*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγια μαθητών  (Αναγνώστηκε 87157 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #70 στις: Μάιος 02, 2011, 03:07:10 μμ »
Το γραπτό μπορούν να το δουν βεβαίως και μέσα σε τρεις ημέρες από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να ζητήσουν αναβαθμολόγηση.

Ψάχνω να βρω την σχετική νομοθεσία πάνω σε αυτό και δεν την βρίσκω. Μπορείς να βοηθήσεις;

κοίτα εδώ:
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/516-anabathmologish-graptvn-endosxolikes-eksetaseis.html   ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:26:15 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #71 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 03:40:28 μμ »
Θεώρημα:
το Ελληνικό σύστημα βαθμολόγησης είναι τελείως άδικο, υποκειμενικό και χαντακώνει τα παιδιά.

Απόδειξη:
Δώστε μια έκθεση σε 10 φιλολόγους και θα πάρετε 10 διαφορετικούς βαθμούς!

παρατήρηση
Το ίδιο και στα υπόλοιπα μαθήματα, με μικρότερη απόκλιση ίσως στα μαθηματικά, φυσική κλπ που είναι πιο αντικειμενικά τα πράγματα, αλλά και πάλι ένα 0.5 να διαφέρεις αυτό μπορεί στις πανελλήνιες να σημαίνει μια σχολή πιο κάτω.

Το πιο δίκαιο σύστημα είναι A, B, C, D που έχουν και οι Άγγλοι.
Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω τον μαθητή του 15 από τον μαθητή του 15.5. Εσείς μπορείτε;
όμως μπορώ να ξεχωρίσω το Α από το B .

τώρα υπάρχει και το εξής: Γιατί ενώ σε ένα γραπτό θα βάλεις και μονάδα και 2 και 3, στο τετράμηνο θα βάλεις το λιγότερο 9;
Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δεν θα έπρεπε να βάλουμε 1 ή 2 και στο τετράμηνο; Έτσι δεν είναι;

Βλέπετε λοιπόν το Ελληνικό σύστημα βαθμολόγησης μπάζει από παντού.

Λύση:
Εγώ έχω καταργήσει το Ελληνικό σύστημα και εφαρμόζω το A, B, C, D κάνοντας αντιστοιχία σε αριθμούς:
20 παίρνουν αυτοι που θα έπερναν Α στην Αγγλία δηλαδή στην Ελλάδα οι μαθητές του 18, 19, 20
17 παίρνουν αυτοι που θα έπερναν Β στην Αγγλία δηλαδή στην Ελλάδα οι μαθητές του 15, 16, 17
14 παίρνουν αυτοί που θα έπερναν C στην Αγγλία , δηλαδή στην Ελλάδα οι μαθητές του 12, 13, 14
10 βάζω σε αυτούς που θα έπερναν D στην Αγγλία, δηλαδή οι κάτω του 12 στην Ελλάδα.

Δεν αδικώ κανέναν. Έχω εξηγήσει το σύστημα αυτό στους μαθητές μου στην αρχή κάθε χρονιάς, και όλοι είναι σύμφωνοι. Α ναι μου λένε δεν το είχαμε σκεφτεί έτσι....
Εξάλλου η απόδειξή μου "δώστε μια έκθεση σε 10 φιλολόγους και θα παρετε 10 διαφορετικούς βαθμούς, ενώ αν τους λέγατε να βαθμολογήσετε με A, B, C, D θα παίρνατε τον ίδιο βαθμό",  δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

Κατάθεση βαθμολογίας κάνω μέσα σε 5 λεπτά, και δεν σκάω και να λέω "τώρα να του βάλω 16 ή 17", γιατί είτε 16 του βάλω είτε 17, λάθος θα είμαι!! ένας του 16 ή του 17 για μένα είναι μαθητής B. Απλά επειδή δεν μπορώ να γράψω B στην κατάσταση, το Β το έχω αντιστοιχήσει στο 17
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2011, 03:42:00 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #72 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 11:17:37 μμ »
κοίτα όμως, μπορεί το 15 από το 15.5 να μην ξεχωρίζει εύκολα, αλλά το 15 από το 17 έχει σχετικά ξεκάθαρες διαφορές.
Με ποια λογική λοιπόν βάζεις 17 σε όλους τους...Β, αφού αυτό περιλαμβάνει και το 15 ή το 16;

το ίδιο και με το 20. 20 = αριστα, τέλεια, άψογα -διαφέρει (κάπως, όχι τεράστια, αλλά πάντως ευδιάκριτα) από το 18....

είναι σαν να βάζεις όλους στο ίδιο καλάθι, έχει κι αυτό τις αδικίες του. Θα ήταν ενα καλό σύστημα εάν γινόταν και επισήμως αποδεκτή αυτή η βαθμολογία και δεν αναγκαζόσουν να κάνεις αριθμητική αντιστοίχηση. Αλλιώς, πάλι μπάζει κι αυτό!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 11:19:30 μμ »
επίσης, αδικείς, όταν βάζεις 20 σε αυτόν που αξίζει για 20 αλλά και σε αυτόν που είναι για 18, ή 17 σε αυτόν που είναι για 17 και σε αυτόν που είναι για 15....

αφού ο 15 παίρνει 17, ο πραγματικός 17 θα έπρεπε να παίρνει ....19!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:26:15 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 11:59:41 μμ »
Θα συμφωνήσω, η παραπάνω τακτική είναι λίγο ισοπεδωτική.
Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι αν το παιδί αποφασίσει να διαβάσει και γενικότερα να προσπαθήσει περισσότερο, αν δεν το κάνει  τόσο ώστε να ανέβει βαθμίδα, δεν βλέπει καμία επιβράβευση, αφού θα ξαναπάρει τον ίδιο βαθμό.
Έτσι δεν υπάρχει κίνητρο να προσπαθήσει κανείς λίγο περισσότερο, αλλά και αυτός που έχει με την αξία του το μεγαλύτερο βαθμό μιας βαθμίδας ξέρει ότι έχει πολλά περιθώρια χαλάρωσης χωρίς να κινδυνεύει να μειωθεί ο βαθμός του.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #75 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 10:43:39 πμ »
ισοπεδωτική ναι. Δεν αδικεί κανέναν προς τα κάτω αλλά μονο προς τα πάνω!

ο μαθητής του 17 παίρνει 17.
ο μαθητής του 15 παίρνει επίσης 17.

καμια διαμαρτυρία!


υπάρχει και η εναλλακτική μέθοδος που επίσης έχω εφαρμόσει:
Κατάργηση των περιττών βαθμολογιων. Έτσι οι βαθμοί είναι μόνο 10, 12, 14, 16, 18, 20.
Δεν θα σκοτιστώ ποτέ έτσι αν θα πρέπει να βάλω 15 ή 16! το 14 με το 16 όπως λες και εσύ το ξεχωρίζεις.
Ο 1ος τρόπος είναι πιο ισοπεδωτικός όντως, αλλά δεν αδικεί
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2011, 01:26:21 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #76 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 10:01:44 μμ »
βεβαίως και αδικεί!

Όταν ο του 17 παίρνει 17, και ο του 15 παίρνει 17, τότε ο πραγματικός 17 αδικείται!!! Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι!

Ναι, ο του 15 ωφελείται (θεωρητικά, το κατά ποσον όντως τον ωφελείς είναι άλλο θέμα), ο άλλος όμως αδικείται...
Και να σου πω και κάτι;;;τελικά βοηθάμε, ευνοούμε, ενισχύουμε, περνάμε τους "αδύνατους" και τους καημένους τους "δυνατούς"τους έχουμε μονίμως στο φτύσιμο!

Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #77 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:03:19 μμ »
Η βαθμολογία δεν είναι απλά μαθηματικά, παίρνω χαρτί και μολύβι και προσθέτω.
Είναι κάτι πιο αντικειμενικο και πιο γενικό. Για μένα είναι κατάταξη των δεξιοτήτων ενός μαθητή σε group A, B, C, D
και οι βαθμοί 20, 17, 14, 10 ακριβώς αυτό παριστάνουν και όχι το Ελληνικό 20, 17, 14, 10.


με την λογική σου και εσύ αδικείς όλους τους μαθητές αφού στον μαθητή που σου έδωσε λευκή κόλα και δεν ανοίγει το στόμα του στην τάξη εσύ του βάζεις 9 αντί να του βάλεις 0 στο τετράμηνο!

Έτσι ο μαθητής του 17 παίρνει 17 και ο μαθητής του 0 παίρνει 9. ΑΔΙΚΙΑ!!! έτσι δεν είναι αν πάρεις χαρτί και μολύβι και εφαρμόσεις μαθηματικά στον τρόπο βαθμολόγησής σου;

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2011, 11:13:07 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #78 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:16:17 μμ »
δεν έχω παρακολουθήσει το σύνολο της συζήτησης αλλά ρωτάω τώρα εγώ, η ξανθιά:
για ποιό λόγο την κάνετε αυτή την κουβέντα;
υπάρχουν είκοσι διαφορετικοί βαθμοί και κανείς δεν σου απαγορεύει να χρησιμοποιήσεις όλη τη γκάμα της βαθμολογίας. Το εθιμικό δίκαιο του " από τη βάση και πάνω" δεν υποχρεώνει κανέναν να το ακολουθήσει.

Ίσα ίσα, πιστεύω ότι τελικά η βαθμολογία έτσι όπως μπαίνει σήμερα ( με το σκεπτικό έλα μωρέ, βάλτου ένα δεκάρι εκει πέρα να περάσει ) τελικά έχει καταλήξει στο να πριμοδοτεί τον κάθε άσχετο/τεμπέλη/ λαμόγιο μαθητή τουλάχιστον με τη βάση και να αδικεί μονίμως τον άριστο που δεν μπορείς να τον πας πάνω από το είκοσι.

Και επίσης, ακριβώς επειδή δεν έχουμε μάθει να ξεχωρίζουμε τη διαφορά φερ ειπείν μεταξύ του 17 με το 18 ή του 18 με το 19 τελικά βλέπουμε ένα σωρό ισοβαθμήσαντες που όμως αν τους κρίνεις ξεχωριστά οι διαφορές τους ειναι εμφανείς.

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #79 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:27:30 μμ »
δεν έχω παρακολουθήσει το σύνολο της συζήτησης αλλά ρωτάω τώρα εγώ, η ξανθιά:
για ποιό λόγο την κάνετε αυτή την κουβέντα;
καλά ακόμα δεν τα έβαψες;  :P  :P

λοιπόν, απλά ψάχνουμε να βρούμε έναν δίκαιο τρόπο βαθμολόγησης!! και εγώ έριξα μια ιδέα που τελικά ήταν λάδι στη φωτιά!!!

πάντως κάνε τον κόπο να διαβάσεις λίγα μηνύματα πιο πάνω. Η κουβέντα μόλις τώρα άρχισε οπότε δεν έχεις χάσει επεισόδια!! (ξεκινάει μόλις στην υπαριθμόν 71 απάντηση)

Πες μας και για το Αγγλικό σύστημα βαθμολόγησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2011, 11:30:13 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #80 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:32:38 μμ »
 ;D ;D ;D
φυσική ξανθιά και να βαφτώ όταν όλες πασχιζουν να μας μοιάσουν; τι λες καλέ;

θα σας πω για το βρετανικό σύστημα βαθμολόγησης μετά το τριήμερο ( γιατί εγώ μετά τη δουλειά θα φυγω και δε θα έχω σύνδεση στο χωριό). Τώρα άρχισε το Ράδιο Αρβύλα... ;D ;D ;D ;D ;D

πάντως, και το ελληνικό σύστημα βαθμολόγησης μια χαρά ειναι . trust me!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #81 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:43:11 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2012, 11:40:07 πμ από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #82 στις: Οκτώβριος 26, 2011, 11:53:24 μμ »
μια χαρά μου φαίνεται και αυτό!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #83 στις: Οκτώβριος 27, 2011, 03:59:07 μμ »
Η βαθμολογία δεν είναι απλά μαθηματικά, παίρνω χαρτί και μολύβι και προσθέτω.
Είναι κάτι πιο αντικειμενικο και πιο γενικό. Για μένα είναι κατάταξη των δεξιοτήτων ενός μαθητή σε group A, B, C, D
και οι βαθμοί 20, 17, 14, 10 ακριβώς αυτό παριστάνουν και όχι το Ελληνικό 20, 17, 14, 10.


με την λογική σου και εσύ αδικείς όλους τους μαθητές αφού στον μαθητή που σου έδωσε λευκή κόλα και δεν ανοίγει το στόμα του στην τάξη εσύ του βάζεις 9 αντί να του βάλεις 0 στο τετράμηνο!

Έτσι ο μαθητής του 17 παίρνει 17 και ο μαθητής του 0 παίρνει 9. ΑΔΙΚΙΑ!!! έτσι δεν είναι αν πάρεις χαρτί και μολύβι και εφαρμόσεις μαθηματικά στον τρόπο βαθμολόγησής σου;

Σαφώς, σαφέστατα και είναι αδικία αυτό που περιγράφεις, και έχεις απόλυτο δίκιο. Εγώ προσωπικά, προσπαθώντας να το καλύψω κάπως αυτό, και αφού εξηγηθώ πολυ προσεκτικά και πολύ ξεκάθαρα από την αρχή του τετραμήνου για τις απαιτήσεις μου, ξεκινώ να βαθμολογώ από 7, και σε μία εξαιρετικά ακραία περίπτωση κάποτε έβαλα και 6! Πολύ ακραίο ήταν αυτό όμως! Παρακάτω δεν παει το χέρι μου να βάλω, απλούστατα γιατί χαντακώνεις οριστικά τον μαθητή και δεν του δίνεις καμία ευκαιρία να δει το φως ποτέ μα ποτέ (όταν αδικώ τον καλό βάζοντάς του ΜΟΝΟ 19 ή 20 αφού δεν μπορώ να τον πριμοδοτήσω παραπάνω, τουλάχιστον τον έχω στην κορυφή της υπάρχουσας κλίμακας και του επιτρέπω να αριστεύσει!  Τον αδύνατο τεμπέλη κλπ δεν θέλω να του χαριστώ αλλά δεν θέλω και να τον θάψω ολοκληρωτικά!

ΥΓ για να μην αρχίσουν μερικοί, το 7 το φυλάω εννοείται για εξαιρετικές περιπτώσεις τεμπέλη, λαμόγιου, αχάριστου, που δεν αξιοποιεί καμία απολύτως ευκαιρία κλπ και όχι για μαθητές που είναι απλώς αδύναμοι ή δεν μπορούν κάτι παραπάνω, αλλά είναι τουλάχιστον φιλότιμοι και κάνουν κάτι, μια προσπάθεια έστω.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160927
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 729
Σύνολο: 746

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.