*

Αποστολέας Θέμα: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;  (Αναγνώστηκε 68262 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 26, 2019, 06:01:37 μμ »
 Εχει χαθεί η μπάλα.
Απαλλαγή απ το μάθημα? το καλυτερότερο του μαθητή!! Οχι πως δεν είναι Χ.Ο. γιατί αυτό πάει μαζι με τη γεννηση, το σταυρουδάκι που σου βάζουν, "μαρτύριο" λεγεται....
Σε μια ευρωπαική χώρα, δε θυμάμαι ποιά, μείωσαν ώρες απο τα Αρχαία Ελληνικά και οι μαθητές βγήκαν στους δρόμους. Εδω, γίνεται το αντίθετο.
Και δεν κατάλαβα? πρέπει να αντικατασταθεί ή να υπάρχει και ενα παράλληλο μαθημα? φευγα εσυ- έλα εσύ?

Για ποιές κουλτούρες μιλάμε? Ας μαθουμε πρώτα τη δική μας, ακόμα και τη θρησκεία μας και μετα ας δούμε και τις άλλες θρησκείες, και είναι ανάγκη αυτό να γίνει στο σχολείο? Μετα την αποφοίτηση δεν μπορούμε να ψαχτούμε?... Πολύ "προχώ" είμαστε όλοι, αλλά τελικά ημιμαθείς!

Εγω θα έλεγα το μάθημα των θρησκευτικών να λάβει ένα άλλο χαρακτήρα, π.χ. να υπάρχει ενα κεφάλαιο για τη συμβολή της Ορθοδοξίας στην παιδεία και την εκπαιδευση ξεκινώντας απο το Βυζάντιο, να υπάρχει ενα άλλο κεφάλαιο για το σχίσμα κλπ για το ιστορικό κομμάτι γενικά , ένα αλλο κεφ. για το Ισλάμ κλπ ενα άλλο για τη ψυχολογία της θρησκείας, ενα άλλο για τη βιοηθική κλπ κλπ

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 26, 2019, 07:35:50 μμ »
Τα Θρησκευτικά είναι απαραίτητα για πολλούς λόγους. Κυρίως γιατί είναι "ανθρωπιστικό" μάθημα. Να φέρω ένα παράδειγμα. Στην Ιστορία Β΄ Γυμνασίου οι μαθητές εκδήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για την θρησκευτική στάση του Κωνσταντίνου και έκαναν ερωτήσεις. Μετά ήθελαν να μάθουν για τις αιρέσεις, αλλά τους είπα ότι με βάση τις οδηγίες που έχουμε οι αιρέσεις είναι εκτός ύλης και θα πρέπει να συζητήσουν το θέμα με τον θεολόγο (όταν έρθει, γιατί υπάρχει κενό). Άρα;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 26, 2019, 07:55:56 μμ »
+φωνώ,
άρα, οι "σοφοί" σε υπουργείο και συμβούλιο να το λάβουν σοβαρα υπόψη τους. ψιλά γράμματα εν ονόματι της ..προόδου.
Βιαζόμαστε, βιαζόμαστε πάντα και τελικά καταστρέφουμε την εκπαίδευση/παιδεία.
ενα παράδειγμα: βγάλαν τα Λατινικά και έβαλαν κοινωνιολογία γιατι λέει (Γαβρογλου) είναι ενα μαθημα που αφορά όλους τους μαθητές! Και ετσι είναι. Τότε όμως θα έπρεπε να ηταν στα μαθηματα Γενικής παιδείας 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 26, 2019, 10:29:06 μμ »
+φωνώ,
άρα, οι "σοφοί" σε υπουργείο και συμβούλιο να το λάβουν σοβαρα υπόψη τους. ψιλά γράμματα εν ονόματι της ..προόδου.
Βιαζόμαστε, βιαζόμαστε πάντα και τελικά καταστρέφουμε την εκπαίδευση/παιδεία.
ενα παράδειγμα: βγάλαν τα Λατινικά και έβαλαν κοινωνιολογία γιατι λέει (Γαβρογλου) είναι ενα μαθημα που αφορά όλους τους μαθητές! Και ετσι είναι. Τότε όμως θα έπρεπε να ηταν στα μαθηματα Γενικής παιδείας 

Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε. Όλες οι αλλαγές στην εκπαίδευση γίνονται πρόχειρα και χωρίς μελέτη.
Κάθε υπουργός παιδείας επιθυμεί διακαώς να αφήσει "ανεξίτηλο" το στίγμα του και να... περάσει στην "ιστορία" της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Η Ελλάδα είναι η μόνη,υποτίθεται προηγμένη χώρα, στην οποία το εκπαιδευτικό σύστημα όλων των βαθμίδων, αλλάζει τουλάχιστον κάθε τέσσερα χρόνια.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2019, 06:57:19 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 26, 2019, 11:16:50 μμ »
Μόλις γύρισα από χώρα της βόρειας Ευρώπης με Erasmus +. Από "επαγγελματική" διαστροφή συζήτησα με καθηγητές που έκαναν μάθημα θρησκείας. "Υπάρχει τέτοιο μάθημα ρώτησα" ??? βεβαίως μου είπαν ένα έτος θρησκείες (κάτι σαν θρησκειολογία αλλά με αρκετή ανάλυση σε κάθε θρησκεία-διαπραγματεύονται τις 5 μεγάλες) και μετά άλλο ένα  μάθημα "ηθική', με θέματα, θανατική ποινή, ομοφυλοφιλικές σχέσεις (πολύ προχωρημένοι) κ.λ.π.  Και τα δύο μαθήματα υποχρεωτικά. Στο σχολείο παρατήρησα αρκετές κοπέλες με μαντίλα. "Κάνουν το μάθημα της θρησκείας αυτές" ρώτησα. Βεβαίως μου είπαν κοιτώντας με παράξενα... εννοείται, ούτε απαλλαγές ούτε τίποτα... η χώρα λέγεται Σουηδία

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 10:51:28 πμ »
"Κάνουν το μάθημα της θρησκείας αυτές" ρώτησα. Βεβαίως μου είπαν κοιτώντας με παράξενα... εννοείται, ούτε απαλλαγές ούτε τίποτα... η χώρα λέγεται Σουηδία

Oι άνθρωποι είναι λογικοί και το μάθημα το αντιμετωπίζουν ως άλλο ένα μάθημα των ανθρωπιστικών επιστημών, το οποίο παρεμπιπτόντως μπορεί να είναι και πάρα πολύ ενδιαφέρον, μια που η θρησκεία συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την τέχνη και γενικότερα τον πολιτισμό των χωρών. Μπορείς να το δεις από πολλές πλευρές, σαν αυτές που παρέθεσε και ο Μάρκος.

Σε εμάς πάλι βασιλεύει το παράλογο και συνεχίζουμε εμμονικά να το βλέπουμε ως μια αφορμή κατήχησης, όχι τόσο γιατί μας ενδιαφέρει η διαμόρφωση ισχυρότερης χριστιανικής συνείδησης (άλλωστε, η Εκκλησία, ως καθ' ύλην αρμόδια, προσφέρει κατήχηση μέσα από τα κατηχητικά σχολεία για όποιον ενδιαφέρεται), αλλά γιατί κατά παράδοξο τρόπο θεωρούμε ακόμα και σήμερα ότι, αν κάποιος δεν έχει χριστιανική ταυτότητα δημοσίως δηλωμένη (κι ας είναι και επιφανειακή), δεν θα αποκτήσει και ελληνική εθνική συνείδηση, λες και βρισκόμαστε ακόμα στην Τουρκοκρατία.
Και επειδή ταυτοχρόνως το παίζουμε και φιλελεύθεροι και δεν θέλουμε να κατηγορηθούμε για προσηλυτισμό, δίνουμε και δικαίωμα απαλλαγής σε όποιον δεν θέλει κατήχηση (τον βλέπουμε, βέβαια, με μισό μάτι), προσφέροντάς του μια επισήμως δικαιολογημένη ελεύθερη ώρα.
Δηλαδή, πού να τα πεις αυτά τα πράγματα σε άλλον Ευρωπαίο και να μη σε κοιτάξει περίεργα. ??? ::)

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 11:48:59 πμ »
Ετσι είναι. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που ακουμπάς το θρησκευτικό συναίσθημα. " Θρησκεία και λογοτεχνία" , " θρησκευτικά έθιμα και παραδόσεις " Εκκλησιαστική Γραμματολογια- γλωσσα, εποχές και συγγραφείς" κλπ κλπ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 01:27:17 μμ »
Ετσι είναι. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που ακουμπάς το θρησκευτικό συναίσθημα. " Θρησκεία και λογοτεχνία" , " θρησκευτικά έθιμα και παραδόσεις " Εκκλησιαστική Γραμματολογια- γλωσσα, εποχές και συγγραφείς" κλπ κλπ
Συμφωνώ απολύτως. Η διαθεματική προσέγγιση(η οποία είναι απαραίτητη σε όλα τα μαθήματα), αφού έτσι οι μαθητές θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη άποψη και κριτική σκέψη, είναι ο μόνος τρόπος να αναβαθμιστεί το μάθημα των θρησκευτικών και να γίνει ελκυστικό.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι μάθημα κατήχησης και επιλογής.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2019, 01:29:45 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 04:48:41 μμ »
Eξίσταμαι όταν βλέπω τέτοια "καμώματα" απο πλευρας πολιτικων. Σωστά ειπώθηκε πως από κόμπλεξ θέλουν να αφήσουν το αποτύπωμα τους, αντι να πάρουν σοβαρά το ρόλο τους στο υπ.παιδείας.
Αν μάθουμε ως ανθρωποι να σκεπτόμαστε ελεύθερα, δίχως στερεότυπα, αντιλήψεις,προκαταλήψεις κλπ και καταφέρουμε, αποδεσμευόμενοι απ όλα τούτα, να έχουμε "ανοιχτό" πνεύμα σε όλα, τότε, τα περί θρησκευτικής αντίληψης πάνε περίπατο.
Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά σέβομαι και τον άλλον που πιστεύει "αλλού" αλλά και θέλω να μάθω τί είναι Χριστιανισμός.
Και σε τελική ανάλυση, τί θα πει "πιστεύει αλλού"? Απ όσο γνωρίζω ή καταλαβαίνω όλες οι θρησκείες έχουν κοινό παρανομαστή μόνο στο όνομα και στο τυπικό-τελετουργικό διαφέρουν, όπως λέει και το τραγούδι " εγώ Θεό, εσύ Αλλάχ αλλά και οι δυό μαςαχ και βαχ"...
πάρτε τωρα και ενα άσμα να αποφορτίσουμε την ατμόσφαιρα πολεμόχαρη φυλή μου:
  https://www.youtube.com/watch?v=f2LB3J0UvZs
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 05:07:00 μμ »
Απ όσο γνωρίζω ή καταλαβαίνω όλες οι θρησκείες έχουν κοινό παρανομαστή μόνο στο όνομα και στο τυπικό-τελετουργικό διαφέρουν, όπως λέει και το τραγούδι " εγώ Θεό, εσύ Αλλάχ αλλά και οι δυό μαςαχ και βαχ"...

E, όχι, αυτό δεν είναι ακριβές. Σίγουρα, υπάρχουν περισσότερα κοινά στοιχεία από ό,τι νομίζουν πολλοί, αλλά υπάρχουν και ουσιώδεις διαφορές -πέραν των τελετουργικών- για τον απλούστατο λόγο ότι κάθε θρησκεία βασίζεται στο πολιτιστικό υπόβαθρο κάθε περιοχής.
Ας πούμε, ο ινδουισμός είναι πολύ πιο μοιρολατρική θρησκεία σε σχέση με τον χριστιανισμό που αφήνει μεγάλο περιθώριο στο να αλλάξει κάποιος τη μοίρα του και τη μοίρα του διπλανού του προς το καλύτερο (ασχέτως του τι αποπνέουν κάποιοι κληρικοί βέβαια).

Ούτως ή άλλως όμως, θρησκευτική επίγνωση δεν σημαίνει και αποδοχή. Μπορείς να μάθεις για μια άλλη θρησκεία και να σέβεσαι όποιον πιστεύει σ' αυτήν, χωρίς να υιοθετήσεις τα πιστεύω της.
Το σημαντικό είναι, όπως είπες, να μάθουμε να σκεπτόμαστε χωρίς στερεότυπα και προκαταλήψεις. ::)

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 05:37:58 μμ »
Ας πούμε, ο ινδουισμός είναι πολύ πιο μοιρολατρική θρησκεία σε σχέση με τον χριστιανισμό που αφήνει μεγάλο περιθώριο στο να αλλάξει κάποιος τη μοίρα του και τη μοίρα του διπλανού του προς το καλύτερο (ασχέτως του τι αποπνέουν κάποιοι κληρικοί βέβαια).

Εχεις δίκιο, εγω το σκεπτόμουν ως προς "τον πλησίον σου" (κατα τας γραφάς), ασχέτως αν εμείς θέλουμε και μοχθούμε και προσδοκούμε και μηχανορραφούμε και επιδιώκουμε να μειώσουμε, να ξοφλήσουμε, να κατηγορήσουμε, να συκοφαντήσουμε, να καταστρέψουμε, να αφανίσουμε τον διπλανό μας και ξοδεύουμε ενέργεια πάνω σε αυτό. ;D
και τί θα κερδίσουμε? !!

(σχήμα ασύνδετο) ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 05:46:21 μμ »
Εάν κάποιος γεννηθεί σήμερα στη Ρώμη κατά πάσα πιθανότητα θα 'ναι χριστιανός. Εάν γεννηθεί Τελ Αβίβ Εβραίος κι αν γεννηθεί Νέο Δελχί Ινδουιστής. Η θρησκεία είναι ζήτημα της γεωγραφίας. Καλό είναι, λοιπόν, το μάθημα να μετασχηματιστεί σε θρησκειολογία με τις αντίστοιχες κοινωνικοϊστορικές αναφορές στο φαινόμενο. Έτσι κι υποχρεωτικό μπορεί να 'ναι για όλους και θα συμβάλλει στην καλλιέργεια των παιδιών.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 05:53:10 μμ »
Εχεις δίκιο, εγω το σκεπτόμουν ως προς "τον πλησίον σου" (κατα τας γραφάς), ασχέτως αν εμείς θέλουμε και μοχθούμε και προσδοκούμε και μηχανορραφούμε και επιδιώκουμε να μειώσουμε, να ξοφλήσουμε, να κατηγορήσουμε, να συκοφαντήσουμε, να καταστρέψουμε, να αφανίσουμε τον διπλανό μας και ξοδεύουμε ενέργεια πάνω σε αυτό. ;D
και τί θα κερδίσουμε? !!

(σχήμα ασύνδετο) ;D

Ακόμα και ως προς τον "πλησίον" υπάρχουν διαφορές. Ο Χριστός λ.χ έδωσε πολύ πιο διευρυμένη έννοια στον "πλησίον" σε σχέση με την εβραϊκή Τορά, περιλαμβάνοντας και τον αλλόθρησκο, τον κοινωνικά στιγματισμένο, ακόμα και τον εχθρό.

Βέβαια, στην καθημερινή πρακτική κάθε άλλο παρά αγάπη προς τον πλησίον συναντάς -όπως τα λες είναι-, ιδιαιτέρα από όσους κάνουν μεγάλους σταυρούς και διακηρύσσουν πόσο πιστοί είναι.
Είναι οι ίδιοι τύποι που έρχονται στην εκκλησία το Μεγάλο Σάββατο δώδεκα παρά πέντε για να ανάψουν τη λαμπάδα και μόλις ακούν το "Χριστός ανέστη" στις δώδεκα τρέχουν αλαφιασμένοι να φάνε μαγειρίτσα, λες κι έχουν να φάνε από τα Χριστούγεννα...
Κατά τα άλλα, το μεγάλο πρόβλημα τους είναι μην τυχόν και το παιδί τους ακούσει και κάτι για τις άλλες θρησκείες. :P

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2019, 07:42:38 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ΚΠ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 27, 2019, 06:12:52 μμ »
Καλός ο Ζαγοραίος αλλά εδώ μιλάμε για άλλα πράγματα...
Να άλλος ένας πλούτος της Ορθοδοξίας, η Εκκλησιαστική Βυζαντινή Μουσική είμαστε ο μοναδικό λαός σε όλο τον κόσμο που έχει δική του μουσική και θα έπρεπε να διδάσκεται σε όλα τα σχολεία παράλληλα με το μάθημα των θρησκευτικών. Όλη η Ορθόδοξη διδασκαλία μέσα στην Εξόδιο Ακολουθία όπως την έγραψε ο Άγιος Ιωάννη ο Δαμασκηνός https://youtu.be/-gCQrIPxz54
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2019, 06:18:03 μμ από ΚΠ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 380

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.