Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν και είχε συζητηθεί εδώ και καιρό, θεώρησα πως έπρεπε να απαντήσω πάλι, για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.Παράθεση από: xaan στις Μαΐου 21, 2011, 11:57:12 pmΘεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία
Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία
Σήμερα πληροφορήθηκα ότι επισήμως πλέον η ιστορία δίδεται και στους ξενόγλωσσους ως α' ανάθεση. Γνωρίζετε κάτι σχετικό;
Αφού θέλουν την ιστορία μάθημα ''πασπαρτού'' για να σωθούν ''οι καρέκλες΄΄και μάλιστα οι παλαιότερες, διότι θα εκδιώκονται οι νεότεροι συνάδελφοι φιλόλογοι για να βολευτούν οι παλαιότεροι ξενόγλωσσοι...., τότε ας δώσουν και σε όσους έχουν την επάρκεια στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και σε όλους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων για να συμπληρώσουν ωράριο. και είναι πολλοί αυτοί! Αλλά εκεί θα θέσουν κάποιοι το θέμα της επιστημονικής κατάρτισης . Άλλωστε και στην πρωτοβάθμια δεν έχω δει να περισσεύει ξενόγλωσσος και να του δίνουν κάποιο άλλο μάθημα. Αυτές οι μεγαλοκαρδίες μόνο στη δευτεροβάθμια! Ας επιστρέψουμε λοιπόν στον καθολικό επιστήμονα,αφού μας διέπει αυτή η φοβερή παιδαγωγική αντίληψη! Στον επόμενο όμως ΑΣΕΠ πάλι εμείς οι φιλόλογοι θα πονέσουμε με την ιστορία και στη δε αξιολόγηση η δεύτερη ανάθεση θα είναι αδιάφορη.