0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
α) Αυτά που γράφω δεν αποτελούν προσωπική μομφή σε κανένα (δεν θα μπορούσε άλλωστε). Απλα΄επειδή τα θέματα που ανεβαίνουν στο φορρουμ είναι πολύ σοβαρά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και πάντα με αποδείξεις σε αυτά που λέμε.β) Όσον αφορά το αν θα απαντήσει η νομική υπηρεσία της ΔΔΕ σε ερώτημα εκπαιδευτικού η άποψη μου εξαντλήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση. Αν κάποιος συνάδελφος όμως θέλει έχει δικαίωμα να κάνει ερώτηση στη νομική υπηρεσία. Του εύχομαι ολόψυχα να πάρει επίσημη απάντηση (που θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ως αποδειτικό στοιχείο σε ένσταση στο ΠΥΣΔΕ). Εγώ πάντως δεν το έχω καταφερει.γ) Γνωμοδότηση έχω εγώ απο δικηγόρο που αφορούσε παρόμοια περίπτωση μου (2015). Δεν μπορώ να την ανεβάσω γαιτί είχα υπογράψει συμφωνία ότι είναι μόνο για προσωπική μου χρήση και δεν θα την δημοσιεύσω πουθενά μέχρι το 2025 . Γι αυτό πλήρωσα μόνο 300 ευρω.δ) Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι φεύγει ο τελευταίος τοποθετηθής ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. Γι αυτό έφυγα εγώ από το σχολείο. Απο εκει και πέρα ο δικηγόρος μου είχε πει . ¨"Θέλεις να τα φτιάξω έστι ώστε να φαίνεται ότι έχεις δίκιο εσύ και δεν φέυγεις. Μπορώ. Αλλά να ξέρεις ότι σε περίπτωση που η υπόθεση φτάσει στο διοκιητικό δικαστήριο μάλλον θα χάσουμε. Μπορούμε να το κάνουμε μόνο για να ασκήσουμε πίεση στο ΠΥΣΔΕ σου. " επειδή βρήκα άλλο σχολείο κοντά σε αυτό που ήμουν και επειδή είχα χαλάσει τις σχέσεις μου με το σύλλογο αποφάσισα να δεχθώ την γνωμοδότηση όπως ήταν και να φύγω. Τελικά μάλλον η υπόθεση μου βγήκε σε καλό. Σε παρακάτω ανάρτηση θα αναφέρω με απλά λόγια σε μια νομολογία στηρίζεται η απομάκρυνση του τελευταίου τοποθετηθέντα ακόμα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. ε) Γνωμοδότηση Νομικής υπηρεσίας κρατικής δεν ξέρω αν υπάρχει (νομίζω όμως πως δεν υπάρχει εφόσον τα θεματα αυτά λήγουν στα ΠΥΣΔΕ τα οποία δεν κάνουν επίσημες ερωτήσεις για τέτοια θέματα). Μπορείς όμως τα το ψάξεις καλύτερα.
Β) Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04. Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία. Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14 και Π.Δ 100/97 αρθ 12 θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου» ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το ποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω. Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).
προς VaggelismΑν μπορείς τον Σεπτέμβριο όταν θα έχει τελειώσει το θέμα κάνε μια ανάρτηση αναφέροντας τι έγινε τελικά. Το θέμα είναι ενδιεφέρον όχι μόνο για εμένα αλλά και για πολλούς συναδέλφους.
Η λέξη συμπλήρωση στην Υ.Α αναφέρεται στην σειρά με την οποία "συμπληρωνει" το ωραρίο του ο κάθε εκπαδευτικός (δηλαδή παίρνει ώρες) και όχι στο ποιος διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο (δηλαδή δεν συμπληρώνει ωράριο) κατί που σαφώς από το Π.Δ χαρακτηρίζεται ως "λειτουργική υπεραριθμία".β) Ακριβώς αυτό. Το κενό στις υπεραριθμίες δίνεται εννιαίο - δηλαδή μπορεί να το πάρει ο ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια αναξέρτητα ειδικότητας. Αυτό προβλέπει η εγκύκλιος που αναφέρεις (και για την οποία έχει ξεσηκωθεί θύελλα διαμαρρτυσιών από ορισμένη μερίδα συναδέλων). Αν το κενό μείνει τότε μπορει ατο διακδικήσει μόνο φυσικός. Βέβαια σε πολλά ΠΥΣΔΕ δεν εφαρμόζεται ακριβώς η νομοθεσία και υπάχουν οι εξής περιπτώσεις α) Το κενό υπεραριθμίας να δωθεί μόνο σε φυσικό κατά παράβαση της εγκυκλίου και β) Το κενό βελτίωσης να δωθεί ομαδοποιημένα κατά παράβαση του Π.Δ επειδή αναφέρετε σε γυμνάσιο.
το θεμα είναι ότι αντιεπιστημονικό (κατα τη γνωμη μου) το τσουβάλιασμα όλων των μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Δεν παίρνουμε πτυχίο φυσικών επιστημών αλλά διακριτά φυσικής, βιολογίας κπλ.