*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 114950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MANNI

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #476 στις: Αύγουστος 01, 2012, 09:42:00 μμ »
Αν και είχε συζητηθεί εδώ και καιρό, θεώρησα πως έπρεπε να απαντήσω πάλι, για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.

Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων  (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου από ένα θεολόγο (4 εξάμηνα Ιστορίας εκ των οποίων τα δύο αποκλειστικά βυζαντινή στο Θεολογικό τμήμα);

Οι πτυχιούχοι του τμήματος ΦΠΨ της Αθήνας και συγκεκριμένα της Παιδαγωγικής κατεύθυνσης έχουν διδαχτεί υποχρεωτικά -εκτός από άλλα μαθήματα Ιστορίας- και μάθημα Βυζαντινής Ιστορίας, το οποίο διδάσκονται μόνο αυτοί και οι φοιτητές του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και καμίας άλλης κατεύθυνσης της σχολής (κλασική, ΜΝΕΦ, γλωσσολογική κτλ). Επομένως, προτού αναφερθείτε σε πτυχιούχους καλύτερα να γνωρίζετε την κατάσταση, γιατί εκτίθεστε και δείχνετε αδικαιολόγητη εμπάθεια ή παντελή άγνοια.
Επίσης, ο πτυχιούχος τμ. Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας είναι καθηγητής φιλόλογος όπως και οι απόφοιτοι τμ. Ιστορίας & Αρχαιολογίας και τμ. Φιλολογίας ως απόφοιτοι της πάλαι ποτέ (αν και σήμερα το ίδιο ισχύει με άλλο τρόπο) ενιαίας φιλοσοφικής σχολής και επιστήμονες -όπως και οι υπόλοιποι- στο αντικείμενο που επιλέγουν να ειδικευτούν (ιστορικοί, παιδαγωγοί, νεοελληνιστές, φιλόσοφοι, γλωσσολόγοι, αρχαιολόγοι, κλασικοί φιλόλογοι). Προφανώς, δεν έχετε συνειδητοποιήσει κάποιοι τι σημαίνει "φιλόλογος" ΠΕ02 στην εκπαίδευση και τον συγχέετε με τον επιστημονικό όρο του ειδικού της Κλασικής ή Βυζαντινής ή Νεοελληνικής Φιλολογίας. Ο όρος "φιλόλογος" στην εκπαίδευση είναι συμβατικός και θα μπορούσε να είχε επιλεχτεί άλλος όρος (πχ. φιλόσοφος) και κατά τη γνώμη μου οφείλεται στον αρχαιογνωστικό χαρακτήρα της εκπαίδευσής μας από ίδρυσης νεοελληνικού κράτους.
Τέλος, οι θεολόγοι πού σπουδάζουν; Στις θεολογικές σχολές ή στις φιλοσοφικές; Το γεγονός ότι το αντικείμενο της Θεολογίας συνδέεται με της Ιστορίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής), της Φιλολογίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής), της Φιλοσοφίας (στον κλάδο μόνο της Βυζαντινής) κτλ. σημαίνει ότι μπορούν να διδάσκουν τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα; Και οι φυσικοί και οι μαθηματικοί έχουν διδαχτεί μάθημα Φιλοσοφίας (από την οποίο προέκυψε η επιστήμη τους), μήπως να διδάσκουν και αυτοί τη Φιλοσοφία; Στην τελική και κάποιοι ΠΕ02 έχουν διδαχτεί μαθήματα Στατιστικής & Μεθοδολογίας Έρευνας. Μήπως να διεκδικήσουν και αυτά τα μαθήματα στην εκπαίδευση;! Τι αστειότητες είναι αυτές για να βολεύονται κάποιοι;! Από τη στιγμή που κάποιοι γνώριζαν εκ ων προτέρων ότι δεν είχαν πολλές ώρες για να διδάσκουν στην εκπαίδευση (ΜΙΘΕ, κοινωνιολόγοι, ξενόγλωσσοι κτλ.), γιατί παραπονιούνται τώρα και προσπαθούν να "κλέψουν" άλλα μαθήματα ή τους συμφέρει να τα διδάσκουν; Ο κλάδος ΠΕ33 χρειαζόταν να δημιουργηθεί;! Δεν υπήρχαν οι ΠΕ02 και ιδίως οι ειδικευμένοι στις κατευθύνσεις Φιλοσοφίας που λειτουργούν από ίδρυσης πανεπιστημίου;! Αλλά βέβαια... στην Ελλάδα ιδρύονται τμήματα για ΑΛΛΟΥΣ λόγους παρά επιστημονικούς και μετά γίνονται αγώνες, για να "προωθηθούν" τα συμφέροντά τους... Το τμήμα Επιστημολογίας (ΜΙΘΕ) από την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε επαγγελματικά δικαιώματα σαφή και κατοχυρωμένα. Δεν το γνώριζαν; Από την ίδρυσή του επικοινωνούσα τηλεφωνικώς με τη γραμματεία του τμήματος και φαινόταν η προσπάθειά τους να στηρίξουν διακαώς το τμήμα τους και να βρουν διέξοδο για τους αποφοίτους του στην εκπαίδευση. Έπειτα από χρόνια το κατάφεραν. Η ουσία όμως είναι μία: οι επιστημολόγοι δεν είναι φιλόσοφοι, όπως και οι θεολόγοι και οι ξενόγλωσσοι δεν είναι ιστορικοί. Όσο για τους κοινωνιολόγους κι εκείνοι γνώριζαν, όταν έφτιαχναν το ΠΕ τους, ότι τα μαθήματά τους ήταν λίγα, τα οποία δίδασκαν οι ΠΕ02 καθηγητές φιλόλογοι, επειδή ΔΕΝ υπήρχε σχετικός κλάδος στην εκπαίδευση. Από τη στιγμή που καλώς δημιουργήθηκε και τα διδάσκουν οι ίδιοι, γιατί προσπαθούν τώρα να "κλέψουν" και τα μαθήματα των "δίπλα" έστω ως Β΄ ανάθεση; Ας πιέσουν τους αρμόδιους του υπουργείου να αυξήσουν τα μαθήματα ή τις ώρες τους. Δε φταίνε οι μαθηματικοί ΠΕ03 και οι καθηγητές φιλόλογοι ΠΕ02 αν τα μαθήματά τους θεωρούνται σημαντικότερα και έχουν τις περισσότερες ώρες στην εκπαίδευση, χωρίς βεβαίως να υποτιμώ τη σπουδαιότητα όλων των άλλων αντικειμένων. Αλλά πώς να το κάνουμε... η γνώση των φυσικομαθηματικών και των φιλολογικών μαθημάτων ως βασικών πυλώνων για τη μόρφωση των παιδιών μας προέχει (από τα αρχαία χρόνια).
Οι απόφοιτοι Φιλολογικού διδάσκονται Βυζαντινή Φιλολογία που άυτή περιλαμβάνει Βυζαντινή Ιστορία συν εμβάθυνση στη Βυζαντινή ΄γλώσσα και το Βυζαντινό πολιτισμό μη λέγεται αυθαίρετα ότι οι απόφοιτοι Φιλολογικόυ δε διδάσκονται Βυζαντινή Ιστορία

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:36:22 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #477 στις: Αύγουστος 01, 2012, 09:55:33 μμ »
Λυπάμαι ειλικρινά που διαβάζω τετοιες συγκρίσεις! Τελικά φαίνεται πώς δεν ξέρουμε  ουτε τί σπουδάσαμε ούτε γιατί το σπουδάσαμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 01, 2012, 09:57:18 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #478 στις: Αύγουστος 01, 2012, 10:37:28 μμ »
Αν και δεν με αφορά το θέμα (έτσι κι αλλιώς η διδασκαλία της ιστορίας στα ελληνικά σχολεία ήταν, είναι και θα είναι μια πονεμένη ιστορία..), αλλά από τότε που η ανάθεση της ιστορίας επετράπη σε απόφοιτους εκτός ιστορικού-αρχαιολογικού (και αντίστοιχων τμημάτων ιστορικών) - δηλαδή από την αρχή - δεν ήταν για καλό έτσι κι αλλιώς.
Πέρα από αυτά, σε όλες τις χώρες - χωρίς να εξαιρείται φυσικά η Ελλάδα - η διδασκαλία της ιστορίας συνδέεεται αμεσότατα με τις πολιτικές σκοπιμότητες που επιβάλλονται σε κάθε εποχή. Οπότε τι συζητάμε τώρα;

Συνεχίστε τις κόντρες για τα ωράρια... πόσο ανιδιοτελές  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #479 στις: Ιούνιος 10, 2013, 05:48:01 μμ »
Σήμερα πληροφορήθηκα ότι επισήμως πλέον η ιστορία δίδεται και στους ξενόγλωσσους ως α' ανάθεση. Γνωρίζετε κάτι σχετικό;
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:36:22 »

Αποσυνδεδεμένος vasw99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #480 στις: Ιούνιος 10, 2013, 06:53:17 μμ »
 
Γνώριζα και γνωρίζω εξαιρετικούς στα μαθήματα της ειδικότητάς τους συναδέλφους(θεολόγους-ξενόγλωσσους) που αντιλαμβάνονται την αδυναμία τους στο μάθημα της Ιστορίας και εννοείται ότι αποδέχονται ότι δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, προκειμένου να συμπληρώσουν ωράριο. Επομένως, είναι δεδομένο ότι το ζήτημα αφορά πολιτικές αποφάσεις και καμία σχέση δεν έχει με την επιστημονική επάρκεια των συγκεκριμένων ειδικοτήτων στη διδασκαλία της Ιστορίας, όταν αυτή θέλουμε να γίνεται σύμφωνα με όσα οι καθαρά φιλολογικές σχολές προβάλλουν. Το θέμα είναι: τί θέτουμε ως προτεραιότητα, τη σωστή διδασκαλία του μαθήματος ή την τακτοποίηση του ωραρίου των ειδικοτήτων αυτών;                                                                   ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ           

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #481 στις: Ιούνιος 10, 2013, 10:30:53 μμ »
Σήμερα πληροφορήθηκα ότι επισήμως πλέον η ιστορία δίδεται και στους ξενόγλωσσους ως α' ανάθεση. Γνωρίζετε κάτι σχετικό;

δεν είμαι φιλόλογος αλλά νομίζω ότι το "επισήμως" σου δεν κολλάει με το "γνωρίζετε κάτι σχετικό" σου.

Να το βάλω στην σωστή τροχιά λοιπόν, "γνωρίζεις κάτι σχετικό" marion? είπες ότι έμαθες "επισήμως" κάτι, προσδιόρισε επίσης το "επισήμως"



Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #482 στις: Ιούνιος 10, 2013, 10:54:20 μμ »
Ξέρω σίγουρα επειδή έχω δει την εγκύκλιο των αναθέσεων ότι στο Λύκειο η Ιστορία εδώ και χρόνια έχει ανατεθεί ως β΄ μάθημα σε ξενόγλωσσους. Στο γυμνάσιο δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν συμβαίνει το ίδιο. Απλώς οι φιλόλογοι επαναφέρουν το θέμα τώρα -σωστά, λάθος, κάθε ένας έχει την άποψή του-
Δες εδώ, έχει ανεθέσεις με ΦΕΚ από το ... 2008
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/1007-anatheseis-mathhmatwn-se-genika-lykeia.html
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2013, 10:56:44 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #483 στις: Ιούνιος 11, 2013, 12:21:33 πμ »
marion, μπες στην ιστοσελίδα της ΠΑΣΑΦ για περισσότερες πληροφορίες.

Αποσυνδεδεμένος anestios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #484 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:04:17 πμ »
Αφού θέλουν την ιστορία μάθημα ''πασπαρτού'' για να σωθούν ''οι καρέκλες΄΄και μάλιστα οι παλαιότερες, διότι θα εκδιώκονται οι νεότεροι συνάδελφοι φιλόλογοι για να βολευτούν οι παλαιότεροι ξενόγλωσσοι...., τότε ας δώσουν και σε όσους έχουν την επάρκεια στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και σε όλους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων για να συμπληρώσουν ωράριο. και είναι πολλοί αυτοί! Αλλά εκεί θα θέσουν κάποιοι το θέμα της επιστημονικής κατάρτισης . Άλλωστε και στην πρωτοβάθμια δεν έχω δει να περισσεύει ξενόγλωσσος και να του δίνουν κάποιο άλλο μάθημα. Αυτές οι μεγαλοκαρδίες μόνο στη δευτεροβάθμια! Ας επιστρέψουμε λοιπόν στον καθολικό επιστήμονα,αφού μας διέπει αυτή η φοβερή παιδαγωγική αντίληψη! Στον επόμενο όμως ΑΣΕΠ πάλι εμείς οι φιλόλογοι θα πονέσουμε με την ιστορία και στη δε αξιολόγηση η δεύτερη ανάθεση θα είναι αδιάφορη.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #485 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:29:16 πμ »
Επιστολή στον πρωθυπουργό από συνάδελφο.
http://www.notospress.gr/article.php?id=12141

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #486 στις: Ιούνιος 11, 2013, 09:13:55 πμ »
Αφού θέλουν την ιστορία μάθημα ''πασπαρτού'' για να σωθούν ''οι καρέκλες΄΄και μάλιστα οι παλαιότερες, διότι θα εκδιώκονται οι νεότεροι συνάδελφοι φιλόλογοι για να βολευτούν οι παλαιότεροι ξενόγλωσσοι...., τότε ας δώσουν και σε όσους έχουν την επάρκεια στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και σε όλους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων για να συμπληρώσουν ωράριο. και είναι πολλοί αυτοί! Αλλά εκεί θα θέσουν κάποιοι το θέμα της επιστημονικής κατάρτισης . Άλλωστε και στην πρωτοβάθμια δεν έχω δει να περισσεύει ξενόγλωσσος και να του δίνουν κάποιο άλλο μάθημα. Αυτές οι μεγαλοκαρδίες μόνο στη δευτεροβάθμια! Ας επιστρέψουμε λοιπόν στον καθολικό επιστήμονα,αφού μας διέπει αυτή η φοβερή παιδαγωγική αντίληψη! Στον επόμενο όμως ΑΣΕΠ πάλι εμείς οι φιλόλογοι θα πονέσουμε με την ιστορία και στη δε αξιολόγηση η δεύτερη ανάθεση θα είναι αδιάφορη.

Πόσο δίκιο έχεις. Έχω κι εγώ επάρκεια στην αγγλική. Δώστε μου το μάθημα σαν α' ή β' ανάθεση κι ας είμαι ΠΕ02 .Βρε πού κατήντησε η ελληνική παιδεία..

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #487 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:27:40 πμ »
Το μόνο βέβαιο είναι ότι κάποια στιγμή θα δοθεί το δικαίωμα στους ήδη διορισμένους που έχουν επάρκεια να διδάξουν γλώσσα για συμπλήρωση ωραρίου. Γενικά, όπως τα βλέπω, θα χωριστούμε σε 2 κατηγορίες: θετικών και θεωρητικών επιστημών και θα διδάσκουμε ό,τι περισσεύει... Δεν μας "εξυπηρετεί" το υπουργείο. Οικονομίες θέλει να κάνει. Αν ήθελε να μας "εξυπηρετήσει" - κι εμάς και κυρίως τα παιδιά- θα μπορούσε απλά να μας αυξήσει τις ώρες και να συνδέσει το ΚΠΓ με τη δημόσια εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #488 στις: Ιούνιος 11, 2013, 01:55:28 μμ »
Αν και τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν.. ούτε το υπουργείο/κράτος, ούτε πολλούς συναδέλφους, ενδιαφέρει αν θα διδάσκεται η ιστορία όπως πρέπει. Η όλη φασαρία γίνεται για τις ώρες ανάθεσης κλπ. Από όλα αυτά δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως ως προς τη διδασκαλία της ιστορίας.. όπως άθλια διδασκόταν μέχρι τώρα, θα συνεχιστεί κανονικά και μετά. Οπότε, προσωπικά δεν ανησυχώ από όλα αυτά.. τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου. Ή, μάλλον, ανησυχώ ότι δε βελτιώνεται τίποτα τελικά.

Και επειδή αναφέρθηκαν οι επάρκειες ξένων γλωσσών.. ως γνωστόν, για να διδάσκεις σε δημόσιο σχολείο, πρέπει να έχεις το αντίστοιχο πτυχίο ΑΕΙ. Οπότε, ας μην κάνουμε συγκρίσεις που δεν έχουν νόημα.


Υ.Γ. Πάντα υποστηρίζω ότι ο καθένας θα έπρεπε - σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα - να διδάσκει μόνο αυτό που σπούδασε. Οπότε, π.χ. την ιστορία θα έπρεπε να τη διδάσκουν μόνο οι πτυχιούχοι ιστορικού-αρχαιολογικού. Αυτά θα υποστήριζαν και θα απαιτούσαν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τη σωστή εκπαίδευση, και όχι για λίγες ώρες παραπάνω ωράριο στο ίδιο σχολείο, μια θεσούλα παραπάνω κ.ο.κ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #489 στις: Ιούνιος 11, 2013, 02:03:39 μμ »
Δεν υπάρχει ιδανικο εκπαιδευτικο συστημα. Και ποτε δεν υπηρξε και ποτε δεν θα υπαρξει....(αξίωμα αυτό)  ;D ;D

Ο μαθητης που πραγματικα θα ενδιαφερθει να μαθει κατι θα το μαθει και με δική του προσπαθεια.  "Μανθανων" τον ονομαζει (και ουχί "διδασκόμενο") η συγχρονη παιδαγωγικη και δεν ειναι τυχαιο ;) (όπερ  "πετάει" εξω τον δασκαλο απο τη μαθηση, και για μενα πολυ σωστα κανει- αρκει να τον εχουμε μαθει να σκεπτεται (πραγμα δυσκολο γιατι θα πρεπει πρωτα να μαθουμε εμεις να σκεπτομαστε)...



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2013, 02:21:45 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 544

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.