*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 114495 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

eli eli

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 11:28:08 πμ »
παιδιά κάπου εδώ στο forum πήρε το μάτι μου ότι μπορεί κάποιος από τη Β/βθμια να δει από το σύστημα τη σειρά σου στις περιοχές που έχεις δηλώσει κι ας μην είσαι στους 10 πρώτους ωρομίσθιοιυς ? Ισχύει κάτι τέτοιο?

Απο τη Β/βαθμια επιμενουν οτι μπορουν να δουν μονο τους 10 πρωτους.Αλλα κι εγω διαβασα στο φορουμ οτι καποιος πληροφορηθηκε την ακριβη του θεση σε καθε νομο που ειχε δηλωσει στην περιφερεια.Δοκιμασε να πας απο τα γραφεια και οχι τηλεφωνικως,μηπως γινει κατι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:22:17 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 11:30:02 πμ »
petros, δεν διαφωνώ μαζί σου ότι η πείρα παίζει μεγάλο ρόλο. Δεν πιστεύω όμως ότι αρκεί και από μόνη της. Χρειάζεται συνδυασμός και των δύο.
Επειδή η συζήτηση ξεκίνησε από κάτι που έγραψα και άρχισαν να γράφονται μετά διάφορα που ουδέποτε εγώ ισχυρίστηκα, θέλω να πω τα εξής: Πρώτον, ποτέ δεν είπα ούτε πίστεψα ότι υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες σχολές. Ούτε πιστεύω ότι η Φιλολογία είναι ανώτερη σχολή ούτε ότι οι φιλόλογοι είναι οι μόνοι αρμόδιοι για να διδάξουν στα σχολεία και οι υπόλοιποι όχι. Αυτό που είπα είναι ότι υπάρχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ σχολές, που η πολιτεία -κακώς κατά τη γνώμη μου- εξομοιώνει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για εμένα αυτό που σπουδάζεις, αυτό έπρεπε και να διδάσκεις και ανάλογα να προσαρμόζεται και οι αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή. Το να κάνεις κάποια μαθήματα από ένα αντικείμενο κατά τη διάρκεια των σπουδών σου δεν αρκεί κατά τη γνώμη μου, για να το διδάξεις, ακόμα και αν αργότερα προσπαθήσεις να καλύψεις τα κενά από μόνος σου. Έχεις πάρει απλώς μια ιδέα για το μάθημα αυτό. Και εννοώ τον όρο "ιδέα", γιατί ακόμα κι αυτά τα μαθήματα συνήθως τα διδάσκεσαι και εξετάζεσαι σ' αυτά με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας απ'  ό,τι οι φοιτητές της αντίστοιχης σχολής. Κι αυτό το ξέρω και από τους καθηγητές που μας έλεγαν για τις απαιτήσεις που είχαν ανάλογα με τη σχολή που δίδασκαν και από τα θέματα που έμπαιναν στις εξετάσεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στα φιλολογικά μαθήματα που διδάσκονταν στις άλλες σχολές, αλλά και στα ιστορικά-ψυχολογικά-φιλοσοφικά μαθήματα που διδασκόμασταν εμείς). Αν αυτό δεν ίσχυε, δεν υπήρχε λόγος να υπάρχουν οι αντίστοιχες σχολές. Θα παίρναμε όλοι κάποια μαθήματα στην αρχή απ' όλα τα αντικείμενα και μετά θα συνεχίζαμε μόνοι μας.  Για εμένα άλλη άποψη για τη φιλοσοφία έχετε λχ. εσείς στο ΦΠΨ που διδαχτήκατε φιλοσοφία και άλλη εμείς στο Φιλολογικό που πήραμε ένα μάθημα επιλογής. Μπορεί  να ανταποκριθώ σε ένα ικανοποιητικό μάθημα φιλοσοφίας στο σχολείο, αν προσπαθήσω, αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να προσφέρω ένα μάθημα υψηλών προδιαγραφών, να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση κρίσεως κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τη μετρική, τα αδίδακτα κείμενα, τη μελέτη περισσότερων συγγραφέων και όλα τα άλλα για τα οποία μιλάς κάπως απαξιωτικά. Σου δίνουν άλλη ευχέρεια, άλλα εφόδια για να εξηγήσεις κάποια φαινόμενα.Όσο ήμουν μαθήτρια, έβλεπα τη διαφορά στην απόδοση φιλότιμων και εξαιρετικών καθηγητών μου, όταν μας δίδασκαν αυτό που είχαν σπουδάσει και όταν μας δίδασκαν κάτι, που είχαν διδαχθεί απλώς σε κάποια μαθήματα. Στην πρώτη περίπτωση ήταν εξαιρετικοί, στη δεύτερη απλώς καλοί. Θυμάμαι λχ κάποιον άμοιρο χημικό, που όταν μας έκανε χημεία ήταν εξαιρετικός, όταν μας έκανε όμως βιολογία και τον ρωτούσα κάτι που ξέφευγε από την ύλη του σχολείου, άρχιζε να μου λέει το μάθημα από την αρχή, για να με αποφύγει. Και δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό. Αυτή είναι η άποψή μου.
Έχετε δικαίωμα να έχετε διαφορετική άποψη και εγώ έχω το δικαίωμα να πιστεύω αυτά που πιστεύω. Νομίζω όμως ότι το όλο θέμα αφορά περισσότερο τους μόνιμους καθηγητές και τους μελλοντικούς φοιτητές παρά τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς που ζουν την αγωνία του διορισμού. Σταματώ λοιπόν το θέμα εδώ και εύχομαι καλή τύχη σε όλους και γρήγορο διορισμό.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

eli eli

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 11:32:46 πμ »
Πετρο,οι του ιστορικου δεν εχουν κανενα αισθημα κατωτεροτητας,στη σχολη μαθαινουμε πως να γινουμε ιστορικοι,οχι απομιμηση κλασικου φιλολογου.Η ιστορια εχει πολυ ενδιαφερον και δυσκολιες, τις οποιες αυτος που ασχολειται μαζι της στα πλαισια της στειρας διδασκαλιας σ ενα σχολειο,πιθανως δεν θα υποψιαστει ποτε...

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 12:03:13 μμ »
Παράθεση από: apri link=topic=2857.msg39568#msg39568 date=119295
 [b
Το να κάνεις κάποια μαθήματα από ένα αντικείμενο κατά τη διάρκεια των σπουδών σου δεν αρκεί κατά τη γνώμη μου, για να το διδάξεις, ακόμα και αν αργότερα προσπαθήσεις να καλύψεις τα κενά από μόνος σου. [/b]
Παράθεση


apri, Δύο πράγματα θα σου πω και σταματώ εδώ, γιατί κουράστηκα. 1)Όπως πολύ σωστά έγραψε πιο πάνω η Kelly, οι φοιτητές του ΦΠΨ διδάχτηκαν 9 Ιστορίες όλων των περιόδων και σίγουρα όχι 1 μάθημα Αρχαίων, όπως εσύ συνεχίζεις να υποστηρίζεις. Καλό λοιπόν είναι να είμαστε σίγουροι γι' αυτά που λέμε και να μην παραπληροφορούμε. 2) Αν ίσχυαν όλα αυτά που λες - προσωπικά διαφωνώ κάθετα- τότε, κανένας κλάδος πλην του ΦΠΨ δε θα έπρεπε να μπει στην τάξη να διδάξει, γιατί κανένας δεν έχει κάνει τόσα πολλά Παιδαγωγικά και Ψυχολογίες του παιδιού, του εφήβου κλπ. κλπ. Το να βάζουμε λοιπόν σε ζυγαριά τα αντικείμενα και να λέμε: "Αυτός έκανε τόσα κιλά Αρχαία και είναι καλύτερος, ο άλλος τόσα κιλά Ιστορία και μόνο αυτός πρέπει να τη διδάξει" δε νομίζω να είναι λογικό....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2007, 12:06:39 μμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:22:17 »

Αποσυνδεδεμένος ΕΙΡΗΝΗ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 168
  • Με ταλαιπωρεί η εκπαίδευση!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 02:03:16 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι τα αντικείμενα που διδάσκουμε χρειάζονται ένα καλό συνδυασμό και των τριών Τμημάτων της Φιλοσοφικής, γι' αυτό άλλωστε παίρνουμε μαθήματα και από τα άλλα δύο Τμήματα (τώρα, αν ο κάθε πανεπιστημιακός τα υποβαθμίζει με το να σου πέτάει δυο φυλλάδες ως εξεταστέα ύλη ή με το να σε αναγκάζει να παπαγαλίζεις ολόκληρα κατεβατά, είναι άλλη συζήτηση). Π.χ, τους Αρχαίους Έλληνες Ιστοριογράφους α Λυκείου, ποιος μπορεί να τους διδάξει καλύτερα, ο απόφοιτος Ιστορικού ή Κλασικού, αφού η προσέγγιση γίνεται σε πολλά επίπεδα (γλωσσικό, πραγματολογιικό, ερμηνευτικό κ.λπ.), το ίδιο συμβαίνει και με όλα τα άλλα είδη της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Συνεπώς το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου είναι να αναβαθμιστούν ουσιαστικά και τα τρία Τμήματα, και οι απαιτήσεις των καθηγητών να είναι επί της ουσίας, ώστε να είμαστε σωστά καταρτισμένοι και όχι να πασαλείβουμε από δω κι από κει!

Αποσυνδεδεμένος aphrodite

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση! ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 02:21:45 μμ »
Εϊμαι ΠΕ06, δεν έχω δουλέψει σε δημόσιο αλλά το μόνο που έχω να πω είναι: ΤΙ; Χαχαχαχα...
Θεωρώ ότι το ποιος είναι ικανός να διδάξει ένα μάθημα δεν είναι θέμα ειδικότητας μόνο. Έτσι, ένας καθηγητής γαλλικής μπορεί να διδάσκει Ιστορία χίλιες φορές καλύτερα από έναν φιλόλογο απλώς γιατί γουστάρει τρελά αυτό που κάνει και είναι ενσυνείδητος. Το θέμα, όμως, δεν είναι εκεί. Ποια είναι η λογική που ακολουθείται όταν ο κάθε απόφοιτος της εκάστοτε πανεπιστημιακής σχολής ανήκει σε κάποια ΠΕ ειδικότητα. Ας γίνουμε όλοι ΠΕχ (όπου χ, βάλε ό,τι θες). Μεγάλη επιτυχία, μόνο αυτό έχω να πω! Μα, κανένας υπουργός δεν θα ήθελε να ασχοληθεί με το θέμα;

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 02:25:19 μμ »
Παιδιά το αντικείμενό μου είναι άσχετο με το δικό σας αλλά μπήκα στον πειρασμό να γράψω για μια αδικία που γίνεται σε εμάς. Η Διοίκηση Επιχειρήσεων και η Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων είναι και οι δύο σχολές διοίκησης και οικονομίας. Εγώ είμαι Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και τα μαθήματά μας ήταν ίδια με την Διοίκηση Επχ. (συν τα δικά μας που είχαν σχέση με τον τουριστικό τομέα, ξενοδοχεία, τουρ. πρακτορία κ.λπ). Είχαμε τα ίδια βιβλία και τους ίδιους καθηγητές σε ανάλογα εξάμηνα. Και όμως βλέπω πως ενώ εκείνοι διδάσκουν Αρχές Οικονομικής Θεωρίας πχ. σαν πρώτες επιλογές εμάς μας έχουν σαν τελευταία επιλογή (από το υπεπθ) και αυτό το ξέρω διότι είδα τις αναθέσεις μαθημάτων. Δεν λέω να διδάξουμε λογιστική (που και αυτή ήταν ίδια στα πρώτα εξάμηνα με τους Λογιστές) να την κάνουνουν οι Λογιστές. Και το πρόβλημα είναι ότι πέρνουν πολύ περισσότερους Διοίκησης Επχ από εμάς (στην α' φάση πήραν 0 και στην δεύτερη φάση 2).
Ειρήνη ημείν. (ελπίζω να είναι το "ημείν" σωστά γραμμένο αν όχι διορθώστε με να ξέρω το σωστό). :)
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος almali

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μάθε παιδί μου γράμματα! - ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 02:39:05 μμ »
Πετρο,οι του ιστορικου δεν εχουν κανενα αισθημα κατωτεροτητας,στη σχολη μαθαινουμε πως να γινουμε ιστορικοι,οχι απομιμηση κλασικου φιλολογου.Η ιστορια εχει πολυ ενδιαφερον και δυσκολιες, τις οποιες αυτος που ασχολειται μαζι της στα πλαισια της στειρας διδασκαλιας σ ενα σχολειο,πιθανως δεν θα υποψιαστει ποτε...
Συμφωνώαπόλυτα και παρεμβαίνω στη συζήτηση όχι γιατί το πήρα "πατριωτικά" για τη σχολή μου αλλά γιατί τέτοιου είδους συζητήσεις τις έχω συναντήσει συχνά στη φοιτητική και μετέπειτα ζωή μου και με εκνευρίζουν!Το κυριότερο πρόβλημα είναι τα ίδια τα προγράμματα σπουδών στο πανεπιστήμιο που σκόπιμα πιστεύω σχεδιάστηκαν για να δημιουργούν ημιμαθείς απόφοιτους που φτάνουν στο σημείο να "φαγώνονται" μεταξύ τους!Το σίγουρο πάντως είναι ότι είναι κρίμα μερικοί συνάδερφοι να υποτιμούν, σίγουρα από άγνοια τη διδασκαλία της ιστορίας για τον απλούστατο λόγο ότι την έχουν στο μυαλό τους συνιφασμένη με την μη δημιουργική διδασκαλία που γίνεται τώρα στα περισσότερα σχολεία. Αλοίμονο αν και εμείς που εννοείται ότι έχουμε την όρεξη του νέου εκπαιδευτικού λόγω της άγνοιας, να οδηγούμαστε στην στείρα διδασκαλία που πολλές φορές καταδικάζουμε. Και δε θέλω να φανούν αυτά τα λόγια λόγια του "αέρα" που λέγονται λόγω της αισιοδοξίας που χαρακτήριζει τον αδιόριστο σχετικά με την  εκπαιδευτική διαδικασία γιατί έτσι πολλοί δικαολογούν την άγνοιά τους!Έχω τελειώσει το ιστορικό-αρχαιολογικό του Α.Π.Θ. και έκανα μεταπτυχιακό στο παιδαγωγικό του Φ.Π. και είδα τις ελλείψεις που είχαμε εμείς αλλά και αυτοί. Αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί το σίγουρο είναι ότι οφείλουμε με προσωπικές μας προσπάθειες πρώτα να συνειδητοποιούμε τις ελλείψεις μας και δεύτερον να προσπαθούμε συνεχώς για την κάλυψή τους. Αλλιώς δε λεγόμαστε εκπαιδευτικοί! Μη παραβλέπουμε την ιδέα της διαβίου μάθησης !

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 03:59:58 μμ »
Παράθεση από: apri link=topic=2857.msg39568#msg39568 date=119295
 [b
Το να κάνεις κάποια μαθήματα από ένα αντικείμενο κατά τη διάρκεια των σπουδών σου δεν αρκεί κατά τη γνώμη μου, για να το διδάξεις, ακόμα και αν αργότερα προσπαθήσεις να καλύψεις τα κενά από μόνος σου. [/b]
Παράθεση


apri, Δύο πράγματα θα σου πω και σταματώ εδώ, γιατί κουράστηκα. 1)Όπως πολύ σωστά έγραψε πιο πάνω η Kelly, οι φοιτητές του ΦΠΨ διδάχτηκαν 9 Ιστορίες όλων των περιόδων και σίγουρα όχι 1 μάθημα Αρχαίων, όπως εσύ συνεχίζεις να υποστηρίζεις. Καλό λοιπόν είναι να είμαστε σίγουροι γι' αυτά που λέμε και να μην παραπληροφορούμε. 2) Αν ίσχυαν όλα αυτά που λες - προσωπικά διαφωνώ κάθετα- τότε, κανένας κλάδος πλην του ΦΠΨ δε θα έπρεπε να μπει στην τάξη να διδάξει, γιατί κανένας δεν έχει κάνει τόσα πολλά Παιδαγωγικά και Ψυχολογίες του παιδιού, του εφήβου κλπ. κλπ. Το να βάζουμε λοιπόν σε ζυγαριά τα αντικείμενα και να λέμε: "Αυτός έκανε τόσα κιλά Αρχαία και είναι καλύτερος, ο άλλος τόσα κιλά Ιστορία και μόνο αυτός πρέπει να τη διδάξει" δε νομίζω να είναι λογικό....
Παράθεση

Είπα ότι θα σταματήσω, αλλά βλέπω ότι συνεχίζεις να αλλοιώνεις και να παρερμηνεύεις αυτά που λέω.  1) Δεν είπα ΠΟΤΕ (πόσο μάλλον να "συνεχίζω" να το λέω) ότι στο ΦΠΨ διδάσκονται ένα μάθημα αρχαίων. Είπα ότι στη Φιλολογία διδασκόμαστε μια ιστορία και μια φιλοσοφία. Εσείς προφανώς διδάσκεστε περισσότερα μαθήματα αυτών των αντικειμένων και είναι υπέρ σας. Αυτό που ισχύει σίγουρα είναι ότι στο ΦΠΨ διδάσκονται λιγότερα αρχαία από εμάς. Γενικά δεν καταλαβαίνω, γιατί αντιδράς λες και περιφρονώ το ΦΠΨ. Δεν ξέρω αν άλλοι φιλόλογοι στο παρελθόν σού μίλησαν απαξιωτικά για τη σχολή σου. Εγώ πάντως την εκτιμώ ως σχολή.  2) Με βάση τη λογική μου κανένας κλάδος πλην του ΦΠΨ δεν θα έπρεπε να διδάσκει το μάθημα της ψυχολογίας στην τάξη. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν μπορεί να διδάξει γενικώς το αντικείμενό του, επειδή έχει πάρει λιγότερα μαθημάτα αυτών των τομέων από τους φοιτητές του ΦΠΨ.  3) Δεν συνηθίζω να μετράω με τα κιλά τη γνώση ούτε όμως θεωρώ εκ προοιμίου ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν έχει κάποιες ελλείψεις. Θεωρώ ότι, όταν τελειώνεις κάποια σχολή, δεν σημαίνει ότι είσαι αυθεντία ούτε καν στο βασικό αντικείμενο που σπούδασες, πόσο μάλλον σε κάτι που σπούδασες εν μέρει.  Συμφωνώ απολύτως με τον/την ALMALI : Όποιος συνειδητοποιεί ότι υπάρχει ενδεχόμενο να έχει ελλείψεις, τις εντοπίζει και προσπαθεί να τις καλύψει, όσο μπορεί να το κάνει αυτό από μόνος του, για να γίνει καλύτερος. Αλλιώς, ζει βολεμένος στις αυταπάτες του.
Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε, γιατί είναι σαφές πώς δεν συμφωνούμε σε τίποτα. Καλή σου μέρα και πάλι καλή τύχη. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο.  :) :) :) :) :) :) :) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2007, 04:02:17 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 08:42:17 μμ »
Εμένα πάλι όλο αυτό που διάβασα (εννοώ στο αρχικό μήνυμα) με ξένισε αφάνταστα!!! Δηλαδή από πού κι ως πού απόφοιτοι άλλων σχολών διδάσκουν μαθήματα άσχετα με αντικείμενό τους?...
Έχουμε έλλειψη φιλολόγων? Θα τρελαθούμε τελείως!!! ::)
Το σωστό είναι "έκαστος στο είδος του"...
Δεν ξέρω τα προγράμματα σπουδών της αγγλικής ή της γαλλικής φιλολογίας πχ, αλλά το πτυχίο τους λέει ότι σε άλλο πράγμα έχουν εξειδικευθεί. Αν το πάμε έτσι...κι εγώ, που σαν νηπιαγωγός στο τμήμα μου δεν πέρασα ούτε ένα εξάμηνο χωρίς έστω μία ψυχολογία, μπορώ να μπω κάλλιστα σε τάξη και να διδάξω ψυχολογία... :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:05:28 μμ »
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigos20.htm
(πατήστε και το λινκ)

Ενημερωτικά, τα προηγούμενα χρόνια, οι ΠΕ05-06-07 δίδασκαν με β΄ανάθεση, εκτός από Ιστορία, και Φιλοσοφία-Ψυχολογία.

aeee

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:25:33 μμ »
θα ήθελα να σας μεταφέρω κάτι που μου είπε μια φίλη μου:  έχει τελειώσει ιστορικό αρχαιολογικό και έχοντας κάνει πολλές ιστορίες τέχνης  αναρωτιεται γιατί να μην μπορούν οι αρχαιολόγοι να διδάσκουν ιστορία τέχνης όπως  οι των καλλιτεχνικών. Μάλιστα μου έλεγε ότι εάν έδινε ΑΣΕΠ με τους καλλιτεχνικούς θα περνούσε γιατί τα ήξερε όλα τα θέματα, και διαμαρτυρόταν γιατί να μην της επιτρέπουν να δώσει εξετάσεις με τους καλλιτεχνικούς, αλλά την ενέτασσαν στους φιλολόγους. γνωρίζετε τίποτα περισσότερο γι αυτό.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:53:30 μμ »
Eγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δινουν τις δευτερες αναθεσεις γιατι δε θελουν να παρουν ωρομισθιους της ειδικοτητας και πληρωνουν εξτρα ωρες. :-\ Λες και υπαρχει ελλειψη εκπαιδευτικων και δεν μπορουν να παρουν ενα της ειδικοτητας :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 11:00:12 μμ »
aeee, δεν υπάρχει ειδικότητα αρχαιολόγου στην εκπαίδευση (όπως δεν υπάρχει και ειδικότητα ιστορικού, γλωσσολόγου, φιλοσόφου κλπ). Υπάρχει μόνο ο ενιαίος κλάδος ΠΕ02, που περιλαμβάνει τους αποφοίτους όλων των τμημάτων των φιλοσοφικών σχολών, επειδή παλιά η φιλοσοφική ήταν ενιαία. Πάντως, η Ιστορία της Τέχνης υπάρχει μόνο ως μάθημα επιλογής στη Β΄Λυκείου και μπορούν να τη διδάξουν και οι ΠΕ02 με β΄ανάθεση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.