*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραριθμίες ΠΕ04  (Αναγνώστηκε 16876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 24, 2019, 12:43:37 μμ »
α) Αυτά που γράφω δεν αποτελούν προσωπική μομφή σε κανένα (δεν θα μπορούσε άλλωστε). Απλα΄επειδή τα θέματα που ανεβαίνουν στο φορρουμ είναι πολύ σοβαρά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και πάντα με αποδείξεις σε αυτά που λέμε.
β) Όσον αφορά το αν θα απαντήσει η νομική υπηρεσία της ΔΔΕ σε ερώτημα εκπαιδευτικού η άποψη μου εξαντλήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση. Αν κάποιος συνάδελφος όμως θέλει έχει δικαίωμα να κάνει ερώτηση  στη νομική υπηρεσία. Του εύχομαι ολόψυχα να πάρει επίσημη απάντηση (που θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ως αποδειτικό στοιχείο σε ένσταση στο ΠΥΣΔΕ). Εγώ πάντως δεν το έχω καταφερει.
γ) Γνωμοδότηση έχω εγώ απο δικηγόρο που αφορούσε παρόμοια περίπτωση μου (2015). Δεν μπορώ να την ανεβάσω γαιτί είχα υπογράψει συμφωνία ότι είναι μόνο για προσωπική μου χρήση και δεν θα την δημοσιεύσω πουθενά μέχρι το 2025 . Γι  αυτό πλήρωσα μόνο 300 ευρω.
δ) Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι φεύγει ο τελευταίος τοποθετηθής ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. Γι αυτό έφυγα εγώ από το σχολείο. Απο εκει και πέρα ο δικηγόρος μου είχε πει . ¨"Θέλεις να τα φτιάξω έστι ώστε να φαίνεται ότι έχεις δίκιο εσύ και δεν φέυγεις. Μπορώ. Αλλά να ξέρεις ότι σε περίπτωση που η υπόθεση φτάσει στο διοκιητικό δικαστήριο μάλλον θα χάσουμε. Μπορούμε να το κάνουμε μόνο για να ασκήσουμε πίεση στο ΠΥΣΔΕ σου. " επειδή βρήκα άλλο σχολείο κοντά σε αυτό που ήμουν και επειδή είχα χαλάσει τις σχέσεις μου με το σύλλογο αποφάσισα να δεχθώ την γνωμοδότηση όπως ήταν και να φύγω. Τελικά μάλλον η υπόθεση μου βγήκε σε καλό.
Σε παρακάτω ανάρτηση θα αναφέρω με απλά λόγια σε μια νομολογία στηρίζεται η απομάκρυνση του τελευταίου τοποθετηθέντα
ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης.
ε) Γνωμοδότηση Νομικής υπηρεσίας κρατικής δεν ξέρω αν υπάρχει (νομίζω όμως πως δεν υπάρχει εφόσον τα θεματα αυτά λήγουν στα ΠΥΣΔΕ τα οποία δεν κάνουν επίσημες ερωτήσεις για τέτοια θέματα). Μπορείς όμως τα το ψάξεις καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:12 »

Αποσυνδεδεμένος VAGGELIS M

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 24, 2019, 09:07:27 μμ »
α) Αυτά που γράφω δεν αποτελούν προσωπική μομφή σε κανένα (δεν θα μπορούσε άλλωστε). Απλα΄επειδή τα θέματα που ανεβαίνουν στο φορρουμ είναι πολύ σοβαρά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και πάντα με αποδείξεις σε αυτά που λέμε.
β) Όσον αφορά το αν θα απαντήσει η νομική υπηρεσία της ΔΔΕ σε ερώτημα εκπαιδευτικού η άποψη μου εξαντλήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση. Αν κάποιος συνάδελφος όμως θέλει έχει δικαίωμα να κάνει ερώτηση  στη νομική υπηρεσία. Του εύχομαι ολόψυχα να πάρει επίσημη απάντηση (που θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ως αποδειτικό στοιχείο σε ένσταση στο ΠΥΣΔΕ). Εγώ πάντως δεν το έχω καταφερει.
γ) Γνωμοδότηση έχω εγώ απο δικηγόρο που αφορούσε παρόμοια περίπτωση μου (2015). Δεν μπορώ να την ανεβάσω γαιτί είχα υπογράψει συμφωνία ότι είναι μόνο για προσωπική μου χρήση και δεν θα την δημοσιεύσω πουθενά μέχρι το 2025 . Γι  αυτό πλήρωσα μόνο 300 ευρω.
δ) Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι φεύγει ο τελευταίος τοποθετηθής ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. Γι αυτό έφυγα εγώ από το σχολείο. Απο εκει και πέρα ο δικηγόρος μου είχε πει . ¨"Θέλεις να τα φτιάξω έστι ώστε να φαίνεται ότι έχεις δίκιο εσύ και δεν φέυγεις. Μπορώ. Αλλά να ξέρεις ότι σε περίπτωση που η υπόθεση φτάσει στο διοκιητικό δικαστήριο μάλλον θα χάσουμε. Μπορούμε να το κάνουμε μόνο για να ασκήσουμε πίεση στο ΠΥΣΔΕ σου. " επειδή βρήκα άλλο σχολείο κοντά σε αυτό που ήμουν και επειδή είχα χαλάσει τις σχέσεις μου με το σύλλογο αποφάσισα να δεχθώ την γνωμοδότηση όπως ήταν και να φύγω. Τελικά μάλλον η υπόθεση μου βγήκε σε καλό.
Σε παρακάτω ανάρτηση θα αναφέρω με απλά λόγια σε μια νομολογία στηρίζεται η απομάκρυνση του τελευταίου τοποθετηθέντα
ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης.
ε) Γνωμοδότηση Νομικής υπηρεσίας κρατικής δεν ξέρω αν υπάρχει (νομίζω όμως πως δεν υπάρχει εφόσον τα θεματα αυτά λήγουν στα ΠΥΣΔΕ τα οποία δεν κάνουν επίσημες ερωτήσεις για τέτοια θέματα). Μπορείς όμως τα το ψάξεις καλύτερα.
Μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις σε προσ μηνυμα το όνομα του δικ ώστε αν το χρειαστώ  να απευθυνθώ σε αυτόν

Αποσυνδεδεμένος VAGGELIS M

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 25, 2019, 01:31:38 πμ »
α) Αυτά που γράφω δεν αποτελούν προσωπική μομφή σε κανένα (δεν θα μπορούσε άλλωστε). Απλα΄επειδή τα θέματα που ανεβαίνουν στο φορρουμ είναι πολύ σοβαρά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και πάντα με αποδείξεις σε αυτά που λέμε.
β) Όσον αφορά το αν θα απαντήσει η νομική υπηρεσία της ΔΔΕ σε ερώτημα εκπαιδευτικού η άποψη μου εξαντλήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση. Αν κάποιος συνάδελφος όμως θέλει έχει δικαίωμα να κάνει ερώτηση  στη νομική υπηρεσία. Του εύχομαι ολόψυχα να πάρει επίσημη απάντηση (που θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ως αποδειτικό στοιχείο σε ένσταση στο ΠΥΣΔΕ). Εγώ πάντως δεν το έχω καταφερει.
γ) Γνωμοδότηση έχω εγώ απο δικηγόρο που αφορούσε παρόμοια περίπτωση μου (2015). Δεν μπορώ να την ανεβάσω γαιτί είχα υπογράψει συμφωνία ότι είναι μόνο για προσωπική μου χρήση και δεν θα την δημοσιεύσω πουθενά μέχρι το 2025 . Γι  αυτό πλήρωσα μόνο 300 ευρω.
δ) Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι φεύγει ο τελευταίος τοποθετηθής ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. Γι αυτό έφυγα εγώ από το σχολείο. Απο εκει και πέρα ο δικηγόρος μου είχε πει . ¨"Θέλεις να τα φτιάξω έστι ώστε να φαίνεται ότι έχεις δίκιο εσύ και δεν φέυγεις. Μπορώ. Αλλά να ξέρεις ότι σε περίπτωση που η υπόθεση φτάσει στο διοκιητικό δικαστήριο μάλλον θα χάσουμε. Μπορούμε να το κάνουμε μόνο για να ασκήσουμε πίεση στο ΠΥΣΔΕ σου. " επειδή βρήκα άλλο σχολείο κοντά σε αυτό που ήμουν και επειδή είχα χαλάσει τις σχέσεις μου με το σύλλογο αποφάσισα να δεχθώ την γνωμοδότηση όπως ήταν και να φύγω. Τελικά μάλλον η υπόθεση μου βγήκε σε καλό.
Σε παρακάτω ανάρτηση θα αναφέρω με απλά λόγια σε μια νομολογία στηρίζεται η απομάκρυνση του τελευταίου τοποθετηθέντα
ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης.
ε) Γνωμοδότηση Νομικής υπηρεσίας κρατικής δεν ξέρω αν υπάρχει (νομίζω όμως πως δεν υπάρχει εφόσον τα θεματα αυτά λήγουν στα ΠΥΣΔΕ τα οποία δεν κάνουν επίσημες ερωτήσεις για τέτοια θέματα). Μπορείς όμως τα το ψάξεις καλύτερα.
Σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου έγραψες στο μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 25, 2019, 12:24:20 μμ »
Ακολουθεί  ένα μακροσκελές και κουραστικό κείμενο που αναφέρει τι ισχύει για την υπεραριθμία ή την συμπλήρωση ωραρίου των ΠΕ04. Το κείμενο απευθύνεται μόνο σε όσους είναι ΠΕ04 με προβλήματα υπεραριθμίας ή συμπλήρωσης ωραρίου. Για τους υπόλοιπους θα είναι κουραστικό και βαρετό.
Η περίπτωση αφορά λειτουργικά πλεονάσματα και ρυθμίζεται τον Σεπτέμβριο με απόφαση ΠΥΣΔΕ. Τα ΦΕΚ που «εμπλέκονται» στην περίπτωση αυτή είναι :
Α) Υ.Α 67818/Δ2/4/5/2018   καθορίζει τις αναθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο συμπληρώνει το ωράριο του κάθε εκπαιδευτικός στο σχολείο. Από την ΥΑ προκύπτει πέρα από κάθε αμφιβολία ότι στην αρχή του σχολικού έτους  γίνεται κατανομή των ωρών με βάση τις ώρες των μαθημάτων Α ανάθεσης που έχει η κάθε ειδικότητα, με κριτήριο την παλαιότητα στην σχολική μονάδα . Αν υπολείπονται ώρες σε ένα εκπαιδευτικό θα πρέπει να  πάρει ώρες Β ανάθεσης τόσες όσες χρειάζεται για να συμπληρώσει το ωράριο του με κριτήριο την παλαιότητα– υπό την προϋπόθεση ότι οι ώρες αυτές έχουν περισσέψει από άλλες ειδικότητες μετά την κατανομή των δικών τους ωρών Α ανάθεσης και ότι οι ώρες αυτές δεν θα είναι περισσότερες από 11- Με αυτό τον τρόπο κρίνεται ποιος εκπαιδευτικός είναι «λειτουργικά υπεράριθμος» ή «συμπλήρωσης ωραρίου»  και αναρτάται στο my school.

Β)  Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04.
Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία.  Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14  και  Π.Δ 100/97 αρθ 12  θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη  άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου»  ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το ποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή  « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω.  Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).


Γ) Η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του νόμου 4186/2013 η οποία ισχύει τόσο για τα γυμνάσια όσο και για τα λύκεια. Σύμφωνα με αυτή οι υπεραριθμίες των ΠΕ04 (οργανικές και λειτουργικές) διαπιστώνονται και κρίνονται ομαδοποιημένα ανά κλάδο και όχι ανά ειδικότητα. Περιλαμβάνει φυσικά και τις περιπτώσεις «λειτουργικής υπεραριθμίας» με όλες τις έννοιες όπως αναφέρθηκε και στην προηγούμενη παράγραφο (υπεραριθμία + συμπλήρωση ωραρίου). Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από ειδικότητα ο τελευταίος τοποθετηθής χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος –συμπλήρωσης ωραρίου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:12 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 25, 2019, 12:27:43 μμ »
Το πρόβλημα  προκύπτει από τον διαφορετικό τρόπο που ρυθμίζουν το θέμα η Υ.Α των αναθέσεων και τα Π.Δ/97 & 4286/2013 της «λειτουργικής υπεραριμθίας» (και όπως αναφέρθηκε της συμπλήρωσης ωραρίου). Παρακάτω αναφέρεται παράδειγμα

Σε γυμνάσιο με 12 τμήματα -4 Α, 4 Β , 4 Γ – υπηρετούν με οργανική θέση 3 ΠΕ04 με τα παρακάτω στοιχεία
Βιολόγος υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (παλαιότερος)
Χημικός υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (μεσαίος)
Φυσικός υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (τελευταίος)
Σύνολο διαθέσιμων ωρών ΠΕ04  60 ώρες
Στο σχολείο υπάρχουν αναλυτικά οι παρακάτω ώρες
Φυσική 4+8+8=20
Χημεία 4+4=8
Βιολογία 4+4+4=12
Γεωγραφία 4+8=12
Σύνολο ωρών 52 ώρες

Επομένως υπάρχει πλεόνασμα 60-52=8 ώρες.

Με ποιον τρόπο θα γίνει η κατανομή των ωρών έτσι ώστε να προκύψει ποιος θα φύγει για συμπλήρωση ωραρίου και πόσες ώρες;

Περίπτωση Α. Εφαρμογή της Υ.Α των αναθέσεων (ο καθένας παίρνει την Α ανάθεση).
Φυσικός 20 ώρες φυσική – συμπληρώνει
Βιολόγος 12 ώρες Βιολογία + 8 ώρες Β ανάθεση –συμπληρώνει
Χημικός 8 ώρες Χημεία + 4 ώρες Ανάθεση – διάθεση για Συμπλήρωση ωραρίου 8 ώρες.

Περίπτωση Β. Εφαρμογή της Υ.Α και του Π.Δ/97 και 4186/2013
 Εφόσον η συμπλήρωση ωαρίου για τους ΠΕ04 γίνεται ομαδοποιημένα (προηγούμενη ανάρτηση) ο τελευταίος τοποθετηθής πάει για συμπλήρωση ωραρίου. Επομένως για τις αναθέσεις
Φυσικός 12 ώρες  φυσική (σύμφωνα με την Υ.Α) και πάει για συμπλήρωση ωραρίου 8 ώρες ως τελευταίος τοποθετηθής.
Βιολόγος 12 ώρες Βιολογία +8  Β ανάθεση – συμπληρώνει
Χημικός 8 ώρες Χημεία + 12  Β ανάθεση – συμπληρώνει (μπορεί να ισχύει + 11 ώρες Β ανάθεση σύμφωνα με την Υ.Α αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα)

Ποια από τις δύο περιπτώσεις ισχύει τελικά;
Ισχύει η Περίπτωση Β επειδή στηρίζεται σε Π.Δ που είναι ισχυρότερο από την Υ.Α.
Η υπουργικές αποφάσεις κάνουν περισσότερο συγκεκριμένο το γενικό πλάνο που αναφέρουν τα Π.Δ. Δηλαδή το Π.Δ/97 δίνει το γενικό πλαίσιο με το οποίο προκύπτει η υπεραριθμία/συμπλήρωση ωραρίου ενώ η Υ.Α αναφέρει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια με ποιο τρόπο θα εφαρμοστεί το Π.Δ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως που αφορά τους Π.Ε04 η εφαρμογή της Υ.Α φέρει διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που προκύπτει από την εφαρμογή του Π.Δ. Στην περίπτωση αυτή ισχύει ότι αναφέρει το Π.Δ ως ισχυρότερη κανονιστική πράξη.


Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 26, 2019, 07:22:55 μμ »
προς Vaggelism
Αν μπορείς τον Σεπτέμβριο όταν θα έχει τελειώσει το θέμα κάνε μια ανάρτηση αναφέροντας τι έγινε τελικά. Το θέμα είναι ενδιεφέρον όχι μόνο για εμένα αλλά και για πολλούς συναδέλφους.

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 26, 2019, 10:17:38 μμ »
Β)  Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04.
Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία.  Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14  και  Π.Δ 100/97 αρθ 12  θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη  άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου»  ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το ποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή  « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω.  Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).
δε φανταζόμουν ότι η συμπλήρωση και η λειτουργική υπεραριθμία αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο αφού η ΥΑ λέει ξεκάθαρα το "συμπλήρωση".
Πολύ διαφωτιστικά τα όσα έγραψες, ευχαριστώ(ουμε)!
Μήπως ξέρεις τι γίνεται και στην περίπτωση όπου υπάρχει κενό 12 ωρών ΠΕ04 σε ένα γυμνάσιο, έστω φυσικής. Στις τοποθετήσεις των οργανικά υπεράριθμων το διεκδικεί ο υπεράριθμος ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια και αν το κενό παραμείνει και στις βελτιώσεις το διεκδικεί ο ΠΕ04.01 με τα περισσότερα μόρια;;
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi
"Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών."
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2019, 10:25:09 μμ από anemoni »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 26, 2019, 11:59:32 μμ »
Η λέξη συμπλήρωση στην Υ.Α αναφέρεται στην σειρά με την οποία "συμπληρωνει" το ωραρίο του ο κάθε εκπαδευτικός (δηλαδή παίρνει ώρες) και όχι στο ποιος διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο (δηλαδή δεν συμπληρώνει ωράριο) κατί που σαφώς από το Π.Δ χαρακτηρίζεται ως "λειτουργική υπεραριθμία".
β) Ακριβώς αυτό. Το κενό στις υπεραριθμίες δίνεται εννιαίο - δηλαδή μπορεί να το πάρει ο ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια αναξέρτητα ειδικότητας. Αυτό προβλέπει η εγκύκλιος που αναφέρεις (και για την οποία έχει ξεσηκωθεί θύελλα διαμαρρτυσιών από ορισμένη μερίδα συναδέλων). Αν το κενό μείνει τότε μπορει ατο διακδικήσει μόνο φυσικός. Βέβαια σε πολλά ΠΥΣΔΕ δεν εφαρμόζεται ακριβώς η νομοθεσία και υπάχουν οι εξής περιπτώσεις α) Το κενό υπεραριθμίας να δωθεί μόνο σε φυσικό κατά παράβαση της εγκυκλίου και β) Το κενό βελτίωσης να δωθεί ομαδοποιημένα κατά παράβαση του Π.Δ επειδή αναφέρετε σε γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος VAGGELIS M

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 27, 2019, 01:14:27 πμ »
προς Vaggelism
Αν μπορείς τον Σεπτέμβριο όταν θα έχει τελειώσει το θέμα κάνε μια ανάρτηση αναφέροντας τι έγινε τελικά. Το θέμα είναι ενδιεφέρον όχι μόνο για εμένα αλλά και για πολλούς συναδέλφους.
Θα ενημερώσω σίγουρα όταν βγάλω άκρη.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 27, 2019, 09:08:54 μμ »
Η λέξη συμπλήρωση στην Υ.Α αναφέρεται στην σειρά με την οποία "συμπληρωνει" το ωραρίο του ο κάθε εκπαδευτικός (δηλαδή παίρνει ώρες) και όχι στο ποιος διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο (δηλαδή δεν συμπληρώνει ωράριο) κατί που σαφώς από το Π.Δ χαρακτηρίζεται ως "λειτουργική υπεραριθμία".
β) Ακριβώς αυτό. Το κενό στις υπεραριθμίες δίνεται εννιαίο - δηλαδή μπορεί να το πάρει ο ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια αναξέρτητα ειδικότητας. Αυτό προβλέπει η εγκύκλιος που αναφέρεις (και για την οποία έχει ξεσηκωθεί θύελλα διαμαρρτυσιών από ορισμένη μερίδα συναδέλων). Αν το κενό μείνει τότε μπορει ατο διακδικήσει μόνο φυσικός. Βέβαια σε πολλά ΠΥΣΔΕ δεν εφαρμόζεται ακριβώς η νομοθεσία και υπάχουν οι εξής περιπτώσεις α) Το κενό υπεραριθμίας να δωθεί μόνο σε φυσικό κατά παράβαση της εγκυκλίου και β) Το κενό βελτίωσης να δωθεί ομαδοποιημένα κατά παράβαση του Π.Δ επειδή αναφέρετε σε γυμνάσιο.
Για τυπικούς λόγους να προσθέσω και σε Λύκειο και σε οριστική τοποθέτηση από μετάθεση δόθηκε ομαδοποιημένα όπως αποδεικνύεται εδώ
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg997173#msg997173
Δεν υπάρχει περιορισμός.
Βασικά, καλά κάνετε που το ψάχνετε νομικά , είναι αξιοπρεπές, αλλά έχει αποδειχθεί από τα παραπάνω ότι οι νόμοι εφαρμόζονται μόνο όταν υπάρχει αντιδικία. Αν τα συμφωνήσετε μεταξύ σας οι μόνιμοι, μπορείτε να παραβλέψετε τους νόμους. Δεν υπάρχει έλεγχος το έχω δοκιμάσει πολλές φορές. Δεν μπορώ να σας σταματήσω.
Επαναλαμβάνω, η νομική διερεύνηση και αιτιολόγηση έχει σημασία μόνο αν υπάρχει αντιδικία με άλλον μόνιμο.
Εγιναν τόσα και παραπάνω από αυτά που δείχνω, εσείς κορόϊδα είστε να μην βολευτείτε?

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 28, 2019, 12:25:48 πμ »
το θεμα είναι ότι αντιεπιστημονικό (κατα τη γνωμη μου) το τσουβάλιασμα όλων των μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Δεν παίρνουμε πτυχίο φυσικών επιστημών  αλλά διακριτά  φυσικής, βιολογίας κπλ.

Αποσυνδεδεμένος VAGGELIS M

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 28, 2019, 01:42:55 πμ »
το θεμα είναι ότι αντιεπιστημονικό (κατα τη γνωμη μου) το τσουβάλιασμα όλων των μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Δεν παίρνουμε πτυχίο φυσικών επιστημών  αλλά διακριτά  φυσικής, βιολογίας κπλ.
Εγώ ως φυσικός δεν έχω διδαχθεί ποτέ το μάθημα βιολογίας στο Πανεπιστήμιο. Νομίζω ότι την ανάλογη προετοιμασία δηλ κυρίως διαδίκτυο που κάνω εγώ για να διδάξω το μάθημα θα μπορούσε να την κάνει και ένας φιλόλογος ή θεολόγος κλπ. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί την έχουμε την Βιολογία που είναι πολύ ωραία ως επιστήμη της ζωής ως Β ανάθεση. Το ίδιο μου έχουν πει πολλοί συνάδελφοι φυσικοί. Μάλιστα μερικοί που διδάσκουν Βιολογία σε Λύκειο το ξεκαθαρίζουν στους μαθητές τους ότι δεν είναι Βιολόγοι ώστε να μην έρχονται σε δύσκολη θέση με τυχόν σκόπιμες μέσω φροντιστηρίων ή αληθινές απορίες των μαθητών. Τι να πω! Προφανώς στην Ελλάδα δεν ενδιαφέρει και τόσο η παιδεία όσο η εξυπηρέτηση συντεχνιακών και συνδικαλιστικών σκοπιμοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 28, 2019, 12:40:15 μμ »
α) Εχω ξαναπεί  στο συνάδελφο αναπληρωτή βιολόγο ότι με την συγκεκριμένη ανάρτηση την οποία έχει κάνει και στην οποία παραπέμπει παραπάνω, εκθέτει τον εαυτό του σε μεγάλο κίνδυνο να επέμβει μετά από καταγγελία αυτών που αναφέρει (πίσω από κάθε θέση βρίσκεται ένας συγκεκριμένος εκπαιδευτικός) η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος με το σκεπτικό της "συκοφαντικής δυσφήμησης". θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός και να μην ξανα-αναφέρει αυτά που είχε γράψει τότε (μερικά ΠΥΣΔΕ ειχαν ειδοποιηθεί και είχαν αναφέρει ότι θα ερευνήσουν το θέμα).

β) Οποιος νομίζει ότι δεν είναι ιακνός να διδάξει ένα μάθημα β ανάθεσης αντί να γενικολογεί για τα κακώς κείμενα της Ελληνικής εκπαίδευσης μπορεί να παρουσιατεί στο σύλλογο, τον σχολικό σύμβουλο και το ΠΥΣΔΕ  (όπως και αν τον λένε τώρ. Να εξηγήσει ότι δεν μπορεί να διδάξει το συγκεκριμένο μάθημα π.χ βιολογία Α γυμνασίου ή φυσική α γυμνασίου  και να ζητήσει να πάει σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση της Α ανάθεσης. Δεν νομίζω ότι θα του αρνηθεί κανείς

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 28, 2019, 03:05:25 μμ »
α) Ευχαριστώ θα προσέχω
β) Δεν είναι μόνο θέμα ικανότητας και φόβου. Αλλά είναι και θέμα αξιοπρέπειας και υπευθυνότητας. Όταν παίρνει κενό άλλης ειδικότητας κόβει τη θέση από άλλον. Το κενό της δικής του ειδικοτητας που άφησε θα καλυφθεί πάλι από την ίδια ειδικότητα.  Αποκλείεις δηλαδή κάποιον αλλον από το μαθημα του, την δουλειά του.  Και έπειτα αν όλα τα πτυχία κάνουν το ίδιο μάθημα, τι τα χρειάζεσαι; Ότι και να σπουδάσεις θα είναι το ίδιο. Γιατί να μην έχουν το ίδιο προνόμιο οι μαθηματικοί, οι φιλόλογοι, οι γυμναστές οι ξενόγλωσσοι κλπ. Μήπως κάποιοι είναι πιο προνομιούχοι?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2019, 04:58:36 μμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 841
Σύνολο: 845

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.