*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 62762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #154 στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:36:47 μμ »
« Πρόκειται για τις πιο αξιοκρατικές επιλογές στελεχών που έγιναν ποτέ. Αρκεί κανείς να ανατρέξει στους τελικούς πίνακες μετά τη συνέντευξη, για να διαπιστώσει τις πολύ μικρές αποκλίσεις ως προς το ποσοστό τροποποίησης των αρχικών πινάκων μοριοδότησης», από τη σημερινή ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Υπουργείου Παιδείας για τις κρίσεις διευθυντών στην εκπαίδευση...

Φυσικά καμία συγκεκριμένη απάντηση στις καταγγελίες από ολόκληρη τη χώρα.

Τρέλα και κορδέλα .....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:03 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #155 στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:48:46 μμ »
« Πρόκειται για τις πιο αξιοκρατικές επιλογές στελεχών που έγιναν ποτέ. Αρκεί κανείς να ανατρέξει στους τελικούς πίνακες μετά τη συνέντευξη, για να διαπιστώσει τις πολύ μικρές αποκλίσεις ως προς το ποσοστό τροποποίησης των αρχικών πινάκων μοριοδότησης», από τη σημερινή ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Υπουργείου Παιδείας για τις κρίσεις διευθυντών στην εκπαίδευση...

Φυσικά καμία συγκεκριμένη απάντηση στις καταγγελίες από ολόκληρη τη χώρα.

Τρέλα και κορδέλα .....
Το υπουργείο έχει δίκιο. Το να 'σαι της ΔΑΚΕ αποτελεί το πιο αξιοκρατικό (σε ανθρώπινα πλαίσια) κριτήριο που μπορεί να υπάρξει.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #156 στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:50:54 μμ »
« Πρόκειται για τις πιο αξιοκρατικές επιλογές στελεχών που έγιναν ποτέ. Αρκεί κανείς να ανατρέξει στους τελικούς πίνακες μετά τη συνέντευξη, για να διαπιστώσει τις πολύ μικρές αποκλίσεις "

Φυσικά καμία συγκεκριμένη απάντηση στις καταγγελίες από ολόκληρη τη χώρα.

Τρέλα και κορδέλα .....


κουβέντα για τις άριστες κρίσεις του 2020 (για λίγους αλλά δείτε πόσοι πήραν προίκα μοριάρες), κουβέντα για τις σύνθετες και περιεργες μοριοδοτήσεις σε φαινομενικά πολλά και αντικειμενικά πεδία (θα ήθελα να ήξερα για πολλές γνωστές στις τοπικές κοινωνίες περιπτώσεις σε ποια ερευνητικά προγράμματα συμμετείχαν και με τι νόημα-αποτέλεσμα, πώς πήραν μόρια για θέσεις ευθύνης που είναι στα "κλπ"... για άρθρα , δημοσιεύσεις, βιβλία - πρώην αυτοεκδόσεις και μετά και από "οίκους" και άλλα πολλά). μπορεί και να έχει ένα δίκιο, αλλά έγιναν πολλά ξεκαθαρίσματα σε τοπικό επίπεδο ! προφανώς η πολιτική ηγεσία έπαιξε στις κρίσεις δπε-δδε και λίγο και συμβούλων περισσότερο ! πολύ σανό πολιτικό.

Οι καταγγελίες δεν έχουν καμία σημασία πλέον , εφόσον όσοι συμμετείχαν σιωπηρώς συναινούν και νομιμοποιούν συνολικά τη διαδικασία.

Για το τρέλα κορδέλα : ε, δεν περιμέναμε τους τελευταίους μήνες , 4 χρονάκια ... ζούμε τέλειες στιγμές !

αξιολογήστε υπεύθυνα προσεχώς...  (το γράφω για να έχει νόημα η ανάρτησή σου στο νήμα :) )

 

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #157 στις: Απρίλιος 21, 2023, 06:45:33 μμ »
Είναι πέρα για πέρα σαφές ότι η αξιολόγηση είναι ανεφάρμοστη και αντιδημοκρατική. Θέλω όμως να αναφέρω κατι άσχετο....
Θα γράφω σημερινό διάλογο μεταξύ δύο ανθρώπων
Α: Α: σήμερα είναι 21 Απριλίου.
Β: Ε και;
Α: Καλά δεν ξέρεις τι έχει γίνει σαν σήμερα;
Β: Α: ναι το άκουσα στο φούρνο... Είναι η μέρα της ανεξηθρησκείας
Α: Τι ακριβώς εννοείς;
Β: Της ανεξηθρησκείας, δηλαδή της επανάστασης. Ετσι άκουσα στο φούρνο...
Α: Μα τι λες τώρα; Ειναι η μέρα που έγινε η χούντα. Δεν το έχεις ξανακούσει;..
Β: Α ναι μωρέ είναι το πολυτεχνείο......
Η συζήτηση σταματά εκεί. Φυσικά η παραπάνω συζήτηση δεν θα είχε καμια σχεση με το θέμα αν δεν υπήρχε μία μικρή λεπτομέρεια. Έγινε μεταξυ εκπαδευτικών με παραπάνω από 16 χρόνια υπηρεσίας ο κθένας. Ας υποθεσουμε ότι αυτή την συζήτηση την άκουγε ένα γονέας που ήταν ενάντια στην απαράδεκτη αξιολόγηση. Τι θα έλεγε; (γνωρίζοντας ότι είναι εκπιαδευτικοί).
Η συζητηση είνα ιπραγματική και έγινε 21/4/2023...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:03 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #158 στις: Απρίλιος 21, 2023, 06:59:19 μμ »
Και θα γράψω και ορισμένες σκέψεις που με έκαναν να αναρ΄τησω τα παραπάνω.
Αν ήταν μία συζήτηση μεταξύ δύο νέων παιδιών , άσχετων με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, θα το θεωρούσα θετικό σημάδι. Θετικό με την έννοια ότι ο σκοπός για τον οποίο αγνωνίστηκαν χιλάδες άνθρωποι στην περίοδο της χούντας , έχει επιτευθχεί. Να μην ξαναζήσουμε ποτέ κάτι παρόμοιο. Δηλαδή γεγονότα που κάποτε ήταν στην καθημερινότητα των ανθρώπων, όχι απλά έχουν ξεπεραστεί αλλά οι νέοι δεν τα γνωρίζουν. Όμως είναι διάλογος μεςταξύ δύο εκπαιδευτικών, που πρέπει να γνωρίζουν βασικά θέματα της σύγχρονης ιστορίας (ακόμα και αν δεν είναι ΠΕ02). Και αναρωτιεμαι. Τι απαντούσε ο εκπαιδευτικός Β αν ένα παιδί στην τάξη του του έλεγε. "Κύριε άκουσα ότι σαν σήμερα κάτι έγινε στην Ελλάδα. Τι ήταν αυτό;"

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #159 στις: Απρίλιος 22, 2023, 03:32:39 πμ »
Υπάρχουν καλοί και κακοί δάσκαλοι. Όπως καλοί και κακοί γιατροί. Καλοί και κακοί χτίστες. Κτλ κτλ. Έχει να κάνει αυτό με τον επιθεωρητισμό; Όχι. Μάλιστα αν κάποιος πιστεύει ότι με τον επιθεωρητισμό θα φύγουν οι κακοί δάσκαλοι τότε πλανάται πλάνην οικτράν. Οι καλοί θα φύγουν ως ανάξιοι καθότι δε σκύβουν το κεφάλι. Και θα μείνουν οι κάκιστοι, οι αυτοαποκαλούμενοι κι άριστοι, να κοκορεύουνται ως αξιολογητές στα ερείπια του δημόσιου σχολειού.

Αποσυνδεδεμένος ΕΠ06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #160 στις: Απρίλιος 22, 2023, 09:49:23 πμ »
Υπάρχουν καλοί και κακοί δάσκαλοι. Όπως καλοί και κακοί γιατροί. Καλοί και κακοί χτίστες. Κτλ κτλ. Έχει να κάνει αυτό με τον επιθεωρητισμό; Όχι. Μάλιστα αν κάποιος πιστεύει ότι με τον επιθεωρητισμό θα φύγουν οι κακοί δάσκαλοι τότε πλανάται πλάνην οικτράν. Οι καλοί θα φύγουν ως ανάξιοι καθότι δε σκύβουν το κεφάλι. Και θα μείνουν οι κάκιστοι, οι αυτοαποκαλούμενοι κι άριστοι, να κοκορεύουνται ως αξιολογητές στα ερείπια του δημόσιου σχολειού.
Οι σκέψεις μου ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #161 στις: Απρίλιος 22, 2023, 12:40:49 μμ »
Το θέμα δεν είναι να φύγει κανένας. Το θέμα είναι (το έχω ξαναπεί) να βρεθεί ένανς τρόπος να βοηθηθουν οι "κακοί" δάσκαλοι. Υπάρχει καποιος τρόπος να γίνει αυτό;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #162 στις: Απρίλιος 22, 2023, 12:48:52 μμ »
Το θέμα δεν είναι να φύγει κανένας. Το θέμα είναι (το έχω ξαναπεί) να βρεθεί ένανς τρόπος να βοηθηθουν οι "κακοί" δάσκαλοι. Υπάρχει καποιος τρόπος να γίνει αυτό;
Είναι κακοί γιατί δε μελετούν. Δε νοιάζονται να διαβάσουν. Άμα δεν ενδιαφέρεσαι κανείς δε μπορεί να σε βοηθήσει. Όσοι θέλουν να προκόψουν (και για τους εαυτούς τους και για τους μαθητές τους) τότε κοπιάζουν και προοδεύουν. Για τούτο κι είναι καλοί. Άρα η απάντηση στο ερώτημά σου είναι απλούστατη. Όχι.

ΥΓ: Οι κακοί δάσκαλοι επιθυμούν την αποφυγή της διδασκαλίας. Ζητούν γραφεία θέσεις διευθυντών συμβούλων αξιολογητών κτλ. Κατά κανόνα αυτό γίνεται. Είναι οι γνωστοί μας ως "άριστοι". Τ' αγορασμένα μάστερ και τα πλερωμένα χαρτιά πάσης φύσεως τους βοηθούν σ' αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2023, 12:56:09 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #163 στις: Απρίλιος 22, 2023, 12:49:27 μμ »
Το θέμα δεν είναι να φύγει κανένας. Το θέμα είναι (το έχω ξαναπεί) να βρεθεί ένανς τρόπος να βοηθηθουν οι "κακοί" δάσκαλοι. Υπάρχει καποιος τρόπος να γίνει αυτό;

πολλοί αλλά ΟΧΙ αυτά που λέει η Κεραμέως !

 
Οι καλοί θα φύγουν ως ανάξιοι καθότι δε σκύβουν το κεφάλι.

συνελόντι ειπείν αυτό. δείτε μόνο πώς και ποιοι έγιναν τα τελευταία 4 χρόνια στελέχη με τον καλυτερότερο και άλλους τρόπους (για διάφορα πεδία υπάρχουν θολούρες τρελές). και άξιοι επέλεξαν κάποιες ατραπούς περίεργες , κάποιοι ανάξιοι εντελώς τέτοιες . τι να συζητάμε...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #165 στις: Απρίλιος 22, 2023, 03:03:21 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/82911/ekpaideytikoi-prosefygan-sto-ste-zitontas-tis-akyrosi-tis-apofasis-kerameos-gia-tin...Αρχίσαν τα όργανα!!!

αυτό ήταν εξόφθαλμη λαλακία . και πολύ καλά κάνανε !  πώς θα αξιολογήσει ο γενικής σύμβουλος χωρίς εξειδίκευση ;
(σημείωση : υπάρχει ζήτημα μεγάλο με την "ειδική αγωγή" που δεν είναι του παρόντος νήματος - κι εγώ έχω τρελές ενστάσεις περά από εκθέσεις ιδεών και δικαιωματισμούς κενούς. εχω δε άποψη για πολλούς της ειδικής κλπ κλπ . αλλά εδώ έχουν πάτημα σοβαρό. για το σχέδιο μαθήματος : άλλη λαλακία που ξεκινά από τα ακαδημαϊκά ψευτοπαιδαγωγικά )
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2023, 01:35:14 πμ από asta napane »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #166 στις: Απρίλιος 22, 2023, 06:34:39 μμ »
Επειδή έχουν γίνει μόδα οι εξ αποστάσεως επιμορφώσεις και μιας και προβλέπεται και στην ατομική αξιολόγηση έχουν πάρει πρέφα εκεί στο Υπουργείο ότι όταν γίνονται εκτός εργασιακού ωραρίου αποτελεί υπερωριακή απασχόληση; https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/409149_epimorfosi-ekpaideytikon-epaggelmatiki-katartisi-peran-toy-ergasiakoy-orarioy... ή τα έχουμε ισοπεδώσει όλα πλέον και κανείς δεν μιλάει;

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #167 στις: Απρίλιος 22, 2023, 06:36:31 μμ »
Όταν είσαι ένθερμος υποστηρικτής της δημοκρατίας και της νομοθεσίας αυτά δεν μπορείς να τα παραβλέπεις μόνον και μόνον επειδή θες να παρουσιάζεις έργο. Οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε ιδιοκτησία κανενός Υπουργού... το χουν πάρει χαμπάρι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159782
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.