*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 115571 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #252 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 02:01:57 μμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14681

   ''...2. Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Καβάλας  επιτίθεται στους συναδέλφους των ξένων γλωσσών χωρίς να λαμβάνει υπόψη του ότι και οι ίδιοι οι φιλόλογοι διδάσκουν αντικείμενα τα οποία δεν γνωρίζουν και για τα οποία ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκαν. Άλλωστε πιστεύω ότι θα συμφωνούσε και ο σύλλογος των φιλολόγων ότι υπάρχουν συνάδελφοί τους που διδάσκουν το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής χωρίς να ακολουθούν το πνεύμα

του ΔΕΠΠΣ  (διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προσραμμάτων σπουδών) αφού η προτεραιότητα που δίνεται στη διδακτική προσέγγιση , στα εργαλεία μεθόδου για να ενισχυθούν και να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες περιορίζεται στη δηλωτική γνώση και όχι στη διαδικαστική...''

Αυτό που δεν καταλαβαίνει σχεδόν κανείς είναι ότι όσο οι φιλόλογοι έχετε προκλητική στάση απέναντι σε άλλες ειδικότητες..τότε όλοι οι κλάδοι θα αρχίσουν να κάνουν το ίδιο. Μια τέτοια εξέλιξη μόνο το ίδιο το υπουργείο συμφέρει και κανέναν από εμάς..Και η τοποθέτηση της σχολικής συμβούλου που έγραψε το άρθρο είναι ορθή κατά την γνώμη μου...Οι ξενόγλωσσοι να μην κάνουμε ιστορία (γιατί όσο και αν δεν το πιστεύετε ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ) και οι φιλόλογοι να μην κάνουν Κοινωνιολογία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και Πολιτική και Δίκαιο. Αν θεωρείτε άδικο να σας παίρνουν τις ώρες οι ξενόγλωσσοι..το ίδιο άδικο θα έπρεπε να θεωρείτε και το ότι εσείς παίρνετε ώρες άλλων ειδικοτήτων...Η δικαιοσύνη είναι μια...αν είναι να βλέπει ο καθένας μόνο την καμπούρα του, δεν θα πάμε ποτέ μπροστά.

Φιλικά,
μια (μάλλον αντιπαθής λόγω ειδικότητας από ότι εχω καταλάβει) ξενόγλωσση!

 
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:42 »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #253 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 04:32:44 μμ »
 Συμφωνώ απολύτως! Να αρθούν οι αδικίες... Οι φιλόλογοι να κάνουν τα φιλολογικά μαθήματα και την κοινωνιολογία ο κοινωνιολόγος.... Πολύ σωστά.... Η β ανάθεση να γίνεται όταν πραγματικά χρειάζεται... και όχι όταν υπάρχει φιλόλογος να εξοβελίζεται για να διδάσκεται από υπεράριθμους καθηγητές ή και το αντίστροφο... Συνάδελφοι φιλόλογοι νομίζω ότι πρέπει να πάψουμε να συζητούμε και να αρχίζουμε να ετοιμάζουμε επιστολές...

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #254 στις: Νοέμβριος 24, 2010, 12:48:31 μμ »
Ιστορία της ιστορίας
Γράφει η Αννα Φραγκουδάκη ,


# Είναι πρωτεύουσα ανάγκη να μάθουν οι νέες γενιές ιστορία. Αυτό σημαίνει πολλές αλλαγές για να ανατραπεί το θλιβερό φαινόμενο της οικτρής αποτυχίας του μαθήματος της ιστορίας στο ελληνικό σχολείο. Οι αλλαγές όμως είναι δύσκολες, επειδή αντιδραστικές μειοψηφίες έχουν συμφέρον να εμποδίσουν την εκμάθηση της ιστορίας στο σχολείο. Για να αποχτήσουν πολιτική δύναμη, δεν αρκούν οι φθαρμένες συντηρητικές τους αξίες, έτσι εκμεταλλεύονται τις έννοιες «έθνος» ή «πατρίδα» και παραπλανούν πολίτες υπεξαιρώντας τον τίτλο του «πατριώτη».

# Οι αυτόκλητοι «εθνοσωτήρες» εχθρεύονται το μάθημα της ιστορίας, επειδή ευνοεί τα συμφέροντά τους η εθνική αφήγηση που διαμόρφωσε ο 19ος αιώνας, για να υπηρετήσει τους μεγάλους την εποχή εκείνη στόχους του αγώνα για το ανεξάρτητο ελληνικό κράτος και ύστερα των πολέμων για την επέκταση των συνόρων του. Αυτή η αφήγηση προβάλλει αξίες άλλων εποχών, τον ηρωισμό σαν αρετή, το δίκαιο μίσος κατά των εχθρών, τον πόλεμο σαν τη λύση των εθνικών προβλημάτων, τη μικρή σημασία της ανθρώπινης ζωής.

# Τέτοιες αλλοτινές αξίες οδηγούν σήμερα σε πολιτικές θέσεις όπως απομονωτισμό, σοβινισμό, ρατσισμό, ανοχή στην αυτοδικία, προβολή της βίας σαν όπλο για την πολιτική διαπάλη, άλλωστε αυτές οι πολιτικές μειοψηφίες αντί οπαδών υποθάλπουν ομάδες νταήδων με ρόπαλα και λοστούς στους δρόμους. Γι΄ αυτό αντιμάχονται την ιστορική παιδεία των μαθητών, για να ευνοήσουν τις πολιτικές θέσεις που διαμορφώνει η εθνική αφήγηση της εποχής των πολέμων και των εθνικών επεκτατισμών, των καιρών που έπρεπε το σχολείο να διαπλάθει στρατιώτες, έτοιμους να πεθάνουν για να μεγαλώσουν την πατρίδα.

# Εχει μεγάλη πολιτική σημασία η εκμάθηση της ιστορίας.

Αντί στρατιώτες θα ετοιμάσει ευρωπαίους Ελληνες που μάχονται να διασφαλίσουν ευημερία και πρόοδο για την πατρίδα τους, με την ειρηνική συνύπαρξη, τις διαπραγματεύσεις και τους συμβιβασμούς. Εχει επίσης μέγιστη γνωστική σημασία. Η ιστορία αποτελεί το υπόβαθρο όλων των θεωρητικών και κοινωνικών επιστημών. Η κατάκτηση της αφηρημένης έννοιας του ιστορικού χρόνου, η εκμάθηση των εννοιών ιστορική συνέχεια και ιστορική αλλαγή, η κατανόηση του παρελθόντος είναι θεμελιώδες υπόβαθρο γνωστικό για τους εφήβους και νέους.


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=30&ct=19&artid=4605302

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #255 στις: Νοέμβριος 24, 2010, 06:13:58 μμ »
EΛΛAΔA   Hμερομηνία δημοσίευσης: 23-11-10
Πολύπλευρη θεώρηση της Ιστορίας
Βοηθήματα για τη διδασκαλία με πηγές από όλες τις γωνιές των Βαλκανίων

Της Ζωγιας Kουταλιανου

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. «Είχα τη δυνατότητα να παρουσιάσω στους μαθητές μου τη βαλκανική Ιστορία μέσα από το πρίσμα άλλων βαλκάνιων λαών. Παρότι συχνά διέπονται από έντονο πατριωτισμό και θεωρούν πως η πατρίδα τους υποφέρει εξαιτίας των γειτονικών κρατών και λαών, ενθουσιάστηκαν όταν άκουσαν πώς έβλεπε τα ιστορικά γεγονότα ένας Βούλγαρος πατριώτης ή ένας Σέρβος αξιωματικός».

Η τοποθέτηση προέρχεται από τον εκπαιδευτικό της ΠΓΔΜ, Αλεξάντερ Γιάνεβσκι, που αξιοποίησε το εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της νεώτερης ιστορίας της ΝΑ Ευρώπης, που δημιούργησαν περισσότεροι από 60 ακαδημαϊκοί ιστορικοί και εκατοντάδες εκπαιδευτικοί των Βαλκανίων έπειτα από δουλειά 10 ετών. Το Κοινό Πρόγραμμα Ιστορίας της ΝΑ Ευρώπης υλοποιεί η μη κυβερνητική οργάνωση «Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συνεργασία στη ΝΑ Ευρώπη» (CDRSEE), με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Διεύρυνσης της Ε. Ε. και του Συμβουλίου για την Περιφερειακή Συνεργασία στη ΝΑ Ευρώπη. Στόχος, η πολύπλευρη προσέγγιση της ιστορίας των Βαλκανίων, σε μια προσπάθεια να επέλθει αλληλοκατανόηση μεταξύ των λαών της περιοχής και να επικρατήσουν η ειρήνη και η δημοκρατία. Στο πλαίσιο του προγράμματος αναπτύχθηκε συμπληρωματικό υλικό που χαρακτηρίζεται από πολύπλευρη παρουσίαση της Ιστορίας με τη χρήση πηγών από όλες τις γωνιές της Βαλκανικής προς χρήση των εκπαιδευτικών για το μάθημα της Ιστορίας του λυκείου στις χώρες της Βαλκανικής.

Η «πολύπλευρη» θεώρηση της Ιστορίας αποτελεί παγκόσμια τάση, εξήγησε ο καθηγητής Φαλκ Πίνγκελ του Ινστιτούτου Γκέοργκ Εκερτ για την Παγκόσμια Ερευνα Εγχειριδίων του Μπράουνσβαϊγκ Γερμανίας μιλώντας στη διάρκεια του σχετικού Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Ιστορίας που διοργάνωσε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη το CDRSEE. Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως είπε, Γάλλοι και Γερμανοί επιχείρησαν να γεφυρώσουν τις διαφορές τους μέσα από την Ιστορία, ενώ αντίστοιχες προσπάθειες πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των χωρών της Βαλτικής και της Α. Ασίας, χωρίς όμως μεγάλη επιτυχία.

Σε οκτώ γλώσσες

Στο πλαίσιο του προγράμματος, συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό μεταφράστηκε σε οκτώ γλώσσες -και στα ελληνικά για χρήση στην Κύπρο όπου εγκρίθηκε και χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς- και διατέθηκε μέσω των υπουργείων Παιδείας των Βαλκανικών Χωρών στους εκπαιδευτικούς, ενώ σύντομα αναμένεται η βουλγαρική έκδοση και απομένουν εκείνες στα ρουμανικά και τα σλοβενικά. Ενδιαφέρον εξέφρασαν και οι Μαυροβούνιοι, ενώ τα δικαιώματα της έκδοσης αγόρασαν οι Ιάπωνες που θέλουν να επαναλάβουν το εγχείρημα στην περιοχή τους σε συνεργασία με Κινέζους και Κορεάτες. Προχώρησε εξάλλου στην επιμόρφωση 900 εκπαιδευτικών από Βαλκανικές Χώρες.

Στη χώρα μας ωστόσο, μολονότι εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, δεν έχει λάβει την άδεια του υπουργείου Παιδείας να διανεμηθεί στις σχολικές βιβλιοθήκες προς χρήση από τους εκπαιδευτικούς. «Η εθνική Ιστορία είναι αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας της Ιστορίας, εφόσον όλοι μας ζούμε σε έθνη-κράτη», παρατήρησε η γενική συντονίστρια του προγράμματος, καθηγήτρια Ιστορίας στο Παν. Πελοποννήσου, κ. Χρ. Κουλούρη, τονίζοντας όμως πως από αυτήν δεν νοείται η απόλυτη απουσία των γειτόνων, διότι «στο κενό της γνώσης γεννιούνται τα στερεότυπα». «Στόχος μας δεν είναι να αντικαταστήσουμε την εθνική εκδοχή της Ιστορίας κάθε χώρας, αλλά να δώσουμε στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να παρουσιάζουν στους μαθητές τους και την οπτική των γειτόνων για τα διάφορα ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν την περιοχή», κατέληξε ο αντιπρόεδρος του CDRSEE, κ. Ν. Ευθυμιάδης.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_23/11/2010_423466


Είναι παρήγορο που κάποιοι αντιμετωπίζουν την Ιστορία με σοβαρότητα.Ελπίζω και εμείς εδώ στα δικά μας σχολεία κάποια στιγμή, μιας και η βαλκανική Ιστορία ήταν το αγαπημένο μου μάθημα στη σχολή και εξακολουθεί να είναι στα αγαπημένα ενδιαφέροντά μου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:42 »

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #256 στις: Νοέμβριος 26, 2010, 10:09:07 μμ »

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_76_26/11/2010_423854

MONIMEΣ ΣTHΛEΣ   Hμερομηνία δημοσίευσης: 26-11-10

Σκοταδισμός και Ιστορία

Tου Σταυρου Τζιμα


Το περασμένο Σάββατο, έγινε στη Θεσσαλονίκη μια συνάντηση με αντικείμενο ένα βιβλίο-βοήθημα για την πολύπλευρη θεώρηση και διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Το συνέγραψαν περισσότεροι από εξήντα Βαλκάνιοι ακαδημαϊκοί που εργάστηκαν επί δέκα και πλέον έτη, αξιοποιώντας, με τη βοήθεια εκατοντάδων εκπαιδευτικών, χιλιάδες τεκμηριωμένες πηγές απ’ όλες τις χώρες της περιοχής.

Σκοπός τους; Να δώσουν στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα βοήθημα ώστε τα μέλη της να κατανοήσουν καλύτερα και να διδάξουν στους μαθητές του Λυκείου την Ιστορία όχι με βάση αυτά που χωρίζουν τους λαούς της Βαλκανικής, άλλα όσα τους ενώνουν, χωρίς βεβαίως να αποσιωπούν συγκρούσεις και αντιπαλότητες στην ιστορική τους διαδρομή. Ποια αναγκαιότητα επέβαλε την πρωτοβουλία αυτή του Κέντρου για τη Δημοκρατία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που χρηματοδοτήθηκε από 27 φορείς (κυβερνήσεις, ιδρύματα κ.λπ.), μεταξύ των οποίων και η Γενική Διεύθυνση Διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Ενωσης; Να γεφυρωθούν μέσω της Ιστορίας οι διαφορές μεταξύ των λαών.

Το πώς βλέπουμε εμείς τους γείτονές μας και πώς εκείνοι εμάς μέσα από τα επίσημα βιβλία της Ιστορίας το ξέρουμε λίγο πολύ όλοι μας. Και αν αμφιβάλλει κανείς, δεν έχει παρά να ρίξει μια ματιά στα σχολικά εγχειρίδια για να αισθανθεί ότι η Ελλάδα περιβάλλεται από αρπακτικά έτοιμα να μας χυμήξουν. Τα ίδια μαθαίνουν οι μαθητές και σε Τουρκία, Αλβανία, Βουλγαρία, ΠΓΔΜ κ.α.

Το πείραμα δεν είναι καινούργιο. Εγινε με επιτυχία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν Γάλλοι και Γερμανοί, οι πιο μισητοί εχθροί στην Ευρώπη, κάθισαν και έγραψαν ξανά την Ιστορία τους, ξεκινώντας από τα σχολεία, ώστε οι λαοί τους να γνωρίσουν την πραγματική αλήθεια και όχι εκείνη που υπαγορευόταν από το «εθνικό συμφέρον» του καθενός και τους έσυρε σε δύο καταστροφικούς για την Ευρώπη και την ανθρωπότητα πολέμους.

Και ενώ το εναλλακτικό αυτό βοήθημα το βρίσκει κανείς στις σχολικές βιβλιοθήκες οκτώ βαλκανικών χωρών, στη δική μας, μολονότι μεταφράστηκε στα Ελληνικά και εγκρίθηκε ως κείμενο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο υπουργείο Παιδείας δεν έδωσαν τη σχετική άδεια. Δεν χρειάζεται να βασανίσει κανείς τη σκέψη του για να καταλάβει το γιατί. Οι κατά καιρούς κυβερνώντες δεν τόλμησαν και εξακολουθούν και σήμερα να μην τολμούν, αν και αντιλαμβάνονται τη λογική και τη σημασία του εγχειρήματος, να συγκρουστούν με τους γνωστούς σκοταδιστικούς κύκλους, που επιμένουν ότι για να γίνουν «γνήσιοι Ελληνες» και «καλοί πατριώτες» τα παιδιά μας πρέπει να μεγαλώσουν με μύθους, φοβίες και ταμπού.

Το πολιτικό κόστος υπεράνω όλων, λοιπόν. Και ως μια απλή ένδειξη επ’ αυτού σημειώνω το γεγονός ότι ουδείς εκπρόσωπος της πολιτείας παραβρέθηκε στην ενδιαφέρουσα εκδήλωση της Θεσσαλονίκης, στην οποία άλλες χώρες (π.χ. Σερβία) έστειλαν (υφ)υπουργούς Παιδείας!



Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #257 στις: Μάιος 18, 2011, 02:44:58 μμ »
 Συνάδελφοι έχετε αντιληφθεί ότι χάνονται 1000 θέσεις φιλολόγων επειδή το μάθημα της ιστορίας δίνεται ως β. ανάθεση? Έχετε αναλογιστεί ότι οι ξενόγλωσοι έχουν δουλειά από εμάς.. ενώ εμείς κάθε χρόνο χάνουμε ώρες εργασίας.. Έχετε αναλογιστεί ότι φέτος θα διορίσουν ξενόγλωσσους ενώ οι ήδη υπάρχοντες μπορούν να καλύψουν τα κενά τους αρκεί να μην διδάσκουν ιστορία... Μην μπείτε στην παγίδα και γράψετε ότι εμείς οι φιλόλογοι γνωρίζουμε καλύτερη ιστορία...Δώστε ως επιχείρημα.. ότι σε εποχές που κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι φιλόλογοι με προυπηρεσία και Ασεπ κάποιοι άλλοι διορίζονται ... Που είναι ο συνδικαλισμός των φιλολόγων? Τι κάνουν για εμάς? Όταν είδα τη νέα εγκύκλιο ξεγελάστηκα και σκέφτηκα ότι θα άλλαζαν τη β ανάθεση και θα την έδιναν μόνο στους φιλολόγους.. Ακόμη ρομαντική... νομίζω δεν θα έπρεπε πλέον..... Ας διαμαρτυρηθούμε, ας αποτυπώσουμε τη διαμαρτυρία μας... είναι το μόνο που μας έχει μείνει να κάνουμε...

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #258 στις: Μάιος 18, 2011, 03:03:31 μμ »
Λυπαμαι, συνάδελφε, που μπαινεις στο τριπακι του υπουργειου (να στραφει ο ενας κλαδος εναντιον του αλλου). Οι ξενογλωσσοι αλλο νταλκα δεν ειχαμε απο το να κανουμε ιστορια κ να καθομαστε να διαβαζουμε περισσοτερες ωρες ιστορια παρα το αντικειμενο μας. Αυτα που λες ειναι σωστα, αλλα δυστυχως το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα χωλαινει σε πολυ πιο σημαντικα πραγματα, αυτο που περιγραφεις ειναι ενα απο τα πολλα κερασακια στην τουρτα...Οι ωρες των ξενογλωσσων θα εβγαιναν αν δε γινονταν συγχωνευσεις των τμηματων μας και  αν μας εδιναν πισω το τριωρο που ειχαμε σε καθε ταξη του γυμνασιου. Αλλα, ειπαμε, σε εναν ιδανικο κοσμο θα γινονταν ολα αυτα...Οποτε μην κατηγορεις χωρις να ξερεις τι γινεται σε καθε κλαδο. Επιπλεον να ενημερωσω οτι το ποσοστο των διορισμων στους ξενογλωσσους φετος ήταν πολυ χαμηλο σε σχεση με αλλους κλαδους, αντι να διοριστουν 120 ατομα στους  ΠΕ07, διοριστηκαν 15. Κ αυτο επειδη οι πιστωσεις χρησιμοποιηθηκαν για να διορισουν κοσμο απο αλλες ειδικοτητες (δες σχετικη εισηγηση του Συνηγορου του Πολιτη κ θα καταλαβεις τι εννοω).Οποτε καλο ειναι να εχουμε μια σφαιρικη ενημερωση για τα πραγματα κ μετα να εξαπολυουμε μυδρους...
Διοριστεα αδιοριστη ΠΕ07 ΑΣΕΠ 2008

Αποσυνδεδεμένος mike78

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #259 στις: Μάιος 18, 2011, 03:48:46 μμ »
Το γεγονός της β' ανάθεσης της ιστορίας είναι μεγάλο ζήτημα. Η διαμαρτυρία δεν πρέπει να βάλει στο στόχαστρο τους ξενόγλωσσους συναδέλφους αλλά το υπουργείο. Όλες οι τροποποιήσεις τους βαίνουν αντίθετες στο ρητό τους < πρώτα ο μαθητής >. Μήπως χρειάζεται να κάνουν επανάληψη στα σχήματα λόγου; Μεταφορές και οξύμωρα ο λόγος της  Αννας και της Ευης. Γνώμη μου το μάθημα της Ιστορίας πρέπει να διδάσκεται μόνο από το ιστορικό - αρχαιολογικό που διδάσκουν την ιστορία ως ολότητα και όχι ως μεμονωμένες ενότητες του βιβλίου. δυστυχώς οι φιλόλογοι του χρόνου πιστέυω θα μειωθούν από αυτές και άλλες παρόμοιες ρυθμίσεις.
αναπληρωτής φιλόλογος με 4 επιτυχίες στο ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #260 στις: Μάιος 18, 2011, 04:13:42 μμ »
 Μία διασαφήνιση.. πότε δεν κατηγορώ συναδέλφους και ποτέ δεν υποστηρίζω ότι ευθύνονται εκείνοι... Άλλωστε πριν από λίγο έγραψα ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ως επιχείρημα ποιοι είναι ικανοί να διδάξουν ιστορία... οι φιλόλογοι, οι ιστορικοί ή οι ξενόγλωσσοι.. Το θεμα δεν είναι ποιος είναι ικανός.. το θέμα είναι ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο του... γιατί η ανεργία είναι μεγάλη και η αξιοκρατία πλέον επιβάλλεται...

Αποσυνδεδεμένος germar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #261 στις: Μάιος 18, 2011, 05:32:57 μμ »
Στο σχολείο που είμαι διορισμένη, η συνάδελφος των αγγλικών ανάμεσα στο να κάνει ιστορία β γυμνασίου και στο να συμπληρώνει στο επάλ, προτίμησε το πρώτο. Άρα, νταλκά έχετε, δε φταίτε όμως, εμείς πρέπει να συνασπιστούμε.

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #262 στις: Μάιος 18, 2011, 06:00:17 μμ »
Σας καταλαβαίνω αλλά μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι η ανάθεση της ιστορίας έγινε επειδή αφαίρεσαν μια ώρα από την ξένη γλώσσα για να διδάσκονται τα αρχαία επιπλέον μια ώρα. Με αυτή το λογική, αν εσείς οι ίδιοι που τώρα παραπονιέστε, ήσασταν ξενόγλωσσοι, θα τα βάζατε με τους φιλολόγους. Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζονται νεύρα και να μαλώνουμε μεταξύ μας.

Το λέω πολύ σοβαρά το τελευταίο γιατί, ειδικά τώρα, δεν πιστεύω ότι για την ανεργία κλπ φταίει κάποιος κλάδος. Να το πω διαφορετικά; Και η ανάθεση να μη γινόταν, πάλι οι φιλόλογοι θα ήταν άνεργοι ή αδιόριστοι σε μεγάλο ποσοστό. Οι αριθμοί των διορισμών λένε πολλά. Ψυχραιμία.
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #263 στις: Μάιος 18, 2011, 06:52:20 μμ »
 Εμείς το μόνο που θέλουμε είναι να διδάσκουμε την ιστορία, όχι γιατί την διδάσκουμε καλύτερα από τους ξενόγλωσσους αλλά γιατί είμαστε εμείς η α' ανάθεση.. Πολύ απλά.. Δεν απαιτούμε κάτι από τους ξενόγλωσσους.. αντίθετα πιστεύουμε ότι κάνουν πολύ σωστά τη δουλειά τους ... αλλά πρέπει το υπουργείο Παιδείας να μας αφήσει και εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας.. όχι οι ξενόγλωσσοι αλλά το υπουργείο... Ας μην ξαναγράψετε σας παρακαλώ ότι τα βάζουμε μαζί σας.. δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε... και σεβόμαστε το δικαίωμα στην εργασία... όμως με αξιοκρατία... και η αξιοκρατία λέει α΄ ανάθεση =φιλόλογοι...

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #264 στις: Μάιος 18, 2011, 07:14:15 μμ »
Κι οι ξενόγλωσσοι προτιμούν το αντικείμενό τους. Το θέμα, ξαναλέω, είναι ότι, εξαιτίας της αφαίρεσης μιας ώρας από τις ξένες γλώσσες προς όφελος των αρχαίων ελληνικών, δημιουργήθηκε πρόβλημα στους ξενόγλωσσους και το υπουργείο βρήκε αυτή την πατέντα με την ανάθεση. Υπάρχει και δικαστική προσφυγή για επαναφορά της μιας ώρας που αφαιρέθηκε. Ας πρόσθετε μια ώρα στα αρχαία αλλά όχι δημιουργώντας πρόβλημα σε άλλον κλάδο. Υπομονή, ζούμε και δύσκολες μέρες. Εύχομαι να δοθεί η δίκαιη λύση και για τις δυο μεριές. Κι εγώ περίμενα την επαναφορά του τρίωρου αλλά με όσα ζούμε (μηδέν διορισμοί και δε συμμαζεύεται) δεν ξέρω πια το όφελος θα έχει. Γι΄αυτό σου λέω ψυχραιμία. Αλλος είναι ο "εχθρός".
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #265 στις: Μάιος 18, 2011, 08:07:06 μμ »
Στο σχολείο μου φέτος την ιστορία πέραν από 2 ξενόγλωσσες έχει αναλάβει και η μία εκ των δύο θεολόγων προκειμένου να συμπληρώνει το ωράριό της στο σχολείο. Και πέρυσι στο σχολείο που ήμουν οι ξενόγλωσσες είχαν αναλάβει την ιστορία. Υπάρχει άραγε πλέον φιλόλογος σε κάποιο σχολείο που να διδάσκει αυτό το μάθημα; Αναρωτιέμαι...
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160952
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.