0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της
Συνάδελφε εγώ δεν ζω τέτοια πραγματικότητα. Οσο και αν χάνω τις ώρες που θα ήθελα να είχα. Εγώ ζω άλλη πραγματιτικότητα. Στο ΠΥΣΔΕ μου και στα άλλα ΠΥΣΔΕ τα κενά βγαίνουν ανά ειδικότητα. Γι αυτό έχω φιλους με περισσότερα μόρια από εμένα που δεν έχουν οργανική. Στο σχολείο μου εξηγησα οι δύο χημικοί υπηραχν εδώ και χρόνια πριν ακόμα αρχίσει το παιχνίδι με τις ειδικότητες. Μπορεί σε όσα λες να έχεις δίκιο δν μπορώ να το ψάξω τόσο πολύ. Αλλά τι θέλουμε επιτέλους με αυτές τις αναθέσεις; Αν υπάρχει η
Oι διευκρινήσεις της ΔΔΕ Ευβοίας ως προς τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04Πηγή: http://blogs.sch.gr/dideeyvo/2016/07/13/%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83/
Αφού το γράφει η ΔΔΕ Εύβοιας είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι ΔΕΝ είναι έτσι πχ:http://www.alfavita.gr/arthron/yperarithmies-ekpaideytikonola-osa-prepei-na-gnorizoyn-oi-ekpaideytikoiΓιατί είμαι ακόμα πιο σίγουρη:Γιατί η συγκεκριμένη ΔΔΕ που μας διευκρινίζει τα περί ρύθμισης υπεραριθμίας των ΠΕ04, αρνείται επί σειρά ετών να εφαρμόσει τη νομοθεσία περί κρίσης/ρύθμισης/άρσης/τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Πώς αρνείται; ΔΕΝ χαρακτηρίζει οργανικά υπεράριθμο συνάδελφο (όχι ΠΕ04 αλλά δεν έχει σημασία) με 8-10 ώρες Α ανάθεσης μόνο.Δηλαδή στο αντίστοιχο σχολείο δεν δίνεται το υπάρχον πλεόνασμα. Γιατί;Θάχουν σοβαρούς λόγους υποθέτω...
Θέλω να πω ότι για την διοίκηση τα καλά και συμφέροντα πάντα.Την περίπτωση την ξέρω με όλες τις λεπτομέρειες γιατί αφορά πολύ δικό μου άνθρωπο/ συνάδελφο. Δεν πρόκειται να πω τπτ περισσότερο, αν αφορούσε εμένα θα το έκανα.Απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία, δεν πρόκειται να πάρετε σαφή απάντηση, στο ερώτημα τι τελικά ορίζεται ως ρύθμιση υπεραριθμίας. Και γι αυτό υπάρχει λόγος. Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.