός εκπαιδευτικός Ζ προσπαθεί να αιτηθεί την συμπλήρωση ωραρίου του στο ίδιο σχολείο χρησιμοποιώντας το επιχείρημα της οργανικής του αλλά και των μορίων του. - Ο δ/ντης μαζί με τον υπεράριθμο εκπαιδευτικό Υ (ή άν θέλετε: "λειτουργικά τοποθετημένο") θεωρούν την παλαιότητα στο σχολείο πιο σημαντική και κάνουν την ζωή του Ζ δύσκολη, φτιάχνοντας ένα σχολικό πρόγραμμα με μειωμένο ωράριο και για τους 2 εκπαιδευτικούς (ούτε κάν θα μιλήσω για δικαιοσύνη στο πρόγραμμα, αφου ο Ζ τα έχει φάει αυτά με το κουτάλι)- Τώρα λοιπόν και οι 2 εκπαιδευτικοί έχουν μειωμένο και κινδυνεύουν να το καλύψουν κάπου αλλού άν χρειαστεί. Επειδη είμαι ο εκπαιδευτικός Ζ (οργανικός), μπορεί κάποιος να μου πεί (με παραθέσεις απο τα Διατάγματα) άν τελικά δικαιούμαι να συμπληρώσω εγώ το ωράριο μου και ο Υ να πάρει ότι μείνει;Έχω διαβάσει τα διατάγματα που παραθέτονται εδώ, αλλά δεν βλέπω κάπου ξεκάθαρα οτι ο οργανικός προηγείται του λειτουργικά τοποθετημένου στην κατανομή ωρών.Να τονίσω το περίεργο της υπόθεσης είναι οτι παρόλο που είμαι οργανικός δεν έχω παλαιότητα στο σχολείο.
Ο αρχαιότερος στη σχολική μονάδα είσαι εσύ σε σχέση με το συνάδελφο αφού μετά το "ρεμάλι" εσύ τοποθετήθηκες οργανικά.
οτι και να σου είπαν goldgin μόνο ότι λέει ο νόμος ισχύει. Ο σύλλογος αναθέτει στη συνεδρίαση της αρχής της χρονιάς με πράξη τμήματα και ώρες με βάση τη νομοθεσία. Εκεί να εκθέσεις τα επιχειρήματά σου προς όλους αν αρνηθείνα σε ακούσει ο δντης. Έχεις σικαίωμα λόγου στις συνεδριάσεις ως θιγόμενος.Αν τα πλακάκια έχουν "πιάσει καλά" και κάνουν πως δεν ακούνε οι υπόλοιποι και τελικάκάνουν ότι σου είπε ο δντης σου το πρακτικό που θα υποβληθεί στη δνση υπόκειται σε ενστάσεις και μπορείς νατο ακυρώσεις με ένστασή σου προς τη δνση εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ και να ξαναγίνει η κατανομή όπως είναι σωστάβάση νόμου.Είσαι καλυμμένος πλήρως και αυτά είναι τα πλήρη βήματα αν και γνώμη μου έιναι πως αν τους εξηγήσεις του δντη και τουΥ θα καταλάβουν και θα υποχωρήσουν μέσω συνεννόησης.
κανονικα και με βάση υον νόμο συμπληρώνουν πλήρες ωράριο οι έχοντες οργανική.αν οι ώρες φτάνουν για όλους υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των καθηγητών