Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: ngdek στις Σεπτεμβρίου 22, 2010, 06:18:22 pmφοβούνται παιδιά, φοβούνται μήπως δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο και τους κάνουν μόνιμους μειωμένου ωραρίου. Και γι' αυτό το λόγο πρέπει να θυσιαστεί η ιστορία και τα παιδιά. Εμείς του ΠΕ02 επιχειρηματολογούμε στο θέμα αυτό με τη σκέψη τι είναι καλύτερο για το μαθητή, ούτε αρνηθήκαμε να εξεταστούμε στον ασεπ, ούτε να το διδάξουμε σε φροντιστήρια (ας το διδάξουν και εκεί οι ξενόγλωσσοι ), ούτε έχουμε πρόβλημα με το ωράριο. Αυτοί καίγονται μόνο γαι το ωράριό τους. Κατά τα άλλα 'πρώτα ο μαθητής'.Γι αυτό νομίζεις ότι γίνονται οι β' αναθέσεις; Για να μη χάσουμε εμείς το ωράριό μας; Το ότι στοιχίζει λιγότερα στο υπουργείο η β' ανάθεση από την πρόσληψη νέου προσωπικού, δεν σου περνάει από το μυαλό; Ούτε σου κάνει εντύπωση που μια γαλλικού(δα) που υποτίθεται ότι κάνει το διδακτορικό της στη Σορβόνη, δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει πέρα από το να ανταπαντά σε χρόνο dt με "προβοκατόρικες" επιστολές στο alfavita, καταφέρνοντας έτσι να ανάψει τα αίματα ανάμεσα σε δύο ειδικότητες; Επιχειρήματα σαν αυτά που παραθέτεις παραπάνω όχι μόνο δεν βοηθούν τον αγώνα σας στον οποίο θα βρίσκατε πολλούς ξενόγλωσσους υποστηρικτές, αλλά φανερώνουν και την κατάντια του κλάδου μας. Η μία ειδικότητα εναντίον της άλλης...
φοβούνται παιδιά, φοβούνται μήπως δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο και τους κάνουν μόνιμους μειωμένου ωραρίου. Και γι' αυτό το λόγο πρέπει να θυσιαστεί η ιστορία και τα παιδιά. Εμείς του ΠΕ02 επιχειρηματολογούμε στο θέμα αυτό με τη σκέψη τι είναι καλύτερο για το μαθητή, ούτε αρνηθήκαμε να εξεταστούμε στον ασεπ, ούτε να το διδάξουμε σε φροντιστήρια (ας το διδάξουν και εκεί οι ξενόγλωσσοι ), ούτε έχουμε πρόβλημα με το ωράριο. Αυτοί καίγονται μόνο γαι το ωράριό τους. Κατά τα άλλα 'πρώτα ο μαθητής'.
Παράθεση από: baba ganouz στις Σεπτεμβρίου 22, 2010, 12:02:21 amχωρις ερειστικες διαθεσεις, τις σκεψεις μου πανω στο θεμα αναφερω, αλλωστε ΠΕ02 ειμαι και γω...και γιατι παραδοσιακα το μαθημα της ιστοριας να το διδασκουν ολοι οι φιλολογοι και οχι μονο οι ιστορικοι?η ιστορια ειναι ξεχωριστη κοινωνικη επιστημη και οχι απλως ενα φιλολογικο μαθημα.οι διδασκοντες των ξενων γλωσσων ειναι και αυτοι φιλολογοι και οπως και οι αποφοιτοι των ελληνικων τμηματων φιλολογιας εκαναν και αυτοι ιστορια ως ενα βαθμο στις σπουδες τους η γνωμη μου ειναι πως αν οι φιλολογοι εχουν δικαιωμα να διδασκουν ιστορια εχουν το ιδιο και αυτοι των ξενων γλωσσων.τωρα για τους θεολογους...αλλουνου παπα ευαγγελιο...πραγματικα δεν ξερω καθολου τι ειδους προετοιμασια εχουν κατα τη διαρκεια των σπουδων τους και πως διακιολογειται η αναθεσηκατ'αρχην κανενα μαθημα που καλουμαστε να κανουμε δεν ειναι "απλως ενα φιλολογικο μαθημα"(αληθεια, τι θα πει "απλως" ;;... οπως και η Φιλοσοφια ή η νεοελληνικη λογοτεχνια ή τα αρχαια εχουν μεγαλο βαθος και εκταση και αποτελουν ξεχωριστα αντικειμενα μελετης , εχουν ομως και μεγαλη συναφεια και αλληλοδιαπλεκονται... αληθεια, μπορει καποιος να κανει ερμηνευτικη αναλυση του "επιταφιου" π.χ εαν δεν γνωριζει αρχαια ελληνικη ιστορια;; μπορει να εμβαθυνει κανεις στο φιλοσοφικο εργο του καντ ή του ρουσσω εαν δε γνωριζει ευρωπαικη ιστορια;; μπορει να διδαξει Καβαφη ;; Σεφερη;; τους μεταπολεμικους εαν δε γνωριζει ιστορια;;Αρα, η ιστορια βρισκεται μεσα σε ολα τα φιλολογικα μας αντικειμενα συν το γεγονος οτι εχουμε υποχρεωτικες ιστοριες στα προπτυχιακα.Επειτα, σε ενα εκπαιδευτικο συστημα αγγελικα πλασμενο (ισως ), να εκανε τις ιστοριες ο ιστορικος, τα αρχαια ο κλασσικος κοκ.. στην ελληνικη πραγματικοτητα ομως επειδη προφανως τετοια οργανωση και διαχειριση δεν την "εχουν", αντιμετωπισαν αυτο το σκοπελο βαζοντας στον ασεπ των φιλολογων οχι ενα αντικειμενο οπως πχ εχουν οι θεολογοι και οι ξενογλωσσοι αλλα τρια, αντικειμενα, ισης αξιας και ξεχωριστα (μετην εννοια του ξεχωριστου τετραδιου και ξεχωριστων θεματων) με πολυ μεγαλη εκταση και βαθος στην υλη το καθενα. ΓΙ ΑΥΤΟ συναδελφε δεν εχουν δικαιωμα οι ξενογλωσσοι και οι θεολογοι να διδασκουν ιστορια... Ποτε δεν αμφισβητησα τις γνωσεις ιστοριας των φιλολογων. απλως ενα φιλολογικο μαθημα= αλλο ενα φιλολογικο μαθημα, ηθελα να το διαχωρισω και να τονισω πως αν και η ιστορια βρισκεται μεσα σε ολα τα φιλολογικα μας αντικειμενα, οπως πολυ σωστα ανεφερες, δεν παυει να αποτελει αυτοτελη κοινωνικη επιστημη με το δικο της αντικειμενο και τις δικες της μεθοδους. επισης θα συμφωνησω ως προς το θεμα του ασεπ, οποια ειδικοτητα και να χεις πρεπει πρωτα να εξεταστεις στο αντικειμενο που καλεισαι να διδαξεις αρα αν πρεπει να διδαξουν ιστορια οι ξενογλωσσοι η θεολογοι ας την εξεταζονται και αυτοι στον ασεπ. τωρα ως προς το αν τα ξενογλωσσα τμηματα η το θεολογικο προσφερουν η οχι μαθηματα ιστοριας , αλλοι συναδελφοι των αντιστοιχων τμηματων με καλυψαν, αλλα τμηματα ναι αλλα οχι. σιγουρα δεν ειδικευονται σε αυτη οπως και ολοι οι υπολοιποι που δεν τελειωσαμε ιστορικο- αρχαιολογικο.το προβλημα ειναι της "ελληνικης πραγματικοτητας" του εκπαιδευτικου μας συστηματος που θεωρει καταρτισμενο εκπαιδευτικο σε ολα τα επιπεδα σχεδον καθε αποφοιτο οποιουδηποτε πανεπιστημιακου τμηματος. απο τα δικα μου μαθητικα χρονια (προ αμνημονευτων) θυμαμαι πως μια χρονια στο γυμνασιο γεωγραφια μας εκανε φιλολογος.ολοι αντιλαμβανομαστε πως οι β αναθεσεις γινονται για μειωθουν στο ελαχιστο οι προσληψεις και σε αυτο κυριως πρεπει να αντιδρασουμε.
χωρις ερειστικες διαθεσεις, τις σκεψεις μου πανω στο θεμα αναφερω, αλλωστε ΠΕ02 ειμαι και γω...και γιατι παραδοσιακα το μαθημα της ιστοριας να το διδασκουν ολοι οι φιλολογοι και οχι μονο οι ιστορικοι?η ιστορια ειναι ξεχωριστη κοινωνικη επιστημη και οχι απλως ενα φιλολογικο μαθημα.οι διδασκοντες των ξενων γλωσσων ειναι και αυτοι φιλολογοι και οπως και οι αποφοιτοι των ελληνικων τμηματων φιλολογιας εκαναν και αυτοι ιστορια ως ενα βαθμο στις σπουδες τους η γνωμη μου ειναι πως αν οι φιλολογοι εχουν δικαιωμα να διδασκουν ιστορια εχουν το ιδιο και αυτοι των ξενων γλωσσων.τωρα για τους θεολογους...αλλουνου παπα ευαγγελιο...πραγματικα δεν ξερω καθολου τι ειδους προετοιμασια εχουν κατα τη διαρκεια των σπουδων τους και πως διακιολογειται η αναθεση
κατ'αρχην κανενα μαθημα που καλουμαστε να κανουμε δεν ειναι "απλως ενα φιλολογικο μαθημα" (αληθεια, τι θα πει "απλως" ;;... οπως και η Φιλοσοφια ή η νεοελληνικη λογοτεχνια ή τα αρχαια εχουν μεγαλο βαθος και εκταση και αποτελουν ξεχωριστα αντικειμενα μελετης , εχουν ομως και μεγαλη συναφεια και αλληλοδιαπλεκονται...
Ioannis σωστά μιλάς,μακάρι να σε διαβάζουν οι ξγ και οι θεολόγοι,γιατί μας τα χώσαν κι από πάνω. Πολύ φαρμάκι βρε παιδιά!!!!
Δεν τη θέλουν τη β' ανάθεση ,αλλά την αποδέχονται για να μην παν σε άλλο σχολείο.
Παράθεση από: inw στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 02:10:45 pmIoannis σωστά μιλάς,μακάρι να σε διαβάζουν οι ξγ και οι θεολόγοι,γιατί μας τα χώσαν κι από πάνω. Πολύ φαρμάκι βρε παιδιά!!!! μηπως ομως φταιμε και μεις ?
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 03:02:25 pmΠαράθεση από: inw στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 02:10:45 pmIoannis σωστά μιλάς,μακάρι να σε διαβάζουν οι ξγ και οι θεολόγοι,γιατί μας τα χώσαν κι από πάνω. Πολύ φαρμάκι βρε παιδιά!!!! μηπως ομως φταιμε και μεις ? εμεις; ; ποτέ!!! πάντα ο άλλος φταίει!!
Και ο μαθηματικός που κάνει μάθημα ιστορίας γ΄λυκείου κατεύθυνση παρακαλώ ,είναι και αυτός καταρτισμένος ; Αλλά εδώ φταίνε και οι γονείς που το ανέχονται και δεν αντιδρούν .ΑΙΣΧΟΣ !!!Θα μάθω ποιο σχολείο είναι και θα κάνω καταγγελία στην ΟΛΜΕ
Παράθεση από: aeee στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 03:03:41 pmΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 03:02:25 pmΠαράθεση από: inw στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 02:10:45 pmIoannis σωστά μιλάς,μακάρι να σε διαβάζουν οι ξγ και οι θεολόγοι,γιατί μας τα χώσαν κι από πάνω. Πολύ φαρμάκι βρε παιδιά!!!! μηπως ομως φταιμε και μεις ? εμεις; ; ποτέ!!! πάντα ο άλλος φταίει!! οχι βρε παιδια, δε φταιτε εσεις...εμεις σας ζηλευουμε και θελουμε να σας "φαμε" τα μαθηματα!!!