0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι αλλα εσυ δεν μπορεις να μιλας οταν δεν εχεις γνωρισει για μεγαλο διαστημα την εργασιακη ανασφαλεια ...με αλλα λογια μιλας εκ του Δημοσιο-Ασφαλους...
Γιατί με γνωριζεις; Γνωρίζεις την πορεία μου;Δεν φτάνει που γραφεις με χίλια πρόσωπα...κουνάς και το δάχτυλο....πότε ειρωνικά και πότε απειλητικάΌσο για τον th1 μάλλον προπαγάνδα του χειρίστου είδους κάνει...
Ειπατε οτι "οι μονιμοι δεν θα δεχθουν καλα την αυξηση ωραριου" τους..Και σας απαντησα: σιγα μγν τους ρωτησει η πλειοψηφια που βιωνει εργασιακη ανασφαλεια και εργαζεται 10ωρα με 500 ευρω το πολυ...Στο κατω κατω πελιοψηφια ειναι.Εχετε καποια αντιρρηση σε αυτα?
Το κλειδί σου δεν είναι δυνατόν να ισχύσει...για πολλούς και διάφορους λόγους.Αν έλεγες πως πιθανόν να ορίσει όριο σύνταξης τα 65 έτη..ίσως ίσχυε...γιατί θα έπαιρνε αναπληρωτές με λιγότερο κόστος...αλλά σε ένα εκπαιδευτικό Α/θμιας 60 ετών να αυξήσει το διδακτικό ωράριο από 21 ώρες στις 23 ας πούμε ..θα τον εξοντώσει. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την
Ωραία να έλθει η ΓΕΣΕΕ να αποφασίσει για την παιδεία γενικά....Και δεν έγραψα "οι μόνιμοι δεν θα δεχθούν καλα την αύξηση ωραρίου...άλλο έγραψα.
Στο δημόσιο ο εκπαιδευτικός αποτελεί μισθολόγικα τον τελευταίο τροχό της αμαξης. Ίσως ο εργαζόμενος του 10 ωρου πρέπει να κοιτάξει πόσοι στο δημόσιο με μηδενικά προσόντα αμείβονται καλύτερα. Αυτα βέβαια τα νομοθετουν σοβαρές κυβερνήσεις ανεξαρτήτου κόστους. Στη Γερμανία π. χ όπου και να εργαστες στο δημόσιο παίρνεις τα ίδια χρήματα ανάλογα με τα προσόντα σου. Εδώ για παράδειγμα ένας εκπαιδευτικός με αεί και μάστερ παίρνει Χ όπως ο γράφων και στη ΔΕΗ παίρνει 3 Χ και με λιγότερα χρόνια υπηρεσίας. Αυτό μόνο οι κυβερνώντες μπορούν και πρέπει να το αναδιαταξουν.
Το ερώτημα που θέτεις σηκώνει κουβέντα ημερών. Επιστημονικά σου λέω ότι τα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως έχουν αποτύχει βάση ερευνών κι όχι προσωπικής άποψης. Η εκπαιδευτική πολιτική δεν χαρασσεται από τον εκπαιδευτικό αλλά από την κεντρική πολιτική σκηνή (χωρίς να είναι αμέτοχος ευθνων κι ο εκπαιδευτικός σε αυτό).Για παράδειγμα δεν σου κάνει εντύπωση που το γερμανακι στην πρώτη μαθαίνει κυκλοφοριακή Αγωγη ενώ το δικό μας πρέπει να μάθει να κάνει αριθμητική ως το 100; Η κοινή γνώμη από την άλλη διαμορφώνεται από συμπαίκτες που θέλει να έχει κάθε κυβερνηση. Ο Έλληνας στην παρούσα δεν τα έχει μόνο με τον εκπαιδευτικό αλλά με οποιον εργάζεται στο δημόσιο. Απλά οι κυβερνήσεις βρίσκουν το εύκολο θύμα και το ρίχνουν για κατανάλωση, ενώ μοιράζουν τη τράπουλα οικονομικά εκεί που θεωρούν ότι θα ωφεληθούν περισσότερο. Αν θεωρείς ότι δεν είναι χρήσιμο το σχολείο τι να πω; δεν έχει νόημα να κουβέντα ζούμε. Απλά η εκπαίδευση και ιδιως το εκπαιδευτικο σύστημα πρέπει να επαναχαρακτουν.
Αν γυρίσουμε στις Διαθεσιμότητες του 2013 θα θυμηθούμε ότι ουσιαστικά εργαζόμενοι στη δημοτική αστυνομία, υπάλληλοι ΕΡΤ, εκπαιδευτικό τεχνικών ειδικοτητων και άλλοι που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Ήταν άχρηστοι για παράδειγμα οι αστυνομικοί που τους έβγαλαν; όχι. Όπως και ασφαλώς δεν είναι οι εκπαιδευτικό αυτό που ισχυριζεστε σε σημαντικοτητα, εγώ δρν έχω διαβάσει κάποια επιστημονική έρευνα που να καταδεικνύει ότι οι εκπαιδευτικό είναι τελευταίοι. Αυτό μπορεί να αποτελεί πεποίθηση ορισμένων. Έχετε κάποια επιστημονικό άρθρο ή ερευνα γι αυτό που αναφέρετε;