0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνειαΘέλω όμως να πω στο συνάδελφο PhysicalitΘα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Συνάδελφε εγώ δεν ζω τέτοια πραγματικότητα. Οσο και αν χάνω τις ώρες που θα ήθελα να είχα. Εγώ ζω άλλη πραγματιτικότητα. Στο ΠΥΣΔΕ μου και στα άλλα ΠΥΣΔΕ τα κενά βγαίνουν ανά ειδικότητα. Γι αυτό έχω φιλους με περισσότερα μόρια από εμένα που δεν έχουν οργανική. Στο σχολείο μου εξηγησα οι δύο χημικοί υπηραχν εδώ και χρόνια πριν ακόμα αρχίσει το παιχνίδι με τις ειδικότητες. Μπορεί σε όσα λες να έχεις δίκιο δν μπορώ να το ψάξω τόσο πολύ. Αλλά τι θέλουμε επιτέλους με αυτές τις αναθέσεις; Αν υπάρχει η Β ανάθεση τότε είναι φυσικο ότι μειώνονται οι ώρες της Α ανάθεσης κυρίως για τους αναπληρωτές. Αν εννοείς β ειδικότητα τότε αλλάζει το πράγα. Τοι σημαίει να έχει σπουδάσει; Να έχει κάνει ένα έτος στη σχολή χημεία ή φυσικη ή βιολογία; Να έχει αντίστοιχο πτυχίο; Το κείμενο που αναφέρω δεν είναι αυτό που γράφεις. Έχει ημερομηνία 18/12/2016 και αριθμό πρωτοκολου 208556/E2.Και κάτι άλλο πολυ βασικό.Οσο και αν έχεις δίκιο ότι παίζονται συμφέροντα στα υπουργεία ο νομοθετης που βγάζει τους νόμους έχει στο μυαλό του περισσότερους παράγοντες από αυτό που ο καθένας μας θεωρεί επιστημονικά και παιδαγωγικα σωστό. Θα πρέπει επίσης να είσαι λίγο περισσότερο προσεκτικός στο τι εννοείς ανηθικότητα και χμηλό επίπεδο στην Αθήνα και άλλες περιοχές, Εφόσον εχεις συγκεκριμένα σχολεία που υπήρχαν ώρες Βιολογίας ως α ανάθεση και δεν δόθηκαν κάνε ότι και εγώ. Στείλε εξόδικα στις Δ.Δ.Ε. Αλλά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα. Δηλαδή για παράδειγμα στα σχολεία αυτά και αυτά υπήρχαν τόσες Βιολογίας ώρες και τόσες ώρες χημείας και δόθηκαν ως κενά φυσικού "παρακαλώ ελεγξτε την νομιμότητα της υπόθεσης". Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρεις δίκιο ή να κάνεις τους διευθυντές των σχολείων και των Δ.Δ.Ε να εξετάσουν το θέμα. Με γενικές δηλώσεις ότι προσλήφθηκαν λίγοι αναπληρωτές βιολόγοι σε σχέση με άλλες ειδικότητες, το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους στρέψεις όλους εναντίον σου. Καλή δύναμη
Oι διευκρινήσεις της ΔΔΕ Ευβοίας ως προς τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04Πηγή: http://blogs.sch.gr/dideeyvo/2016/07/13/%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83/
Αφού το γράφει η ΔΔΕ Εύβοιας είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι ΔΕΝ είναι έτσι πχ:http://www.alfavita.gr/arthron/yperarithmies-ekpaideytikonola-osa-prepei-na-gnorizoyn-oi-ekpaideytikoiΓιατί είμαι ακόμα πιο σίγουρη:Γιατί η συγκεκριμένη ΔΔΕ που μας διευκρινίζει τα περί ρύθμισης υπεραριθμίας των ΠΕ04, αρνείται επί σειρά ετών να εφαρμόσει τη νομοθεσία περί κρίσης/ρύθμισης/άρσης/τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Πώς αρνείται; ΔΕΝ χαρακτηρίζει οργανικά υπεράριθμο συνάδελφο (όχι ΠΕ04 αλλά δεν έχει σημασία) με 8-10 ώρες Α ανάθεσης μόνο.Δηλαδή στο αντίστοιχο σχολείο δεν δίνεται το υπάρχον πλεόνασμα. Γιατί;Θάχουν σοβαρούς λόγους υποθέτω...
Θέλω να πω ότι για την διοίκηση τα καλά και συμφέροντα πάντα.Την περίπτωση την ξέρω με όλες τις λεπτομέρειες γιατί αφορά πολύ δικό μου άνθρωπο/ συνάδελφο. Δεν πρόκειται να πω τπτ περισσότερο, αν αφορούσε εμένα θα το έκανα.Απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία, δεν πρόκειται να πάρετε σαφή απάντηση, στο ερώτημα τι τελικά ορίζεται ως ρύθμιση υπεραριθμίας. Και γι αυτό υπάρχει λόγος. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνειαΘέλω όμως να πω στο συνάδελφο PhysicalitΘα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).Συνάδελφε, αν βρεθεί τρόπος να κάνει κάποιος μόνο τις πρώτες αναθέσεις του ακόμη και στις περιοχές που έχουν δυσκολίες στην συγκοινωνία θα είναι προφανώς ευχής έργο, αλλά πρακτικά το βλέπω δύσκολο. Η αναφορά στο σύνταγμα μόνο για λόγους εντυπώσεων γίνεται και μάλλον έλλειψη επιχειρημάτων για όσα απλά και σύντομα ανέφερα στην παρέμβαση μου. Αν το θέλεις ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει μόνο το μάθημα του βασικού του πτυχίου, με προτεραιότητα που θα καθορίζεται από συνδυασμό εμπειρίας και ακαδημαϊκών προσόντων. Και σε τελευταία ανάλυση, σαν φυσικός δεν αντέχω άλλο να "ταΐζω" με τις ώρες μου τους υπόλοιπους ΠΕ04 και να "πεινάω" εγώ!