*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 212735 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #434 στις: Μάρτιος 19, 2007, 02:37:54 μμ »
  Ας με συγχωρήσετε για την παρέμβαση αλλά ο όρος πληροφορική δεν βγαίνει από την αυτοματική, πιο συγκεκριμένα

In 1957 the German computer scientist Karl Steinbuch published a paper called Informatik: Automatische Informationsverarbeitung (i.e. "Informatics: automatic information processing"). Today the word "Informatik" is used in German as a synonym of "Computerwissenschaft" (i.e. computer science).

The French term informatique, was coined in 1962 by Philippe Dreyfus[1] together with various translations—informatics (English), also proposed independently and simultaneously by Walter F.Bauer who co-founded the company named Informatics General Inc., and informatica (Italian, Spanish, Portuguese), referring to the application of computers to store and process information.

Πηγή: wikipedia

Δηλαδή με βάση τα παραπάνω η πληροφορική είναι ουσιαστικά η αυτόματη επεξεργασία της πληροφορίας με διάφορους τρόπους. Σίγουρα έχει αρκετή σχέση με τον αυτοματισμό. Όπως σχέση με την πληροφορική έχουν και οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και οι Μαθηματικοί. Αυτός όμως δε σημαίνει ότι η επιστήμη της πληροφορικής είναι όλα αυτά. Για παράδειγμα σε κανένα τμήμα πληροφορικής δεν ασχολούνται με αυτοματισμούς. Αυτό είναι καθαρά δουλειά μηχανικών αυτοματισμού.
    Και ούτε σε τμήματα αυτοματισμού ασχολούνται με τη θεωρία της πληροφορικής, γιατί δεν κάνουν ουσιαστικά πληροφορική, απλά μαθαίνουν πως να τη χρησιμοποιούν στη δική τους επιστήμη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:54:52 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #435 στις: Μάρτιος 19, 2007, 02:44:20 μμ »
  Ας με συγχωρήσετε για την παρέμβαση αλλά ο όρος πληροφορική δεν βγαίνει από την αυτοματική, πιο συγκεκριμένα

In 1957 the German computer scientist Karl Steinbuch published a paper called Informatik: Automatische Informationsverarbeitung (i.e. "Informatics: automatic information processing"). Today the word "Informatik" is used in German as a synonym of "Computerwissenschaft" (i.e. computer science).

The French term informatique, was coined in 1962 by Philippe Dreyfus[1] together with various translations—informatics (English), also proposed independently and simultaneously by Walter F.Bauer who co-founded the company named Informatics General Inc., and informatica (Italian, Spanish, Portuguese), referring to the application of computers to store and process information.

Πηγή: wikipedia

Δηλαδή με βάση τα παραπάνω η πληροφορική είναι ουσιαστικά η αυτόματη επεξεργασία της πληροφορίας με διάφορους τρόπους. Σίγουρα έχει αρκετή σχέση με τον αυτοματισμό. Όπως σχέση με την πληροφορική έχουν και οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και οι Μαθηματικοί. Αυτός όμως δε σημαίνει ότι η επιστήμη της πληροφορικής είναι όλα αυτά. Για παράδειγμα σε κανένα τμήμα πληροφορικής δεν ασχολούνται με αυτοματισμούς. Αυτό είναι καθαρά δουλειά μηχανικών αυτοματισμού.
    Και ούτε σε τμήματα αυτοματισμού ασχολούνται με τη θεωρία της πληροφορικής, γιατί δεν κάνουν ουσιαστικά πληροφορική, απλά μαθαίνουν πως να τη χρησιμοποιούν στη δική τους επιστήμη.

Άρα οι συγγραφείς του βιβλίου Πληροφορικής είναι άσχετοι, δεν ξέρουν τι γράφουν.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #436 στις: Μάρτιος 19, 2007, 02:52:16 μμ »
Παρακολουθώ το θέμα και θα ήθελα να πω τη γνώμη μου.Μια απλή ανάγνωση στο πρόγραμμα σπουδών του κάθε τμήματος είναι αρκετή για να αντιληφθούμε την συσχέτιση των σχολών αυτών με την επιστήμη της πληροφορικής. Υπάρχουν τμήματα που όντως αξίζουν να βρίσκονται στο ΠΕ20 και ορισμένα που είναι εντελώς άσχετα. Προσοχή λοιπόν στη δημιουργία του συλλόγου απ' αυτούς που όντος δικαιούνται το χαρακτηρισμο ΠΕ20. Θα κάνετε ένα σύλλογο για να καταχυρώσετε το διορισμό σας χωρίς να σας ενδιαφέρει ότι
μπαίνετε στο ίδιο τσουβάλι με σχολές αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική; Πιστεύω ότι οφείλεται να σκεφτείτε και τους συναδέλφους που ακολουθούν που σίγουρα θα μείνουν έξω αν συνεχίσουν να υπάρχουν αυτά τα τμήματα.... Καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα. Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες. Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική". Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(
Τελείωσα το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α.... Λυπάμαι για το ύφος σου.
Θα μπορούσες να πεις ότι έχω απλά άδικο.....Όταν διαφωνούν οι μαθητές μαζί σου τους ρωτάς τι βαθμό βγάζουν για να δεχτείς τη
διαφορετικότητα της σκέψης τους; Προφανώς αμά ήμουν φιλόλογος  θα έμενες στο γεγονός τι έχω σπουδάσει και όχι αν αυτά που λέω
έχουν κάποια βάση...
Ξεκίνα με το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος  Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας. Σου θέτω συγκεκριμένο ερώτημα.
Αξίζουν οι απόφοιτοι αυτού του τμήματος να λέγονται Καθηγητές Πληροφορικής;

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #437 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:03:43 μμ »
Ξεκίνα με το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος  Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας. Σου θέτω συγκεκριμένο ερώτημα.
Αξίζουν οι απόφοιτοι αυτού του τμήματος να λέγονται Καθηγητές Πληροφορικής;

Δεν νομίζω ότι εμείς είμαστε αυτοί που μπορούμε ή πρέπει να το κρίνουμε. Εδώ ούτε καν το ΣτΕ δεν δέχεται κάτι τέτοιο (απόρριψη του δεύτερου αιτήματος της προσφυγής). Το ΥΠΕΠΘ και το ΠΙ είναι αυτοί που αποφασίζουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:54:52 »

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #438 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:04:36 μμ »

Άρα οι συγγραφείς του βιβλίου Πληροφορικής είναι άσχετοι, δεν ξέρουν τι γράφουν.

Δεν είπα αυτό, ίσως να μεταφράστηκε κάτι λάθος, η να έγινε κάποια παρερμηνεία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο όρος Πληροφορική δεν έχει σχέση με τον αυτοματισμό όπως τον ξέρουμε. Δηλαδή κυκλώματα PLC κλπ. Επίσης τον όρο informatics, τον χρησιμοποιούν μόνο οι Γάλλοι και οι Γερμανοί, αν και οι τελευταίοι έχουν υιοθετήσει τον όρο computer science όπως και ο υπόλοιπος κόσμος.
   Αλλά ας μη μένουμε στις λέξεις, αυτό που έχει σημασία είναι η ουσία που είναι για παράδειγμα οι γνώσεις που έχει ένας απόφοιτος Αυτοματιστής ο οποίος έχει παρακολουθήσει μαθήματα όπως τα παρακάτω  (Απλά πήρα τα 2 πρώτα έτη του ΤΕΙ Πειραιά)

Ηλεκτροτεχνία Ι :
Τεχνικό Σχέδιο:.
Εφαρμοσμένη Μηχανολογία :.
Ηλεκτροτεχνία ΙΙ :
Ηλεκτρονικό Σχέδιο – Ηλεκτρονική Κατασκευή.
Ηλεκτρονικά :
Ηλεκτρικές και Ηλεκτρονικές Μετρήσεις :.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) Ι
Ηλεκτρονικά Ισχύος
Ηλεκτρονικά Συστήματα
Συστήματα Συλλογής Δεδομένων.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) ΙΙ
Κλασσικές Εγκαταστάσεις Αυτοματισμού.

τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με την πληροφορική
Επίσης αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών (από περιέργεια το κοίταξα, γιατί δεν είχα ιδέα ότι και οι αυτοματιστές μπορούσαν να διοριστούν σαν ΠΕ20, στο φόρουμ σας το είδα)
δεν υπάρχει κανένα μάθημα αλγορίθμων, δομών δεδομένων, μαθηματικού-λογικού-συναρτησιακού προγραμματισμού, τεχνολογίας λογισμικού, ή τα πιο "βαριά" αλλά βασικά μαθήματα που αναφέρει παραπάνω ο anakin. Τα μόνα μαθήματα σχετικά με την πληροφορική που βρήκα είναι

Προγραμματισμός Η/Υ Ι
Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙ
Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ (Visual Programming καθαρά τεχνικό μάθημα)
Ψηφιακά Συστήματα Ι
Αρχές Τηλεπικοινωνιών.
Ψηφιακά Συστήματα ΙΙ.

Δεν γνωρίζω πολλά από τον χώρο της εκπαίδευσης (έχω τελειώσει το τμήμα πληροφορικής της ΑΣΣΟΕ), αλλά μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος απόφοιτος σχολής Αυτοματισμού που έχει διδαχθεί τα παραπάνω μαθήματα να λέει ότι έχει βασικές γνώσεις πληροφορικής όταν το μόνο που έχει κάνει από πληροφορική είναι 3 μαθήματα προγραμματισμού υπολογιστών!!!

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #439 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:11:32 μμ »
Ξεκίνα με το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος  Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας. Σου θέτω συγκεκριμένο ερώτημα.
Αξίζουν οι απόφοιτοι αυτού του τμήματος να λέγονται Καθηγητές Πληροφορικής;

Δεν νομίζω ότι εμείς είμαστε αυτοί που μπορούμε ή πρέπει να το κρίνουμε. Εδώ ούτε καν το ΣτΕ δεν δέχεται κάτι τέτοιο (απόρριψη του δεύτερου αιτήματος της προσφυγής). Το ΥΠΕΠΘ και το ΠΙ είναι αυτοί που αποφασίζουν.


Εννοείται πως άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να κρίνουν.
Απλά τη γνώμη μας λέμε και έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε αυτό....

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #440 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:15:49 μμ »

Άρα οι συγγραφείς του βιβλίου Πληροφορικής είναι άσχετοι, δεν ξέρουν τι γράφουν.

Δεν είπα αυτό, ίσως να μεταφράστηκε κάτι λάθος, η να έγινε κάποια παρερμηνεία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο όρος Πληροφορική δεν έχει σχέση με τον αυτοματισμό όπως τον ξέρουμε. Δηλαδή κυκλώματα PLC κλπ. Επίσης τον όρο informatics, τον χρησιμοποιούν μόνο οι Γάλλοι και οι Γερμανοί, αν και οι τελευταίοι έχουν υιοθετήσει τον όρο computer science όπως και ο υπόλοιπος κόσμος.
   Αλλά ας μη μένουμε στις λέξεις, αυτό που έχει σημασία είναι η ουσία που είναι για παράδειγμα οι γνώσεις που έχει ένας απόφοιτος Αυτοματιστής ο οποίος έχει παρακολουθήσει μαθήματα όπως τα παρακάτω  (Απλά πήρα τα 2 πρώτα έτη του ΤΕΙ Πειραιά)

Ηλεκτροτεχνία Ι :
Τεχνικό Σχέδιο:.
Εφαρμοσμένη Μηχανολογία :.
Ηλεκτροτεχνία ΙΙ :
Ηλεκτρονικό Σχέδιο – Ηλεκτρονική Κατασκευή.
Ηλεκτρονικά :
Ηλεκτρικές και Ηλεκτρονικές Μετρήσεις :.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) Ι
Ηλεκτρονικά Ισχύος
Ηλεκτρονικά Συστήματα
Συστήματα Συλλογής Δεδομένων.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου (Σ.Α.Ε.) ΙΙ
Κλασσικές Εγκαταστάσεις Αυτοματισμού.

τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με την πληροφορική
Επίσης αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών (από περιέργεια το κοίταξα, γιατί δεν είχα ιδέα ότι και οι αυτοματιστές μπορούσαν να διοριστούν σαν ΠΕ20, στο φόρουμ σας το είδα)
δεν υπάρχει κανένα μάθημα αλγορίθμων, δομών δεδομένων, μαθηματικού-λογικού-συναρτησιακού προγραμματισμού, τεχνολογίας λογισμικού, ή τα πιο "βαριά" αλλά βασικά μαθήματα που αναφέρει παραπάνω ο anakin. Τα μόνα μαθήματα σχετικά με την πληροφορική που βρήκα είναι

Προγραμματισμός Η/Υ Ι
Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙ
Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ (Visual Programming καθαρά τεχνικό μάθημα)
Ψηφιακά Συστήματα Ι
Αρχές Τηλεπικοινωνιών.
Ψηφιακά Συστήματα ΙΙ.

Δεν γνωρίζω πολλά από τον χώρο της εκπαίδευσης (έχω τελειώσει το τμήμα πληροφορικής της ΑΣΣΟΕ), αλλά μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος απόφοιτος σχολής Αυτοματισμού που έχει διδαχθεί τα παραπάνω μαθήματα να λέει ότι έχει βασικές γνώσεις πληροφορικής όταν το μόνο που έχει κάνει από πληροφορική είναι 3 μαθήματα προγραμματισμού υπολογιστών!!!

Κακώς πήρες μόνο τα 2 εξάμηνα....  ::)
Επίσης θα έπρεπε να συγκρίνεις το πρόγραμμα σπουδών του Αυτοματισμού με των Υπολογιστικών Συστημάτων και να διαπιστώσεις ότι δεν είχε καμία διαφορά όταν το δεύτερο τμήμα εντάχτηκε στον ΠΕ20.
Τέλος, αν τα Συστήματα Συλλογής Δεδομένων, η Ρομποτική, ο προγραμματισμός PLC κλπ δεν έχουν καμία σχέση με την Πληροφορική, ε τότε τι να πω;

ΥΓ Δεν παρερμηνεύθηκε τίποτα. Αμφισβήτησες ευθέως τα γραφόμενα του βιβλίου, έτσι δεν είναι;

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #441 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:22:18 μμ »
Εννοείται πως άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να κρίνουν.
Απλά τη γνώμη μας λέμε και έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε αυτό....

Σωστότατο, συμφωνώ απόλυτα! Έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε (ή κατακρίνουμε) τις όποιες αποφάσεις του Υπουργείου ή των σοφών. Δεν έχουμε όμως δικαίωμα (ηθικό αν θες) να στρεφόμαστε εναντίον ανθρώπων που δεν διέπραξαν κάποιο αδίκημα, και να επιθυμούμε την καταστροφή της επαγγελματικής τους (και όχι μόνο) ζωής.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #442 στις: Μάρτιος 19, 2007, 03:39:12 μμ »
Εννοείται πως άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να κρίνουν.
Απλά τη γνώμη μας λέμε και έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε αυτό....

Σωστότατο, συμφωνώ απόλυτα! Έχουμε κάθε δικαίωμα να κρίνουμε (ή κατακρίνουμε) τις όποιες αποφάσεις του Υπουργείου ή των σοφών. Δεν έχουμε όμως δικαίωμα (ηθικό αν θες) να στρεφόμαστε εναντίον ανθρώπων που δεν διέπραξαν κάποιο αδίκημα, και να επιθυμούμε την καταστροφή της επαγγελματικής τους (και όχι μόνο) ζωής.

Δεν στρέφομαι εναντίον της επαγγελματικής τους αποκατάστασης. Πρώτα απ' όλα πιστεύω πως είναι άδικο να ανακληθεί ο διορισμός
όλων αυτών που διορίστηκαν. Το θέμα είναι από δω και πέρα τι κάνουμε. Το μάθημα μας διδάσκεται ακόμα απο μαθηματικους, φυσικούς κτλ...Δεν είναι  καλύτερο που πλεον αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να διδάξουν; Δεν θα ήταν λοιπόν καλύτερο να ξεδιαλύνει λίγο το τοπίο απο εδώ και μπρος;

Αποσυνδεδεμένος kotsiaris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • fuck the system
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #443 στις: Μάρτιος 19, 2007, 04:10:12 μμ »

Όταν ώς απόφοιτος τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ και έχοντας φάει την παπ..ρα 7 εξαμήνων σπουδών σε ένα από τα πιο δύσκολα (και πιο σχετικά με την Πληροφορική) τμήματα ΤΕΙ Πληροφορικής στην Ελλάδα (και όποιος θέλει ας με διαψεύσει) βλέπω τον ΣΤΕΜΠ να κινείται εναντίον μου και βλέποντας Μαθηματικους, Φυσικούς κ.τ.λ. (δεν έχω τίποτα προσωπικό με τους ανθρώπους) να διδάσκουν Πληροφορική ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΜΑΙ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #444 στις: Μάρτιος 19, 2007, 04:49:20 μμ »

Κακώς πήρες μόνο τα 2 εξάμηνα....  ::)
Επίσης θα έπρεπε να συγκρίνεις το πρόγραμμα σπουδών του Αυτοματισμού με των Υπολογιστικών Συστημάτων και να διαπιστώσεις ότι δεν είχε καμία διαφορά όταν το δεύτερο τμήμα εντάχτηκε στον ΠΕ20.
Τέλος, αν τα Συστήματα Συλλογής Δεδομένων, η Ρομποτική, ο προγραμματισμός PLC κλπ δεν έχουν καμία σχέση με την Πληροφορική, ε τότε τι να πω;

ΥΓ Δεν παρερμηνεύθηκε τίποτα. Αμφισβήτησες ευθέως τα γραφόμενα του βιβλίου, έτσι δεν είναι;

Τα μαθήματα Ρομποτική και PLC κλπ έχουν σχέση με την πληροφορική αλλά δεν είναι βασικά μαθήματα πληροφορικής. Άλλο να κάνεις μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική και άλλο μαθήματα που είναι βασικά για την πληροφορική. Όσο για τα επόμενα εξάμηνα που λες τα κοίταξα και δεν έχει πουθένα μαθήματα όπως Λειτουργικά Συστήματα , Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Μεταγλωττιστές, δεν έχουν καν μάθημα για αλγορίθμους. Τι σχέση έχουν λοιπόν με την πληροφορική αν δεν κάνουν ούτε αλγορίθμους?
Κάνε μια σύγκριση του ΤΕΙ της Λάρισας και του αυτοματισμού και θα δεις ότι μιλάμε για εντελώς διαφορετικές σχολές, στη Λάρισα κάνουν ακόμα και Υπολογισιμότητα πράγμα που για ΤΕΙ είναι αδιανόητο (εννοώ ότι δεν πρόκειται να το χρειαστούν πουθενά οι απόφοιτοί του) και δείχνει το επίπεδο του προγράμματος σπουδών τους.

Όσον αφορά τα γραφόμενα του βιβλίου, το ότι γράφει κάτι κάποιο βιβλίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και σωστό. Εγώ απλά παράθεσα το άρθρο της wikipedia στο οποίο είναι φανερό ότι αυτό που λέει το σχολικό βιβλίο δεν είναι ακριβές, αφού ο όρος informatik χρησιμοποιήθηκε πρώτα από γερμανούς και ύστερα από Γάλλους. Αλλά δε νομίζω ότι είναι και τόσο σοβαρό θέμα.


Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #445 στις: Μάρτιος 19, 2007, 04:59:01 μμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]
Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα
Παράθεση
Από ειδήμονας στην πληροφορική, τώρα έγινες και μάντης. Μάλλον δεν έμαθες επιστημοναρά μου ότι μπορώ να γράψω από οπουδήποτε στον κόσμο μέσω ...να δεις πως το λένε........Νομίζω INTERNET!!   
Παράθεση
Παράθεση
Πάντως βλέπω από ειρωνεία έχεις και συ μπόλικη
Μάλλον βιάστηκες όμως γιατί αυτό που είπα είναι ότι ζεις στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι. Άσχετα αν τώρα είσαι κάπου αλλού. Ουσιαστικά στην Ελλάδα δε ζεις? αλλιώς γιατί να σε ενδιαφέρουν αυτές οι προσφυγές??
Παράθεση
Από τα λεγόμενα μου δεν προκύπτει από πουθενά ότι μένω Ελλάδα. Μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις. Επομένως εφόσον έχεις μνήμη 3sec, που να  περάσει από το στενό μυαλουδάκι  σου ότι μπορεί να έζησα στο εξωτερικό, να σπούδασα στην Ελλάδα και να θέλω να διοριστώ στην Ελλάδα.!!; Κάποιοι σαν και εσένα που κρύβονται κάτω από φανταστικά πτυχία και «παπλώματα» έτσι ώστε να έχουν ισχύ αυτά που γράφουν και να μην μπορούν να αμφισβητηθούν από κανέναν έχουν καταστρέψει τον χώρο. Δεν μας είπες όμως εσύ γιατί ασχολείσαι με αυτό το θέμα  εφόσον δεν σε αφορά; Δεν καλύπτουμε εμείς θέσεις στον ΠΕ19. Γιατί κόπτεσαι;  
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2007, 05:00:44 μμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος tgram

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #446 στις: Μάρτιος 19, 2007, 05:06:21 μμ »
Συγνωμη που δεν θα κανω παραθεσεις για να διευκολυνω την κατασταση αλλα ο χρονος ειναι υπερβολικα πιεσμενος, οποτε θα απαντησω, κατα το δυνατον, με ακριβεια και σωφροσυνη.

1.
Πανεπιστημιο του εξωτερικου που δεχεται ΤΕΙ δεν ειναι σοβαρο:
UCL -Λονδινο.  Rating: 5* στο τμημα των Ηλ&Ηλ Μηχανικων. ....Με δεχθηκε για μεταπτυχιακο φοιτητη του το 1999, στο εν λογω τμημα. Αποφοιτησα εχωντας τελιωσει το προγραμμα: M.Sc. in Spacecraft Technology and Satellites Communication.
Το ελληνικο κρατος μου εκανε την τιμη, μαλιστα, να σπουδασω σε αυτο το τμημα, παρεχοντας μου, μετα απο εξετασεις, υποτροφια του ΙΚΥ

Δεν υπαρχει λογος να κανουμε λοιπον γενικους αφορισμους....

2.
Σε ολο το forum διαφενεται μια αντιπαραθεση μεταξυ ΤΕΙ Πληροφορικης και ΤΕΙ Αυτοματισμου -αλλα δεν την λεμε ξεκαθαρα. Τα δικα μου σχολια ειναι τα εξης:

Το ζητημα ειναι ποιος ειναι η αυθεντια στην Πληροφορικη; Ποιος αποφοιτος ειναι ο γκουρου; Ποιος αποφοιτος ειναι ο μεγας ΘΕΟΣ, ο θεος ολων των θεων; Προσωπικα νομιζω οχι. Αυτα ειναι κομπλεξισμοι (το ξανα ειπα νομιζω, αν οχι το λεω τωρα ;))
Στην δ/θμια και π/θμια εκπαιδευση αναζητουμε ατομα που να εχουν γνωσεις πληροφορικης τοσες... ...ωστε να μπορουν να διδαξουν στη δ/θμια κ π/θμια εκπαιδευση. Τα μαθηματα που αναφερετε ειναι μερος της πληροφορικης, αλλα τις ικανοτητες που αναζητουμε για την δημοσια δ/θμια εκπ/ση (και οχι για μεταδιδακτορικη ερευνα πανω στους αλγοριθμους συμπιεσης πολυμεσων π.χ. videο σε δορυφορικη επικοινωνια) μπορουν να αποκτηθουν και μεσω αλλων μαθηματων. Για αυτο και Α) δημιουργηθηκαν και αλλα τμηματα, Β) σε δευτερο βημα ενταχθηκαν αυτα τα τμηματα στην εκπ/ση

3.
Νοοτροπια των μεν:
"Νοοτροπια λαδεμπορα (το λεω με δοση χιουμορ)"
Αυτη η πιτα ειναι δικη μου, φυγετε ολοι εσεις. Δεν με νοιαζει που θα φατε εσεις ψωμι. Αυτη η πιτα ειναι δικη μου.

Νοοτροπια των δε:
"....."
Δεν υπαρχει ομογενοποιημενη νοοτροπια μια και ειναι τμηματα που το καθενα εχει τα δικα του ιδιαιτερα χαρακτηριστικα

4.
Ετσι λοιπον:
(Τωρα μιλω σαν ενας απο αυτους που πηραμε την πρωτοβουλια να ενωθουμε)
Αντι να τσακονομαστε να διωξουμε οι μισοι τους αλλους μισους για να φαμε τη μικρη πιτα μας δινουν, καλυτερα να Ε-Ν-Ω-Θ-Ο-Υ-Μ-Ε για να μεγαλωσουμε την πιτα, ωστε να φανε ολοι (i.e. να βρουν ακομα πιο πολλοι ενα μεροκαματο). Με μονο 3 τμηματαστο ΠΕ20, η ποσοστοση θα εμενε για ποσο ακομα 60-40; ..Και θα ειχαν δικιο τα ΑΕΙ να φωναζουν!

5.
Τελος:
Συγνωμη για την μη αναρτηση περισσοτερων πληοφοριων για το "ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ" μεχρι στιγμης αλλα θελω καθε τι που λεω να βοηθα στην ΕΝΩΣΗ ολων μας (και των 14 τμηματων ..για αρχη, θα ερθουν και αλλοι στο μελλον), οποτε χρειαζεται σοφροσυνη και σκεψη προς το κοινο καλο ολων, οποτε υπομονη μεχρι το βραδυ της Τεταρτης

Αντε, και ενα ΥΓ:
Στην καθημερινοτητα μας, τα προβληματα μας ειναι συγκεκριμενα: Να βρω γκομενα/-ο, δουλεια που κατ'αρχην να την ανεχομαι και ακομα καλυτερα να την ευχαριστιεμαι, στεγη (ενοικιο για καποιους, αγορα-δανειο για αλλους) κτλ. Ειναι λιγες οι φορες, ωστοσο, που χρειαζεται να κανουμε πραγματα για να βελιτωσουμε οχι τετοιες καταστασεις, αλλα αλλες. Τα πιο "ψιλα γραμματα" του συμβολαιου της ζωης. Να αλλαξουμε, να βελτιωσουμε τη νοοτροπια μας πανω σε κατι. Αυτο ειναι το υποβαθρο της προσπαθειας μας.

<< ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ>> (Αντε, "βερα στο δεξι" το εκανα! :) )

Λεπτομερειες (...ξανα στη Γη) Τεταρτη βραδυ

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #447 στις: Μάρτιος 19, 2007, 05:28:16 μμ »
Στην δ/θμια και π/θμια εκπαιδευση αναζητουμε ατομα που να εχουν γνωσεις πληροφορικης τοσες... ...ωστε να μπορουν να διδαξουν στη δ/θμια κ π/θμια εκπαιδευση.

Δηλαδή, αναζητάς άτομα με γνώσεις .... Λυκείου!!! Ε ρε τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα. Δηλαδή αναζητάς καθηγητές με μειωμένες γνώσεις; Δηλαδή όσοι διάβαζαν και ξέρουν λίγα πράγματα παραπάνω μάλλον δεν κάνουν για την εκπαίδευση. Αυτό να το κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένο. Δηλαδή όσο πιο μεγάλο βαθμό πτυχίου έχεις να μειώνονται τα μόρια σου. Επίσης όποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό να αποκλείεται από καθηγητής γιατί έχει παραπάνω γνώσεις και μπορεί να του ξεφύγει καμία και να τη μεταδόσει στα παιδιά. Ποιο είναι το συμπέρασμα? Ημιμαθείς καθηγητές για ημιμαθείς μαθητές

Όσο για τους αλγορίθμους που λες, λογικό είναι αν δε γνωρίζεις να σου φαίνονται επιπέδου μεταδιδακτορικού, τώρα αν τα καλύτερα τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα έχουν υποχρεωτικά μαθήματα όπως Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα, Θεωρία Αλγορίθμων, Θεωρία Γράφων, Μεταγλωττιστές κλπ, μάλλον έχουν κάνει λάθος στο πρόγραμμα σπουδών και έχουν μπερδέψει το προπτυχιακό με το μεταδιδακτορικό και παιδεύουν τους φοιτητές του.

Με το σκεπτικό αυτό και οι απόφοιτοι των ΤΕΕ, ΙΕΚ μπορούν να διδάξουν σε δευτεροβάθμια αφού έχουν τις γνώσεις που λες. Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό ένας απόφοιτος πληροφορικής μπορεί να διδάξει μαθηματικά κοκ. Αλλά δεν είπαμε, ο στόχος είναι η ισοπέδωση όλων, μόνο έτσι θα μπορέσουν οι μέτριοι να φαίνονται πολύ καλοί.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159904
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.