Σύνολο ψηφοφόρων: 117
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mariefrance στις Μάιος 22, 2011, 02:42:40 μμΠαράθεση από: glaukos στις Μάιος 22, 2011, 03:32:25 πμΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ . Να προσθεσουμε και το γεγονος οτι συμφωνα με την ανακοινωση τους εχουν 1500 υπεραριθμους στην εκπαιδευση.Το υπουργειο χωρις προγραματισμο {δειτε τον αριθμο τους στην προκυρηξη του ασεπ2008} διορισε και διοριζει ακομα ΑΥΤΟΥΣ τους ξενογλωσσους.Αυτη την υπεραριθμια την πληρωνουν οι ιστορικοι και φιλολογοι .Για να μην μετακινηθουν για την καλυψη κενων παιρνουν την αναθεση και στα δικα τους κενα διοριζονται αναπληρωτες.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ? Οσο για τους καθηγητες της ιταλικης -ισπανικης η ρυθμιση εγινε για να καλυψει καποιες αναθεσεις που εγιναν διχως να υπαρχει το νομικο πλαισιο.Για αυτους η ρυθμιση αυτη αποτελει ειρωνια της τυχης τους γιατι ηρθε σε στιγμη που το υπουργειο υποκυπτει στις πιεσεις των ενωσεων της γαλλικης-γερμανικης και ετομαζεται να εξοβελισει τα ιταλικα και τα ισπανικα απο την εκπαιδευση. Το επιχειρημα τους η κριση και η υπεραριθμια των καθγητων γαλλικης-γερμανικης η οποια αυξηθηκε αφου 35000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικο{ε-στ ταξη]ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ επελεξαν β γλωσσα τα ιταλικα και ισπανικα. ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? Θα περιμενετε να διατυπωθει αργοτερα καμια προταση λογω της κρισης να γινει καποιο μαθημα ξενογλωσσο? Το υπουργειο απο την μια εκανε νεο νομο για τις προσληψεις με ασεπ για να παρει τους καλυτερους κι απο την αλλη αναθετει μαθηματα σε μη σχετικους. Ετσι εκεινος ο καθηγητης που κρινεται σε εξεζητημενα θεματα της ειδικοτητας του και με μια ελαχιστη αποκλιση στην ορθοτητα καποιου θεματος δεν κρινεται αξιος να διδαξει ΚΑΙ κρινεται αξιος ο καθε ακαταλληλος ξενογλωσσος.Η ΟΛΜΕ πρεπει να προκληθει να παρει θεση και να πιεστει να οριοθετηθουν τα πραγματα αναμεσα στις ειδικοτητες σαν κανονες γιατι εξαιρεσεις θα υπαρχουν .ΤΩΡΑ το παραλογο ειναι κανονας ξενογλωσσοι και θεολογοι ειναι και ιστορικοι, ξενογλωσσοι δεν θελουν τα ιταλικα -ισπανικα, παπαδες διπλοθεσιτες σαν θεολογοι αλλα και σε αλλες ειδικοτητες.ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.Τοση εμπαθεια κατανταει αστεια ειλικρινα.Ειδικα τοσημειο που μιλαει για πιεσεις των συλλογων γαλλικης γερμανικης ειναι κωμωδια.Επιστημονες ανθρωποι που διοριστηκαμε με βαθμαρες σε σχεση με τους βαθμους με τους οποιους διοριζονται οι φιλολογοι,να μην εχουμε καμια ελπιδα για μεταθεση, ουτε για οργανικη θεση,να γυρναμε σαν τους γυφτους σε πεντε σχολεια και να ακουμε και τον καθενα να λεει τα δικα του.ΕΛΕΟΣελπίζω να μην εννοείς τους επιστήμονες εκείνους που πέρασαν σε αει με βαθμο 8++ έτσι;;
Παράθεση από: glaukos στις Μάιος 22, 2011, 03:32:25 πμΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ . Να προσθεσουμε και το γεγονος οτι συμφωνα με την ανακοινωση τους εχουν 1500 υπεραριθμους στην εκπαιδευση.Το υπουργειο χωρις προγραματισμο {δειτε τον αριθμο τους στην προκυρηξη του ασεπ2008} διορισε και διοριζει ακομα ΑΥΤΟΥΣ τους ξενογλωσσους.Αυτη την υπεραριθμια την πληρωνουν οι ιστορικοι και φιλολογοι .Για να μην μετακινηθουν για την καλυψη κενων παιρνουν την αναθεση και στα δικα τους κενα διοριζονται αναπληρωτες.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ? Οσο για τους καθηγητες της ιταλικης -ισπανικης η ρυθμιση εγινε για να καλυψει καποιες αναθεσεις που εγιναν διχως να υπαρχει το νομικο πλαισιο.Για αυτους η ρυθμιση αυτη αποτελει ειρωνια της τυχης τους γιατι ηρθε σε στιγμη που το υπουργειο υποκυπτει στις πιεσεις των ενωσεων της γαλλικης-γερμανικης και ετομαζεται να εξοβελισει τα ιταλικα και τα ισπανικα απο την εκπαιδευση. Το επιχειρημα τους η κριση και η υπεραριθμια των καθγητων γαλλικης-γερμανικης η οποια αυξηθηκε αφου 35000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικο{ε-στ ταξη]ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ επελεξαν β γλωσσα τα ιταλικα και ισπανικα. ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? Θα περιμενετε να διατυπωθει αργοτερα καμια προταση λογω της κρισης να γινει καποιο μαθημα ξενογλωσσο? Το υπουργειο απο την μια εκανε νεο νομο για τις προσληψεις με ασεπ για να παρει τους καλυτερους κι απο την αλλη αναθετει μαθηματα σε μη σχετικους. Ετσι εκεινος ο καθηγητης που κρινεται σε εξεζητημενα θεματα της ειδικοτητας του και με μια ελαχιστη αποκλιση στην ορθοτητα καποιου θεματος δεν κρινεται αξιος να διδαξει ΚΑΙ κρινεται αξιος ο καθε ακαταλληλος ξενογλωσσος.Η ΟΛΜΕ πρεπει να προκληθει να παρει θεση και να πιεστει να οριοθετηθουν τα πραγματα αναμεσα στις ειδικοτητες σαν κανονες γιατι εξαιρεσεις θα υπαρχουν .ΤΩΡΑ το παραλογο ειναι κανονας ξενογλωσσοι και θεολογοι ειναι και ιστορικοι, ξενογλωσσοι δεν θελουν τα ιταλικα -ισπανικα, παπαδες διπλοθεσιτες σαν θεολογοι αλλα και σε αλλες ειδικοτητες.ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.Τοση εμπαθεια κατανταει αστεια ειλικρινα.Ειδικα τοσημειο που μιλαει για πιεσεις των συλλογων γαλλικης γερμανικης ειναι κωμωδια.Επιστημονες ανθρωποι που διοριστηκαμε με βαθμαρες σε σχεση με τους βαθμους με τους οποιους διοριζονται οι φιλολογοι,να μην εχουμε καμια ελπιδα για μεταθεση, ουτε για οργανικη θεση,να γυρναμε σαν τους γυφτους σε πεντε σχολεια και να ακουμε και τον καθενα να λεει τα δικα του.ΕΛΕΟΣ
ΔΕΝ ειναι δουλεια των ξενογλωσσων να διδαξουν ιστορια .Συζηταμε το αυτονοητο αν θα πρεπει την ιστορια να την διδασκουν οι φιλολογοι ? Οι ξενογλωσοι σωστα διεκδικουν την 1 ωρα που αφαιρεθηκε. Ομως μεσω των ενωσεων τους της γαλλικης και γερμανικης γλωσσας θα επρεπε να αρνηθουν να παρουν τις ωρες αλλων συναδελφων τους αν ειχαν την αξιοπρεπεια και την αλληλεγγυη που θα επρεπε .Επειδη απεδειξαν οτι δεν την εχουν και τσεπωνουν τις ωρες διδασκαλιας της ιστοριας να μην ενοχλουνται και να μην λενε αλλος ειναι ο εχθρος γιατι αν και θελουν να τον δειχνουν δεν παυουν να γινοηται ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ . Να προσθεσουμε και το γεγονος οτι συμφωνα με την ανακοινωση τους εχουν 1500 υπεραριθμους στην εκπαιδευση.Το υπουργειο χωρις προγραματισμο {δειτε τον αριθμο τους στην προκυρηξη του ασεπ2008} διορισε και διοριζει ακομα ΑΥΤΟΥΣ τους ξενογλωσσους.Αυτη την υπεραριθμια την πληρωνουν οι ιστορικοι και φιλολογοι .Για να μην μετακινηθουν για την καλυψη κενων παιρνουν την αναθεση και στα δικα τους κενα διοριζονται αναπληρωτες.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ? Οσο για τους καθηγητες της ιταλικης -ισπανικης η ρυθμιση εγινε για να καλυψει καποιες αναθεσεις που εγιναν διχως να υπαρχει το νομικο πλαισιο.Για αυτους η ρυθμιση αυτη αποτελει ειρωνια της τυχης τους γιατι ηρθε σε στιγμη που το υπουργειο υποκυπτει στις πιεσεις των ενωσεων της γαλλικης-γερμανικης και ετομαζεται να εξοβελισει τα ιταλικα και τα ισπανικα απο την εκπαιδευση. Το επιχειρημα τους η κριση και η υπεραριθμια των καθγητων γαλλικης-γερμανικης η οποια αυξηθηκε αφου 35000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικο{ε-στ ταξη]ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ επελεξαν β γλωσσα τα ιταλικα και ισπανικα. ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? Θα περιμενετε να διατυπωθει αργοτερα καμια προταση λογω της κρισης να γινει καποιο μαθημα ξενογλωσσο? Το υπουργειο απο την μια εκανε νεο νομο για τις προσληψεις με ασεπ για να παρει τους καλυτερους κι απο την αλλη αναθετει μαθηματα σε μη σχετικους. Ετσι εκεινος ο καθηγητης που κρινεται σε εξεζητημενα θεματα της ειδικοτητας του και με μια ελαχιστη αποκλιση στην ορθοτητα καποιου θεματος δεν κρινεται αξιος να διδαξει ΚΑΙ κρινεται αξιος ο καθε ακαταλληλος ξενογλωσσος.Η ΟΛΜΕ πρεπει να προκληθει να παρει θεση και να πιεστει να οριοθετηθουν τα πραγματα αναμεσα στις ειδικοτητες σαν κανονες γιατι εξαιρεσεις θα υπαρχουν .ΤΩΡΑ το παραλογο ειναι κανονας ξενογλωσσοι και θεολογοι ειναι και ιστορικοι, ξενογλωσσοι δεν θελουν τα ιταλικα -ισπανικα, παπαδες διπλοθεσιτες σαν θεολογοι αλλα και σε αλλες ειδικοτητες.ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Συνάδελφοι έχετε αντιληφθεί ότι χάνονται 1000 θέσεις φιλολόγων επειδή το μάθημα της ιστορίας δίνεται ως β. ανάθεση?
«Για μας είναι θέμα αρχής και έτσι υπερασπιζόμαστε τη ρύθμιση», ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, υπογραμμίζοντας ότι «η αύξηση αυτή του ωραρίου ισοδυναμεί με ένα παραγόμενο έργο που για να αποδοθεί θα έπρεπε να προσληφθούν 46.000 εργαζόμενοι».http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=63069214
Και οι υπόλοιπο οδύρονται ποιος μπορεί να διδάξει καλύτερα ιστορία... Το Σεπτέμβριο κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς δουλειά.. το έχετε καταλάβει αυτό... μην το προχωρήσω... πιο πολύ... και αναφερθώ για μόνιμο διορισμό... που όπως πολύ σωστά είπε ο συνάδελφος ΑΛΕΞ οι οργανικές θέσεις εξαφανίζονται με τις β' αναθέσεις... Συνεχίστε εσείς..... να λογομαχείται για το ποιος έχει δώσει πιο πολλά μαθήματα ιστορίας στο πανεπιστήμιο...
ΔΕ ΖΗΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ... ΖΗΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ............................................................. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eσύ δηλαδή που ζεις την πραγματικότητα.. έχεις βρει εναλλακτικές? Γιατί αν μιλάς εκ του ασφαλούς.. τότε δεν μιλάμε επί ίσοις όροις.. Αν τώρα είσαι στην ίδια θέση με εμένα... γιατί χάνεις το χρόνο σου στο φόρουμ και δεν ασχολείσαι με τις εναλλακτικές που έχεις βρει... Μήπως τελικά αν δεν μιλάς εκ του ασφαλούς η εναλλακτική σου είναι η διδασκαλία... Αυτό λέει η λογική... όχι εγώ....
Παράθεση από: GERMANOS στις Μάιος 23, 2011, 04:57:01 μμ Eσύ δηλαδή που ζεις την πραγματικότητα.. έχεις βρει εναλλακτικές? Γιατί αν μιλάς εκ του ασφαλούς.. τότε δεν μιλάμε επί ίσοις όροις.. Αν τώρα είσαι στην ίδια θέση με εμένα... γιατί χάνεις το χρόνο σου στο φόρουμ και δεν ασχολείσαι με τις εναλλακτικές που έχεις βρει... Μήπως τελικά αν δεν μιλάς εκ του ασφαλούς η εναλλακτική σου είναι η διδασκαλία... Αυτό λέει η λογική... όχι εγώ....Εγώ απλά σου εξήγησα πώς έχει η κατάσταση. Δεν σου είπα ότι πρέπει να χαίρεσαι μ' αυτήν. Το αν μιλάω εκ του ασφαλούς ή όχι, δεν έχει σχέση με το θέμα, κυρίως όμως, δεν έχει σχέση με την ορθότητα ή μη όσων έγραψα, τα οποία και μόλις τώρα, στο παραπάνω σου μήνυμα, βλέπω ότι ΔΕΝ αμφισβήτησες. Άλλο ατόπημά σου... Οι εκπαιδευτικοί αν πιστεύουν ότι ξύ... αρχίζω να αμφιβάλλω αν είσαι εκπαιδευτικός... Αλλά ας αφήσουμε αυτό το θέμα... έχω πολλά στο κεφάλι μου για να ασχοληθώ και με αυτό...Και αυτό είναι και η ταμπακιέρα τελικά. Εδώ ο κόσμος χάνεται και το ..... βαρκούλες αρμενίζουν, που λένε. Αν και τελικά ούτε να σε κατηγορήσω μπορώ, ούτε να σε αδικήσω. Ο καθένας από την πλευρά του βλέπει τα πάντα μέσα από το πρίσμα του μικρόκοσμού του, λογικό είναι αλλά από την άλλη είναι και τελείως άσχετο με το γεγονός ότι απλά το δημόσιο έχει πεθάνει, όπως είπα. Μια ειλικρινή συγγνώμη όμως αν ακούγομαι κάπως κυνικός, αλλά το προτιμώ από το να παραμυθιάζομαι και να φαντασιώνομαι λευκούς ελέφαντες, όπως μια πρόσληψη στο δημόσιο και το ξύσιμο/άραγμα που αυτή συνεπάγεται (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους), ειδικά μάλιστα υπό τις παρούσες συνθήκες.