*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 62893 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 🐐Ελευθερία Α.🐐

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #126 στις: Απρίλιος 12, 2023, 09:40:22 πμ »
Η σπουδαιότητα δημοσίων αγαθών, όπως η παιδεία και η υγεία, που έχουν υπονομευτεί εδώ και δεκαετίες επιβάλλουν συνετές αποφάσεις με αίσθημα ευθύνης από τη πλευρά των πολιτών με σκοπό το γενικό συμφέρον και τη πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και όχι αποφάσεις που πηγάζουν απο ή στηρίζονται σε μικροκομματικα ή ατομικά συμφέροντα και αντιλήψεις.

«Αίσθημα ευθύνης», «γενικό καλό»…
Ας κρίνει ο καθένας με βάση όσα έχει βιώσει ως εκπαιδευτικός και με γνώμονα τι πρόκειται να έρθει από την κάθε παράταξη. Ξεκάθαρα είναι τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:08 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #127 στις: Απρίλιος 12, 2023, 09:40:56 πμ »
Η σπουδαιότητα δημοσίων αγαθών, όπως η παιδεία και η υγεία, που έχουν υπονομευτεί εδώ και δεκαετίες επιβάλλουν συνετές αποφάσεις με αίσθημα ευθύνης από τη πλευρά των πολιτών με σκοπό το γενικό συμφέρον και τη πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και όχι αποφάσεις που πηγάζουν απο ή στηρίζονται σε μικροκομματικα ή ατομικά συμφέροντα και αντιλήψεις.
Συμφωνώ απόλυτα!!! Για αυτό ξεκινάτε τη μελέτη των προγραμμάτων των κομμάτων και κλείστε τις τηλεοράσεις…

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #128 στις: Απρίλιος 12, 2023, 12:53:57 μμ »
Θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι η αξιολόγηση, η ΕΒΕ, η τράπεζα θεμάτων…τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν έφεραν αυτά την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Τα γνωρίζουμε όλοι ποια είναι! Τα ζούμε καθημερινά στα σχολεία μας…


Η ΕΒΕ και η τράπεζα θεμάτων ήταν απλά το "δωράκι" στα κολλέγια.... Το ζούμε καθημερινά στα Λύκεια!

Αποσυνδεδεμένος katanomi2020

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #129 στις: Απρίλιος 12, 2023, 01:25:00 μμ »
Η πραγματικότητα είναι αποκαλυπτική! Τόσα χρόνια το παραγόμενο αποτέλεσμα στα σχολεία δεν είναι αυτό που πρέπει. Είναι ανάγκη να αλλάξουν πολλά και κυρίως να αλλάξει η νοοτροπία μας. Το τελευταίο είναι το πιο δύσκολο. Μιας που οι συνδικαλιστές μας δεν κάνουν τη δουλειά που έχουν να κάνουν, προτείνω να επιχειρήσουμε εμείς να συνομιλήσουμε με τους υποψήφιους βουλευτές και να τους επικοινωνήσουμε τα ζητούμενα του χώρου μας. Στις υγιείς ευρωπαϊκές δυνάμεις του κοινοβουλευτικού χώρου. Σε κάθε περιφέρεια υπάρχουν αξιόλογα άτομα που διεκδικούν την ψήφο μας. Κινούνται ανάμεσά μας αυτή την περίοδο την προεκλογική. Αναδείξτε τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι η αξιολόγηση, η ΕΒΕ, η τράπεζα θεμάτων…τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν έφεραν αυτά την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Τα γνωρίζουμε όλοι ποια είναι! Τα ζούμε καθημερινά στα σχολεία μας…

Η γνώμη μου είναι πως η αξιολόγηση θα συνεχιστεί κανονικά. Γιατί ακόμη κι ο σύριζα γνωρίζει πως είναι απαραίτητη αλλά κυρίως επιθυμητή στο σύνολο της κοινωνίας! Ελπίζω αν βγουν να την κάνουν πιο ουσιαστική… (από κόμμα που έχει δείξει την ανηθικότητα του βέβαια δεν περιμένω πολλά, αλλά πάντα θα πιστεύω ότι οι άνθρωποι αλλάζουν…)

Κλείνω…το ζήτημα της αξιολόγησης δεν είναι ζήτημα για κανέναν…ακρίβεια, ανομία, βία, θεσμική εκτροπή, διαφθορά, διαπλοκή, δημοσιονομικό έλλειμμα…είναι ζητήματα! Αυτά πονούν την κοινωνία. Ακουγόμαστε χυδαίοι να μιλάμε για ένα ανύπαρκτο ζήτημα και να το βάζουμε όντας εκπαιδευτικοί τόσο ψηλά στην ατζέντα. Κι αυτός είναι ο λόγος που δεν θα ξανά αναφερθώ σε αυτό. Καλό Πάσχα!!!
Η αντιπολίτευση έχει ανακοινώσει ότι θα καταργήσει τον συγκεκριμένο νόμο της αξιολόγησης Κεραμέως.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:08 »

Αποσυνδεδεμένος math02063

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #130 στις: Απρίλιος 12, 2023, 03:51:42 μμ »
Η αντιπολίτευση έχει ανακοινώσει ότι θα καταργήσει τον συγκεκριμένο νόμο της αξιολόγησης Κεραμέως.

Ε δεν έχει και πολύ σημασία τι λένε οι πολιτικοί. Οι συγκεκριμένοι είπαν στον κόσμο να πει ΟΧΙ στο "Preliminary debt sustainability analysis" (......) και μετά αφού ο κόσμος είπε όχι αυτοί είπανε ναι.
Είναι να τους πάρει κανείς στα σοβαρά;

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #131 στις: Απρίλιος 12, 2023, 03:55:59 μμ »
"Preliminary debt sustainability analysis" (......)

...το οποίο, για να μην ξεχνιόμαστε, ίσως και να είναι προ των πυλών να έρθει στην 4η εκδοχή του, και άρα να καθορίζει κατά τα προσεχή χρόνια αν και πόσοι διορισμοί θα ξαναγίνονται, καθώς και πόσοι από τους ήδη υπηρετούντες θα "πλεονάζουν". Τι νομίζατε δηλαδή ότι εννοούσε κάποιος όταν πολύ πρόσφατα έλεγε "ζητώ καθαρή εντολή για να συγκρουστώ με το βαθύ κράτος"; Ότι απλώς θα απολύσει ανεπαρκείς μεταταγμένους σταθμάρχες;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2023, 03:59:22 μμ από Scout »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #132 στις: Απρίλιος 12, 2023, 05:04:33 μμ »
Υπαρχει το προγραμμα της ΝΔ για την επομενη 4ετια;
Ο ΣΥΡΙΖΑ ανακοινωσε τις προθεσεις του σχετικα με την Παιδεια. Στη ΝΔ θα κανουν ο,τι συμβαινει τωρα;

Ασε, το βρηκα και ειδα τι ερχεται…
Σταθηκα στο εξης: καθιερωση της ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στα απομακρυσμενα σημεια οταν δεν υπαρχει η δυνατοτητα καλυψης της θεσης………

Τελειο προγραμμα! Να τους στηριξουμε…
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2023, 05:10:29 μμ από nikos99 »

Αποσυνδεδεμένος 🐐Ελευθερία Α.🐐

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #133 στις: Απρίλιος 12, 2023, 06:18:27 μμ »
Υπαρχει το προγραμμα της ΝΔ για την επομενη 4ετια;
Ο ΣΥΡΙΖΑ ανακοινωσε τις προθεσεις του σχετικα με την Παιδεια. Στη ΝΔ θα κανουν ο,τι συμβαινει τωρα;

Ασε, το βρηκα και ειδα τι ερχεται…
Σταθηκα στο εξης: καθιερωση της ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στα απομακρυσμενα σημεια οταν δεν υπαρχει η δυνατοτητα καλυψης της θεσης………

Τελειο προγραμμα! Να τους στηριξουμε…

Αλησμόνητες οι παρεμβάσεις του Γενικού Γραμματέα, που φοβέριζε τους εκπαιδευτικούς για WebEx, σε λιμό, σεισμό καταποντισμό.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 919
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #134 στις: Απρίλιος 12, 2023, 10:28:12 μμ »
Υπαρχει το προγραμμα της ΝΔ για την επομενη 4ετια;
Ο ΣΥΡΙΖΑ ανακοινωσε τις προθεσεις του σχετικα με την Παιδεια. Στη ΝΔ θα κανουν ο,τι συμβαινει τωρα;

Ασε, το βρηκα και ειδα τι ερχεται…
Σταθηκα στο εξης: καθιερωση της ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στα απομακρυσμενα σημεια οταν δεν υπαρχει η δυνατοτητα καλυψης της θεσης………

Τελειο προγραμμα! Να τους στηριξουμε…
Γιατί μόνον στα απομακρυσμένα. Ας μας απολύσουν όλους και οι μαθητές να παρακολουθούν μέσω webex μία βασική ομάδα εκπαιδευτικών που να καλύπτουν όλες τις ειδικότητες... Εδώ μιλάμε για επανάσταση στην παιδεία!!!

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 919
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #135 στις: Απρίλιος 12, 2023, 10:32:44 μμ »
Η ακρίβεια καλπάζει παντού.... Συνάδελφοι δεν βρίσκουν σπίτι να νοικιάσουν στις Κυκλάδες. Ακόμη και σε πειραματικά και ιδιωτικά η κατάσταση έχει ξεφύγει και η πολιτική ηγεσία ξύνει τον δεξιον... Ρε δεν πάνε στον διάολο λέω εγώ.; Και ας έχει όραμα ο κάθε χαφιές του νεοφιλελε!!!!

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 919
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #136 στις: Απρίλιος 12, 2023, 10:45:07 μμ »
Ακόμη και στις κρίσεις των διευθυντών η κομματοκρατια χτύπησε κόκκινο και ύστερα τολμάνε και μιλάνε για αξιοκρατία και αριστεία... Βαρέθηκα 30 χρόνια τώρα τα τάγματα των πρασινοφρουρων και των γαλαζοφρουρων... Αυτή είναι η πικρή αλήθεια...

Αποσυνδεδεμένος katanomi2020

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #137 στις: Απρίλιος 13, 2023, 02:40:34 πμ »
Ε δεν έχει και πολύ σημασία τι λένε οι πολιτικοί. Οι συγκεκριμένοι είπαν στον κόσμο να πει ΟΧΙ στο "Preliminary debt sustainability analysis" (......) και μετά αφού ο κόσμος είπε όχι αυτοί είπανε ναι.
Είναι να τους πάρει κανείς στα σοβαρά;
Η αξιολόγηση έχει καταργηθεί και στο παρελθόν από Σύριζα.Η κυβέρνηση Σαμαρά είχε ψηφίσει νομοσχέδιο αξιολόγησης αλλά καταργήθηκε με κυβέρνηση Σύριζα.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #138 στις: Απρίλιος 13, 2023, 01:57:30 μμ »
Η αξιολόγηση έχει καταργηθεί και στο παρελθόν από Σύριζα.Η κυβέρνηση Σαμαρά είχε ψηφίσει νομοσχέδιο αξιολόγησης αλλά καταργήθηκε με κυβέρνηση Σύριζα.

H κατάργηση της ατομικής αξιολόγησης από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αφορούσε το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) 152 του 2013 που φέρει την υπογραφή του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της εποχής εκείνης Κυριάκου Μητσοτάκη.

Το ΠΔ 152 στο άρθρ. 16, παρ. 4 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας.»!!

Στην επόμενη παρ. 5 του ιδίου άρθρου το ΠΔ συνδέεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011, που αναφέρει ότι «…οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη».

Όμως δεν αρκούσε κάποιος να αξιολογηθεί ικανός για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό γιατί η αξιολόγηση έχει προκαθοριστεί: από όσους εκπαιδευτικούς «αξιολογηθούν» θετικά μόνο ένα ποσοστό θα περνούσε στον επόμενο βαθμό (το 100% από τον ΣΤ΄ στον Ε΄ βαθμό, το 90% από τον Ε΄ στον Δ΄, το 80% από τον Δ΄ στον Γ΄, το 70% από τον Γ΄ στον Β΄, το 30% από τον Β΄ στον Α΄, νόμος 4024/11, άρθρο 7 παρ. 6).

Άρα θα έπρεπε να είναι «περισσότερο ικανός» από τον συνάδελφο του.

Μάλιστα στο άρθρο 7 παρ. 6 του ίδιου νόμου αναφερόταν ότι «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία, τα προαναφερόμενα ποσοστά μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα…».

Δηλαδή, αν τα δημοσιονομικά της χώρας δεν πήγαιναν καλά, που δεν πήγαιναν, τότε λιγότεροι εκπαιδευτικοί θα προβιβάζονταν στον επόμενο βαθμό και άρα περισσότεροι θα καθηλώνονταν μισθολογικά!

Επομένως, το ΠΔ 152/13 ήταν ένα μέρος του νομοθετικού πλαισίου, μέσω του οποίου και με βάση την ατομική αξιολόγηση ο εκπαιδευτικός θα οδηγούνταν σε μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση, υποβιβασμό και απόλυση.



Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #139 στις: Απρίλιος 14, 2023, 11:07:28 πμ »
Πασχαλινό δώρο …. ένα διδακτορικό πήραν οι υποψήφιοι διευθυντές των σχολείων της ΔΑΚΕ (βεβαίως… βεβαίως)!

«Μια διαφορά 6 μορίων (σημ. η συνέντευξη είχε ως άριστα τα 20 μόρια) στην συνέντευξη είναι ένα διδακτορικό. Όταν ο ένας παίρνει 14 στην συνέντευξη και ο άλλος 20, είναι σαν να του έδωσαν ένα διδακτορικό που δεν το είχε….»

Έχει δίκιο ο αιρετός από την Μακεδονία,

βλ. https://synekairetoi.blogspot.com/2023/04/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.